Nice!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:54 schreef Bart het volgende:
Nee, over mij hebben ze een andere serie gemaakt:
Ba(r)tman.
Vakantie? Wat is datquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nice!![]()
Trouwens is iedereen nu aan het werk dan?Of hebben er ook nog mensen zomervakantie.
Ja, aan het werkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Nice!![]()
Trouwens is iedereen nu aan het werk dan?Of hebben er ook nog mensen zomervakantie.
Ik weet het niet helemaal zeker. Maar ik hoor er mensen af en toe over. Ik zelf deed er een paar week geleden aan. Helemaal nieuw voor mij joh. Maar wel een hele leuke ervaring.quote:
Oh ja joh, geef hem even een lekker welkomquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:22 schreef Bart het volgende:
Korte samenvatting om je up to date te brengen: PS heeft een baby maar niet volgens haar tie... euh shirtje, Soempie heeft een poes, en ik ben de outcast hier.
Oh? Wat doe je dan allemaal?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:19 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet helemaal zeker. Maar ik hoor er mensen af en toe over. Ik zelf deed er een paar week geleden aan. Helemaal nieuw voor mij joh. Maar wel een hele leuke ervaring.
Pics van jou en de baby!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh ja joh, geef hem even een lekker welkomPS heeft een oppasbaby.
Jaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ha vers vlees
[..]
Oh ja joh, geef hem even een lekker welkomPS heeft een oppasbaby.
Nou ik ging met een paar andere collega's(Om het ingewikkeld te maken, ik heb 2 baantjes.quote:
Zou een stuk minder werk zijn. Behalve dat opblazen dan.quote:
Tja, het leven is hard.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:22 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa![]()
Oh oppasbaby.Ik dacht dat je zo'n Milf was. Maar ook niet, en toen zag ik je profiel en toen dacht ik aan een mogelijke tienermoeder... Dus ongeveer al mijn fantasiën over jou zijn uitelkaar gespat.
Je fantasieën over d'r tieten staan nog.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:22 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa![]()
Oh oppasbaby.Ik dacht dat je zo'n Milf was. Maar ook niet, en toen zag ik je profiel en toen dacht ik aan een mogelijke tienermoeder... Dus ongeveer al mijn fantasiën over jou zijn uitelkaar gespat.
Bier? Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:23 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nou ik ging met een paar andere collega's(Om het ingewikkeld te maken, ik heb 2 baantjes.) naar Kreta om bier te drinken. Blijkbaar noemen ze dat 'vakantie'. Heel vreemd.
Gelukkig wel ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Je fantasieën over d'r tieten staan nog.
Mooi hea? Van pappie gekregen toen ik 16 werd. Wilde eigenluk een Bie Em Dobble You Cabrio, maar hij was van, duh, dan moet je nog twee jaar w88 en dan is er wel weer een nieuw model, prinsezje. Dus toen maar deze.quote:
Nou ja zo noemden ze dat daar. Kan ik ook niets aan doen. Ik zei van doe maar wat. Gaven ze me spul dat op pis leek. En het smaakte wat apart. En ze bleven maar grote glazen brengen. En na een half glas voelde ik me heel raar en (ik denk) na twee glazen raakte ik buiten bewust zijn.quote:
Nou ja ik heb er nog geen helder beeld van. Als je wat close-up foto's stuurt dan kan ik het wat beter beoordelen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mooi hea? Van pappie gekregen toen ik 16 werd. Wilde eigenluk een Bie Em Dobble You Cabrio, maar hij was van, duh, dan moet je nog twee jaar w88 en dan is er wel weer een nieuw model, prinsezje. Dus toen maar deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |