Gewoon eerst je nagels doen dusquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:35 schreef Mirjam het volgende:
hmm, best een goed idee.
maar ik ben bang dat ik dan over een uur onder de tafel lig, en moet nog wel op z'n minst m'n nagels doen
ik moet het gewoon niet doen want ik kan er niet mee omgaan, maar nu ik er over nadenk krijg ik weer zinquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:35 schreef Mirjam het volgende:
hmm, best een goed idee.
maar ik ben bang dat ik dan over een uur onder de tafel lig, en moet nog wel op z'n minst m'n nagels doen
mja, nog even moed en energie verzamelen danquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon eerst je nagels doen dus
Geen beste combinatie dunkt me.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja, nog even moed en energie verzamelen dan
het is namelijk een aardige klus, het moet al ruim een week, maar toen ging ik ineens cold turkey afkicken
Ik heb zo'n 8 weken vrijquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:32 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz heeft lekker een middagje vrij dus.....
*plop*
Ja dat ga ik ook zo nog doen, ben nu eerst het onkruid uit de voortuin aan het trekken. Dat leek me een betere volgordequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:35 schreef Mirjam het volgende:
hmm, best een goed idee.
zo danquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook zo nog doen, ben nu eerst het onkruid uit de voortuin aan het trekken. Dat leek me een betere volgorde
Het was nodig![]()
[ afbeelding ]
Ik officieel een week of tien.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook zo nog doen, ben nu eerst het onkruid uit de voortuin aan het trekken. Dat leek me een betere volgorde
Het was nodig![]()
[ afbeelding ]
kan ik je inhuren?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het was nodig![]()
[ afbeelding ]
Maar oh zo fijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:42 schreef Puckzzz het volgende:
Oeh...BeeGees - Staying Alive
* Puckzzz dansje doet ....
zo fout dit
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar oh zo fijn.Ik wacht de volgende nog even af en daarna ga ik remover en fruit halen.
Met een beetje mazzel mis ik dan net Sieneke.
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ik denk dat ik allemaal van deze foute muziek ga regelen voor as zaterdag
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:46 schreef Puckzzz het volgende:
Homo top honderd op 3FM. Nu met Culture Club.quote:
ow ik bedoel zaterdag over een week...ik heb al weekend voor mijn gevoel dus ik tel morgen al niet meer mee.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow ik bedoel zaterdag over een week...ik heb al weekend voor mijn gevoel dus ik tel morgen al niet meer mee.
Ik kan ook mijn oldskool punk CD's opzetten hoor. Pogo-en door de tuinquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Dan adviseer ik de rest wel om oordoppen mee te nemen.
Want wij kunnen dat niet waarderen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Dan adviseer ik de rest wel om oordoppen mee te nemen.
Gezellegquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:46 schreef Puckzzz het volgende:
Nee, om je trommelvliezen te beschermen tegen mijn gekweel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Want wij kunnen dat niet waarderen?
Kom maar op, hoe fouter hoe beter, mits bier.
Ook tofquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik kan ook mijn oldskool punk CD's opzetten hoor. Pogo-en door de tuin
Viva la diva, viva victoria, afroditaaaaaaaaaaaaquote:
Jaaa!!! Gelukkig heb ik nog niet veel bier opquote:
Oh, dat. Ik ben gelukkig al half doof, metalverleden ftwquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, om je trommelvliezen te beschermen tegen mijn gekweel.![]()
[..]
Ook tof
Ik heb altijd oordoppen in. Ik hoor nog best aardig voor een metalgeval.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, dat. Ik ben gelukkig al half doof, metalverleden ftw
Daar heb ik geen bier voor nodigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jaaa!!! Gelukkig heb ik nog niet veel bier op
Da's flauwquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben weer thuiss
klotezooi, TD pakketje aan de deur geweest maar niet bij buren afgeleverd. Komen morgen terug
* IJsdraakje strikes a pose *quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:54 schreef Puckzzz het volgende:
Nou allemaal even een pose striken he? Ik doe deze wel
Ik betwijfel het.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
als je een biergisttablet in spa rood gooit he, krijg je dan bier?
* Stormqueen wil bier
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:54 schreef Puckzzz het volgende:
Nou allemaal even een pose striken he? Ik doe deze wel
*proest der Red Bull uit*quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
* Stormqueen wil bier
cunnilingussen in de gondoletta'squote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
*proest der Red Bull uit*
Ik ga morgen naar de Befteling
Ik ga met 4 gozers en nog 1 andere meidquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
cunnilingussen in de gondoletta's
Jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
* Stormqueen wil bier
zij kunnen jou toch cunnilingussen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ga met 4 gozers en nog 1 andere meiden dies pietluttig
E) biertje open trekkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
What to do...?
A) Blogpost over NOTD
B) Giveaway blogpost
C) Review blogpost
D) Wasmachine aanzetten
Daar zitten zulke mooie tussen. Ik heb me er in m'n Groningentijd een keer echt dagen mee vermaakt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
Bijzonder goed vrijdagmiddagvermaak
http://www.engrish.com/2003/page/49/
Cosplayersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |