quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:37 schreef gnilrednoz het volgende:
even voor de duidelijkheid: IK BEN NIET AFGEWEZEN!
Ik neem de honneurs wel even waar: Hey Zonderlingetje, bij deze wijs ik je af.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
En zoniet, dan wordt je wel afgewezen![]()
Gewoon omdat het kan en omdat je er om vraagt
Dat is wel erg snel, kon je hem niet wat langer laten hangen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik neem de honeurs wel even waar: Hey Zonderlingetje, bij deze wijs ik je af.
Oprotten, jij denkt dat ze te goed voor je is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:37 schreef gnilrednoz het volgende:
haha fu Teun
en Ian, je kent de situatie niet, zo makkelijk is t niet :f
neeheeequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oprotten, jij denkt dat ze te goed voor je is.
Oh, dan neem ik het gewoon terug voor een uurtje ofzoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is wel erg snel, kon je hem niet wat langer laten hangen?
Bijna net zo erg als een chick laten schieten omdat je jezelf niet goed genoeg voelt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:42 schreef gnilrednoz het volgende:
wat vinden jullie van sex met dieren?
Ging ze vreemd? Werd jij verliefd op een ander? Te veel afstand? Je presteerde niet in bed? Ze kan niet koken?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:42 schreef gnilrednoz het volgende:
hahaha nee ook niet
jezus echt ok we gaan t over iets anders hebben
dat is dus niet gebeurd, hahahaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als een chick laten schieten omdat je jezelf niet goed genoeg voelt.
Zo ver is het nooit gekomen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ging ze vreemd? Werd jij verliefd op een ander? Te veel afstand? Je presteerde niet in bed? Ze kan niet koken?
Als je maar van mijn goudvis afblijftquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:42 schreef gnilrednoz het volgende:
hahaha nee ook niet
jezus echt ok we gaan t over iets anders hebben
Godverdomme wat ben je scherp op het momentquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je maar van mijn goudvis afblijft![]()
Probeer het nu eerst maar eens met een mens, gewoon om te oefenen. Daarna kun je altijd nog je grenzen verleggen
Gekkiequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:44 schreef gnilrednoz het volgende:
ok ik ga nu gewoon stil zijn ja. als jullie er achter komen wat t is dan reageer ik weer.of als jullie erover ophouden.
Of je zegt het gewoon. Aansteller.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:44 schreef gnilrednoz het volgende:
ok ik ga nu gewoon stil zijn ja. als jullie er achter komen wat t is dan reageer ik weer.of als jullie erover ophouden.
ik heb al mijn hele leven een gebroken hart, maar dat wil niet zeggen dat ik niet in staat ben tot het geven van immens veel liefdequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat moet ik ook verder met een afgewezen menneke met een gebroken hartje.
Dit topic is er speciaal voor ingericht, dat gaat dus lekker rustig wordenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:44 schreef gnilrednoz het volgende:
Echt hè? Die jeugd van tegenwoordig heeft geen ballen meer in de Zeeman boxer hangen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dit topic is er speciaal voor ingericht, dat gaat dus lekker rustig worden![]()
Kom op, wees een kerel en vertel in drie zinnen waarom je een complex hebt en wat er fout ging.
Skattie, serieus, de beste man is heaumeaux.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:47 schreef mootie het volgende:
Euhm, je bent nooit afgewezen omdat je nooit een poging gedaan hebt? Een geheime liefde?
Wij relativeren het allemaal wel even voor je, gooi het er uit!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:47 schreef gnilrednoz het volgende:
ja ze kent me jaen nee ik zeg t niet want het is een kut verhaal om te vertellen, en als ik er weer aan denk lig ik straks weer aan zelfmoord te denken. driewerf hoezee! oh wait I shouldnt have said that. OH WELL!
Je hele leven was tot nu toe nog niet zo heel lang, alle kans dat het nog goed komtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:46 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
ik heb al mijn hele leven een gebroken hart, maar dat wil niet zeggen dat ik niet in staat ben tot het geven van immens veel liefdeen ik ben niet afgewezen
Ok, dan doe maar even hem en hij denken overal waar ik haar en zij heb getikkeld.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Skattie, serieus, de beste man is heaumeaux.
Vandaar ook de overdreven geil-acties op alles met een kudtje hier.
Zelfmoord? Als je dat doet dan mag je hier nooit meer postenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:47 schreef gnilrednoz het volgende:
ja ze kent me jaen nee ik zeg t niet want het is een kut verhaal om te vertellen, en als ik er weer aan denk lig ik straks weer aan zelfmoord te denken. driewerf hoezee! oh wait I shouldnt have said that. OH WELL!
Hoe heet hij?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:49 schreef gnilrednoz het volgende:
hahaha nee ik ben geen fagje, maar het doet gewoon teveel pijn om er echt over na te denken, so let's just drop it mkay
[ afbeelding ]
"Let's talk about something other than zonderling's lovelife, mkay"
Is een Fok! regelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zelfmoord? Als je dat doet dan mag je hier nooit meer posten
Je begrijpt toch wel dat je dit blijft horen tot je het een keer vertelt?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:49 schreef gnilrednoz het volgende:
hahaha nee ik ben geen fagje, maar het doet gewoon teveel pijn om er echt over na te denken, so let's just drop it mkay
[ afbeelding ]
"Let's talk about something other than zonderling's lovelife, mkay"
Ik denk dat die andere jongen misschien hetero wasquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel dat je dit blijft horen tot je het een keer vertelt?
Euh? Nee, vriendje... Ik denk serieus dat je op mannen valt. En je zou niet de eerste zijn in deze SC en al helemáál niet de eerste waar ik goed mee op kan schieten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:51 schreef gnilrednoz het volgende:
I know what you're doing Iandoor me homo te noemen probeer je me uit de tent te lokken. zodat ik dan opeens wel vertel hoe en wat. maar ik voel me niet zo snel aangevallen in mn seksualiteit
dus nee, ik ga t niet vertellen :d
vast wel. misschien datk t ooit nog wel eens vertel ook. maar voor nu doet t teveel pijn. ook het feit dat ik overgevoelig ben helpt niet. ik ervaar dingen net iets zwaarder vaak, dus als ik dan nu zou vertellen hoe en wat zouden jullie vast iets zeggen van ooooh dat is niks terwijl ik al bijna moest kotsen van de pijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel dat je dit blijft horen tot je het een keer vertelt?
Rednoze, kom er nou maar gewoon voor uitquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O dat wist ik al, hij wilde mijn Beste Vriendin zijn en hij postte heel gai. Doet ie nu normaal?
Is het mogelijk dat je nog in de kast zit?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:54 schreef gnilrednoz het volgende:
hahaha
nee sorry, echt, ik ben echt hetero
ik heb wel vrij sterke vrouwelijke trekjes, dat geef ik graag toe. je bent ook niet de eerste die denkt dat ik homo ben. maar nee, sorry, echt, ik ben echt hetero.
Is dat niet meer een glijmiddel?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het wordt tijd voor een breekijzer, waar is Kutvocht?
Zo ongevoelig zijn we heus niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:52 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
vast wel. misschien datk t ooit nog wel eens vertel ook. maar voor nu doet t teveel pijn. ook het feit dat ik overgevoelig ben helpt niet. ik ervaar dingen net iets zwaarder vaak, dus als ik dan nu zou vertellen hoe en wat zouden jullie vast iets zeggen van ooooh dat is niks terwijl ik al bijna moest kotsen van de pijn
Dus je kunt mijn beste vriendin niet zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:55 schreef gnilrednoz het volgende:
ik heb ook serieus wel eens gedacht van dat ik het jammer vond dat ik niet bi was, ofzo. dat ik niet zo'n erm.. "breed" karakter had dat ik ook in staat was om op mannen te vallen. maar nee, ik kan echt niet op mannen vallen. ik heb t echt wel geprobeerd, ook. mja in hoeverre je dat kan proberen dan. maar nee. I love women too damn much
Haha nee Ian, echt nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is het mogelijk dat je nog in de kast zit?
Liefie, het is niet ergquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:55 schreef gnilrednoz het volgende:
ik heb ook serieus wel eens gedacht van dat ik het jammer vond dat ik niet bi was, ofzo. dat ik niet zo'n erm.. "breed" karakter had dat ik ook in staat was om op mannen te vallen. maar nee, ik kan echt niet op mannen vallen. ik heb t echt wel geprobeerd, ook. mja in hoeverre je dat kan proberen dan. maar nee. I love women too damn much
Een breed karakter? Daar heb je bij een chick niks aan, je moet gewoon ze gewoon met harde penis swaffelen, dat zal ze lerenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:55 schreef gnilrednoz het volgende:
Kutjong, Mera wel batsbaar en mij moet je nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:57 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Haha nee Ian, echt nietZou het helpen als ik zou zeggen dat ik je vriendin batsbaar vind?
Ik zou je op je minderjarige bakkes hoeken als je iets anders zou zeggenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:57 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Haha nee Ian, echt nietZou het helpen als ik zou zeggen dat ik je vriendin batsbaar vind?
Dat geeft mij dan wat extra ruimte, da's wel weer tof of zoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus je kunt mijn beste vriendin niet zijn.
Nee, niet akkoord! Ik maak niet voor niets een speciaal topic aan. Hier en nu kun je je verhaal kwijt, na dit topic mag het niet meer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:57 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
zeg ik ook niet. maar, nee, komt misschien nog wel een keer, oke?
Skattie, ik ben facking lekker.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:59 schreef Bellatrix het volgende:
Omg Ian_Nick ik kijk nu in je fobo en jij bent die lekkere.Een andere die op jouw icon lijkt vind ik homo
Hahaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Kutjong, Mera wel batsbaar en mij moet je niet
Door een kasthomo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:59 schreef mootie het volgende:
Wtf... ik realiseer me ineens dat ik hier keihard afgewezen wordt.
/emomodus
minderjarig?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou je op je minderjarige bakkes hoeken als je iets anders zou zeggen
Ja? Wel hetero?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:59 schreef gnilrednoz het volgende:
ahaha oh god ik ga wel dood hier, dankjulliewel. ik had eerder vanaaf nog sms contact met een vriendin over dat meisje, datk dronken aan t worden was en me nogal kut over haan begon te voelen weer.. maar jullie helpen welmaar ik ben nog steeds heteroseksueel
Eerlijk waar. Ik wil alleen vrouwen. Te graag zelfs, soms. Ik ben een beetje verliefd op alle vrouwen. Moeilijk uit te leggen.quote:
quote:
vertelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Op de één of andere manier doet Zonderling mij denken aan het eerste jaar van Dementor hier op Fok!
Lees die zin zelf eens en vraag dan nog een keer waarom ik je minderjarig noemdequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:03 schreef gnilrednoz het volgende:
Eerlijk waar. Ik wil alleen vrouwen. Te graag zelfs, soms. Ik ben een beetje verliefd op alle vrouwen. Moeilijk uit te leggen.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ergens is het wel lief, Zonderling heeft echt zo'n 16-jarigen depressie nu.
Over 5 jaar lacht hij er zelf om, maar dat kent hij nu nog niet.
Meh, t valt nu nog mee, eerlijk gezegd. Een aantal jaar terug was het veel erger geweest. Nu kan ik er beter mee omgaan. Ik heb t al eerder meegemaakt, maar dat was toen nog veel en veel erger.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ergens is het wel lief, Zonderling heeft echt zo'n 16-jarigen depressie nu.
Over 5 jaar lacht hij er zelf om, maar dat kent hij nu nog niet.
Had ik ook op jouw leeftijd. Nu weet ik dat het gewoon geilheid wasquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:03 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Eerlijk waar. Ik wil alleen vrouwen. Te graag zelfs, soms. Ik ben een beetje verliefd op alle vrouwen. Moeilijk uit te leggen.
[..]
En over 5 jaar heb je door dat je nu uit je nek zit te lullen, vriend.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:04 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Meh, t valt nu nog mee, eerlijk gezegd. Een aantal jaar terug was het veel erger geweest. Nu kan ik er beter mee omgaan. Ik heb t al eerder meegemaakt, maar dat was toen nog veel en veel erger.
Je moet eens met Lotusss gaan praten, volgens mij vind je daar je gelukquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:04 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Meh, t valt nu nog mee, eerlijk gezegd. Een aantal jaar terug was het veel erger geweest. Nu kan ik er beter mee omgaan. Ik heb t al eerder meegemaakt, maar dat was toen nog veel en veel erger.
Godverquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet eens met Lotusss gaan praten, volgens mij vind je daar je geluk
Ik klets maar zelden uit mijn nek hè, da's de leeftijdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godver
Dat zou nog kunnen werken ook!
Dikke bevestiging van mijn oordeel, dankuvriendelijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:08 schreef gnilrednoz het volgende:
16-jarigen depressie: nee
alleen geilheid: nee
over 5 jaar doorhebben dat ik uit mn nek zit te lullen: nee
t heeft echt niks te maken met eventuele onvolwassenheid, believe you memaar om hier nou mn hele manier van denken en voelen uit te gaan proberen te leggen ( wat toch niet lukt, ik ben al mn hele leven anders dan de rest, waarom denk je datk deze nickname heb ook
), mn verleden, en de situatie, zodat jullie het allemaal snappen: teveel moeite, en geen zin in
Er is toch altijd nog veel meer wat overeenkomt met al die andere mensen dan wat je anders maakt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:08 schreef gnilrednoz het volgende:
16-jarigen depressie: nee
alleen geilheid: nee
over 5 jaar doorhebben dat ik uit mn nek zit te lullen: nee
t heeft echt niks te maken met eventuele onvolwassenheid, believe you memaar om hier nou mn hele manier van denken en voelen uit te gaan proberen te leggen ( wat toch niet lukt, ik ben al mn hele leven anders dan de rest, waarom denk je datk deze nickname heb ook
), mn verleden, en de situatie, zodat jullie het allemaal snappen: teveel moeite, en geen zin in
maar ik ben ff afkbbl
Doen we dat niet allemaal dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik roep ook heel mijn leven al dat ik anders ben
Teruglezen! Ik deed een edit!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ken Klundert niet, maar 't klinkt als het einde van de wereld
Qua primaire eigenschappen zekerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat er weer voor zorgt dat we allemaal hetzelfde zijn.
was t maar zo'n feest. maar nee, dit is niet alleen een gevoelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er is toch altijd nog veel meer wat overeenkomt met al die andere mensen dan wat je anders maakt.![]()
Je moet alleen je hoofd even iets naar links of rechts bewegen om het te kunnen zien
Wat denk jij dat echt belangrijk is bij "de eindbeoordeling"?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Qua primaire eigenschappen zeker![]()
De inkleuring van één en ander is anders, da's al.
Geef 's een oppervlakkige samenvatting dan, van wat je overkomen is?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:15 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
was t maar zo'n feest. maar nee, dit is niet alleen een gevoel
Dat je boven alle fucking materie kunt staan en om jezelf kunt (glim)lachenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat denk jij dat echt belangrijk is bij "de eindbeoordeling"?
Soms hou ik een beetje van je, Teunquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat je boven alle fucking materie kunt staan en om jezelf kunt (glim)lachen
Echt gelul, probleem is alleen dat je dat door begrijpelijke beperktheid nu even niet ziet.. Over 10 jaar is alles andersquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:15 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
was t maar zo'n feest. maar nee, dit is niet alleen een gevoel
want?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geef 's een oppervlakkige samenvatting dan, van wat je overkomen is?
Hoe voel je je NU #620quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Echt gelul, probleem is alleen dat je dat door begrijpelijke beperktheid nu even niet ziet.. Over 10 jaar is alles anders
nee,quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Echt gelul, probleem is alleen dat je dat door begrijpelijke beperktheid nu even niet ziet.. Over 10 jaar is alles anders
Ik niet nee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:18 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
want?daar schieten we allebei echt niks mee op
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe voel je je NU #620
Zegt genoeg.
Treurigheid troefquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij heeft alleen zelf nog niet door dat wij hem doorhebben.
Ik ben net zo oud als jij, fuckhead.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:21 schreef gnilrednoz het volgende:
nee maar serieus, als er 1 ding is wat ik irritant vind, zijn het wel oudere mensen die me gaan vertellen dat ik mezelf niet snap omdat ik nog te jong ben oid.
Je bent echt een kopiequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:21 schreef gnilrednoz het volgende:
nee maar serieus, als er 1 ding is wat ik irritant vind, zijn het wel oudere mensen die me gaan vertellen dat ik mezelf niet snap omdat ik nog te jong ben oid. daar moet je bij mij echt niet mee aan komen zetten, dat is zo'n load of crap. t zal vast dat ik bepaalde dingen aan mezelf minder goed snap dan ik bijv. over 10 jaar zal doen. maar dat zal echt niet t verschil gaan maken in dat ik me anders voel dan de rest, want dat is wat ik zeg niet alleen een gevoel. ik heb niet van de ene op de andere dag bedacht van goh ik ben anders. dus serieus, kap met die patronising shit, ik trek t slecht
ik zeg het niet, omdat ik me er toch niet beter van ga voelen als ik het hier vertel. jullie gaan me toch niet kunnen helpen. daarom zeg ik het niet. en eigenlijk ook een beetje omdat het te persoonlijk is. maar voornamelijk dat eerste. als ik het je vertel zal je me toch wss maar raar vinden vanwege mn manier van denken. t zal niet de eerste keer zijn. dus nee, niemand schiet er iets mee opquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik niet nee.
Jij misschien wel, het zal je verbazen.
Waarom denk je dat er hier mensen zijn (waaronder ik) die hun gal spuien, die kwijt moeten hoe kut het gaat. Die vertellen over familieleden die op sterven liggen?
Denk je dat het niet "stoer" overkomt om even op te biechten waar je overduidelijk mee zit? Want:
Hij denkt dat we hem vol willen proppen met goedbedoelde levenslessen die hij maar lekker bij zijn pa kan halen.quote:
doelde ook meer op teun, maar okquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben net zo oud als jij, fuckhead.
ik spreek mn vader niet meer, dus dat wordt lastigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij denkt dat we hem vol willen proppen met goedbedoelde levenslessen die hij maar lekker bij zijn pa kan halen.
Zelf weten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:23 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
ik zeg het niet, omdat ik me er toch niet beter van ga voelen als ik het hier vertel. jullie gaan me toch niet kunnen helpen. daarom zeg ik het niet. en eigenlijk ook een beetje omdat het te persoonlijk is. maar voornamelijk dat eerste. als ik het je vertel zal je me toch wss maar raar vinden vanwege mn manier van denken. t zal niet de eerste keer zijn. dus nee, niemand schiet er iets mee op
Beetje meer respect voor grijze haren mag best, klein tyfuslijertjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:24 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
doelde ook meer op teun, maar ok
Naar mij luister je ook nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:24 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
doelde ook meer op teun, maar ok
Gelul, je spreekt hem iedere dag, alleen niet face to face. Maar hij is altijd bij jequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:24 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
ik spreek mn vader niet meer, dus dat wordt lastig
Ik ben bang dat hij deze niet gaat begrijpen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gelul, je spreekt hem iedere dag, alleen niet face to face. Maar hij is altijd bij je
Vast wel, want het is volgens mij onderdeel van het probleem en hij is niet domquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij deze niet gaat begrijpen.
Nee. Je bent absoluut niet dom.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:28 schreef gnilrednoz het volgende:
nee daar ben ik idd veel te dom en onvolwassen voor
Ik heb er wel al met wat mensen over gesproken. Maar praten helpt ook maar zoveel he. Pijn doet t sowieso. Of ik hier nu ga vertellen wat er scheelt of niet gaat daar geen verschil meer in maken. Het doet dan eerder meer dan minder pijn, omdat ik er weer heel actief in detail aan moet denken. Dus liever niet. Ik begraaf mn gevoelens liever.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zelf weten.
Ik blijf erbij dat het JOU kan helpen. Voor mij hoef je het niet te doen.
Yup, en die zitten recht tegenover je. Die zeggen niet wat ze zouden moeten zeggen. Begrijp je wat ik bedoel?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:31 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ik heb er wel al met wat mensen over gesproken.
Dat gaat m dus niet worden he?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:31 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ik heb er wel al met wat mensen over gesproken. Maar praten helpt ook maar zoveel he. Pijn doet t sowieso. Of ik hier nu ga vertellen wat er scheelt of niet gaat daar geen verschil meer in maken. Het doet dan eerder meer dan minder pijn, omdat ik er weer heel actief in detail aan moet denken. Dus liever niet. Ik begraaf mn gevoelens liever.
kusjequote:
Nee, niet eensquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, en die zitten recht tegenover je. Die zeggen niet wat ze zouden moeten zeggen. Begrijp je wat ik bedoel?
't Zal mij wel weer geld kosten als jij gaat zuipen. Nah, dat moet dan maarquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Trusten Teun.
Jij en ik drinken dat kratje Juup samen. Dat je het even weet.
Nogmaals: zelf weten. Hier ként niemand je. Hier krijg je je oordeel. Van objectieve mensen. En daar kan je wat mee, geloof me.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:32 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
kusjemaar ik vind t al lastig om met mensen te praten over dingen die me echt raken.. dat doe ik pas de laatste paar maanden een klein beetje. daarvoor hield ik alles wat me een beetje aan t hart ging voor mezelf. vertrouwde ook niemand, kinda. probeer dat meer te doen maar nog steeds lastig. en aangezien het hier nu me niet gaat helpen (gaat me alleen maar pijn doen om er nu over na te moeten denken), liever niet dus :x
Fuck jouquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Zal mij wel weer geld kosten als jij gaat zuipen. Nah, dat moet dan maar![]()
Muts, je had het net nog over zelfmoord.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:39 schreef gnilrednoz het volgende:
Maar een oordeel heb ik ook al wel over mezelf hoor: I'm a jackassHet is ook niet dat ik nu ergens onzeker over ben, ofzo, dat ik niet weet wat ik met een bepaalde situatie aan moet. Maar t doet gewoon pijn
Ik ben gewoon een beetje een geepie, dat ik mezelf steeds weer zo laat kwetsen. Gewoon niet openstellen joh. Ik ga even mijn laatste sigaret roken, brb
kusje btw ook mootie
Emohoeren gelul.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Muts, je had het net nog over zelfmoord.
Man, ik kan 3 peukjes roken in die tijd die jij er voor neemt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:40 schreef gnilrednoz het volgende:
nee, ik zeg niet dat ik niet onzeker ben. ik ben niet onzeker over de huidige situatie. alleen gekwetst. nu ga ik echt roken
haha sorry, ik had ook even mijn ipod meegenomen enzoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Man, ik kan 3 peukjes roken in die tijd die jij er voor neemt.
Ik kan er niet echt hitsig van wordenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:54 schreef gnilrednoz het volgende:
ik ben in dit filmpje "JedimindhaX.di", be amazed
Het is nog ff te vroeg voor muziek hierquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:30 schreef gnilrednoz het volgende:
dat mag hoor ja
hier, een leuk nr + video:
Okay, hehequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:31 schreef D. het volgende:
[..]
Het is nog ff te vroeg voor muziek hier
Het is dat ik niemand anders wakker wil makenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:32 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Okay, heheJa, ik ben nog wakker zeg maar. Ik ga zo nog even een film kijken denk ik. Year One zat ik aan te denken
Een 5,1 is niet al te hoog, maar met een dergelijke cast zou het toch enigzins leuk moeten zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:38 schreef gnilrednoz het volgende:
dat is very thoughtful of you
year one
komedies hebben sowieso vaak vrij lage ratings op imdb, dus daar trek ik me tegenwoordig maar weinig van aan eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:43 schreef D. het volgende:
[..]
Een 5,1 is niet al te hoog, maar met een dergelijke cast zou het toch enigzins leuk moeten zijn
Ik trek me er altijd wel iets van aan, maar laat me er niet door leidenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:45 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
komedies hebben sowieso vaak vrij lage ratings op imdb, dus daar trek ik me tegenwoordig maar weinig van aan eerlijk gezegd
fair enoughquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik trek me er altijd wel iets van aan, maar laat me er niet door leiden
Hm, die ken ik (ook al) niet, maar ik vind Martin Lawrence eigenlijk alles behalve leukquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:55 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
fair enoughmaar ik bedoel, black knight, onwijze drama rating, maar vind ik echt een grappige film gewoon
Haha nou dat kan, ik vind hem wel grappig, schreeuwerige neger humor kan ik wel waarderen over t algemeenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:57 schreef D. het volgende:
[..]
Hm, die ken ik (ook al) niet, maar ik vind Martin Lawrence eigenlijk alles behalve leuk
Ik over het algemeen ook, alleen deze neger nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:05 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Haha nou dat kan, ik vind hem wel grappig, schreeuwerige neger humor kan ik wel waarderen over t algemeen
dat kan hequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik over het algemeen ook, alleen deze neger niet
Nu zijn er eigenlijk weinig 'schreeuwnegers' bedenk ik mequote:
Natuurlijk, het gros is "anders dan de rest"quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:35 schreef mootie het volgende:
En over dingen denken op een manier die anderen niet begrijpen.... dat is op miijn lijf geschreven.
Hear hearquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:35 schreef mootie het volgende:
En over dingen denken op een manier die anderen niet begrijpen.... dat is op miijn lijf geschreven.
Wie is er nu weer doot?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:27 schreef Copycat het volgende:
Oh ja. Ik zet een hartje achter me MSN-naam!
Nou ja zeg.... laat ik nou een hartje achter m'n MSN-naam hebben staanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:27 schreef Copycat het volgende:
Oh ja. Ik zet een hartje achter me MSN-naam!
Dan moet ik toch een kaars voor me naam zetten? Of erachter?quote:
En dat met een gloednieuwe account, en foto's van een meisje wat overduidelijk buiten westen is.... ook op de foto waar ze haar ogen open lijkt te hebben.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:58 schreef Copycat het volgende:
Waar is Liesje als je haar nodig hebt?
HOT OR NOT
NSFW!!!!!!!
Dat denk ik ook. Ze worden nu overal gespamd. Om over het fobo maar te zwijgen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:03 schreef Leandra het volgende:
Ziet er meer uit als iemand die een ander enorm voor schut probeert te zetten
Dat idee heb ik dan weer niet. Doe's niet zo creepy!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:05 schreef Leandra het volgende:
Ik heb sowieso niet het idee dat ze zich bewust was van de foto's, laat staan dat er sprake is van een vorm van overeenstemming
En dan toch zo'n fipo, lekker hoor.quote:
Sorry. Mijn empathie ligt nog te slapen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
En dan toch zo'n fipo, lekker hoor.
Is jouw baas zelf eigenlijk wel capabel? Dat ie die drie dagen in zijn eigen 36 uur propt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mijn baas is verbaasd dat is het niet voor elkaar krijg om de drie dagen van mijn collega in mijn 36 uur te proppen![]()
Dikke vingeerrrr
Iemand maakt een nieuwe account aan en is vervolgens overal die foto's aan het spammen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dan weer niet. Doe's niet zo creepy!
Bah wat klinkt dit naar. Maar ik begrijp dat Fok die foto's aan het verwijderen is?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iemand maakt een nieuwe account aan en is vervolgens overal die foto's aan het spammen?
Ik geloof er niets van dat diegene het meisje is, en ook niet dat alle foto's met haar toestemming genomen zijn, laat staan gepost. De foto's in het fobo waren te grof voor woorden, en degene die ze nam wist overduidelijk wel precies waarmee hij bezig was.
Op FOK! staan ze al niet meer, er is alleen nog een topic waar een linkje naar een .mijnalbum is en die link staat inmiddels ook in het profiel, terwijl daar eerst de link naar het fok fobo stond.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bah wat klinkt dit naar. Maar ik begrijp dat Fok die foto's aan het verwijderen is?
Ik gebruik het voor familie en vrienden, meer niet. Gewoon om gezellig even met de kinderen of broers en zus te praten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:37 schreef hondjes het volgende:
Aan MSN doe ik ook niet.
Komt een hoop gelazer van, denk je dat je met een groep zit te praten, zitten er ondertussen weer
enkele met elkaar te MSN, wat je dus niet door hebt, want dat kan je weer niet zien.
Dat risico loop je als je met een groep gaat praten, en logisch dat je niet kunt zien dat anderen ook nog apart zitten te praten. Je ziet hier toch ook niet met wie ik zit te PM'en??quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:37 schreef hondjes het volgende:
Aan MSN doe ik ook niet.
Komt een hoop gelazer van, denk je dat je met een groep zit te praten, zitten er ondertussen weer
enkele met elkaar te MSN, wat je dus niet door hebt, want dat kan je weer niet zien.
Met het verschil dat een kind de mensen met wie hij in het echt praat ook kent, en dat het opvalt als er een vieze ouwe vent aan het gesprek toegevoegd wordt.... terwijl dat in een groepsgesprek niet hoeft op te vallen, tenminste niet dat hij een vieze ouwe vent is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is net zo veilig of niet-veilig als praten in 't echie
Ik geloof de GHB angle niet zo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iemand maakt een nieuwe account aan en is vervolgens overal die foto's aan het spammen?
Ik geloof er niets van dat diegene het meisje is, en ook niet dat alle foto's met haar toestemming genomen zijn, laat staan gepost. De foto's in het fobo waren te grof voor woorden, en degene die ze nam wist overduidelijk wel precies waarmee hij bezig was.
Ik heb de foto's in PUB niet gezien, en misschien is het ook wel gewoon het in de zeik nemen van een ex, maar ik geloof niet dat het meisje op de foto's zich van alle foto's die gepost zijn bewust was.quote:
Het wordt op den duur een roddelrubriek, waar iedereen over mekaar gaat lullen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is net zo veilig of niet-veilig als praten in 't echie
Dat vind ik dan weer geen argument tegen het gebruik van MSN, dat gaat immers net zo hard op voor iedere chatbox en ieder forum waar mensen elkaar vaker tegenkomen.... zoals deze topicreeks.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:07 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het wordt op den duur een roddelrubriek, waar iedereen over mekaar gaat lullen.
Waardoor er dan weer scheve verhoudingen ontstaan en er gelazer van komt.
Nee. Ik ben de enige op de afdeling die geleerd heeft voor dit beroep, dus ze gaan er van uit dat ik het wél kan denk ik ofzoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is jouw baas zelf eigenlijk wel capabel? Dat ie die drie dagen in zijn eigen 36 uur propt.
Maar niet met wat er achterlangs gezegd wordt, en zeker niet iedere chatbox is openbaar.... godzijdank niet zeg, dan was het pas echt gevaarlijk voor pubertjes die aantrekkelijk zijn voor vieze mannetjes.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:16 schreef hondjes het volgende:
Een chatbox of forum is open, iedereen kan meelezen.
Prima, maar MSN wil niet automatisch zeggen dat het een groepsgesprek betreft, sterker nog: de meeste mensen MSN'en gewoon 1 op 1..... en dan maak je zelf uit met wie je spreekt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:26 schreef hondjes het volgende:
MIijn uitgangspunt is gewoon, ik heb voor mezelf vastgesteld, ik doe er niet aan mee.
Zodat ook later niemand kan zeggen, dat heb je gezegd via MSN, en scheelt een hoop gelazer.
Ben ik te laat ja?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:58 schreef Copycat het volgende:
Waar is Liesje als je haar nodig hebt?
HOT OR NOT
NSFW!!!!!!!
Zonderling kreeg een klein vuurdoopje...maar wel een lieve doop hoor....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Was 't wat? Ik kon het niet opbrengen
O dat zal dan wel weer een buitengewoon interessant gesprek zijn geweest .... ik geloof je op je blauwe ogen en ik ga het dus maar niet nalezenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zonderling kreeg een klein vuurdoopje...maar wel een lieve doop hoor....
e weet dat ik blauwe ogen heb?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:43 schreef Jian het volgende:
[..]
O dat zal dan wel weer een buitengewoon interessant gesprek zijn geweest .... ik geloof je op je blauwe ogen en ik ga het dus maar niet nalezen
Nog niet gezienquote:
Aan mijn niet geposte posts heeft hij in elk geval niets gemistquote:
En dan gewoon prinsheerlijk in slaap vallenquote:
heerlijk ongecompliceerdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan gewoon prinsheerlijk in slaap vallen
mij net zoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Was 't wat? Ik kon het niet opbrengen
Ja, hij is al weg een poos! Misschien is hij wel boos!quote:
quote:
Hij was/is toch op vakantie?Maar ik begrijp dat Coos terug had moeten zijn?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, hij is al weg een poos! Misschien is hij wel boos!
Ja zoiets. Ik loop gewoon maar een beetje mee te gillen waar Coos toch is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij was/is toch op vakantie?Maar ik begrijp dat Coos terug had moeten zijn?
Tja, tussen jouw consequente hoofdletters en mijn 'neuzen' zit een sympathie-verschilletje.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
AJAX
![]()
zo die neuzenzo heten ze helemaal niet
Jezus, worden bevallingen live bijgehouden in OUD of zo?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:40 schreef Leandra het volgende:
Nah, Flugel d'r bevalling verloopt niet zo snel als ik voor haar gehoopt had, dus ik ga maar even naar de kapper...
Staat er een cam op? Want dan is dat topic verdomme van ONS!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Jezus, worden bevallingen live bijgehouden in OUD of zo?
Neu laat maar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Staat er een cam op? Want dan is dat topic verdomme van ONS!
3d echo, ik hoorde vandaag dat ze dan een fotootje kunnen maken van je kleintje, eentje met een echt gezichtje enzoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:40 schreef Leandra het volgende:
Nah, Flugel d'r bevalling verloopt niet zo snel als ik voor haar gehoopt had, dus ik ga maar even naar de kapper... werd ook wel weer eens tijd, ik voelde m'n hoofdhaar al net ergens onder m'n taille de huid raken.
Anyway, tot later, en anders tot morgen want aan het eind vd middag een 3D echo...![]()
Gaan we naar het krummeltje kijken
Ze twittert, en zelfs een krant heeft nu al iets online gezet over haar "live twitter bevalling"quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Jezus, worden bevallingen live bijgehouden in OUD of zo?
Ja, zo'n echo wordt hetquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
3d echo, ik hoorde vandaag dat ze dan een fotootje kunnen maken van je kleintje, eentje met een echt gezichtje enzo![]()
Veel plezier
En de gelbehandeling heeft al effectquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze twittert, en zelfs een krant heeft nu al iets online gezet over haar "live twitter bevalling"
Tof!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:00 schreef liesje1979 het volgende:
En ik krijg een backstage armbandje
quote:Kinderen met nazi-namen naar pleegouders
NEW JERSEY - Drie Amerikaanse kinderen met nazi-namen zijn weggehaald bij de ouders en krijgen een nieuw gezin toegewezen.
Het Amerikaans Hof van Beroep heeft beslist dat de kinderen naar pleegouders gaan. Adolf Hitler Campbell, JoyceLynn Aryan Nation Campbell en Honszlynn Hinler Jeannie Campbell zijn vorig jaar uit huis gehaald bij het gezin Campbell. Het ging de rechter niet alleen om de namen van de kinderen. Ook zouden ze verwaarloosd worden en zou er sprake zijn geweest van huiselijk geweld.
Vader Heath Campbell (37) heeft nog nooit in zijn leven gewerkt vanwege medische en psychologische problemen. Hij kan ook niet lezen en schrijven. Moeder Deborah Campbell (27) kampt ook met mentale aandoeningen.
De familie kwam eerder in opspraak nadat een plaatselijke bakker weigerde de naam Adolf Hitler Campbell op een verjaardagstaart te zetten.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Neu laat maar.![]()
Bevallingen zijn pijnlijk voor de aanstaande moeder, machteloos voor de aanstaande vader, en voor de rest van de mensheid uitermate smerig en weerzinwekkend.
Kind is gisteren al gedropt bij opa en oma en komt zondag pas weer thuis.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
De kans is groot dat ik morgen ga werken op schollenpop, dus je kan je kind bij mij droppen Gert,
Ja.. nou ja, "kwijt", hij was met zwager meegelopen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:10 schreef liesje1979 het volgende:
En lekker, even kind-vrij, al snap ik wel dat je hem mist.
Vorig jaar was hij kwijt, weet je dat nog?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
3d echo, ik hoorde vandaag dat ze dan een fotootje kunnen maken van je kleintje, eentje met een echt gezichtje enzo![]()
Veel plezier
Echt hèquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:30 schreef Toverheks het volgende:
oh wat erg, heb 538 aan, is er een radioreklame weer van carglass, deze meneer die wat vertelt heeft me een raar dialect, echt ze worden steeds vreemder die carglass reklame1s, geef mij Arjan van Carglas maar. ( die van de tv)
hahaha dus ben niet de enigste, en wat lief een bloemetjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Echt hèik hoorde hem ook (staat hier dag in dag uit aan) en maakte nog een opmerking tegen mn baas over hoe irritant het was
![]()
Ik heb trouwens zojuist een bloemetje van hem gekregen voor mn nieuwe huissie
Jaquote:
Uh, ja, dat gebaar is leuk, als hij tenminste niet weet dat je zo allergisch bentquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
JaOok al ben ik stik allergisch
Maar het gebaar is leuk
Nee ik denk met tram 12 en dan vanaf het eindpunt over het strand naar het terrein lopen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dan sms ik!
Neem sowieso mijn oude telefoon mee, ik heb nog niet ontdekt hoe ik nummers in mijn nieuwe telefoon zet en grote kans dat ik hem verlies
Wij komen op de fiets, jullie met de taxi he?
En de boodschap dat je maandag eerder weg mag?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb trouwens zojuist een bloemetje van hem gekregen voor mn nieuwe huissie
op de voorwaarde dat ze daar verlofuren voor opneemtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En de boodschap dat je maandag eerder weg mag?
En de komende maanden daar dankbaar voor moet zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
op de voorwaarde dat ze daar verlofuren voor opneemt
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
op de voorwaarde dat ze daar verlofuren voor opneemt
Is het praat-elkaar-een-depressie-aan-dag?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:56 schreef Gert het volgende:
[..]
En de komende maanden daar dankbaar voor moet zijn.
Ik heb gewoon gemeld dat ik eerder weg bén.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En de boodschap dat je maandag eerder weg mag?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gemeld dat ik eerder weg bén.![]()
En dat ik dan uiteraard voor 7 uur op kantoor ben. En toen was t goed.
Gekquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb een geheel nieuwe hekel aan verhuisdozen. D'r past echt geen kut in
gewoon vuilniszakken, en anders gewoon alles bij het grof vuil, aan een paar schone onderbroeken heb je toch wel genoegquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb een geheel nieuwe hekel aan verhuisdozen. D'r past echt geen kut in
Ik heb toch allang gezegd dat ik me laat tillen door negers?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:07 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe ga je dat eigenlijk doen Ian?
Ik neem aan dat je niet al die dozen mee gaat sjouwen in de trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |