Nee ik verwijs naar dat wijf dat tijdens verlof een mes kocht bij de Hema en er iemand mee neerstak.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zo'n vrouw haar eigen babies vermoordt betekent niet dat ze een willekeurig persoon gaat neersteken. Wat is het motief daarvan? Er zal vast een motief achter het vermoorden van babies zitten, naast geestelijk heel erg ziek te zijn.

Goh, ik denk dat ze geen zin had moeder te zijn?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zal vast een motief achter het vermoorden van babies zitten,

Oh oke, enorme blunder natuurlijk. Maar die zal ook wel een ander soort risico zijn geweest dan deze vrouw.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik verwijs naar dat wijf dat tijdens verlof een mes kocht bij de Hema en er iemand mee neerstak.

Te simpel, maar dan is ze dus alleen een gevaar voor haar eigen babies en niemand anders. Gevalletje TBS.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goh, ik denk dat ze geen zin had moeder te zijn?

Die oma die dat verteldequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oke, het blijkt dus een of andere slettebak te zijn.

Halve dorp erover heen gegaan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oke, het blijkt dus een of andere slettebak te zijn.

Die is goed ziek in haar hoofd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:47 schreef MrBadGuy het volgende:
In koffers op zolder nog wel![]()
Je zou toch denken dat je in Nederland genoeg opties hebt als je niet voor een kind wilt zorgen. En dan ook nog gewoon drie keer 'ongewenst' zwanger raken

Niemand wilde vertellen over haar reputatie.quote:

Zwijgen kan soms ook veelzeggend zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niemand wilde vertellen over haar reputatie.

Ja daarom. En die oma zei dat ze dan weer met die en dan weer met die was.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zwijgen kan soms ook veelzeggend zijn.

Ja, tijdens dat sloeren kun je zo'n baby niet gebruiken natuurlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja daarom. En die oma zei dat ze dan weer met die en dan weer met die was.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |