Je kent muh togggggg.quote:
Het zijn beide van die zaadballen.quote:
Hoezo 'ook' ?quote:
Je zit dat nogal wat vrouwen met dat formaat tetten die OOK dik zijnquote:
Ik vind ze niet zo lekker als die Koe Yu Luk ballen bij de Chinees tho.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het zijn beide van die zaadballen.
Oh zo, naja mager kan ik d'r niet noemen, maar ook niet moddervet. Beetje gezet, dat welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je zit dat nogal wat vrouwen met dat formaat tetten die OOK dik zijn
zomg, nu krijg ik daar zin inquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind ze niet zo lekker als die Koe Yu Luk ballen bij de Chinees tho..
niets mis meequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh zo, naja mager kan ik d'r niet noemen, maar ook niet moddervet. Beetje gezet, dat wel.
Ben je zelf ook dik?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh zo, naja mager kan ik d'r niet noemen, maar ook niet moddervet. Beetje gezet, dat wel.
ik heb dat idee altijd als ik wan tan soep eetquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind ze niet zo lekker als die Koe Yu Luk ballen bij de Chinees tho..
Ah dan staat het vermoedleijk wel goedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt, alleen mijn vader bij ons is echt graatmager, de rest is allemaal niet echt magerquote:
Hoezo 'ook dik' ik zeg net dat m'n zus niet dik isquote:
Gespierdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt, alleen mijn vader bij ons is echt graatmager, de rest is allemaal niet echt mager.
[..]
Hoezo 'ook dik' ik zeg net dat m'n zus niet dik is. Maar ik ben, vooral door het sporten, afgelopen twee jaar zwaarder geworden.
Ah ja klinkt logischquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:15 schreef Zeroku het volgende:
Maar ik ben, vooral door het sporten, afgelopen twee jaar zwaarder geworden.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:16 schreef Rauzer het volgende:
Om nog even op ca terug te komen, waarschijnlijk heeft ze het over mij omdat ik laatst zei dat ze te veel zwaaide.
Ik sportte 9 keer in de weekquote:
een goede kennis van me ligt in het ziekenhuis, bijna bezweken aan annorexia....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah dan staat het vermoedleijk wel goed
Magere vrouwen met dat soort cups zijn meestal zo uit proportie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |