Jaaa!!! Gelukkig heb ik nog niet veel bier opquote:
Oh, dat. Ik ben gelukkig al half doof, metalverleden ftwquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, om je trommelvliezen te beschermen tegen mijn gekweel.![]()
[..]
Ook tof
Ik heb altijd oordoppen in. Ik hoor nog best aardig voor een metalgeval.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, dat. Ik ben gelukkig al half doof, metalverleden ftw
Daar heb ik geen bier voor nodigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jaaa!!! Gelukkig heb ik nog niet veel bier op
Da's flauwquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben weer thuiss
klotezooi, TD pakketje aan de deur geweest maar niet bij buren afgeleverd. Komen morgen terug
* IJsdraakje strikes a pose *quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:54 schreef Puckzzz het volgende:
Nou allemaal even een pose striken he? Ik doe deze wel
Ik betwijfel het.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
als je een biergisttablet in spa rood gooit he, krijg je dan bier?
* Stormqueen wil bier
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:54 schreef Puckzzz het volgende:
Nou allemaal even een pose striken he? Ik doe deze wel
*proest der Red Bull uit*quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
* Stormqueen wil bier
cunnilingussen in de gondoletta'squote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
*proest der Red Bull uit*
Ik ga morgen naar de Befteling
Ik ga met 4 gozers en nog 1 andere meidquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
cunnilingussen in de gondoletta's
Jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
* Stormqueen wil bier
zij kunnen jou toch cunnilingussen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ga met 4 gozers en nog 1 andere meiden dies pietluttig
E) biertje open trekkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
What to do...?
A) Blogpost over NOTD
B) Giveaway blogpost
C) Review blogpost
D) Wasmachine aanzetten
Daar zitten zulke mooie tussen. Ik heb me er in m'n Groningentijd een keer echt dagen mee vermaakt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
Bijzonder goed vrijdagmiddagvermaak
http://www.engrish.com/2003/page/49/
Cosplayersquote:
* Puckzzz dansje doet...quote:
Que si, que no, bla bla bla bla bla bla blaaaa....quote:
Maar sommige mensen kunnen wel heel goed cosplayenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Cosplayers
Ik heb ooit es een aflevering van Made op MTV gezien met een meisje dat dat deed. TE triest voor woorden
En ik hou echt van Manga, maar je gaat toch godverdomme zelf niet als zo'n figuur rondlopen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar sommige mensen kunnen wel heel goed cosplayenDie lijken sprekend!
Dáááág biertje!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
wat ... als ze dat doen dan ...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:24 schreef DeltaCephei het volgende:
Sharana, ik was donateur voor WSPA.. Ik kreeg steeds brieven en mails om meer geld te doneren en het ging me te ver toen ze gingen bellen.![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar sommige mensen kunnen wel heel goed cosplayenDie lijken sprekend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Verkleedfeestjes thofantasy fair
Knoei
De borden ook, ik herinner me ook een waarop het lorem ipsum stond.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
Engrish kleding is nog wel het vetst.
[ afbeelding ]
Ook mooi:
[ afbeelding ]
You've been rickrolled!quote:
quote:
Ik vind dit ook mooiquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De borden ook, ik herinner me ook een waarop het lorem ipsum stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |