Bart is gewoon hitsigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wel lachen hee, dat Bart zo een oogje op Soemp heeft
Je hebt de foto's van z'n vrouw denk ik gemist.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tijdje terug was een van de poten van mijn bril stuk gegaan bij het scharnier. Naar de opticien gebracht waar ik em vandaan had, binnen twee dagen zaten er twee gratis nieuwe poten opquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:59 schreef MadMaster het volgende:
Brillenwinkels zijn sowieso wel service gericht.
Was ooit een schroefje verloren van mijn zonnebril en bij een willekeurige brillenwinkel werd mijn zonnebril kostenloos van een nieuw schroefje voorzien...
IARL die aangeeft dat iets vroeg is...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hij is wel erg vroeg... of zitten jullie op Moskou-tijd of zo?
nee hoor. maar zoals je wsl wel weet, ben ik er ondertussen meer dan achter dat menen met een relatie t daar niet altijd zo nauw mee nemen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt de foto's van z'n vrouw denk ik gemist.
Ik ga zo eerst naar het werk, als ik om 21 uur klaar ben zie ik wel weer verderquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald.![]()
Maarre, wat gaat iedereen vanavond doen?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:15 schreef MadMaster het volgende:
IARL die aangeeft dat iets vroeg is...
Dan ga je met de verkeerde mannen omquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee hoor. maar zoals je wsl wel weet, ben ik er ondertussen meer dan achter dat menen met een relatie t daar niet altijd zo nauw mee nemen...
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nee hoor. maar zoals je wsl wel weet, ben ik er ondertussen meer dan achter dat menen met een relatie t daar niet altijd zo nauw mee nemen...
Ja tof is datquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tijdje terug was een van de poten van mijn bril stuk gegaan bij het scharnier. Naar de opticien gebracht waar ik em vandaan had, binnen twee dagen zaten er twee gratis nieuwe poten op
Oh ik dacht je achtstequote:
Met Bram.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dronken worden met wie?
Vanavond komt er een vriend langs en dan zie ik het wel.
En jij vond dat ik gisteravond vroeg thuis wasquote:
Shit je hebt me doorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
geteisem, dat is het. Kennelijk ben ik extra aantrekkelijk voor mannen in een relatie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:20 schreef zebaz het volgende:
[..]
Dan ga je met de verkeerde mannen om
Dat weet je toch?quote:
Ik vind de eerste groep een grotere fout begaan...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet niet wat meer geteisem is, mensen met een relatie die buiten de pot pissen of mensen die schijt hebben aan de relatie van een ander...
niet meteen generaliseren. Je weet neit wat er aan voorafgegaan is. Maar als je wil kan ik best al mijn argumenten op tafel gooien. het is niet alsof ik dit neit eerder gehoord heb.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet niet wat meer geteisem is, mensen met een relatie die buiten de pot pissen of mensen die schijt hebben aan de relatie van een ander...
Ik denk zelf categorie 1, maar niet veel "erger" dan categorie 2. En excuses als "maar ik was dronken" of "het was een andere postcode" gaan er bij mij ook niet inquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:28 schreef MadMaster het volgende:
*hap*quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
niet meteen generaliseren. Je weet neit wat er aan voorafgegaan is. Maar als je wil kan ik best al mijn argumenten op tafel gooien. het is niet alsof ik dit neit eerder gehoord heb.
Ik generaliseer niet, ik veroordeel zelfs niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
niet meteen generaliseren. Je weet neit wat er aan voorafgegaan is. Maar als je wil kan ik best al mijn argumenten op tafel gooien. het is niet alsof ik dit neit eerder gehoord heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |