Omdat die vaak ijs vreten en frikandellen.quote:
Ook dat en bananen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:27 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Omdat die vaak ijs vreten en frikandellen.
Daarentegen schudden dikke op de wasmachine weer lekkerder.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:28 schreef Waaghals het volgende:
ik weet in ieder geval wel dat slanke vrouwen beter zijn op de keukentafel
Als het geen Miele is dan gaat hij sowieso stuk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daarentegen schudden dikke op de wasmachine weer lekkerder.
Ja maar dat doe ik ook, en ik ben niet dik.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:27 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Omdat die vaak ijs vreten en frikandellen.
Wat is dat nu weer voor domme vraagquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:36 schreef Joe-Momma het volgende:
Slanke vrouwen uiteraard.
Ooit wel een zo'n kwabbus d'r benen in d'r nek geprobeert te krijgen????
Hahahaha. Tja dat lukt niet he??
Vraag voor jou TS.
Wie is er sneller op de 100 meter horde lopen?
Model 1
Model 2.. Juist ja. Hier heb je het antwoord op je poll.
Een middagje AH XL leert je dat ze zo niet blijven.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:37 schreef DutchErrorist het volgende:
Geef mij maar een vrouw met mooie vrouwelijke vormen
Domme vragen bestaan niet!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor domme vraag
Je bent nog nooit gepijpt door dikke mokkel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:09 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet!
Zo'n dikkertje dap kan toch nooit dezelfde prestaties verrichten als een slanke meid.
Dat bedoel ik gewoon.
Ik lig bovenop.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:09 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet!
Zo'n dikkertje dap kan toch nooit dezelfde prestaties verrichten als een slanke meid.
Dat bedoel ik gewoon.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:37 schreef DutchErrorist het volgende:
Er is geen middenweg mogelijk?Ik hoef echt niet zo'n anorexia patientje of walvis. Geef mij maar een vrouw met mooie vrouwelijke vormen
Slank of bovengenoemde tussenvorm. Dik was te dik, zeg maar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:37 schreef DutchErrorist het volgende:
Er is geen middenweg mogelijk?Ik hoef echt niet zo'n anorexia patientje of walvis. Geef mij maar een vrouw met mooie vrouwelijke vormen
heel belangrijk concept bij mannen is ook beleving.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:01 schreef Loodje het volgende:
Leuk topic hahaha, maareh dikke vrouwen zitten volgensmij vaker onderop;) Slanke vrouwen kunnen zich meer wenden en meer aanpassen aan de wensen en lul van een man. Maareh ervaring speelt geen rol?:P
een dik wijf kan nooit alle standjes doen, niet het uithoudingsvermogen en is geen lust voor het oog.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:58 schreef erodome het volgende:
Geen van beiden, de vrouw die zich goed voelt over zichzelf en die gewoon lekker vrij kan zijn onder de lakens, die doet het het beste....
quote:
- Etenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:48 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
ik zou echt niet weten waarin een dik wijf beter is, ja misschien pijpen maar dan is de beleving weer ontzettend kut
Het zal je verbazen hoe lenig een hele stevige vrouw nog kan zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:59 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
een dik wijf kan nooit alle standjes doen, niet het uithoudingsvermogen en is geen lust voor het oog.
dan faalt ze al.
zelfs als een slank meisje als een plank onder je ligt zal ze strakker zijn en mooier om naar te kijken
ik ken ook een slank meisje dat nauwelijks beweeglijk isquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe lenig een hele stevige vrouw nog kan zijn.
Tuurlijk zit daar een grens aan, maar degene die echt gruwelik vet zijn zijn in de minderheid, als je amper nog kan lopen wordt het lastiger denk ik zo.
Maar denken dat een slank meisje leniger is dan een dikkere meid is een vergissing, dat zegt vrij weinig verder.
Ik ken iemand die vroeger geturnd heeft, die is nu toch echt dik, maar ze is nogsteeds erg lenig en ik heb niet het idee dat haar man ook maar iets te klagen heeft in bed
Slank betekend niet altijd sportief en dik betekend niet altijd aartslui, daar zit nog veel tussen.
Of je iemand aantrekkelijk vind is een 2de, maar als dat zo is vind ik het een belangerijke eigenchap dat iemand lekker in zijn vel zit, iig op dat moment, dat kan de seks toch wel echt maken of breken.
Hoe weette gij dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:40 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
bovendien en dat is geen onzin, een dikke vrouw kun je niet zo ver penetreren als een slanke omdat het vet dus echt wel in de weg zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |