Die zocht ikquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:06 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Deze hebben ook maar korte tijd in de winkels gelegen:
En diverse smaken.. ik denk dat ik de caramel maar eens in huis moet halen. Kijken of het een beetje te pruimen is.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:38 schreef vulkaan het volgende:
Ik zag in een reclameblaadje van aldi of lidl (weet niet zeker welke van de 2) een Winner Taco "replica". Het proberen waard lijkt meziet er iig lekker uit.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:19 schreef Maincoon het volgende:
De ijsjes genaamd Joekels. Maar ik was laatst bij de kruidvat, waar ik spongebob ijsjes tegenkwam met dezelfde vorm. Meegenomen, waren iets zoeter denk ik, maar lijkt er wel wat op dus!
Bestaan die niet meer danquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:19 schreef Maincoon het volgende:
De ijsjes genaamd Joekels. Maar ik was laatst bij de kruidvat, waar ik spongebob ijsjes tegenkwam met dezelfde vorm. Meegenomen, waren iets zoeter denk ik, maar lijkt er wel wat op dus!
Bestaan inderdaad niet meer.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:16 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Bestaan die niet meer dan?
Die paarse waren het lekkerst.
Ik ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:35 schreef Held_op_Sokken het volgende:
De kaaspopcorn van lays was ik vroeger wel gek op. Maar die hebben nooit lang in de schappen gelegen omdat ik blijkbaar de enige was die ze wel aardig vond
waht jongquote:
Jaa, daar moest ik laatst ook al aan denken. Die waren zo lekker!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:27 schreef fairytalessuck het volgende:
Je had vroeger ook van die Timon en Pumba ijsjes.
Daar zaten dan van die snoepjes in.
& Je had ook een variant die knetterde, knetterijsjes noemden we die altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |