quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:37 schreef gnilrednoz het volgende:
even voor de duidelijkheid: IK BEN NIET AFGEWEZEN!
Ik neem de honneurs wel even waar: Hey Zonderlingetje, bij deze wijs ik je af.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
En zoniet, dan wordt je wel afgewezen![]()
Gewoon omdat het kan en omdat je er om vraagt
Dat is wel erg snel, kon je hem niet wat langer laten hangen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik neem de honeurs wel even waar: Hey Zonderlingetje, bij deze wijs ik je af.
Oprotten, jij denkt dat ze te goed voor je is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:37 schreef gnilrednoz het volgende:
haha fu Teun
en Ian, je kent de situatie niet, zo makkelijk is t niet :f
neeheeequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oprotten, jij denkt dat ze te goed voor je is.
Oh, dan neem ik het gewoon terug voor een uurtje ofzoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is wel erg snel, kon je hem niet wat langer laten hangen?
Bijna net zo erg als een chick laten schieten omdat je jezelf niet goed genoeg voelt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:42 schreef gnilrednoz het volgende:
wat vinden jullie van sex met dieren?
Ging ze vreemd? Werd jij verliefd op een ander? Te veel afstand? Je presteerde niet in bed? Ze kan niet koken?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:42 schreef gnilrednoz het volgende:
hahaha nee ook niet
jezus echt ok we gaan t over iets anders hebben
dat is dus niet gebeurd, hahahaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als een chick laten schieten omdat je jezelf niet goed genoeg voelt.
Zo ver is het nooit gekomen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ging ze vreemd? Werd jij verliefd op een ander? Te veel afstand? Je presteerde niet in bed? Ze kan niet koken?
Als je maar van mijn goudvis afblijftquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:42 schreef gnilrednoz het volgende:
hahaha nee ook niet
jezus echt ok we gaan t over iets anders hebben
Godverdomme wat ben je scherp op het momentquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je maar van mijn goudvis afblijft![]()
Probeer het nu eerst maar eens met een mens, gewoon om te oefenen. Daarna kun je altijd nog je grenzen verleggen
Gekkiequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:44 schreef gnilrednoz het volgende:
ok ik ga nu gewoon stil zijn ja. als jullie er achter komen wat t is dan reageer ik weer.of als jullie erover ophouden.
Of je zegt het gewoon. Aansteller.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:44 schreef gnilrednoz het volgende:
ok ik ga nu gewoon stil zijn ja. als jullie er achter komen wat t is dan reageer ik weer.of als jullie erover ophouden.
ik heb al mijn hele leven een gebroken hart, maar dat wil niet zeggen dat ik niet in staat ben tot het geven van immens veel liefdequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat moet ik ook verder met een afgewezen menneke met een gebroken hartje.
Dit topic is er speciaal voor ingericht, dat gaat dus lekker rustig wordenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:44 schreef gnilrednoz het volgende:
Echt hè? Die jeugd van tegenwoordig heeft geen ballen meer in de Zeeman boxer hangen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dit topic is er speciaal voor ingericht, dat gaat dus lekker rustig worden![]()
Kom op, wees een kerel en vertel in drie zinnen waarom je een complex hebt en wat er fout ging.
Skattie, serieus, de beste man is heaumeaux.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:47 schreef mootie het volgende:
Euhm, je bent nooit afgewezen omdat je nooit een poging gedaan hebt? Een geheime liefde?
Wij relativeren het allemaal wel even voor je, gooi het er uit!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:47 schreef gnilrednoz het volgende:
ja ze kent me jaen nee ik zeg t niet want het is een kut verhaal om te vertellen, en als ik er weer aan denk lig ik straks weer aan zelfmoord te denken. driewerf hoezee! oh wait I shouldnt have said that. OH WELL!
Je hele leven was tot nu toe nog niet zo heel lang, alle kans dat het nog goed komtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:46 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
ik heb al mijn hele leven een gebroken hart, maar dat wil niet zeggen dat ik niet in staat ben tot het geven van immens veel liefdeen ik ben niet afgewezen
Ok, dan doe maar even hem en hij denken overal waar ik haar en zij heb getikkeld.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Skattie, serieus, de beste man is heaumeaux.
Vandaar ook de overdreven geil-acties op alles met een kudtje hier.
Zelfmoord? Als je dat doet dan mag je hier nooit meer postenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:47 schreef gnilrednoz het volgende:
ja ze kent me jaen nee ik zeg t niet want het is een kut verhaal om te vertellen, en als ik er weer aan denk lig ik straks weer aan zelfmoord te denken. driewerf hoezee! oh wait I shouldnt have said that. OH WELL!
Hoe heet hij?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:49 schreef gnilrednoz het volgende:
hahaha nee ik ben geen fagje, maar het doet gewoon teveel pijn om er echt over na te denken, so let's just drop it mkay
[ afbeelding ]
"Let's talk about something other than zonderling's lovelife, mkay"
Is een Fok! regelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zelfmoord? Als je dat doet dan mag je hier nooit meer posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |