We gaan niet discrimineren hequote:
Jamaar ik ben ook niet op jou uit he, dat weet jequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar ik douche niet met geelMaar doe vooral wat je niet laten kunt hoor
Dat komt ook alleen omdat je bang bent voor Bollequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Jamaar ik ben ook niet op jou uit he, dat weet je
Ook jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat komt ook alleen omdat je bang bent voor Bolle
Jeejquote:
Maar Friesquote:
* MPG schuift aanquote:
Ja jesus! Dan laat je ze toch naar jou toe komen als je het te ver reizen vind!quote:
Jamaar, jamaar, ik ken te veel stomme Friezenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We gaan niet discrimineren heEn sommige Friese meisjes zijn vast leuk
Maar ik wil helemaal geen Friese meisjesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja jesus! Dan laat je ze toch naar jou toe komen als je het te ver reizen vind!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:49 schreef Fha het volgende:
[..]
JeejIk zit na te denken over hoe ik mijn maaltijd ga voortzetten
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, ik ken te veel stomme Friezen.
Wat voor meisjes wil je dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal geen Friese meisjes.
Twee borden bami.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]wat heb je al gegeten dan? Misschien kunnen we je van suggesties voorzien
Zou ik dan precies de verkeerde kennenquote:[..]Maar dat is net als met Marokkanen enzo, je hebt er een paar die het voor de grote groep verpesten
quote:[..]
Wat voor meisjes wil je dan?
Een bord spaghetti met saus, maar maar 1 bord. Dat is natuurlijk idioot als men denkt dat ik daar genoeg aan hebquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:55 schreef Marijkezwolle het volgende:wat heb je al gegeten dan? Misschien kunnen we je van suggesties voorzien
Wie geeft jou maar EEN bord spaghettiquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Een bord spaghetti met saus, maar maar 1 bord. Dat is natuurlijk idioot als men denkt dat ik daar genoeg aan hebDus ik denk dat ik zo maar een pizza in de oven gooi
Ja ik, want het was nog over van gister. Beetje kansloos van mezelf welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:58 schreef MPG het volgende:
Wie geeft jou maar EEN bord spaghetti!!??!
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:59 schreef Kuukske het volgende:
Heb je na 1 bord spaghetti nog niet genoeg?
Boeiend. Lekker Limburgs is ook niet verkeerd. Toch Limburgs.quote:
Toch gaat er niets boven Brabants.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Boeiend. Lekker Limburgs is ook niet verkeerd. Toch Limburgs.
De slogan is: er gaat niets boven Groningenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |