quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:25 schreef Hyman het volgende:
Maar die hou ik dan ook niet langer dan 20 seconden vast, anders krijg ik lamme armen
Ik ga iets met auto's doenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:24 schreef Naughty_Dog het volgende:
Gewoon iets met meubels gaan doen.
Dat is na een paar minuten ook flink zwaarquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]Loop ik daar met m'n blad vol bier.
Super.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:26 schreef VASND het volgende:
Oh Sjoeg, ga achter een bar staan.
Vaten tillen is ook leuk.
of wil je graag in ponden?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:25 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
40 hele kilo's????????????????????
Als ik ander werk ga doen is het zeker geen horeca. Probeer ik wel bij iets als de Brezan te komen ofzo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:26 schreef VASND het volgende:
Dat kan ie niet, want dan gaat ie met de bardames flirtenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:26 schreef VASND het volgende:
Als het er zo eentje als die ene isquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat kan ie niet, want dan gaat ie met de bardames flirten
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Laura Dekker.Ik hoop dat ze verzuipt.
Hey therequote:
Hehehehehe. Sjoegsjoeg denkt dat de foto uit het fobo echt is.quote:
Natuurlijk, hoe is die foto anders gemaakt?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hehehehehe. Sjoegsjoeg denkt dat de foto uit het fobo echt is.
Neuh die foto heb ik al eens eerder ergens gezien. Alleen deze user nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hehehehehe. Sjoegsjoeg denkt dat de foto uit het fobo echt is.
Jij lijkt op zo'n meid waar je honderdduizend keer het plaatje van op internet zietquote:
Met een fototoestel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:55 schreef michelle.x het volgende:
[..]
Natuurlijk, hoe is die foto anders gemaakt?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:56 schreef VASND het volgende:
Laatste voyeur(s) Hyman
Bravebart
Sjoegerd
Naughty_Dog
Rectum
Kom jij trouwens naar mij of moet ik naar jou toe komen morgen?quote:
joah, hier kunnen we in de garage staanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kom jij trouwens naar mij of moet ik naar jou toe komen morgen?.. Bij jou maar doen?
Hoop ik dat paps wat gereedschap thuis heeft gelatenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
joah, hier kunnen we in de garage staan
Voor die achterlichten heb je niet zoveel nodig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoop ik dat paps wat gereedschap thuis heeft gelaten
Maar die sleutels van mijn pa zijn handiger dan die van mij daarvoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Voor die achterlichten heb je niet zoveel nodig.
Ontken het nou maar niet gast!quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ben homo, ben uit de kast gekomen, en neuk sjoerd met een steeksleutel?
Ja!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:09 schreef Hyman het volgende:
Oh, en ik ben ook nog eens zijn broertje?
Oneequote:
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OneeNou, vandaag dan niet meer. Misschien.
Jajajajajaja.quote:
Mjaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zeg het de volgende dag ook altijd
Wat heb je dan allemaal lopen zuipen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MjaIk ga iig niet meer zoveel door elkaar zuipen, m'n hele maag is van slag
6 soorten bier, wodka in de meest rare combinaties en nog iets ondefinieerbaarsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat heb je dan allemaal lopen zuipen?
Dat is ook altijd slecht om te doen.
Nee, dat is niet goed nee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
6 soorten bier, wodka in de meest rare combinaties en nog iets ondefinieerbaars
Neequote:
Dat is altijd goed.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeeMaar care, het was gratis en gezellig
Nu maar eens douche
iCare (because you do =D)quote:
RDP (Remote desktopquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:13 schreef mstr het volgende:
Nog meer leuke apps voor op de iPod Touch?
Haha, hij is van m'n zusje, dus die heeft niet veel aan boetebase.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
RDP (Remote desktop) en boetebase is ook wel handig
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Goedemiddag mensen van het goede leven !
Paupeerrrrrrrrquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoiiii Bartttt mijn btg en blox zijn op, dus beter bn je aan het fokken.
PM z'n nummer maarquote:
Dat is de Effenaar kant neem ik aan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:37 schreef Mexicaantje. het volgende:jouw schuld, homo! x( Maar je moet straks aan de buskant uit!
Weet ik veel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is de Effenaar kant neem ik aan?
Jij woont daarquote:
Ja ik snap dat allemaal niet hoor, dat rare Brabantquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Er hangt toch een bordjeeee met centrum en daar moet je niet heen en bus n daat moet je wel heen! Het leven kan zo simpel zijn.
quote:
thom! ik heb een kaartje voor lowlandsquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
thom! ik heb een kaartje voor lowlands
Mag ik bij je in de tent?. dan doen we net weer zoals bij pinkpop. en dan zetten we de tent neer naast die andere 2 vrienden
ik weet nog niet hoe laat ik gaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:09 schreef Juicyhil het volgende:
Maar hoelaat ga je richting Lowlands? Want ik moet vanuit Amsterdam komen, dus kan er op donderdag rond 9 uur zijn. Moet nl eerst nog ff langs Almere, tent e.d. ophalen.Dan moet je nl. ff een plekje reserveren.
0900 - 5969quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
ik weet nog niet hoe laat ik gadat moet ik nog regelen. PM je nummer anders even
Als ik chickies ga hosselen is ie weer druk bezet.quote:
Best leuk soms.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:20 schreef VASND het volgende:
Ik luister nou alweer een paar dagen veel te veel Milk Inc
Dat ben ik inderdaad.quote:
Good 'ol days.quote:
quote:
Je bent de hele dag bezig geweest om je kenteken te verven?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:44 schreef mstr het volgende:
Heb me gisteren weer eens uitgesloofd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je bent de hele dag bezig geweest om je kenteken te verven?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nu moet ik aan Saaw denken, die zei altijd Verfen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat witte, kleverige goedje?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Gepoetst met dat spul dat ik je toen liet zien
Volgens mij was ik dat niet, die je dat liet zien.quote:
Ik dacht dat je Heimen was.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:52 schreef VASND het volgende:
[..]
Volgens mij was ik dat niet, die je dat liet zien.
U sjoed biequote:
Ja, tot ergens half 1 ofzo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:58 schreef VASND het volgende:
Maar, nog lang doorgecammed met mrs inkijk?
quote:
Met z'n bolle hoofdquote:
Bierbart staat er volgens mij ook bij.quote:
Met je bolle hoofd.quote:
Mensen met een hoofdquote:
En Dribbel, Fraubitch, Nolius, Chowi, Herald, Misshobje, Moemoe, Liszzle, Memento-Moriquote:
HAHA JAquote:
Terecht natuurlijk.quote:
Wie is die baas rechts achterin met die rode stropdas?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En Dribbel, Fraubitch, Nolius, Chowi, Herald, Misshobje, Moemoe, Liszzle, Memento-Mori
Iemand was vergeten een nieuwe track in te starten. Bleef een paar seconden stil.quote:
Heraldquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wie is die baas rechts achterin met die rode stropdas?
je moeder.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:35 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Wie is die blonde chick tegenover je?
Ik zou haar doenquote:
Morgen zie je pas chicks menquote:
SERIOUSLY?!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:35 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Wie is die blonde chick tegenover je?
Zie PIquote:
POST OOK MET EEN PI DAN.quote:
Dan zorg ik wel dat ik genoeg geld bij me heb.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Morgen zie je pas chicks men
Tegenwoordig willen ze alleen je CC weet je swa.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan zorg ik wel dat ik genoeg geld bij me heb.
Dus do, wanneer gaan we cruisen naar groningenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:44 schreef mstr het volgende:
Heb me gisteren weer eens uitgesloofd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Euhj dat mogen alleen BB en ik zeggenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:59 schreef Ravenous- het volgende:
Jodel!
Ik kan Phineas and Ferb kijken en computeren tegelijk
Maar ik vind het zo'n grappig woordquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Euhj dat mogen alleen BB en ik zeggen
jodel maar een end opquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:12 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Maar ik vind het zo'n grappig woord
quote:
Alsof jij geen zwarte shirts hebtquote:
Ik heb er één, die ik eigenlijk nooit draag.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alsof jij geen zwarte shirts hebt
Voel je je anders te duister ofzo?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb er één, die ik eigenlijk nooit draag.
Ik hou gewoon niet zo van zwart, geef mij maar een leuk kleurtje, voel ik me veel fijner in.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voel je je anders te duister ofzo?
Zwartquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet zo van zwart, geef mij maar een leuk kleurtje, voel ik me veel fijner in.
Het is niet mijn ding.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zwart.. Mits er ook een toffe kleur of print op zit. Zoals deze
Vandaag nog met Heim een "nieuw" rubber voor zijn kofferklep gefixed.. 2 euroquote:
Ja, ik hoorde het van 'm.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vandaag nog met Heim een "nieuw" rubber voor zijn kofferklep gefixed.. 2 euro
Heb geen zin om de mijne te wassen. Echt ranzig is ie ook weer niet. Zag wel een mooi interieurtje in een andere AX.. Met toffe velgjesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het van 'm.
Ik heb even een litertje olie gehaald en een nieuw dopje voor m'n velg.
En genoten van hoe schoon en glimmend hij is.
Waarom heb je de velgen niet gekocht?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb geen zin om de mijne te wassen. Echt ranzig is ie ook weer niet. Zag wel een mooi interieurtje in een andere AX.. Met toffe velgjes
Omdat ze nog onder een AX zaten in een hoekje van de sloop. En mijn banden nog goed zijn en waarschijnlijk die velgjes niet voor een paar euro weg gaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Waarom heb je de velgen niet gekocht?
Klikken voor groot.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De originele dus.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Omdat ze nog onder een AX zaten in een hoekje van de sloop. En mijn banden nog goed zijn en waarschijnlijk die velgjes niet voor een paar euro weg gaan
[ afbeelding ]
Die velgen
Vind stalen velgen ook nog best stoerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:36 schreef mstr het volgende:
[..]
De originele dus.
Die zijn het best voor onder die auto.
Maakt weinig verschil.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind stalen velgen ook nog best stoer
Jammer genoeg bestaat er geen bestel-AXquote:
Jij bent soms vrij eigenaardig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jammer genoeg bestaat er geen bestel-AX
Hoezo? Omdat ik een andere smaak qua auto's heb dan de gemiddelde jongere?quote:
Een bestel-AX, komop zeg.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ik een andere smaak qua auto's heb dan de gemiddelde jongere?
Weet je hoe awesomequote:
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:55 schreef livalo het volgende:
Auto's. Ik zal waarschijnlijk voor m'n 23ste geen rijbewijs hebben
.
Omdat ik geen geld ervoor heb, en m'n ouders me 10 lessen cadeau doen, maar op dit moment zelfs daar het geld niet voor hebbenquote:
Dat is erg jammer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:58 schreef livalo het volgende:
[..]
Omdat ik geen geld ervoor heb, en m'n ouders me 10 lessen cadeau doen, maar op dit moment zelfs daar het geld niet voor hebben.
Ik zit Dennis en Valerio vs. de rest te kijken, dat is echt een meesterlijk programma. Ze spelen nu tegen die Rambo en Rambo die vroeger bij villa achterwerk een of ander programma hadden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:56 schreef mstr het volgende:
Wat een stomme blonde kut in de jury van Popstars zeg.
Ik ook, kan niet meer zonderquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is erg jammer.
Ik ben blij dat ik hem heb.
Popstars, Holland's Got Talen, D&V vs. de rest... Allemaal tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:59 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik zit Dennis en Valerio vs. de rest te kijken, dat is echt een meesterlijk programma. Ze spelen nu tegen die Rambo en Rambo die vroeger bij villa achterwerk een of ander programma hadden.
Ik vind het op zich geen ramp, moest kiezen tussen op kamers/een rijbewijs, en op dit moment heb ik 'm nog niet echt nodig. Maar het zou wel ideaal zijn om al gewoon auto te kunnen rijden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is erg jammer.
Ik ben blij dat ik hem heb.
Maar liever zo, dan dat je hem nu hebt en dan slechts eens in de paar maanden rijdt. Haal hem dan maar als je ook vaker gaat rijden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:00 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik vind het op zich geen ramp, moest kiezen tussen op kamers/een rijbewijs, en op dit moment heb ik 'm nog niet echt nodig. Maar het zou wel ideaal zijn om al gewoon auto te kunnen rijden.
En alles is via internet later nog te bekijken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Popstars, Holland's Got Talen, D&V vs. de rest... Allemaal tegelijkertijd.
En dat zal pas zijn als ik m'n OV niet meer heb.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar liever zo, dan dat je hem nu hebt en dan slechts eens in de paar maanden rijdt. Haal hem dan maar als je ook vaker gaat rijden.
Doe ik ook altijd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:01 schreef livalo het volgende:
[..]
En alles is via internet later nog te bekijken.
Ik heb in Kroatië trouwens iemand gezien die echt heel veel op je leek, hij had alleen andere ogen.
Thommetje. Helleu!quote:
Mooi op tijd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:01 schreef livalo het volgende:
[..]
En dat zal pas zijn als ik m'n OV niet meer heb.
Ga je nog naar Lowlands?quote:
Je was al bang dat je het weekend in moest zonder mij? Niet getreurdquote:
Nee, jij komt als geile puber hierheen omdat Lieke hier is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ga je nog naar Lowlands?
[..]
Je was al bang dat je het weekend in moest zonder mij? Niet getreurd
Ik kom voor jou.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, jij komt als geile puber hierheen omdat Lieke hier is.
Ik zou een stuk minder lui moeten zijn bedoel jequote:
Dankjequote:
Nope, ik heb geen geld. Ga al twee keer op vakantie dus bijna al m'n krantenwijkgeld is alweer opquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ga je nog naar Lowlands?
[..]
Je was al bang dat je het weekend in moest zonder mij? Niet getreurd
Zo kun je het ook bekijken, maar ik beweeg nog wel genoeg.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zou een stuk minder lui moeten zijn bedoel je
Ik heb iedereen in ieder geval beloofd om m'n rijbewijs voor m'n 30ste te halen, want anders komt er waarschijnlijk nooit iets vanquote:
Krantenwijk op je achttiende.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:06 schreef livalo het volgende:
[..]
Nope, ik heb geen geld. Ga al twee keer op vakantie dus bijna al m'n krantenwijkgeld is alweer op. En ik ben in die week intromama, dus ach.
Ga jij wel dan? En Sziget?
Bang om te gaan rijden?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:07 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb iedereen in ieder geval beloofd om m'n rijbewijs voor m'n 30ste te halen, want anders komt er waarschijnlijk nooit iets van.
Balenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:06 schreef livalo het volgende:
[..]
Nope, ik heb geen geld. Ga al twee keer op vakantie dus bijna al m'n krantenwijkgeld is alweer op. En ik ben in die week intromama, dus ach.
Ga jij wel dan? En Sziget?
Ik heb al een half jaar geen krantenwijk meer, maar ik heb in die 3 jaar dat ik het gedaan heb heel wat opgespaard.quote:
Ilse DeLangequote:
Ahja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:09 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb al een half jaar geen krantenwijk meer, maar ik heb in die 3 jaar dat ik het gedaan heb heel wat opgespaard.
Neuh. Nouja, beetje. Hoor allemaal van die horrorverhalen van m'n vriendinnen, 5 van de 6 hebben hun rijbewijs na 50 lessen nog niet binnenquote:
Dat zegt meer over jouw vriendinnen of over de gemiddelde vrouw.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:10 schreef livalo het volgende:
[..]
Neuh. Nouja, beetje. Hoor allemaal van die horrorverhalen van m'n vriendinnen, 5 van de 6 hebben hun rijbewijs na 50 lessen nog niet binnen.
Ah, tof, ben erg jaloers, was graag gegaan want er gaan super veel vrienden. En tja, Dance Valley is niets voor mij, ik wilde morgen eigenlijk naar de Gay Parade gaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Balen
Ik ga wel naar Lowlands, voor FOK!.![]()
Het plan was wel om naar Sziget te gaan. Maar ging toch niet door. Dus nu heb ik een relaxed weekje vrijMorgen naar Dance Valley
En een goede vriend van me had 'm na 5 x examen doen nog steeds niet gehaald, dus was z'n geld opquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jouw vriendinnen of over de gemiddelde vrouw.
Gay Pride was in eerste instantie ook mijn plan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:11 schreef livalo het volgende:
[..]
Ah, tof, ben erg jaloers, was graag gegaan want er gaan super veel vrienden. En tja, Dance Valley is niets voor mij, ik wilde morgen eigenlijk naar de Gay Parade gaan.
Note to myself: Stap nooit in de auto bij een vriend(in) van Lieke.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:12 schreef livalo het volgende:
[..]
En een goede vriend van me had 'm na 5 x examen doen nog steeds niet gehaald, dus was z'n geld op. Maar oké, m'n ouders hadden hem beide in één keer, dus hopelijk zit het een beetje in de genen.
Ik wil het echt nog een keertje meemaken, volgens mij is dat echt een supersfeer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gay Pride was in eerste instantie ook mijn plan.Maar Dance Valley is toch wat leuker
Sowieso is het vrij triest.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:13 schreef livalo het volgende:
Ik haat die internetdatingsitesreclames (mooi galgjewoord), alsof er in het echt zulke knappe mannen en vrouwen zich daarvoor aanmelden.
Ben ik ook nooit van plan, mits ze al 2 jaar zonder deuken rijden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Note to myself: Stap nooit in de auto bij een vriend(in) van Lieke.
Ja, ik sta op zo een site.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:13 schreef livalo het volgende:
Ik haat die internetdatingsitesreclames (mooi galgjewoord), alsof er in het echt zulke knappe mannen en vrouwen zich daarvoor aanmelden.
Goed plan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:14 schreef livalo het volgende:
[..]
Ben ik ook nooit van plan, mits ze al 2 jaar zonder deuken rijden.
Ik mag niets zeggen, het was dan geen datingsite, maar wel internetquote:
Maar jij hebt een account op elke bestaande site.quote:
Ja, maar als je 20-30 bent.....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:15 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik mag niets zeggen, het was dan geen datingsite, maar wel internet. En opzich, als je 50 bent en je vrouw/man is overleden of je bent gescheiden, begrijp ik het opzich wel.
Ik heb nog geen zelfmoordneigingen.quote:
Die vriend(in) helpt je er dan ook bij hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:16 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb nog geen zelfmoordneigingen.
Dat is wel weer zo. Of als je zo knap bent als die mensen van de reclames.quote:
Precies. Of je moet de communicatieve vaardigheid hebben van de gemiddelde man hier op FOKquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:16 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat is wel weer zo. Of als je zo knap bent als die mensen van de reclames.
Moord met voorbedachte rade en zelfmoord in één. Cool.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Die vriend(in) helpt je er dan ook bij hoor.
Weer eens wat anders.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:17 schreef livalo het volgende:
[..]
Moord met voorbedachte rade en zelfmoord in één. Cool.
Je bedoeld zo iemand?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:16 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat is wel weer zo. Of als je zo knap bent als die mensen van de reclames.
BEDOELT.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je bedoeld zo iemand?
[ afbeelding ]
Je caps is kapot.quote:
Om deze tijd heb je ook geen zin meer in avondeten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:57 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Ik heb nog geen avondeten op.Zatheid ftw.
Totaal niet inderdaad.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Om deze tijd heb je ook geen zin meer in avondeten.
Mietje, gewoon aanduwen die handel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:30 schreef xyzyx het volgende:
Ik voel me net een pedofiel![]()
Was net met dat 14 jarige meisje gaan zitten bij het water omdat ze het zo lief vroeg en omdat ik t eigenlijk best goed met haar kon vinden gister (was met haar, haar vriendin en vriendin van mij ergens heen gegaan omdat mn vriend die vriendin van haar toch wel leuk vond).
Maar toen ik in de auto naar huis zat realiseerde ik me gewoon dat het 1 van de leukste avonden was die ik ooit gehad heb met een meisje.
Heb niet met haar gezoend of wat dan ook hoor
PEDO!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:30 schreef xyzyx het volgende:
Ik voel me net een pedofiel![]()
Was net met dat 14 jarige meisje gaan zitten bij het water omdat ze het zo lief vroeg en omdat ik t eigenlijk best goed met haar kon vinden gister (was met haar, haar vriendin en vriendin van mij ergens heen gegaan omdat mn vriend die vriendin van haar toch wel leuk vond).
Maar toen ik in de auto naar huis zat realiseerde ik me gewoon dat het 1 van de leukste avonden was die ik ooit gehad heb met een meisje.
Heb niet met haar gezoend of wat dan ook hoor
quote:
'En als ik je leuk noem, val ik op je, dat is ook niet de bedoeling'quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:36 schreef xyzyx het volgende:
[..]
![]()
Ik zei ook dat ze schattig was.. zegt ze zo je mag me niet schattig vinden dan ben je pedo
Wat weet jij daar nou van?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:38 schreef Hyman het volgende:
Ze wilt gewoon dat je haar doet. Ja is nee, en nee is ja.
Ken meiden!
Ook die zijn niet te vertrouwen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:42 schreef Hyman het volgende:
en mn telefoon neem ik ook niet mee, alleen naar lowlands, want Nederlanders vertrouw ik toch wel iets meer dan Hongaren
Ze zei net wel dat ik een leuke jongen wasquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:38 schreef mstr het volgende:
[..]
'En als ik je leuk noem, val ik op je, dat is ook niet de bedoeling'
Oeps.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ze zei net wel dat ik een leuke jongen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |