Nope, de jongen die het zingt schat ik ongeveer rond de 20 jaar oud en lijkt een beetje jamaicaans en hij zingt ook met een, ik denk, Jamaicaans accent. Toch erg bedankt!quote:
Gevonden!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:09 schreef elsjooken het volgende:
Ik ben op zoek naar de artiest van een videoclip die ik gisteren heb gezien op TMF in the mix.
In de video zie je een knappe, donkergetinte jongeman met muts op (zo eentje waaronder dreadlocks zitten) en er wordt voortdurend op hem ingezoomd, terwijl hij het nummer zingt. Dit zowel in een metro, als op een bankje met graffiti op de achtergrond, enz.
Hij zingt over een meisje, maar ik weet helaas niet meer precies wat :-(
Iemand enig idee welke artiest ik zoek?
Alvast bedankt!
misschien is het een nummer van Ziggi, zoek eens op Ziggi op Youtube..quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:10 schreef elsjooken het volgende:
[..]
Nope, de jongen die het zingt schat ik ongeveer rond de 20 jaar oud en lijkt een beetje jamaicaans en hij zingt ook met een, ik denk, Jamaicaans accent. Toch erg bedankt!
Kijk hierboven eens.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:49 schreef turnazz het volgende:
[..]
misschien is het een nummer van Ziggi, zoek eens op Ziggi op Youtube..
Mix doet het niet. En lees de OP eens.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:02 schreef David891 het volgende:
Heb deze mix al meerdere malen bij de Time Out gehoord. Weet niet of het een plaatselijk gemaakte mix is die niet is uitgebracht, of dat ik hem gewoon ergens kan downloaden.
Link
Voor het gedeelte wat ik heb opgenomen komt ook nog stukje van rap das armas.
Iemand enig idee of dit te downloaden is?
nopequote:
nopequote:
nopequote:Op zondag 22 augustus 2010 10:48 schreef gangsterreus het volgende:
[..]
ik denk dat je deze bedoelt:
bovenstaande post is de originele
quote:
?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:13 schreef Disorder het volgende:
Ik hoorde vannacht een heel bijzonder nummer
Een soort van opzwepend vrolijk nummer met onverstaanbaar gejodel waarbij het leek alsof er twee verschillende mannen aan het zingen waren. Het was dus geen echt gejodel, maar een soort kruising van jodelen en gejubel van blijdschap. Heel lastig uit te leggen dit. Het had zo de soundtrack van een happy Disney scene kunnen zijn. Echt heel tof
quote:
tyquote:
Maar dan een andere remix volgens mij.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:18 schreef zoekjewat het volgende:
Weet iemand het hoe de track heet die op het einde ingemixt word in deze bootleg?
http://www43.zippyshare.com/view.jsp?locale=nl&key=41760279
dus niet de track zelf maar de track op het einde met 'i want some noise from the crowd, while you work it out' word gezegd als vocal.
Weet iemand met soundhound of shazam aub welke het is???
thanksquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar dan een andere remix volgens mij.
Ik zocht niet hard genoegquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:27 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
thanksmaar remix van wie dat weet ik niet
iemand?
Ja die, THANKSquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zocht niet hard genoeg
is het hoogstwaarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |