quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hij gaat t je bewijzen. Be prepared Soemp
Heeft denk ik niet zozeer met het seksleven van je ouders te maken maar meer met een soort vertrouwenskwestie.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet tof om er zo achter te komen.Het seksleven van ouders wil je sowieso niks van weten, maar helemaal als het gaat om een open huwelijk.
Nee, dat zou oneerlijk zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar heb ik niets tegenin te brengen.
quote:
En honden zijn dom / goed van vertrouwenquote:
Ik sta er heel rustig op tochquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
fuckfuckfuck canal pride gekeken (kennelijk vlakbij MM) en nu super aangeschoten en moet oppassen binnen een uur
Niet vergeten dat je nog geen melk geeft he?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
fuckfuckfuck canal pride gekeken (kennelijk vlakbij MM) en nu super aangeschoten en moet oppassen binnen een uur
In sommige winkels wil het personeel nog wel eens wat harder lopen voor een leuk blond meisje met een strak jurkje dan voor een vrachtwagenchauffeur die meurt naar verlepte gehaktballen uit de automatiek van een tankstation.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Spijkerbroek, rood hemdje, zwart vest, leren jasje, suede laarzen met hakken, voornamelijk onder de spijkerbroek. Hoezo?
Niet altijd. Vaak wel. Mevrouw Bart met bril (een van de foto's van laatst) valt iig wel in die categoriequote:
'4 kilometer kabel, 1200 deelnemers...'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |