Omdat die vaak ijs vreten en frikandellen.quote:
Ook dat en bananen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:27 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Omdat die vaak ijs vreten en frikandellen.
Daarentegen schudden dikke op de wasmachine weer lekkerder.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:28 schreef Waaghals het volgende:
ik weet in ieder geval wel dat slanke vrouwen beter zijn op de keukentafel
Als het geen Miele is dan gaat hij sowieso stuk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daarentegen schudden dikke op de wasmachine weer lekkerder.
Ja maar dat doe ik ook, en ik ben niet dik.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:27 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor domme vraagquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:36 schreef Joe-Momma het volgende:
Slanke vrouwen uiteraard.
Ooit wel een zo'n kwabbus d'r benen in d'r nek geprobeert te krijgen????
Hahahaha. Tja dat lukt niet he??
Vraag voor jou TS.
Wie is er sneller op de 100 meter horde lopen?
Model 1
Model 2.. Juist ja. Hier heb je het antwoord op je poll.
Een middagje AH XL leert je dat ze zo niet blijven.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:37 schreef DutchErrorist het volgende:
Geef mij maar een vrouw met mooie vrouwelijke vormen
Domme vragen bestaan niet!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor domme vraag
Je bent nog nooit gepijpt door dikke mokkel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:09 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet!
Zo'n dikkertje dap kan toch nooit dezelfde prestaties verrichten als een slanke meid.
Dat bedoel ik gewoon.
Ik lig bovenop.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:09 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet!
Zo'n dikkertje dap kan toch nooit dezelfde prestaties verrichten als een slanke meid.
Dat bedoel ik gewoon.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:37 schreef DutchErrorist het volgende:
Er is geen middenweg mogelijk?Ik hoef echt niet zo'n anorexia patientje of walvis. Geef mij maar een vrouw met mooie vrouwelijke vormen
Slank of bovengenoemde tussenvorm. Dik was te dik, zeg maar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:37 schreef DutchErrorist het volgende:
Er is geen middenweg mogelijk?Ik hoef echt niet zo'n anorexia patientje of walvis. Geef mij maar een vrouw met mooie vrouwelijke vormen
heel belangrijk concept bij mannen is ook beleving.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:01 schreef Loodje het volgende:
Leuk topic hahaha, maareh dikke vrouwen zitten volgensmij vaker onderop;) Slanke vrouwen kunnen zich meer wenden en meer aanpassen aan de wensen en lul van een man. Maareh ervaring speelt geen rol?:P
een dik wijf kan nooit alle standjes doen, niet het uithoudingsvermogen en is geen lust voor het oog.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:58 schreef erodome het volgende:
Geen van beiden, de vrouw die zich goed voelt over zichzelf en die gewoon lekker vrij kan zijn onder de lakens, die doet het het beste....
quote:
- Etenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:48 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
ik zou echt niet weten waarin een dik wijf beter is, ja misschien pijpen maar dan is de beleving weer ontzettend kut
Het zal je verbazen hoe lenig een hele stevige vrouw nog kan zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:59 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
een dik wijf kan nooit alle standjes doen, niet het uithoudingsvermogen en is geen lust voor het oog.
dan faalt ze al.
zelfs als een slank meisje als een plank onder je ligt zal ze strakker zijn en mooier om naar te kijken
ik ken ook een slank meisje dat nauwelijks beweeglijk isquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe lenig een hele stevige vrouw nog kan zijn.
Tuurlijk zit daar een grens aan, maar degene die echt gruwelik vet zijn zijn in de minderheid, als je amper nog kan lopen wordt het lastiger denk ik zo.
Maar denken dat een slank meisje leniger is dan een dikkere meid is een vergissing, dat zegt vrij weinig verder.
Ik ken iemand die vroeger geturnd heeft, die is nu toch echt dik, maar ze is nogsteeds erg lenig en ik heb niet het idee dat haar man ook maar iets te klagen heeft in bed
Slank betekend niet altijd sportief en dik betekend niet altijd aartslui, daar zit nog veel tussen.
Of je iemand aantrekkelijk vind is een 2de, maar als dat zo is vind ik het een belangerijke eigenchap dat iemand lekker in zijn vel zit, iig op dat moment, dat kan de seks toch wel echt maken of breken.
Hoe weette gij dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:40 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
bovendien en dat is geen onzin, een dikke vrouw kun je niet zo ver penetreren als een slanke omdat het vet dus echt wel in de weg zit.
Probeer het eens.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:43 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik heb nog nooit seks gehad met een vrouw.
Misschien wel als hij mag kijkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:57 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
denk niet dat mijn vriend daar blij van wordt, straks word ik lesbisch
en nee ook geen trio
Op één of andere manier heb ik het idee dat jouw vriend niet zo negatief tegenover een trio (m/v/v uiteraard) zou staan als je zelf denktquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:57 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
denk niet dat mijn vriend daar blij van wordt, straks word ik lesbisch
en nee ook geen trio
Een mooie vrouw mag inderdaad ook imo. wel een beetje vet op de heupen hebben, alleen jammer dat een hoop vette zeugen dat "beetje" compleet verkeerd op lijken te vattenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:05 schreef Warrick21 het volgende:
Dik zoals in die foto van TS is niks. Maar een iets dikker vrouw kan je best verassen met wat ze allemaal kan. En al dat beetje vet is heerlijk om te zien op en neer gaan.
Omdat je in de ogen van de media al snel als "dik" wordt bestempeld denk ik dat ze het in dit bericht hebben over vrouwen die misschien wat "chubby" zijn, en dat is inderdaad best goed neukenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:15 schreef snakelady het volgende:
Schijnbaar dikke vrouwen beter volgens een onderzoek.
http://www.nu.nl/lifestyle/2110585/dikke-mensen-beter-in-bed.html
Mollige vrouwen zijn beter in bed
Daar kan je wel gelijk in hebben, ik heb maat 38 en dat is volgens vele tegenwoordig moddervet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:22 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Omdat je in de ogen van de media al snel als "dik" wordt bestempeld denk ik dat ze het in dit bericht hebben over vrouwen die misschien wat "chubby" zijn, en dat is inderdaad best goed neukenMaar echt dik is gewoon not-done.
Is jou vrienden dik breed en stevig?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:07 schreef YouKnowItsMe het volgende:
Ik vind allebij gewoon lekker, qua sex maakt het mij niet uit
Was ze dat maarquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:44 schreef superbad het volgende:
[..]
Is jou vrienden dik breed en stevig?
dan nog, ik ga hem echt niet delenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:59 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Op één of andere manier heb ik het idee dat jouw vriend niet zo negatief tegenover een trio (m/v/v uiteraard) zou staan als je zelf denkt
Staat daarvoor de XLquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een middagje AH XL leert je dat ze zo niet blijven.
Doorheenprikt? Die van jou is 45 cm?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:25 schreef supereend1984 het volgende:
dikke vrouwen zijn beter. Die kan je tenminste lekker stevig vastpakken. Je hebt ook niet het gevoel dat je er gelijk door heen prikt als je dr keihard neukt. Kortom dikke vrouwen zijn geil in bed
Vrouwen een 'exemplaar' noemen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:22 schreef Ezechielk het volgende:
Slanke vrouwen. Hoewel ik moet zeggen dat ik nog nooit een exemplaar van 100 kilo heb gehad.
Zo noemen ze zwangere zeekoeien toch ook op Discovery?quote:
I can see the irony in that.quote:
inderdaad toen ik 38 had werd ook altijd gezegd; wat ben je vadsig, wat ben je mollig zeg, wat ben je dikquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daar kan je wel gelijk in hebben, ik heb maat 38 en dat is volgens vele tegenwoordig moddervet.
Dat noemen wij in de gewone wereld slank.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:40 schreef htctouch2 het volgende:
Beetje vet moet kunnen, het moet niet als vetkwabben over elkaar hangen, maar een beetje vol moet kunnen. Als overal de botten uitsteken vind ik het ook een afknapper..
Gewoon netjes gevuld..
zoals dit zie ik het graag [ afbeelding ]
Perfectiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:40 schreef htctouch2 het volgende:
Beetje vet moet kunnen, het moet niet als vetkwabben over elkaar hangen, maar een beetje vol moet kunnen. Als overal de botten uitsteken vind ik het ook een afknapper..
Gewoon netjes gevuld..
dat noem je al vol? dan is maatje 40 voor jou zeker een aangespoelde walvisquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:40 schreef htctouch2 het volgende:
Gewoon netjes gevuld..
Maar dan moet je toch echt wel onwijs dik zijn, dat je niet meer in gewone winkels kan winkelen enzo?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:40 schreef powerofdreams het volgende:
bovendien en dat is geen onzin, een dikke vrouw kun je niet zo ver penetreren als een slanke omdat het vet dus echt wel in de weg zit.
Ik denk niet dat hij dit als vol bedoelt maar eerder als zijn voorkeurquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat noem je al vol? dan is maatje 40 voor jou zeker een aangespoelde walvis
wat hij zegtquote:
a oke, ik schrok alquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:00 schreef piere het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dit als vol bedoelt maar eerder als zijn voorkeur
En maatje 40 kan best ok zijn![]()
Sommige mensen hebben echt totaal geen idee wat vol en slank is en hoe dat eruit ziet..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:40 schreef htctouch2 het volgende:
Gewoon netjes gevuld..
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:35 schreef Rupsebeest het volgende:
Lijkt me niet dat je zoiets zo kunt beoordelen.
Ik ben ook wat dikker (niet zo dik als op de foto) en ben ook heus wel goed in bed.
dat is ook dik.quote:
zij is niet echt dik, meer stevig. Dit is dik:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:07 schreef jpg97 het volgende:
[..]
dat is ook dik.
En vrouwen die dik zijn noemen zichzelf "volslank"
Hoe je het ook noemen wil, die vrouw is niet zo dik dat penetratie een probleem wordt lijkt me.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:07 schreef jpg97 het volgende:
dat is ook dik.
Kijk, hier ben ik het mee eens. Eindelijk iemand met logica.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:25 schreef DDBtje het volgende:
Mijn mening:
Dit is dun (anorexia figuurtjes hou ik er maar buiten):
[ afbeelding ]
Dit is het normale straatbeeld beeld van slank:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is iets voller;
[ afbeelding ]
Dit is dik:
[ afbeelding ]
En dit is belachelijk vet;
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:07 schreef jpg97 het volgende:
[..]
dat is ook dik.
Nee dat is waar.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:03 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hoe je het ook noemen wil, die vrouw is niet zo dik dat penetratie een probleem wordt lijkt me.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:09 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
![]()
troll je nou of ben je echt zo dom?
Ik bedoel dat jij zegt dat je die vrouw in het plaatje dik vind.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:11 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is: of het nou "vollere" dames zijn of moddervette, ze noemen zichzelf allemaal "volslank"
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:25 schreef DDBtje het volgende:
Mijn mening:
Dit is dun (anorexia figuurtjes hou ik er maar buiten):
[ afbeelding ]
Dit is het normale straatbeeld beeld van slank:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is iets voller;
[ afbeelding ]
Dit is dik:
[ afbeelding ]
En dit is belachelijk vet;
[ afbeelding ]
Oh die, nee die is volslankquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:13 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ik bedoel dat jij zegt dat je die vrouw in het plaatje dik vind.
Krappe onderdelen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:17 schreef juxtaposition het volgende:
te dun is erg naar. prikkende botten, te krappe onderdelen.
Noem je dat nu echt dik, tering zeg, beetje realisme is ver te zoeken bij sommigen tegenwoordig.quote:
Nou... dat denk ik toch echt nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Noem je dat nu echt dik, tering zeg, beetje realisme is ver te zoeken bij sommigen tegenwoordig.
Dat is gewoon een maatje 38 ofzo...
38quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Noem je dat nu echt dik, tering zeg, beetje realisme is ver te zoeken bij sommigen tegenwoordig.
Ik heb maar 1 ervaring met iemand met zo'n figuur.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Krappe onderdelen?
Toen ik op mijn dieptepunt zat en 47 kilo woog was ik niet krapper dan nu hoor, alles werkte nog gewoon hetzelfde.
Alleen het hele magere werd niet zo mooi gevonden door mijn wederhelft, die is blijer nu.
Nou, dat lijkt me ook weer overdreven tenzij ze een erg klein meisje is. Maar bij een lengte van zeg 1,70 - 1,73 is dat meer maat 42 of 44 hoor als ik dat met mn eigen spiegelbeeld vergelijk. Met maat 38 zie je bij mij ribben en zeker geen buikje meer zoals zij heeft, en mn bovenbenen zijn dan ook veel magerder.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:38 schreef erodome het volgende:
Ik was heel erg dronken en toen deed yvonne iets met mequote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe ben je dan mod geworden?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik was heel erg dronken en toen deed yvonne iets met me
Hmn nou 38, ik schat denk ik zo n maat 42/44. Dat is de maat die een model maximaal mag hebben voor grote maten. Al is die vrouw die ik als 2e foto bij normaal/slank heb staan 1 van de bekendste grote maten modellen en ik denk toch dat die echt maat 38/40 heeft...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Lucky Bastard.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik hou op zich wel van dun, als iemand het soort bouw heeft dat ze mooi dun is. Bijvoorbeeld veel aziatische meisjes staat dun gewoon goed. Als die een meer 'hollands' gewicht hebben krijgen sommigen zo'n look alsof je begint met een mooi slank meisje en er dan hier en daar stukken playdough tegenaan plakt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:56 schreef DDBtje het volgende:
Ons beeld is gewoon echt vern**kt door de media. Ik vind persoonlijk de wat vollere vrouw erg mooi. Ik hou niet zo van dun.
ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dan zijn die heupbotbobbeltjes hele handvaten geworden waar je me aan vast kan pakken.
Ik had maat 38 en lag in bed met een nieuw liefje. Hij streelde mijn buik, ging langzaam omhoog met zn hand en zei tegen me 'wauw, wat staan jouw borsten rechtop als je op je rug ligt, ze zijn wel echt toch?'quote:
Misschien denk ik wel teveel aan mezelf, ik ben niet zo groot, een krappe 1.60 en 38 betekend bij mij echt wel een buikje.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me ook weer overdreven tenzij ze een erg klein meisje is. Maar bij een lengte van zeg 1,70 - 1,73 is dat meer maat 42 of 44 hoor als ik dat met mn eigen spiegelbeeld vergelijk. Met maat 38 zie je bij mij ribben en zeker geen buikje meer zoals zij heeft, en mn bovenbenen zijn dan ook veel magerder.
Niet dat er iets mis mee is, ik vind dat ze er heel goed uitziet, maar laten we niet gaan doen alsof ze maat S heeft want dat heeft ze gewoon niet (uitgaande van een normale lengte).
Ik denk dat het bij 1,60 allemaal heel anders werkt met maten, maar die vrouw is een model dus ik denk dat ze eerder 1,75 is dan 1,60quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:07 schreef erodome het volgende:
Misschien denk ik wel teveel aan mezelf, ik ben niet zo groot, een krappe 1.60 en 38 betekend bij mij echt wel een buikje.
Nu ben ik wat kleiner als de meeste, moet een beetje oppassen dat niet 1 op 1 over te nemen.
Dat maakt wel verschil ja, ik kijk ook vanuit mezelf, maar ik ben 1.75.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Misschien denk ik wel teveel aan mezelf, ik ben niet zo groot, een krappe 1.60 en 38 betekend bij mij echt wel een buikje.
Nu ben ik wat kleiner als de meeste, moet een beetje oppassen dat niet 1 op 1 over te nemen.
Ja, het probleem is je vriend, die de anatomie van en vrouw niet snaptquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik had maat 38 en lag in bed met een nieuw liefje. Hij streelde mijn buik, ging langzaam omhoog met zn hand en zei tegen me 'wauw, wat staan jouw borsten rechtop als je op je rug ligt, ze zijn wel echt toch?'
Maar dat waren niet mn borsten. Hij had de onderkant van mn ribbenkast vast. En waar wel tieten zouden moeten zitten, zaten liggend alleen tepels met een symbolisch bultje er onder.
Zie je het probleem nu?
Als je maar 42/44 hebt ben je wel echt gewoon dik hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:56 schreef DDBtje het volgende:
[..]
Hmn nou 38, ik schat denk ik zo n maat 42/44. Dat is de maat die een model maximaal mag hebben voor grote maten. Al is die vrouw die ik als 2e foto bij normaal/slank heb staan 1 van de bekendste grote maten modellen en ik denk toch dat die echt maat 38/40 heeft...
Ons beeld is gewoon echt vern**kt door de media. Ik vind persoonlijk de wat vollere vrouw erg mooi. Ik hou niet zo van dun.
Dat is gewoon keimooi joh!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:07 schreef jpg97 het volgende:
[..]
dat is ook dik.
Ik vind dit verre van dik en enorm lekker eigenlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:07 schreef jpg97 het volgende:
[..]
dat is ook dik.
Jij bent dan ook een vrouwquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind mollige vrouwen vaak mooi.
Ja ok, en nou was die specifieke jongen een week dr voor nog maagd... Maar toch. Mn ribbenkast steekt dan dus verder uit dan mn tieten. Ik ben dan gewoon erg uit verhouding. Er zullen vast mensen zijn voor wie het hele slanke belangrijker is dan die verhoudingen, maar ik vind die verhoudingen zelf belangrijker, vandaar die beslissing. Goeie tieten vind ik bijv. belangrijker dan van die uitstekende sleutelbeenderen, ook al zie ik de charme daar ook van in.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:17 schreef jpg97 het volgende:
Ja, het probleem is je vriend, die de anatomie van en vrouw niet snapt
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:33 schreef sjippen het volgende:
[..]
Dat is gewoon keimooi joh!
Dit vind ik perfect!
Fok!kers die denken met dit soort opmerkingen te kunnen scoren bij vatsige wijven op Fok!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:17 schreef piere het volgende:
[..]
Ik vind dit verre van dik en enorm lekker eigenlijk.
Je kunt toch ook goeie tieten hebben én uitstekende sleutelbeenderenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:00 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja ok, en nou was die specifieke jongen een week dr voor nog maagd... Maar toch. Mn ribbenkast steekt dan dus verder uit dan mn tieten. Ik ben dan gewoon erg uit verhouding. Er zullen vast mensen zijn voor wie het hele slanke belangrijker is dan die verhoudingen, maar ik vind die verhoudingen zelf belangrijker, vandaar die beslissing. Goeie tieten vind ik bijv. belangrijker dan van die uitstekende sleutelbeenderen, ook al zie ik de charme daar ook van in.
Wat een volslagen achterlijke DOMME opmerking..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:01 schreef jpg97 het volgende:
[..]
[..]
Fok!kers die denken met dit soort opmerkingen te kunnen scoren bij vatsige wijven op Fok!
Nee, dat bestaat alleen in pornowereld.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:02 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Je kunt toch ook goeie tieten hebben én uitstekende sleutelbeenderen
Het ideaalbeeld van elke manquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:43 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Nee, dat bestaat alleen in pornowereld.
Neen, helemaal niet. Ik hou nu eenmaal van vrouwelijke vormen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:01 schreef jpg97 het volgende:
[..]
[..]
Fok!kers die denken met dit soort opmerkingen te kunnen scoren bij vatsige wijven op Fok!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:33 schreef o.us het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:27 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Maar wees eerlijk, bij veel mannen die bewust opzoek gaan naar een wat vollere vrouw is het meestal een soort van bij-een-gebrek-aan-beter toch?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:04 schreef sjippen het volgende:
[..]
Neen, helemaal niet. Ik hou nu eenmaal van vrouwelijke vormen.![]()
Ik zie veel liever een mollig ding met een schattig kopje dan een slanke bitch. Het ideaalbeeld van slank zijn is zo overroepen. Ik begrijp niet wat mannen in al die panlatten zien. Ik hou ook helemaal niet van dik, maar lekker rond is
Misschien wel....quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:48 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Maar wees eerlijk, bij veel mannen die bewust opzoek gaan naar een wat vollere vrouw is het meestal een soort van bij-een-gebrek-aan-beter toch?
`quote:Op zondag 15 augustus 2010 08:28 schreef sjippen het volgende:
[..]
Misschien wel....
Bij mij alvast niet, ik ga ook niet bewust op zoek naar volle meisjes, maar ik vind het vaak gewoon mooier dan een of ander mager sprietje zonder al te veel vorm aan. Het gezicht is bij mij het eerste criterium en dat heb ik graag vriendelijk en vrouwelijk, en dat zijn automatisch de wat vollere dames...
Je hebt maar drie variaties: dun, normaal en dik. Alles er tussenin wordt in een hokje gedrukt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:17 schreef DDBtje het volgende:
Ondanks al mijn fotos besgrjpen veel mensen nog niet dat er nog wat tussen dun en dik in zit...
Kijk eens rond op straat!
Mijn man is ook geen fan van echt heel erg slank, die ziet liever richting mollig of echt mollig.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:48 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Maar wees eerlijk, bij veel mannen die bewust opzoek gaan naar een wat vollere vrouw is het meestal een soort van bij-een-gebrek-aan-beter toch?
Dat is toch echt het dieptepunt...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:34 schreef Matel het volgende:
Ik heb nog nooit seks gehad met een dikke vrouw... Iemand die zich wil aanbieden in het belang van het wetenschappelijk doel?
Mwa hij verwerpt het in ieder geval niet. Dus het kon ergerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:13 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Dat is toch echt het dieptepunt...![]()
Das waar!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:16 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Mwa hij verwerpt het in ieder geval niet. Dus het kon erger
Of, net zoals ik, valt hij gewoon op vrouwenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:17 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Das waar!Hij verwerpt eerder een slanke vrouw haha. Hmm Vandaar dat ik z'n type niet ben. Hij valt gewoon op dikke vrouwen!
![]()
Hoeft niet altijd.... ik ben ook 1.60 en heb maat 38 en heb echt geen buikje. Ook geen wasbordje, maar zeker geen buikje. Het ligt helemaal aan je bouw. Ik heb meer kont en bovenbenen. en mn taille is smal.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:07 schreef erodome het volgende:
[..]
iddquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:03 schreef Frag_adder het volgende:
Wow wat een kleine vrouwen hier trouwens
Ja als je je ogen dicht hebt merk je niet dat iemand dik of dun is ! Andere zintuigen zoals tast zijn zo overrated. Leuk beeld hebben jullie van mannenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:37 schreef SilentWhisper het volgende:
Geil zijn ligt echt niet aan het postuur van een vrouw. Mannen: gewoon ogen dicht en gáán met die banaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Moeten jullie mannen maar niet zo zeiken over het postuur. Als je lul er maar in kan toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja als je je ogen dicht hebt merk je niet dat iemand dik of dun is ! Andere zintuigen zoals tast zijn zo overrated. Leuk beeld hebben jullie van mannen
We hebben ook een ego die gevoed moet worden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:45 schreef SilentWhisper het volgende:
[..]
Moeten jullie mannen maar niet zo zeiken over het postuur. Als je lul er maar in kan toch?
De leukste man moet weer reagerenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:46 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
We hebben ook een ego die gevoed moet worden.
Sexy slanke dames = +Ego
Dikke vieze trollen = -Ego
Bij een one night stand? Okequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:45 schreef SilentWhisper het volgende:
[..]
Moeten jullie mannen maar niet zo zeiken over het postuur. Als je lul er maar in kan toch?
Dat zijn dan uiteraard ook gewoon "vrienden" omdat ze zo goed kunnen "praten"quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:58 schreef SilentWhisper het volgende:
Naja excuse me maar ik zie zo vaak ontzettend lelijke mannen met hele mooie vrouwen lopen dan andersom..
Dit is een fenomeen dat we zelf ook niet begrijpen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:58 schreef SilentWhisper het volgende:
Naja excuse me maar ik zie zo vaak ontzettend lelijke mannen met hele mooie vrouwen lopen dan andersom..
Dat is eerder iets wat jullie moeten accepteren dan wijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:02 schreef SilentWhisper het volgende:
Homo's dus?Enne er zijn gewoon veel meer lelijke mannen als lelijke vrouwen, accepteer het
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat is eerder iets wat jullie moeten accepteren dan wij
Dat valt best mee! Je voelt je ehh ongeveer hetzelfde alleen na een avond stappen ben je wat brakker s ochtends. Owja en je hebt (de meeste dan) wat meer ervaring met sex, probeer eens een man van 30+ geloof me dat valt je niet tegen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:08 schreef SilentWhisper het volgende:
Ik weet niet hoe het is om 30 te zijn gelukkig. Zou me behoorlijk bejaard voelen.. Dan is je leven toch al over joh.
AAAHH Tiger! Owowow
Naar Biafra?quote:Op zondag 2 januari 2011 09:04 schreef poepgoeroe het volgende:
aangezien al meer dan 50% van de bevolkingovergewicht heeft worden slanke dames straks schaars, erg jammer dat we het dan met dikke zeugen moeten doen.
tijd om te verhuizen dan
oh ja, als je niet dik bent dan heb je wel een ziektequote:
Je geloofd het niet, maar ook mensen met overgewicht hebben seks!quote:Op zondag 2 januari 2011 09:56 schreef applecherry het volgende:
Wat heeft postuur nou te maken met hoe GOED je in bed bent?
ok, tenzij iemand overgewicht heeft
maar als je echt obesitas hebt, dan is er no way dat je goed in bed bent!quote:Op zondag 2 januari 2011 10:20 schreef DDBtje het volgende:
[..]
Je geloofd het niet, maar ook mensen met overgewicht hebben seks!
En zelfs mensen met extreme morbide obesitas (zeg alles boven de 150 kilo, de mensen die bij het lopen de knieen tegen elkaar schuren), hebben seks. Er zijn zelfs pornofilmpjes van!!! Dus er zijn ook mensen die dat lekker vinden en die mensen dus goed in bed vinden.
Ik ben het eens met DrDarwin, niet je gewicht maar je zelfvertrouwen bepaald hoe goed je bent in bed. En ervaring natuurlijk.
Ik heb de grootste lol met dunne vrouwen gehad. Kan je veel meer meequote:Op zondag 2 januari 2011 09:56 schreef applecherry het volgende:
Wat heeft postuur nou te maken met hoe GOED je in bed bent?
ok, tenzij iemand overgewicht heeft
En dat is dus een kortzichtig antwoord! Ooit seks gehad met iemand met overgewicht? Nee vast niet.. Maar je weet wel zeker dat het geen goede seks is?quote:Op zondag 2 januari 2011 10:24 schreef applecherry het volgende:
[..]
maar als je echt obesitas hebt, dan is er no way dat je goed in bed bent!
ik bedoel alleen dat overgewicht belemmeringen vormt wbt uithoudingsvermogen en standjesquote:Op zondag 2 januari 2011 10:34 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
En dat is dus een kortzichtig antwoord! Ooit seks gehad met iemand met overgewicht? Nee vast niet.. Maar je weet wel zeker dat het geen goede seks is?
Verder denk ik dat het meer te maken heeft met hoe zelfverzekerd je bent.. Ik zeg niet van een vrouw met flink overgewicht alles in bed kan wat een dun iemand kan, maar ik denk dat dit ook omgekeerd is..
Ik ben met beide naar bed geweest. Slechter was het zeker niet, onpraktischer wel.quote:Op zondag 2 januari 2011 10:34 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
En dat is dus een kortzichtig antwoord! Ooit seks gehad met iemand met overgewicht? Nee vast niet.. Maar je weet wel zeker dat het geen goede seks is?
Verder denk ik dat het meer te maken heeft met hoe zelfverzekerd je bent.. Ik zeg niet van een vrouw met flink overgewicht alles in bed kan wat een dun iemand kan, maar ik denk dat dit ook omgekeerd is..
En dat wilt dus niet zeggen dat de seks slechter is.. Come on..!quote:Op zondag 2 januari 2011 10:37 schreef applecherry het volgende:
[..]
ik bedoel alleen dat overgewicht belemmeringen vormt wbt uithoudingsvermogen en standjes
En over hoeveel zwaarder hebben we het dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 10:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben met beide naar bed geweest. Slechter was het zeker niet, onpraktischer wel.
20 kilo zwaarder dan ik (ik weeg 65)quote:Op zondag 2 januari 2011 10:38 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
En over hoeveel zwaarder hebben we het dan?
Jij gaat mij toch niet vertellen dat dit voor jou onder overgewicht valt he?quote:Op zondag 2 januari 2011 10:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
20 kilo zwaarder dan ik (ik weeg 65)
Echt super dik was ze niet. Mede door haar lengte (1.86) had ze wat meer gewicht eraan hangen.
Ach, had het toch ruim 6 jaar met haar volgehouden, dus zo slecht was het zeker niet
Wel onpraktischerquote:Op zondag 2 januari 2011 10:37 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
En dat wilt dus niet zeggen dat de seks slechter is.. Come on..!
Ik val nou eenmaal op dunne vrouwen van rond de 50 kiloquote:Op zondag 2 januari 2011 10:42 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Jij gaat mij toch niet vertellen dat dit voor jou onder overgewicht valt he?
Ik ben een bonenstaak zonder spierballen, maar ik ben niet onzeker.quote:Op zondag 2 januari 2011 10:42 schreef applecherry het volgende:
[..]
Wel onpraktischeren ik kan niet uit ervaring spreken dus zou het eigenlijk niet weten, dit is gewoon wat ik denk.
Plus, met een redelijk goed lichaam ben je vaak zelfverzekerder.
50 kg is wel erg dun ja.... hoe lang zijn ze dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 10:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik val nou eenmaal op dunne vrouwen van rond de 50 kilo![]()
[..]
Ik ben een bonenstaak zonder spierballen, maar ik ben niet onzeker.
Dan heb je het dus gewoon over jou smaak.. Dat is dus geen dikke vrouw..quote:Op zondag 2 januari 2011 10:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik val nou eenmaal op dunne vrouwen van rond de 50 kilo![]()
[..]
Ik ben een bonenstaak zonder spierballen, maar ik ben niet onzeker.
Ik heb geen maatje 36, maar ben ook niet dik (als ik dat over mezelf mag zeggen).. Maar ik met wel zelfverzekerd. Ook wanneer het op seks aan komt. Dat ik nu eenmaal geen 50 kilo weeg heeft me nog nooit ergens in tegengehouden..quote:Op zondag 2 januari 2011 10:42 schreef applecherry het volgende:
[..]
Wel onpraktischeren ik kan niet uit ervaring spreken dus zou het eigenlijk niet weten, dit is gewoon wat ik denk.
Het helpt, maar alleen van een goed lichaam krijg je geen zelfvertrouwen, eerder arrogantie.quote:Op zondag 2 januari 2011 10:42 schreef applecherry het volgende:
[..]
En jij denkt dat omdat? Want als je jouw postgeschiedenis bekijkt ben jij extreem onzeker, maar je zegt wel slank te zijn...quote:Op zondag 2 januari 2011 10:42 schreef applecherry het volgende:
[..]
ik weet niet of ik heb gezegd slank te zijn, waar dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 10:55 schreef DDBtje het volgende:
[..]
En jij denkt dat omdat? Want als je jouw postgeschiedenis bekijkt ben jij extreem onzeker, maar je zegt wel slank te zijn...
Wanneer je blij bent met jezelf, ookal ben je niet perfect, dan heb je zelfvertrouwen. En er zijn ook mensen die gewoon accepteren dat ze niet slank zijn, die stralen dan meer uit dan slanke meiden die over alles twijfelen.
Daarom wordt er denk ik hier ook vaak gezegd dat dikke vrouwen voor meer inzijn in bed. Eventuele onzekerheid wordt gecompenseerd door juist heel erg gewillig te zijn in bed en veel nieuwe dingen te willen.quote:Op zondag 2 januari 2011 10:59 schreef applecherry het volgende:
[..]
ik weet niet of ik heb gezegd slank te zijn, waar dan?
ik heb geen perfect figuur hoor, gewoon normaal.
en idd, onzeker zijn is niet aantrekkelijk en dat hoeft niet altijd met je figuur samen te hangen, maar dit kan wel invloed op je zelfvertrouwen in de slaapkamer hebben..
Ik val over het algemeen inderdaad op skinny dames. 1.65, 50 kg.. heerlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 10:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dan heb je het dus gewoon over jou smaak.. Dat is dus geen dikke vrouw..
Nou, dat verschilt denk ik van persoon tot persoonquote:Op zondag 2 januari 2011 11:03 schreef DDBtje het volgende:
[..]
Daarom wordt er denk ik hier ook vaak gezegd dat dikke vrouwen voor meer inzijn in bed. Eventuele onzekerheid wordt gecompenseerd door juist heel erg gewillig te zijn in bed en veel nieuwe dingen te willen.
Maar misschien is dat mijn beeld door de dingen die ik lees en hoor.
Vooral ervaring is belangrijk denk ik. Ervaring zorgt ook dat je minder onzeker wordt.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:04 schreef applecherry het volgende:
[..]
Nou, dat verschilt denk ik van persoon tot persoonsoms als je onzeker bent en onervaren dan ben je juist minder kinky in bed.
maar ook al is een dikke vrouw ervaren een slanke dame kan ze nooit verslaan.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:14 schreef DDBtje het volgende:
[..]
Vooral ervaring is belangrijk denk ik. Ervaring zorgt ook dat je minder onzeker wordt.
Ervaring?quote:Op zondag 2 januari 2011 13:23 schreef poepgoeroe het volgende:
[..]
maar ook al is een dikke vrouw ervaren een slanke dame kan ze nooit verslaan.
het is de hele beleving van sex, en het uitzicht op een vette zeug is gewoon niet lekker.
bovendien stinken dikke vrouwen echt vaak.
ook de kutgeur is anders dan die van een slank meisje
ja helaas wel.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:25 schreef DDBtje het volgende:
[..]
Ervaring?
Maar er zijn echt mannen die van dikke vrouwen houden!
Kan dat bevestigenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:27 schreef poepgoeroe het volgende:
[..]
ja helaas wel.
en dit gesprek heb ik laatst met een groep vrienden nog gehad.
ging over stink kutjes.
bleek dat in 90% van de gevallen de stinkkut bij een dik wijf hoorde
Voor alle duidelijkheid: Dit is mijn voorkeurquote:Op zondag 2 januari 2011 16:21 schreef caroline88 het volgende:
Onder de 50 kilo mag je geen bloed geven. Firefox1 je hebt dus een voorkeur voor vrouwen die ongezond gewicht hebben.
Een vrouw van 1.70m (dat is gemiddeld) moet minimaal 54 kilo wegen. Een wat kleinere vrouw van 1.60m mag 48 kilo wegen. Een grens van 50 is dus prima voor wat kleinere vrouwen en is niet ongezond.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:21 schreef caroline88 het volgende:
Onder de 50 kilo mag je geen bloed geven. Firefox1 je hebt dus een voorkeur voor vrouwen die ongezond gewicht hebben.
Jij snapt het!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid: Dit is mijn voorkeur
[ afbeelding ]
als je als vrouw zijnde 1.85 bent is dat echt niet dik hoor... een maatje 40 ofzoquote:Op maandag 3 januari 2011 04:18 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Jij snapt het!
Idd kleine vrouwen van rond de 50/55 kilo = perfect
En even over hierboven een vrouw van 90 kilo???????? Dat is toch gewoon dik? Of snap ik het nu niet?
90 kilo bij 1.85 is anders ook echt niet slank hoor. Ik ben zo lang en weeg een stuk minderquote:Op maandag 3 januari 2011 11:56 schreef stepje10 het volgende:
[..]
als je als vrouw zijnde 1.85 bent is dat echt niet dik hoor... een maatje 40 ofzo
+1quote:Op maandag 3 januari 2011 11:59 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
90 kilo bij 1.85 is anders ook echt niet slank hoor. Ik ben zo lang en weeg een stuk minderHet is toch op zijn minst mollig dan. Niet dat daar iets mis mee hoeft te zijn, maar wat slanker dan dat vind ik toch mooier om naar te kijken.
Toen ik maatje 40 had vond ik mezelf toch wel echt dik, woog toen 70 kilo en ik ben maar 1.63m.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:56 schreef stepje10 het volgende:
[..]
als je als vrouw zijnde 1.85 bent is dat echt niet dik hoor... een maatje 40 ofzo
Ik ben het niet eens met jouw grenswaarden. Ik vind ze ruim te laag.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:36 schreef papernote het volgende:
[..]
Een vrouw van 1.70m (dat is gemiddeld) moet minimaal 54 kilo wegen. Een wat kleinere vrouw van 1.60m mag 48 kilo wegen. Een grens van 50 is dus prima voor wat kleinere vrouwen en is niet ongezond.
Ik nietquote:Op maandag 3 januari 2011 14:26 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met jouw grenswaarden. Ik vind ze ruim te laag.
Je vergelijkt appels met peren. 1.63 met maat 40 is ook dik, maar bij 1.85 niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Toen ik maatje 40 had vond ik mezelf toch wel echt dik, woog toen 70 kilo en ik ben maar 1.63m.
Heb nu maar 38 en ben nog aan het afvallen en vind dat toch wel prettiger.
Hoewel ik abslouut geen maatje 34/36 meer wil hebben, dat is te dun voor mij.
Echt zo'n wijven gedachtengang.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:47 schreef Walejya het volgende:
[..]
Je vergelijkt appels met peren. 1.63 met maat 40 is ook dik, maar bij 1.85 niet.
Jij niet dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:49 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Echt zo'n wijven gedachtengang.![]()
Wat zijn jullie toch allemaal wijven.
Vreemde opmerking, onderbouw het dan gewoon, ik ga mij niet verlagen door te schelden. Maat 40 blijft voor mij maat 40 en groeit niet mee met iemands lengte. Iemand van 1.63 met maat 40 is een dik propje, iemand van 1.85 met maat 40 normaal.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:49 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Echt zo'n wijven gedachtengang.![]()
Wat zijn jullie toch allemaal wijven.
Hier sluit ik mij bij aan. En sowieso zal in dit geval de seks met de vollere meid beter zijn dan met het mooie slanke meisjequote:Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dik en dun.. tja..
Als het in proportie is. kan behoorlijk dik toch nog best mooi zijn vindt ik...
En de uitstraling doet ook veel... als een mooi slank meisje gigantisch slecht in haar vel zit en super onzeker is.. dan vindt ik haar lelijker dan een vollere meid die erg goed in haar vel zit en blij is met wie ze is.
Vroeger was inderdaad mollig mooier, nu is dat slanker. Komt inderdaad door invloeden van buitenaf, dat haalt niet weg, dat als dat je smaak is je er vrij weinig aan kan doen...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:13 schreef caroline88 het volgende:
Dat slanker mooier is - is ons enkel door media aangepraat. Met advertenties voor slanke dijencreams met pics van 12-jarige meisjes. En die gratenpakhuizen hadden in Rubens' ogen beslist geen genade gevonden.
De waarden die ik gaf komen van het Voedingscentrum. Ik denk dat die wel redelijk goed zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:26 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met jouw grenswaarden. Ik vind ze ruim te laag.
Iemand van 1.63 is niet altijd een dik propje. Het is relatief.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:34 schreef Walejya het volgende:
[..]
Vreemde opmerking, onderbouw het dan gewoon, ik ga mij niet verlagen door te schelden. Maat 40 blijft voor mij maat 40 en groeit niet mee met iemands lengte. Iemand van 1.63 met maat 40 is een dik propje, iemand van 1.85 met maat 40 normaal.
Nu ben ik benieuwd naar jouw uitleg.
Niet eens zo zeer de media hoor, die speelt er alleen op in. Als je naar de evolutie kijkt was het jaaaaaren geleden ''handig'' om mollig te zijn: je had voorraden en kon daarmee beter overleven. Nu is dat niet meer nodig want voedsel is niet meer schaars dus zijn we slanker.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:13 schreef caroline88 het volgende:
Dat slanker mooier is - is ons enkel door media aangepraat. Met advertenties voor slanke dijencreams met pics van 12-jarige meisjes. En die gratenpakhuizen hadden in Rubens' ogen beslist geen genade gevonden.
Dat "door de media aangepraat" is echt bullshit, ik kan mijn eigen mening wel maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:13 schreef caroline88 het volgende:
Ik ben net geen 1.60 en toen ik 50 en iets eronder woog kreeg ik toch echt van zowat iedereen te horen dat ik echt moest aankomen, inc van de arts.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:36 schreef papernote het volgende:
[..]
Een vrouw van 1.70m (dat is gemiddeld) moet minimaal 54 kilo wegen. Een wat kleinere vrouw van 1.60m mag 48 kilo wegen. Een grens van 50 is dus prima voor wat kleinere vrouwen en is niet ongezond.
Ah wel nee, op alle potjes past een dekseltje, zoveel mensen zo veel smaken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:06 schreef magicklady het volgende:
God, als al die 15 jarige meisjes dit lezen, krijgen ze een zwaar minderwaardigheidscomplex
Was er toen geen documentaire over barbie, dat je dan 2 meter lang was en een te lange nek had, en dat de conclusie was dat je dr alleen maar lelijker op werd als je op barbie leek?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:11 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ah wel nee, op alle potjes past een dekseltje, zoveel mensen zo veel smaken.
Dat minderwaardigheidscomplex krijgen ze wel van mega mindy, barbie e.d... op tv.
Inmiddels weten we meer over de basale aantrekkingskracht, sterke partner, makkelijk kinderen kunnen krijgen, gezondheid en bleke huid / haarkleur, feromonen, 1: 1:6 verhoduingen zijn aantrekkelijk etc. enz.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:45 schreef magicklady het volgende:
Ik blijf er bij, innerlijk is een stuk belangrijker dan of je wel of niet dik bent, men hoort je maar gewoon te nemen zoals je bent, en niet zoals men verwacht dat je hoort te zijn in hun ogen
Dan zijn die mensen gewoon domquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:52 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
pas als je ouder bent gaat innerlijk echt tellen voor de meesten, voor die tijd is knap zijn een potentieel ticket voor meer sex.
Zoals het in het Engels waar er wel een gaaf gezegde is : youth is wasted on the youngquote:
Het zal wel gevoelsmatig zijn, bang dat er iets 'breekt'. Kan me er wel iets bij voorstellen waarom sommige mannen dat zeggen. Ergens zal er ook deels een waarheid in zitten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:18 schreef erodome het volgende:
Hoe bedoel je voluit gaan is niet mogelijk bij een slanke/dunne dame?
Want toen ik onder de 50 kilo zat kon ik net zo hard gepakt worden als nu hoor, maakt geen enkel verschil.
Dat ook in geval van buiten sex (muren, bomen..) Maar ook kwa botjes van de 'billen' in je liezen bijv.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Het zal wel gevoelsmatig zijn, bang dat er iets 'breekt'. Kan me er wel iets bij voorstellen waarom sommige mannen dat zeggen. Ergens zal er ook deels een waarheid in zitten.
Slanke vrouwen zullen niet per definitie gezien worden als een gratenpakhuis.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:12 schreef Quinn_Dexter het volgende:
Waarom worden slanke meisjes in dit topic vrijwel altijd een gratenpakhuis genoemd en dikke meisjes slechts vol/stevig ? Beide begrippen een over cq. "onder"drijving van de realiteit.
Hou je van dik, prima, maar benoem het dan ook zo en kat niet af op de slanke meisjes/vrouwen. Daarmee laat je alleen maar merken dat je toch niet echt zeker van je zaak bent.
Je bent vast gorgeous.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:58 schreef Mishu het volgende:
Ik heb maat 36/38 bovenkant, cup C en een 44 onderkant. Ik heb verder een platte buik met maar een klein laagje vet en zodra mijn heupen voorbij zijn heb ik vrij slanke onderbenen. Ik heb een zandloperfiguur. Ben ik dan dik? Want mensen beschouwen mij altijd als slank omdat mijn gezicht slank is en ik een 'slanke' uitstraling schijn te hebben. In een donkere skinny merk je er ook weinig van behalve dat mijn kont dus vrij rondvormig is. Je kan toch ook ondanks je maten als slank overkomen door de bouw van je lichaam?
Zo te horen ben je voor niets onzekerquote:Op zondag 9 januari 2011 22:58 schreef Mishu het volgende:
Ik heb maat 36/38 bovenkant, cup C en een 44 onderkant. Ik heb verder een platte buik met maar een klein laagje vet en zodra mijn heupen voorbij zijn heb ik vrij slanke onderbenen. Ik heb een zandloperfiguur. Ben ik dan dik? Want mensen beschouwen mij altijd als slank omdat mijn gezicht slank is en ik een 'slanke' uitstraling schijn te hebben. In een donkere skinny merk je er ook weinig van behalve dat mijn kont dus vrij rondvormig is. Je kan toch ook ondanks je maten als slank overkomen door de bouw van je lichaam?
Nou, op Fok wel bij dit soort topics.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Slanke vrouwen zullen niet per definitie gezien worden als een gratenpakhuis.
Je bent nog niet over het wegvlak 'mollig' gereden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:12 schreef Quinn_Dexter het volgende:
Waarom worden slanke meisjes in dit topic vrijwel altijd een gratenpakhuis genoemd en dikke meisjes slechts vol/stevig ? Beide begrippen een over cq. "onder"drijving van de realiteit.
Hou je van dik, prima, maar benoem het dan ook zo en kat niet af op de slanke meisjes/vrouwen. Daarmee laat je alleen maar merken dat je toch niet echt zeker van je zaak bent.
Dat voelt ook lekkerder denk ik, als een vrouw een beetje vorm heeft. Een beetje gevulde kont, heupen en borsten maar toch een taillequote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:18 schreef very het volgende:
Echt dik is niks in bed, maar een klein beetje extra vlees is wel lekker hoor. Dat kletst lekker en je kan er wat minder voorzichtig mee doen.
Slanke vrouwen zijn ook prima, en is vooral voor het oog lekkerder. Slank he, niet dun
Klopt inderdaad!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:57 schreef schouderklopje het volgende:
[..]
Dat voelt ook lekkerder denk ik, als een vrouw een beetje vorm heeft. Een beetje gevulde kont, heupen en borsten maar toch een taille
. 1.53 met cup G dat is echt bizar....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:16 schreef poezelepoezepoes het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom er maar wordt aangenomen dat alle vollere/dikke vrouwen onzeker zijn. Er zijn genoeg slanke/magere dames met slecht zelfbeeld. Ik heb van nature vrij stevige bouw, maar met een smalle taille, dikke kont én tieten. Ik heb ook gewoon een vrij brede borstkas, breder dan gemiddeld iig. Ik heb geen ambitie om af te vallen want ik ben meer dan tevreden met mijn lichaam en ik krijg talloze complimenten erop - niks onzekerheid dus. En wat flexibiliteit in bed betreft, ik heb jaren op dans gezeten dus ik zou haast zeggen - try me.
En wat gewicht in verhouding met lengte nou eigenlijk zegt; mijn beste vriendin is 1.53 en heeft een dikke vette G-cup, daar zitten toch flink wat kilootjes in. Verder is ze slank (en kontloos, maar toch). Denk daar maar eens over na
yes pleasequote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:16 schreef poezelepoezepoes het volgende:
dus ik zou haast zeggen - try me
Die ken ik wellicht !! Heet ze : (e)voluit) of (s.....)kortere naam) "van Oo..." qua achternaam ? Ietwat aziatisch gezichtje?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:16 schreef poezelepoezepoes het volgende:
En wat gewicht in verhouding met lengte nou eigenlijk zegt; mijn beste vriendin is 1.53 en heeft een dikke vette G-cup, daar zitten toch flink wat kilootjes in. Verder is ze slank (en kontloos, maar toch). Denk daar maar eens over na
Als ik dat allemaal zo eens hoor zou ik liever jou pakken dan je vriendin.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:16 schreef poezelepoezepoes het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom er maar wordt aangenomen dat alle vollere/dikke vrouwen onzeker zijn. Er zijn genoeg slanke/magere dames met slecht zelfbeeld. Ik heb van nature vrij stevige bouw, maar met een smalle taille, dikke kont én tieten. Ik heb ook gewoon een vrij brede borstkas, breder dan gemiddeld iig. Ik heb geen ambitie om af te vallen want ik ben meer dan tevreden met mijn lichaam en ik krijg talloze complimenten erop - niks onzekerheid dus. En wat flexibiliteit in bed betreft, ik heb jaren op dans gezeten dus ik zou haast zeggen - try me.
Zonde dat je er zat, had je al die jaren dansoefeningen kunnen doen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:16 schreef poezelepoezepoes het volgende:
En wat flexibiliteit in bed betreft, ik heb jaren op dans gezeten
Ik heb er over na gedacht, het zegt ook niets. Het totaal plaatje wat telt. Ik heb hetzelfde, ik zit op hetzelfde gewicht als twee jaar geleden maar mijn lichaam ziet er wel behoorlijk anders uit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:16 schreef poezelepoezepoes het volgende:
Nee, hartstikke Hollands en geen Van Ootje.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:37 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Die ken ik wellicht !! Heet ze : (e)voluit) of (s.....)kortere naam) "van Oo..." qua achternaam ? Ietwat aziatisch gezichtje?
Precies, die cijfers zeggen geen ruk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik heb er over na gedacht, het zegt ook niets. Het totaal plaatje wat telt. Ik heb hetzelfde, ik zit op hetzelfde gewicht als twee jaar geleden maar mijn lichaam ziet er wel behoorlijk anders uit.
Verder als de foto uit je fotoboek jou is, dan ben jij echt niet dik hoor. Sterker nog, ik durf te wedden dat een vrouw met rondingen echt wel meer complimenten krijgt van mannen dan een vrouw zonder.
Je PM box zal er nu na die try my wel interessant uit zien trouwens
Andersom ook hoor.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, op Fok wel bij dit soort topics.Steevast wordt in elk anti-dik topic de volgende fotoshop gepost:
[ afbeelding ]
Heel voorspelbaar allemaal...
Denk werkelijk dat dat meer per persoon verschilt dan per lichaamsbouw.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:41 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat ook in geval van buiten sex (muren, bomen..) Maar ook kwa botjes van de 'billen' in je liezen bijv.
Of het "fijn knijpen" van de heupjes wat een vrouw uiteraard zeer doet.
Dit is misschien wel waarom vaak aan mager gedacht wordt, als dit namelijk al mollig is....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:51 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je bent nog niet over het wegvlak 'mollig' gereden.
Niet slank, niet dik, maar gewoon met wat padding
[ afbeelding ]![]()
![]()
" kut is kut , zei de boer en neukte diens varken..."quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:26 schreef DDBtje het volgende:
Moest heel hard lachen om de banner links in beeld;
[ afbeelding ]
Nou, opzich heb je wel gelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Dit is misschien wel waarom vaak aan mager gedacht wordt, als dit namelijk al mollig is....
Dit is een hele gewone, gezonde lichaamsbouw, dit is officieel gewoon slank.
Gewoon een volwassen, slanke vrouw.
Echt niet, maak jij het de meisjes weer ff moeilijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:11 schreef erodome het volgende:
Dit is misschien wel waarom vaak aan mager gedacht wordt, als dit namelijk al mollig is....
Dit is een hele gewone, gezonde lichaamsbouw, dit is officieel gewoon slank.
Gewoon een volwassen, slanke vrouw.
noem het beestje inderdaad gewoon bij z'n naam......quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:25 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Echt niet, maak jij het de meisjes weer ff moeilijk![]()
Haar massa is beduidend meer dan stel 1.60 meter: 50 a 59 kg.
Ik zie vetjes, ik zie spieren, stevige dijen, dus niet slank.
Slank = op gewicht zijn. Er zijn natuurlijk nOg molliger meiden, maar dan kom je weer op het vlak, 'dat die en die dat (foto x) toch al dik noemen'.
Slank is niet bottig, dun, maar wel 'slank':
[ afbeelding ] <<--- slank
[ afbeelding ] <<<--- mollig
Nogmaals, dit is gewoon een volwassen vrouw.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:25 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Slank = op gewicht zijn. Er zijn natuurlijk nOg molliger meiden, maar dan kom je weer op het vlak, 'dat die en die dat (foto x) toch al dik noemen'.
Die onderste is dus echt niet mollig he. Dat is gewoon het droomfiguurquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:25 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
ik vind die bovenste veel lelijker dan die onderste.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:25 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
is ze ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:01 schreef schouderklopje het volgende:
[..]
ik vind die bovenste veel lelijker dan die onderste.
...en daar hebben we weer een echte Fok-pornstar...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:38 schreef Gripper het volgende:
Bij hele slanke meisjes ben ik ook altijd bang om iets te breken. Zo'n dame als die hierboven, met die zwarte bikini: daaraan zie je zo dat je erop los kunt stampen, en dat ze je lachend aanmoedigt om nog harder te gaan.
Mannen zullen dit echt nooit begrijpen...pas wanneer ze de 30 voorbij zijn laten ze dat beeld van die strakke (kinder) lijfjes los.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Nogmaals, dit is gewoon een volwassen vrouw.
Misschien moet men stoppen 16 jarige die nog moeten uitzwaren te vergelijken met volwassen vrouwen.
Elke volwassen vrouw met een bouw waarin heupen zitten zoals hier ontwikkeld een miniebuikje, zelfs als ze mager zijn hebben ze dat nog een beetje, zeker als een vrouw een kind heeft gehad is de kans op dat onderbuikje als zodanig meer dan groot, permanent, losstaand van verder gewicht.
Deze vrouw heeft (naar alle waarschijnlijkheid) geen enkel overgewicht, valt gewoon nog binnen de slanke norm, haar bmi zal prima in orde zijn.
Veel eerder al hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:05 schreef DDBtje het volgende:
[..]
Mannen zullen dit echt nooit begrijpen...pas wanneer ze de 30 voorbij zijn laten ze dat beeld van die strakke (kinder) lijfjes los.
Eens.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Nogmaals, dit is gewoon een volwassen vrouw.
Misschien moet men stoppen 16 jarige die nog moeten uitzwaren te vergelijken met volwassen vrouwen.
Elke volwassen vrouw met een bouw waarin heupen zitten zoals hier ontwikkeld een miniebuikje, zelfs als ze mager zijn hebben ze dat nog een beetje, zeker als een vrouw een kind heeft gehad is de kans op dat onderbuikje als zodanig meer dan groot, permanent, losstaand van verder gewicht.
Deze vrouw heeft (naar alle waarschijnlijkheid) geen enkel overgewicht, valt gewoon nog binnen de slanke norm, haar bmi zal prima in orde zijn.
Ik begrijp dat jij mij i.r.l kent, en dus weet dat ik eigenlijk maar een heel scharminkelig mannetje bent die fysiek helemaal niet in staat is om een stevige sexbeurt uit te voeren?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
...en daar hebben we weer een echte Fok-pornstar...
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:58 schreef Gripper het volgende:
[..]
Val ik me daar een partij door de mand zeg
Bollywood vind ik persoonlijk niet veel aan, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:28 schreef fokthesystem het volgende:
De door mij aangehaalde dame, meer foto's : http://www.squidoo.com/MumaithKhan
Ze is een bekende bollywood actrice, een heerlijk gevuld hapje, en dus mollig.
Niet slank genoeg? te mollig?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:51 schreef ThunderBitch het volgende:
Bollywood vind ik persoonlijk niet veel aan, eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |