Treinenhaterquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:59 schreef Sosha het volgende:
Zo geef je Socios de kans nog langer kansloos te zeiken... Waarom?
Je moet wel. In dit kankerland heb je 3 minuten zon per jaar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:59 schreef NoShitSherlock het volgende:
Is het massaal vertoeven op een terras bij het geringste zonnestraaltje trouwens iets typisch Nederlands of zie ik dat verkeerd?
Het enige andere land met zo weinig zon is Engeland en daar zitten ze altijd in de pub, dus jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:59 schreef NoShitSherlock het volgende:
Is het massaal vertoeven op een terras bij het geringste zonnestraaltje trouwens iets typisch Nederlands of zie ik dat verkeerd?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je moet wel. In dit kankerland heb je 3 minuten zon per jaar.
Autistquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:59 schreef NoShitSherlock het volgende:
Idd, en als Socios dan langskomt, kom ik echt klaar. Lig ik mezelf de hele avond te rukken met het idee dat een FOK'er die in z'n eentje langskwam me op het terras gezien heeft.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zit ook altijd vet interessant te doen met mijn Versace zonnebril van 170 euro, fuck jou maar !
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ow meneer zijn biertje is beledigd.
En weer kanker. Dude. Je gaat er nog een keer vanaf, alleen al om je taalgebruik. En ik ga je daar persoonlijk bij begeleiden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je moet wel. In dit kankerland heb je 3 minuten zon per jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |