hoe kansloos wil je het hebben.quote:Ook FOK!users gaan met hun tijd mee. Werd de eerste FOK!baby Duco bij wijze van spreken zo'n tien jaar geleden nog geboren in een kribbe en een koeienstal, aanstaande FOK!baby Willem wordt live geboren op Twitter.
Willem wordt een dezer dagen geboren als zoon van ex-admin Flugeltje en FOK!radio DJ Martijn. En daar twitteren de twee al dagen over, aangezien Willem helemaal geen haast heeft. Dus zit Flugeltje rustig te wachten op de uitwerking van speciale gel en zit Martijn wat te spelen met zijn iPad.
Even de laatste updates.
@daniellegordens "Eerste behandeling heeft wel iets gedaan, maar niet genoeg. Nu tweede keer en dan maar hopen dat 't nu wél doorzet. #twitterbaby".
@martijnplanken "CTG ziet er goed uit. @daniellegordens is overgebracht naar de zwangerenafdeling in afwachting van de uitwerking van de gel #twitterbaby."
@daniellegordens"Ben naar afdeling verwezen. Als ik geen sterke weeën krijg nu gaan we morgen pas weer verder. Voelt toch als anti-climax weer."
Volg de komst van Willem via Daan of Martijn.
Dus je hebt niets te twitteren?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:25 schreef Starm het volgende:
Kansloos ik ga toch ook niet twitteren over hoe de sex gaat
Sowieso namen al VOOR de geboorte wereldkundig maken. Beetje de goden verzoekenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:46 schreef Triptamine2 het volgende:
en dan de naam Willem
1750 belde...
Uhm, omdat? ik snap hem nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso namen al VOOR de geboorte wereldkundig maken. Beetje de goden verzoeken
Nou goed, meestal verzin je een naam met je partner, en wellicht dat opa en oma het dan al weten voor de bevalling ofzo, en vertel je het pas aan de rest van de wereld/familie/kennissen als je dat ding hebt uitgepoept.quote:
echt intelligent zijn de ouders nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij noemt je kind zeker liever Jayijjddenn ofzo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:46 schreef Triptamine2 het volgende:
en dan de naam Willem
1750 belde...
Vanityquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij noemt je kind zeker liever Jayijjddenn ofzo.
Ik ken iemand die zo heet. Het past ook nog bij haar.quote:
Ik kende vroegah een Vanity, en een Priscilla, en een Jayden, en nu heeft een kennis van me haar kind Declan genoemdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zo heet. Het past ook nog bij haar.
Foutje bij het bepalen van het geslacht, toch een meisje. Zit je dan met je Willem.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh Destinee of Shaniqua en Raiko voor een jongenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij noemt je kind zeker liever Jayijjddenn ofzo.
Declan? Hoe spreek je dat uit?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kende vroegah een Vanity, en een Priscilla, en een Jayden, en nu heeft een kennis van me haar kind Declan genoemd
Dieklan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:01 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Declan? Hoe spreek je dat uit?
Maar die kerel is een ontzettende baasquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:54 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
echt intelligent zijn de ouders niet
denk dat ze zo'n kind krijgen:
[ afbeelding ]
Wat een stel droeftoetersquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:58 schreef Paul het volgende:
OMG DE BABY HEEFT ZELFS AL EEN EIGEN TWITTERACCOUNT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://twitter.com/willemplanken
ja dan denk je dat het niet erger kanquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
Wie tweet/twittert/twaapt haar even de resultaten van de poll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |