SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
quote:
Mên je had de kreet moeten horen toen ik de verpakking open maaktequote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:33 schreef ikke043 het volgende:
Je blijft gelukkig wel kalm, gezien de omstandigheden.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:34 schreef NoBody122 het volgende:
Post dit soort onzin maar op je twitteraccount, ofzo..Die hebt ik niet en gaat ik ook niet aanmaken. Zovaak heb ik ook geen klacht. De klacht die ik eerder vandaag had, dat de lantarenpalen hier overdag branden ipv 's nachts deel ik biijvoorbeeld niet, want daar ben ik niet zo kapot van. Maar van deze productiefout word ik een beetje verdrietig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hula
Idd. Mits genoeg toppingquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:37 schreef peperclip het volgende:
wat is dat nou voor gezeik steeds over diepvriespizza'sze zijn prima te doen
Post dit soort onzin maar op je twitteraccount, ofzo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:#vanavond heb ik een #pizza uit de #over gegeten als #avondeten, het was zo'n #dr.-Oeter apparaat en er zaten maar vier stukjes #geitenkaas op. Nu moet ik #huilen, ben ik #verdrietig en spring ik voor de #trein
#kusjes
Ik hoef geen gratis pizza ofzo, maar maakt dat zoveel uit (van dat plastic)? Of zouden er echt paupers een pizza kopen, topping eraf halen, een foto maken en hem dan als klacht opsturen naar dr Oetker om zo fraude te plegen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:40 schreef schommelstoel het volgende:
je had hem in het plastic moeten laten zitten, en dan de foto moeten maken.
briefje erbij doen plus foto en verzenden richting Dr oetlul.
Dan krijg je een gratis pizza.
( en ja, plastic! plastiek klinkt/lijkt of je uit belgie of maastricht komt) imo
Geen idee.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:42 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Ik hoef geen gratis pizza ofzo, maar maakt dat zoveel uit (van dat plastic)? Of zouden er echt paupers een pizza kopen, topping eraf halen, een foto maken en hem dan als klacht opsturen naar dr Oetker om zo fraude te plegen?
Ja hoor. Er zijn zelfs wel eens topics geweest (en die zullen er ws nog wel zijn), waarin men zoveel mogelijk gratis spullen probeert te krijgen van fabrikanten, door massaal nepklachten in te sturen..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:42 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Ik hoef geen gratis pizza ofzo, maar maakt dat zoveel uit (van dat plastic)? Of zouden er echt paupers een pizza kopen, topping eraf halen, een foto maken en hem dan als klacht opsturen naar dr Oetker om zo fraude te plegen?
Ik word verdrietig van je spelling en 'leven' als je hierover een klacht hebt verstuurd naar dr. Oetker, een foto maakt en upload en ook nog eens een topic opent..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:36 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Die hebt ik niet en gaat ik ook niet aanmaken. Zovaak heb ik ook geen klacht. De klacht die ik eerder vandaag had, dat de lantarenpalen hier overdag branden ipv 's nachts deel ik biijvoorbeeld niet, want daar ben ik niet zo kapot van. Maar van deze productiefout word ik een beetje verdrietig.
Mijn held! Bedankt voor deze kritische noot en de moeite om jouw 'betere leventje' speciaal voor mij te onderbrekenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik word verdrietig van je spelling en 'leven' als je hierover een klacht hebt verstuurd naar dr. Oetker, een foto maakt en upload en ook nog eens een topic opent..
Aardig he..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:59 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Mijn held! Bedankt voor deze kritische noot en de moeite om jouw 'betere leventje' speciaal voor mij te onderbreken
ps. spelfout? waar dan?
Noepquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aardig he..
Ga maar zoeken, met je 'betere leventje'
Beter tellenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:12 schreef El_Bassie het volgende:
Ik zie maar zes stukjes, klootzak.
Big American, da's een boterham met wat van die troep op.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:57 schreef TheNeptune het volgende:
Die pizza's zijn echt fucking ranzig....
Big American
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:57 schreef TheNeptune het volgende:
Big American
Lekker hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:21 schreef Fruitvliegje____ het volgende:
Hoe was je toetje? Was die ook anders op oogzicht dan op de verpakking staat?
Zulke pizza's ranzig vinden. Al die diepvriespizza's zijn één pot nat man. Alleen bij Big Americans heb je per hap wat meer deeg in je mond.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:57 schreef TheNeptune het volgende:
Big American
Wat meer lucht bedoel je.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zulke pizza's ranzig vinden. Al die diepvriespizza's zijn één pot nat man. Alleen bij Big Americans heb je per hap wat meer deeg in je mond.
Ananas op een pizzaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:31 schreef aight1 het volgende:
Mensen die pizza's kopen en dan geen Hawaii
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:24 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Maar nu je het zegt, het was van die kwarktaartpudding ofzo, en daar zitten stukjes taartbodem doorheen, maar dat waren er ook niet zoveel als normaal.
"You wonder who's the first guy to put pineapple on a pizza?."quote:
De snackbar als restaurant zien...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:50 schreef Breekfast het volgende:
[..]
zijn beter dan die je vak in een restaurant krijgt
Dat dus. Ik at vroegâh ook diepvriespizza's totdat ik mijn eigen bakplaatpizza's ging bakkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hula
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:23 schreef stroopdoosch het volgende:
Wat heb je gedaan met de aanbieding van meneer Oetker ts?
Post dit soort onzin maar op je twitteraccount, ofzo..daar zijn teweinig lettersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:59 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rudolf-August_Oetker
Niks.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:23 schreef stroopdoosch het volgende:
Wat heb je gedaan met de aanbieding van meneer Oetker ts?
Daar wor je toch blij van!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:32 schreef NikkelCobalt het volgende:
Goed, inmiddels heb ik de pizza op en kan ik beginnen aan mijn Mona Toetje van de Maand![]()
quote:
Ik ook, kan TS geen paint maken en die dingen even omcirkelen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:12 schreef El_Bassie het volgende:
Ik zie maar zes stukjes, klootzak.
EDIT: Laat maar, in het midden liggen er drie tegen elkaar aan…quote:Op maandag 9 mei 2011 19:31 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Ik ook, kan TS geen paint maken en die dingen even omcirkelen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:42 schreef BrandX het volgende:
Hoe voelt dat nou? In je anusje genomen worden door die meneer Oetker?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |