Met uizicht op water..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:48 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
Brutal rijtjeshuis/achterbuurt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:56 schreef Revolution-NL het volgende:
Zo, vind je vader het wel goed als je zomaar stickers op zijn lease auto plakt?
Kun jij dat niet betalen dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:56 schreef Revolution-NL het volgende:
Zo, vind je vader het wel goed als je zomaar stickers op zijn lease auto plakt?
No respektquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:58 schreef _Alkaline het volgende:
[..]
Kun jij dat niet betalen dan?
Mijn vader, gast, woont in Spanje en viert het hele jaar vakantie terwijl jullie zijn uitkering betalen.
Vistaprint.nlquote:
Dit is een S40quote:
Moeten wij soms denken dat je kunt voetballen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:02 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
[..]
Moeten we nou soms denken dat je rijk bent? [ afbeelding ]
Vooralsnog ben je de enige die erover begint.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:55 schreef ToT het volgende:
En nu is het wachten op de eerste kloon die zegt: "Seg, ik sag zo'n vette Volvo rijen met een aetomagneet er op over deze site. Hihi, siet er gesellig uit, deze site! Nou kusjes! xxx"
Zal geen kloon van mij zijn iig!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:55 schreef ToT het volgende:
En nu is het wachten op de eerste kloon die zegt: "Seg, ik sag zo'n vette Volvo rijen met een aetomagneet er op over deze site. Hihi, siet er gesellig uit, deze site! Nou kusjes! xxx"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |