quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:37 schreef gnilrednoz het volgende:
even voor de duidelijkheid: IK BEN NIET AFGEWEZEN!
Ik neem de honneurs wel even waar: Hey Zonderlingetje, bij deze wijs ik je af.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
En zoniet, dan wordt je wel afgewezen![]()
Gewoon omdat het kan en omdat je er om vraagt
Dat is wel erg snel, kon je hem niet wat langer laten hangen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik neem de honeurs wel even waar: Hey Zonderlingetje, bij deze wijs ik je af.
Oprotten, jij denkt dat ze te goed voor je is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:37 schreef gnilrednoz het volgende:
haha fu Teun
en Ian, je kent de situatie niet, zo makkelijk is t niet :f
neeheeequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oprotten, jij denkt dat ze te goed voor je is.
Oh, dan neem ik het gewoon terug voor een uurtje ofzoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is wel erg snel, kon je hem niet wat langer laten hangen?
Bijna net zo erg als een chick laten schieten omdat je jezelf niet goed genoeg voelt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:42 schreef gnilrednoz het volgende:
wat vinden jullie van sex met dieren?
Ging ze vreemd? Werd jij verliefd op een ander? Te veel afstand? Je presteerde niet in bed? Ze kan niet koken?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:42 schreef gnilrednoz het volgende:
hahaha nee ook niet
jezus echt ok we gaan t over iets anders hebben
wat vinden jullie van sex met dieren?
dat is dus niet gebeurd, hahahaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als een chick laten schieten omdat je jezelf niet goed genoeg voelt.
Zo ver is het nooit gekomen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ging ze vreemd? Werd jij verliefd op een ander? Te veel afstand? Je presteerde niet in bed? Ze kan niet koken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |