Koop grotere borden mensquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:00 schreef Fha het volgende:
Nee natuurlijk nietHet is toch de bedoeling dat je voelt dat je iets in je maag hebt
*Knabbel knabbelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Toch gaat er niets boven Brabants.
Wow. Dát is veel. Sport je mad veel dan? Om al die pasta-carbs kwijt te kunnen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:02 schreef Fha het volgende:
De slogan is: er gaat niets boven Groningen![]()
![]()
En hoe weinig ik eet? Mwa, 300 gram pasta gaat er in mijn eentje wel door heen op een goeie dag hoor
Leo de Lintworm is taking care of thatquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wow. Dát is veel. Sport je mad veel dan? Om al die pasta-carbs kwijt te kunnen?
De afgelopen maanden heb ik eigenlijk nauwelijks gesportquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:04 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Leo de Lintworm is taking care of that
Ok, nou cool dat je het kwijt kunt. Ik wil altijd wel meer maar dan komt het er via m'n neus uitquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:04 schreef Fha het volgende:
De afgelopen maanden heb ik eigenlijk nauwelijks gesportVanaf maandag weer beginnen als ik mezelf eindelijk weer zover kan krijgen
Maar nee, ik eet gewoon veel
IS dat vreemd dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja ik vind dat echt veelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:06 schreef MPG het volgende:
IS dat vreemd dan?
Ik ook voor mezelf ook rustig 300 gram spaghetti, met in de saus: 300 gram gehakt, 1 prei, 1 paprika, een bakje champignons en uiteraard het pakje mix (ja ik kook uit een pakje, sue me).
Jullie eten écht weinig dan, in mijn ogenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja ik vind dat echt veel. Voor ons 2 weeg ik p.p. 50 gram pasta af, voor JD iets meer. We delen 125 gram gehakt en we eten 200 gram groenten p.p. Ongeveer. Ik koop altijd van die 400 gram zakken.
In de Itilaliaanse sferen blijven, slim!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Een bord spaghetti met saus, maar maar 1 bord. Dat is natuurlijk idioot als men denkt dat ik daar genoeg aan hebDus ik denk dat ik zo maar een pizza in de oven gooi
Teveel vaak zelfsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:09 schreef MPG het volgende:
Jullie eten écht weinig dan, in mijn ogen.
Maargoed, als het voor jullie voldoende is, prima toch?
Verassing. Há há.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Wat klopt er niet aan dit kaartje
De wiekus?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In de Itilaliaanse sferen blijven,
Na jouw opmerkingen over Friezen weet ik niet of je dat nog wel mag...quote:
Dat zou ik normaal gesproken ook voor 2 personen rekenen, behalve dan dat ik er iets meer gehakt door heen zou doen (of eigenlijk tartaar, want dat vind ik lekkerderquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja ik vind dat echt veel. Voor ons 2 weeg ik p.p. 50 gram pasta af, voor JD iets meer. We delen 125 gram gehakt en we eten 200 gram groenten p.p. Ongeveer. Ik koop altijd van die 400 gram zakken wokgroente.
Het was serieus een spelfout van de Aldiquote:
Mja het is waar je zelf voorkeur aan geeft natuurlijk. Wij prefereren wat meer groenvoer boven vlees. Of vis, als er vis in zit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat zou ik normaal gesproken ook voor 2 personen rekenen, behalve dan dat ik er iets meer gehakt door heen zou doen (of eigenlijk tartaar, want dat vind ik lekkerder). Ik zou 200-250 gram vlees doen.
Een verborgen Duitse boodschap dus.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het was serieus een spelfout van de AldiIk kreeg em van een Fok!ster die mij voorzien heeft van een meereiskaartje voor maandag
Ze mocht de kaarten terugbrengen meldde ze me nog even
Ja anders gaat het nog protesteren in mn maag enzoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
In de Itilaliaanse sferen blijven, slim!
Hoe kan ik er dan ooit achter komen of er ook goeie Friezen bestaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Na jouw opmerkingen over Friezen weet ik niet of je dat nog wel mag...
Ja, dat is zeker zoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja het is waar je zelf voorkeur aan geeft natuurlijk. Wij prefereren wat meer groenvoer boven vlees. Of vis, als er vis in zit..
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een verborgen Duitse boodschap dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |