2.1, maar had hetzelfde op 1.5quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:06 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je Spica heeft meer geheugen dan mijn HTC Magic. Op wat voor een versie draait hij?
Ok! haha wist ik nieteens!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit dus, het kan echt 'klikken'
Het duurde bij mij ook effe voordat ik dat doorhad.:)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:37 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ok! haha wist ik nieteens!
werk nu prima;)
Er is ook een Wildfire topic trouwens;quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:37 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ok! haha wist ik nieteens!
werk nu prima;)
Tweetdeck gaat op mijn Galaxy S op zijn bek als ik door de colums swype.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:06 schreef t_igger het volgende:
Te downloaden:
TweetDeck officiële beta – Come And Get It!![]()
Ziet er al mooi uit voor een beta versie! Hopelijk komt er in de officiele versie ook een widget!![]()
quote:Release a few hundred Androids, wait 4 minutes, receive a few hundred angry emails, spend 4 hours answering them, repeat x 4 days
http://twitter.com/deadzebra/status/21005028298
Allemaal uitverkocht!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:01 schreef DennisMoore het volgende:
Trouwens, voor degenen die ook kekke fanboy poppetjes willen: http://shop.deadzebra.com/categories/Android
[..]
Ja, een paar keer per dag gooit ie een paar honderd nieuwe voorraad in de shop, en geeft ie een hint mbt tijdstip via twitter. Een paar minuten later is alles weer uitverkochtquote:
Je kan de AlertBox-addon installeren in FireFox, die checkt of een webpagina verandert en geeft dan een alert. Maarja, je moet er echt binnen een paar minuten bij zijn telkens.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb geen Twitter, dus een gil hier zou welkom zijn
Maakt het ook eigenlijk uit, de betekenis is in beide gevallen hetzelfde..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:24 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Kek is toch gewoon een woord zoals tof, gaaf, waus, toppie, vet, cool, enzovoorts? Oftewel een modewoord waar goedkeuring uit blijkt?
tegen je telefoon zeggen.quote:send text to [contact] [message]
listen to [artist/song/album]
call [business]
call [contact]
send email to [contact] [message]
go to [website]
note to self [note]
navigate to [location/business name]
directions to [location/business name]
map of [location]
ik heb flitsers.mobi als bookmark in mijn browser, niet alles hoeft een app te zijn toch?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:08 schreef automatic_ het volgende:
Is er een (goede) applicatie m.b.t. files / flitsers? Ik heb al wel zitten zoeken, maar ik kan zo 123 niets fatsoenlijks vinden
Nu is de gewone groene wel beschikbaar, maar ik vind het wel wat duur voor een poppetje van nog geen 8 cm hoog. Met verzendkosten erbij zit je tegen de 9 euro aan. Wat is er zo bijzonder aan wat ik nog niet gezien heb of niet snap?quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:11 schreef -J-D- het volgende:
Vodafone schrapt ongelimiteerd datagebruik
Ze kunnen het ook alleen invoeren voor nieuwe contracten, net als Vodafone nu doet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Minstens nog tot juni 2011, anders zou er waarschijnlijk veel te veel administratief gedoe zijn met de iPhone 4-abo's omdat je bij zo'n wijziging je abonnement mag cancelen (wettelijk geregeld oid).
Voor huidige/nieuwe.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Minstens nog tot juni 2011, anders zou er waarschijnlijk veel te veel administratief gedoe zijn met de iPhone 4-abo's omdat je bij zo'n wijziging je abonnement mag cancelen (wettelijk geregeld oid).
Ze kunnen het natuurlijk vandaag voor alle nieuwe abonnement in laten gaan........quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |