Onthaardag!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:04 schreef nokwanda het volgende:
Voor mij is het weekend en feest en alles. Ik heb alles gekregen wat ik wilde voor mijn verhaardag![]()
![]()
![]()
![]()
Oh echt!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:13 schreef nokwanda het volgende:
goedaardig![]()
wss met medicatie op te lossen
Wat goedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:13 schreef nokwanda het volgende:
goedaardig![]()
Beeeeterschapquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh Nok doe ff vertellen dan
Fijn dat ie dr weer op zit he Barbaaf!
Ik heb vanochtend mn bureau leeggewerkt, alles wat een week was blijven liggen.
En ik ben nu ineens stront en strontverkouden, echt irritant!
Dat is wel eenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:13 schreef nokwanda het volgende:
goedaardig![]()
Heerlijk Nok, dit is echt geweldig nieuws hé!!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:04 schreef nokwanda het volgende:
Voor mij is het weekend en feest en alles. Ik heb alles gekregen wat ik wilde voor mijn verhaardag![]()
![]()
![]()
![]()
Prima prima!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Hey Lau.!
Hoestie daar?
Zo , echt, Iantigrippine!
Nu nog een cupasoupje dr tegenaan en ik ben weer zo goed als nieuw
Veel plezier met het kind!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Bijna weekend!
Ik heb dalijk het kind als het goed is dus ik ben afk!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:08 schreef Bamba het volgende:
wie kan mij helpen m'n vriend te overtuigen dat 2 rooie kittens heul leuk zijn bij onze Gizmo? Bij z'n baas zijn 2 kittens aan komen lopen en als er maandag geen tehuis voor ze zijn, dan gaan ze naar het asiel. En ze zijn zo leuk
. Maar vriend ziet het dus niet zitten
![]()
Link van marktplaats:
http://dieren.marktplaats(...)7U%3D&fta_ind=9&fs=1
quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:26 schreef nokwanda het volgende:
Gewoon een been onderuithalen. Eens kijken of ie dan nog standvastig blijft
Uhm ja, oftewel de jongen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:01 schreef Lau. het volgende:
Het kind ook he
Veel plezier ermee oh-oh!
Joa, gister. 39 nu. Nog een jaartje en dan 40. Lijkt me leuk. Hoop het te halenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
Ben jij net jarig geweest Nok? Zo ja, van harte gefeliciteerd nog!!
Is altijd leuk met die jongen, he. Had ie wel gewild, dat ie de jouwe was.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm ja, oftewel de jongen.
Tis niet mijn kind he
We hebben tot 20.15 gewandeld en daarna frietjes gegeten.
Nu ligt ie op de bank met alle honden en kijk ik ff of ik leuke foto's gemaakt heb net
Tis echt gezellig!
Het is echt echt een dankbaar kind, maar die is dan ook niks gewend.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is altijd leuk met die jongen, he. Had ie wel gewild, dat ie de jouwe was.
We hadden heeeeeeeeeeel veel mazzel met het licht daarstraks.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:35 schreef Bamba het volgende:
Wauw, mooie foto's oh-oh!! En leuk dat het zo gezellig met je "leenkind" is!![]()
Nok, mooie leeftijd! En tuurlijk haal je de 40!! Je moet minstens het dubbele halen zelfs!
Het lijkt wel familie van maretak, maar het is geen maretakquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben nog aan t uploaden, dus we doen de wandeling achterstevoren nu
Dit plantje vond ik geweldig, geen idee wat het is?
[ afbeelding ]
Cool, en kan oh-oh dat stekken???quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het lijkt wel familie van maretak, maar het is geen maretak
Ik ben aan het zoeken wat het is. Waar groeide het op?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En kijk die vriendjes nu:
Ik heb nog wat leuke renfoto's , maar die zet ik morgen wel in Fieps dr topic
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Het groeide op een hek, ik heb nog wat foto's, zal ik ff uppen, moment!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken wat het is. Waar groeide het op?
Of een klimop soort. Dan is het te stekken
Ik heb echt geen benul van die dingen, ik weet enkel dat ik het echt een ongelooflijk leuk plantje vond om te zien en dat ik het nog niet eerder gezien hebquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:47 schreef Barbaaf het volgende:
Maar het is geen maretak, doet mij meer denken aan een wilde druif.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |