Mijn ouders merken ook meteen alles aan me, als ik zelf ergens onbewust mee zit schijn ik dat al uit te stralen. Dit blijft me dan ook echt verbazen..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:35 schreef hondjes het volgende:
Maar dan moeder, die moet toch iets gezien hebben.
Dat je een keer iets niet ziet, maar vier keer en hoe en waar is ze dan bevallen.
En waarom geen abortus, of werden dan teveel vragen gesteld.
Denk toch dat die ouders meer weten.
Anders toch een vreemd gezin, als mijn dochter een scheet dwars zat, merkte ik het al.
of heel erg dissociatief?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:01 schreef hondjes het volgende:
Ze heeft bekend de moeder van drie kindjes te zijn..aldus de Telegraaf.
Wie is dan de moeder van het vierde kindje...haar zus soms, die ook nog thuis woonde,
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:01 schreef hondjes het volgende:
Wie is dan de moeder van het vierde kindje...haar zus soms, die ook nog thuis woonde,
Het verhaal wordt inderdaad steeds vreemder.quote:105 Teletekst za 07 aug
NFI neemt dna van dode baby's af
` Het Nederlands Forensisch Instituut
neemt dna af van de vier dode baby's
die op een zolder in het Friese dorp
Nij Beets zijn gevonden.Volgens de
politie zegt de vrouw dat ze de moeder
is van drie van de kinderen.
Afhankelijk van de uitkomst van het
onderzoek bepaalt justitie of ook dna
wordt afgenomen van nauwe relaties van
de 25-jarige moeder.Het OM in Friesland
richt zich op de omstandigheden
waaronder de vrouw is zwanger geraakt.
In Nij Beets waren 200 van de 1700
inwoners op een bijeenkomst waar ze
vragen konden stellen over het drama
aan het OM en aan de politie.
Zus of moeder ofzo? Al kom je dan dus wel heel snel bij misbruik binnen het gezin uit lijkt me...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:01 schreef hondjes het volgende:
Maar waarom plaatst het OM ze dan buiten alle verdenking?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zus of moeder ofzo? Al kom je dan dus wel heel snel bij misbruik binnen het gezin uit lijkt me...
Dat is ook zoiets. Volgens haar werkgever is ze na de bevalling maar een maand weggeweest. Dus het lijkt dat ze geen of niet volledig gebruik heeft gemaakt van zwangerschaps/bevallingsverlof.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:50 schreef Leandra het volgende:
Het valt nog mee dat haar werkgever haar niet voor zwangerschapsverlof heeft aangemeld bij het UWV....
Tsja, ik snap er ook helemaal niks van. Ze is lekker en slim! Bijna perfect zou je denken....ja dit drama helaas niet meer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een lekker wijf op die ene foto zeg, hoe kan dit toch
Alleen lelijke mensen kunnen psychisch gestoord zijn?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een lekker wijf op die ene foto zeg, hoe kan dit toch
je verwacht een soort trailertrash inderdaad. En niet een knappe jonge tandartsassistente.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen lelijke mensen kunnen psychisch gestoord zijn?
Hoewel mijn eerste reactie ook was: "Goh, een knap meisje nog wel, had ik niet verwacht." Hoewel het dus eigenlijk nergens op slaat, maar toch dacht ik het.
Inderdaad, ik denk dat iedereen dat dacht. Maar jij bent een meisje he? Vind jij Joran van der Sloot knap?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen lelijke mensen kunnen psychisch gestoord zijn?
Hoewel mijn eerste reactie ook was: "Goh, een knap meisje nog wel, had ik niet verwacht." Hoewel het dus eigenlijk nergens op slaat, maar toch dacht ik het.
Nee, niet mijn type. En hij heeft een bepaalde uitstraling die me niet aantstaat, of misschien verbeeld ik me dat nu ik weet van zijn moorden. Dus het valt nogal moeilijk te zeggen. Hoe is het relevant overigens? Maar echt lelijk vind ik hem niet nee. Normaal, denk ik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:58 schreef fioooon het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat iedereen dat dacht. Maar jij bent een meisje he? Vind jij Joran van der Sloot knap?
Nouja, ze vertonen gelijkenissen... en aangezien ik een man ben en niet echt kan oordelen of hij knap is. Vandaar de vraag aan jouquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, niet mijn type. En hij heeft een bepaalde uitstraling die me niet aantstaat, of misschien verbeeld ik me dat nu ik weet van zijn moorden. Dus het valt nogal moeilijk te zeggen. Hoe is het relevant overigens? Maar echt lelijk vind ik hem niet nee. Normaal, denk ik.
Bij hem had ik niet zoiets als bij deze vrouw. Dat ik het niet had verwacht omdat hij er oke uitziet of zo. Als ik aan een moordenaar denk, zie ik ook geen lelijke man voor me. Misschien komt dat door films.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:05 schreef fioooon het volgende:
[..]
Nouja, ze vertonen gelijkenissen... en aangezien ik een man ben en niet echt kan oordelen of hij knap is. Vandaar de vraag aan jou![]()
Moordenaars horen ook gewoon lelijk en eng te zijn. Dat gaat niet altijd op.
Eigenlijk gaat het bij mij zo ver dat ik zowiezo van een meisje niet verwacht dat ze een moord kan plegen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij hem had ik niet zoiets als bij deze vrouw. Dat ik het niet had verwacht omdat hij er oke uitziet of zo. Als ik aan een moordenaar denk, zie ik ook geen lelijke man voor me. Misschien komt dat door films.Ik weet het niet. En bij vrouwen toch eerder een soort heks of zo.
Toch apart...want ik ken wel redelijk knappe meisjes waarvan ik ook denk dat er een steekje bij ze los zit. Dus het zou niet een verrassing moeten zijn. En toch voelde het zo. Een beetje hetzelfde als wanneer mensen het erger vinden voor een knap meisje als die vermoord is dan voor een lelijk meisje, onbewust. Wat natuurlijk ook nergens op slaat, maar je vormt toch met die weinige informatie die je hebt een beeld van iemand.
Omdat meisjes een beetje dat onschuldige imago hebben.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:27 schreef fioooon het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het bij mij zo ver dat ik zowiezo van een meisje niet verwacht dat ze een moord kan plegen.
Onterecht natuurlijk maar dat is puur een gevoel.
Moord plegen klinkt zo als een actieve daad..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:27 schreef fioooon het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het bij mij zo ver dat ik zowiezo van een meisje niet verwacht dat ze een moord kan plegen.
Onterecht natuurlijk maar dat is puur een gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |