Eens.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:01 schreef Susteren het volgende:
Wat een verneukte kut user is dat toch.
Klacht: AdvancedPower.
Bek dicht over jitzzzze die is wel 100x beter, bekender en beroemder (BBB) dan jijquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:58 schreef Skonk het volgende:
[..]
Mensen die 20 jaar lang dezelfde icon hebben
Nee, elke week van icoon veranderenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:58 schreef Skonk het volgende:
[..]
Mensen die 20 jaar lang dezelfde icon hebben
Whehehequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:02 schreef Susteren het volgende:
[..]
Bek dicht over jitzzzze die is wel 100x beter, bekender en beroemder (BBB) dan jij![]()
Triangeljostie
Nee hoor. Ze heeft 424quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:56 schreef Susteren het volgende:
[..]
http://dromenvangertje.hyves.nl/
Vrienden: 0![]()
![]()
Ik ben allang beroemd op Fok maynquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, elke week van icoon veranderenWil je nou een Fok! bekendheid worden of niet? Stinksok
![]()
[..]
Whehehe![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:56 schreef Susteren het volgende:
[..]
http://dromenvangertje.hyves.nl/
Vrienden: 0![]()
![]()
Post nooit en dan ook nooit je hyves op een site als FOK!. En al helemaal niet in KLBquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://sabineuitroepteken.hyves.nl/
Te laat. Ik heb Marcel Roubos er al op af gestuurd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Post nooit en dan ook nooit je hyves op een site als FOK!. En al helemaal niet in KLB
Je kon de anti-Hyvestopics niet meer vinden en toen dacht je: 'Boeiend, ik open weer een nieuwe..'?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Wat een verneukte kut site is dat toch.
Klacht: Hyves.
heb je een berichtje gestuurdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die mensen verdienen het om opgesloten te worden onder de noemer 'Je doet niet meer mee!'...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:07 schreef Socios het volgende:
Zoveel mogelijk ´vrienden´ proberen te verzamelen.
Dit was het nieuwsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die mensen verdienen het om opgesloten te worden onder de noemer 'Je doet niet meer mee!'...
Hele leven is op internet te vinden volgens mijquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Post nooit en dan ook nooit je hyves op een site als FOK!. En al helemaal niet in KLB
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:35 schreef Majkool het volgende:
[..]
Hele leven is op internet te vinden volgens mijEn dan? Ga je haar aanranden of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:35 schreef Majkool het volgende:
[..]
Hele leven is op internet te vinden volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
Dat is voor mij binnen 5 minuten te bereiken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En dan? Ga je haar aanranden of wat?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En dan? Ga je haar aanranden of wat?
Mijn godquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:11 schreef Kerol het volgende:
[..]
Te laat. Ik heb Marcel Roubos er al op af gestuurd.
Neem wel een camera mee!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:39 schreef Kerol het volgende:
[..]
Dat is voor mij binnen 5 minuten te bereiken.
Succes met mij opzoekenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
hmja, zat wel even te shaken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Er gaat toch niks gebeuren hoor, FOK!ers zijn allemaal laffe zolderkamerfappers.
Alsof ik vrijwillig naar Appingedam wil komenquote:
En als je iets in de bosjes ziet gewoon de gordijnen dicht doen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hmja, zat wel even te shaken.
maar ze mogen allemaal langs komen voor een kop koffie
Ik heb je toegevoegdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je vergeet nog het breezer aspect..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:51 schreef Haarklip het volgende:
Nu nog d'r wachtwoord raden;
XikXbenXeenXsletX
of iets dergelijks?
Is mooie stad hoor. Woon er zelf en ken Sabinequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alsof ik vrijwillig naar Appingedam wil komen
En houdt vooral de Posthistory van AP in de gaten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En als je iets in de bosjes ziet gewoon de gordijnen dicht doen.
Dat stukje geldt ook voor bepaalde KLB'ers.quote:
Speciaal een kloon voor aangemaakt, zozo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:54 schreef JackSpermSwallow het volgende:
[..]
Is mooie stad hoor. Woon er zelf en ken Sabine
dat waren lang geen 10quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:54 schreef JackSpermSwallow het volgende:
[..]
Is mooie stad hoor. Woon er zelf en ken SabineZij mij alleen nog niet.
Bewijs: Ze heeft alleen een vader, en was ooggetuige van hoe ze 10 jongens op 1 avond zoende![]()
Werd doorgelinkt door mn broerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Speciaal een kloon voor aangemaakt, zozo.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:54 schreef JackSpermSwallow het volgende:
[..]
Is mooie stad hoor. Woon er zelf en ken SabineZij mij alleen nog niet.
Bewijs: Ze heeft alleen een vader, en was ooggetuige van hoe ze 10 5 jongens op 1 avond zoende![]()
wat een sletquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:54 schreef JackSpermSwallow het volgende:
[..]
Bewijs: Ze heeft alleen een vader, en was ooggetuige van hoe ze 10 jongens op 1 avond zoende![]()
Hoe weet jij dit dan? Jij bent de broer van JackSpermSwallow?quote:
Spermavangertje zou een betere username zijn geweest.quote:
Hij is een goede vriend die haar ook kent.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit dan? Jij bent de broer van JackSpermSwallow?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |