* Puckzzz dansje doet...quote:
Que si, que no, bla bla bla bla bla bla blaaaa....quote:
Maar sommige mensen kunnen wel heel goed cosplayenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Cosplayers
Ik heb ooit es een aflevering van Made op MTV gezien met een meisje dat dat deed. TE triest voor woorden
En ik hou echt van Manga, maar je gaat toch godverdomme zelf niet als zo'n figuur rondlopen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar sommige mensen kunnen wel heel goed cosplayenDie lijken sprekend!
Dáááág biertje!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
wat ... als ze dat doen dan ...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:24 schreef DeltaCephei het volgende:
Sharana, ik was donateur voor WSPA.. Ik kreeg steeds brieven en mails om meer geld te doneren en het ging me te ver toen ze gingen bellen.![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar sommige mensen kunnen wel heel goed cosplayenDie lijken sprekend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Verkleedfeestjes thofantasy fair
Knoei
De borden ook, ik herinner me ook een waarop het lorem ipsum stond.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
Engrish kleding is nog wel het vetst.
[ afbeelding ]
Ook mooi:
[ afbeelding ]
You've been rickrolled!quote:
quote:
Ik vind dit ook mooiquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De borden ook, ik herinner me ook een waarop het lorem ipsum stond.
Die middelste is welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoor ik Cosplay?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook niet voor niet werksituaties. Nachtmerriesquote:
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:23 schreef Alexxxxx het volgende:
die 3e ben ik, dat is mn kostuum voor castlefest morgen
Geschoren voor de gelegenheid?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:23 schreef Alexxxxx het volgende:
die 3e ben ik, dat is mn kostuum voor castlefest morgen
Fryslân boppequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Geschoren voor de gelegenheid?
Oh ik zie nu pas dat je Fries bentniet dat dat wat met bovenstaande opmerking te maken heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fryslân boppe
FrieslandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LimburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fryslân boppe
En de rest in'e groppe!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom Limland? Man dat zijn gewoon reserve duitsers!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Daar komen veel leuke vrouwen vandaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En de rest in'e groppe!!
waarom Limland? Man dat zijn gewoon reserve duitsers!
Als de werkgelegenheid beter was geweest in Friesland was ik allang weer terug verhuisd. Maar ikkan helaas mijn huis en mijn werk niet verplaatsenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar komen veel leuke vrouwen vandaan![]()
En daar is wel werk in de logistieke sector, hier niet
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Friesland
LimburgBrabant. En een beetje Gelderland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Ik wilde ook zo gaan acryllen!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:37 schreef Mirjam het volgende:
zo, even een paar tellen acrylpauze hoor
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wilde ook zo gaan acryllen!![]()
Ik durf het niet zo goed met linksquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
\hier zit het er nu op beide handen op, straks vijlen, buffen en bijwerken
Heb m 1x voor 1 nagel gebruikt, dus weet het nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:44 schreef Mirjam het volgende:
oh, spaceinvaders, jij hebt ook die duitse spullen he?
is jouw potje primer ook altijd zo vies?
die van mij lijkt wel lek aan de bovenkant ofzo, hij is altijd vies en sticky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |