Welke kamper of hillbilly heeft nou iets uitgevonden/gedaan in het voordeel van de mensheid? Ik denk niet dat je dit serieus meent?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:49 schreef senesta het volgende:
[..]
En welke intelligente mensen hebben in het verleden de wereld dan beter gemaakt?
zoek zelf Quotejequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Is dat zo, senesta? Eerlijk zeggen he!
Als het je niet zou interesseren, maak je zo'n, nutteloze, opmerking niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:41 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ja ik weet dat die opmerking over die kinderen niet netjes was maar dat soort dingen interesseren me echt niet meer.
Moet jij weten. Lekker voor je houden, DAT soort meningen.quote:Ik meen het eigenlijk ook nog.
Kijk, nou doe je het weer.quote:We hebben namelijk een tekort aan intelligente mensen in de wereld en ik ben het spuugzat om continu rekening te moeten houden met de gevoeligheden van een stel verwende westerlingen.
En een totaal gebrek aan respect. Vergeet vooral dat niet te noemen bij al die irrelevante wereld problematiek.quote:We leven in een wereld met overbevolking, toenemend populisme, toenemend racisme, steeds grotere milieu problemen, mensen die sterven van de honger en door oorlog en aan de andere kant verwende westerlingen die zich opwinden over futiliteiten en mijn opmerking over het niet krijgen van kinderen is ook een futiliteit. Lavender kent mij niet en ik haar niet en als je dat soort uitspraken van mijn kant dan serieus gaat opvatten, dan moet je je echt andere prioriteiten gaan stellen in je leven.
Goede post!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:44 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Hm ik heb een stelling nml..
Ik heb de schurft aan mensen die niet oprecht durven zijn!
Ik vind dat zwak nml.
Zulke mensen wil ik ook geen vriend noemen!
Eerlijkheid is voor mensen met ''ballen'', daar schijn je lef voor nodig te hebben oid.
Men beseft niet, nog steeds, niet dat eerlijkheid het langst duurt.
Heel veel mensen vinden eerlijkheid ook erg eng.
Het betekend nml dat jij het lef hebt om eerlijk te durven zijn!
Dat je de kracht hebt om je kwetsbaar op te stellen!
En heel veel mensen zijn zo bang om gekwetst te worden..!
Sneu wel want als iemand jou kwetst, zegt dat veel over die ander zijn gedrag, als iemand een lieve hond trapt, zegt dat veel over diegene die trapt.
Ts ben het totaal met je eens!
De hele wereld is verspocht van alle leugens...waarom?
Heb lef...om jezelf te zijn!
Ik neem het wel serieus. Maar ik geloof dat mensen met een passie en mensen die zich gevoelig durven op te stellen veel meer indruk maken en kunnen bewerkstelligen. Intelligentie is ook erg veel keren gebruikt om dingen te maken/bedenken die de wereld juist veel kwaad hebben gedaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:57 schreef fs180 het volgende:
[..]
Welke kamper of hillbilly heeft nou iets uitgevonden/gedaan in het voordeel van de mensheid? Ik denk niet dat je dit serieus meent?
Hoe hoog is het aanzien van Hollywood acteurs?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:02 schreef fs180 het volgende:
Om een wat meer concrete richting in te gaan; de waarheid is zelfzamer dan een leugen tegenwoordig. Als ik kijk naar reclameblokken zie ik in elke reclame wel een paar opmerking waarbij gebruik wordt gemaakt van verkeerde voorstellingen/aannames. En soms ook pure leugens. Voor de meeste mensen is de tv een deel van hun leven. Om de vraag of de leugen zelf. of de leugen op tv eerder was er buiten te houden; hoe groot is de invloed op elkaar?
Tegenwoordig wordt je namelijk geacht 'door de leugens van tv' heen te zien, hiermee stel je dus dat liegen (niet eerlijk zijn) de norm is..
Denkvoer![]()
Een mening kan beledigend zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:00 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Als het je niet zou interesseren, maak je zo'n, nutteloze, opmerking niet.
Eerlijk je mening geven is 1 ding, ongevraagd je beledigende mond open trekken is heel wat anders.
Daar zit bovendien een zeer negatieve intentie achter.
[..]
Moet jij weten. Lekker voor je houden, DAT soort meningen.
[..]
Kijk, nou doe je het weer.
dit is niet 'je eerlijke mening geven', maar ongefundeerde gal spuierij, die in deze hele discussie geen plaats heeft, en alleen maar je eigen oneerlijkheid aangeeft omtrent je 'gevoel' & beinvloedbaarheid.
[..]
En een totaal gebrek aan respect. Vergeet vooral dat niet te noemen bij al die irrelevante wereld problematiek.
Intelligentie heeft verder ook vrij weinig met de discussie te maken, ik wil hier daarom ook proberen om zo min mogelijk in dergelijke hokjes te denken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik neem het wel serieus. Maar ik geloof dat mensen met een passie en mensen die zich gevoelig durven op te stellen veel meer indruk maken en kunnen bewerkstelligen. Intelligentie is ook erg veel keren gebruikt om dingen te maken/bedenken die de wereld juist veel kwaad hebben gedaan.
Nou, die van Johnny Deppquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:03 schreef mediaconsument het volgende:
Hoe hoog is het aanzien van Hollywood acteurs?
Tom Cruise is nu ook erg zielig. Zo verdiende hij 90 miljoen dollar aan Mission Impossible 1 en gaat zijn opbrengst van Mission Impossible 4 omlaag tot een schamel bedrag van 67,5 miljoen dollar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, die van Johnny Deppeen stuk hoger dan die Danny de Vito
.
Nou, da's nog steeds genoeg zodat hij voor mij wat mooie spulletjes kan kopenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:07 schreef mediaconsument het volgende:
Tom Cruise is nu ook erg zielig. Zo verdiende hij 90 miljoen dollar aan Mission Impossible 1 en gaat zijn opbrengst van Mission Impossible 4 omlaag tot een schamel bedrag van 67 miljoen dollar.
Ik denk dat eerlijkheid ons helderheid zal verschaffen in ons denken en in de omgang met elkaar (nogmaals eerlijkheid begint bij jezelf!) en het zal bijdragen aan authentieker contact tussen mensen en daardoor juist een genezende werking hebben.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:47 schreef senesta het volgende:
[..]
En jij denkt dat intelligente mensen de wereld beter gaan maken? Of ongevoeligheid?
Iemand die zich maar al te goed beseft dat dit soort dingen NU op dit moment plaatsvinden in de wereld:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:48 schreef Lavenderr het volgende:
Verder, wie ben jij om tegen mij te zeggen dat ik andere prioriteiten moet stellen in mijn leven?
Glas ijs, want dan gaat het weer om de definitie van goed en kwaad, laat dat zou erg subjectief zijn. Er zijn zoveel belangen van toepassing dat er geen vast goed of kwaad is. Voordeel van een stel hersenen is wel dat er vaak een correcte beslissing zal worden genomen. Niet goed of kwaad, maar een beslissing die beter tot stand is gekomen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik neem het wel serieus. Maar ik geloof dat mensen met een passie en mensen die zich gevoelig durven op te stellen veel meer indruk maken en kunnen bewerkstelligen. Intelligentie is ook erg veel keren gebruikt om dingen te maken/bedenken die de wereld juist veel kwaad hebben gedaan.
En je denkt dat jij de enige bent die dit soort dingen ziet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:11 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Iemand die zich maar al te goed beseft dat dit soort dingen NU op dit moment plaatsvinden in de wereld:
Hoe moet ik dit beantwoorden? Ik ken ze nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:03 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Hoe hoog is het aanzien van Hollywood acteurs?
Anthony van Leeuwenhoek, Mahatma Gandhi, Martin Luther King en vast nog veel meer mensen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:49 schreef senesta het volgende:
[..]
En welke intelligente mensen hebben in het verleden de wereld dan beter gemaakt?
Ik lijk wel een van de weinigen te zijn die zich beseft dat onze manier van leven vaak verachtelijk is... een grove belediging naar de mensen die ECHT lijden in de wereld.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En je denkt dat jij de enige bent die dit soort dingen ziet?
Ik vind het bovendien geen vergelijking. Dat er veel leed is in de 3e wereld, wil nog niet zeggen dat er geen leed is in de zogenaamde westerse wereld.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:12 schreef Lavenderr het volgende:
En je denkt dat jij de enige bent die dit soort dingen ziet?
Dit post je om?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:11 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Iemand die zich maar al te goed beseft dat dit soort dingen NU op dit moment plaatsvinden in de wereld:
Nu gooi je jezelf ook in de slachtoffer-rol, de hele boze wereld is namelijk zo dom dat ze niet zien wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik lijk wel een van de weinigen te zijn die zich beseft dat onze manier van leven vaak verachtelijk is... een grove belediging naar de mensen die ECHT lijden in de wereld.
Ons een schuldgevoel aan te praten.quote:
Over dat tweede, ik had er iets over willen posten maar toch maar besloten dit niet te doen, ivm morele reacties die erop zullen komen. De problemen zijn namelijk prima te verhelpen. Maar eerst moeten we de problemen HIER verhelpen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ons een schuldgevoel aan te praten.
Terwijl we er in feite bitter weinig aan kunnen doen.
PoP overigens ook niet hoor, die staat net zo machteloos als wij allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |