"You wonder who's the first guy to put pineapple on a pizza?."quote:
De snackbar als restaurant zien...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:50 schreef Breekfast het volgende:
[..]
zijn beter dan die je vak in een restaurant krijgt
Dat dus. Ik at vroegâh ook diepvriespizza's totdat ik mijn eigen bakplaatpizza's ging bakkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hula
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:23 schreef stroopdoosch het volgende:
Wat heb je gedaan met de aanbieding van meneer Oetker ts?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:34 schreef NoBody122 het volgende:
Post dit soort onzin maar op je twitteraccount, ofzo..daar zijn teweinig lettersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:59 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rudolf-August_Oetker
Niks.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:23 schreef stroopdoosch het volgende:
Wat heb je gedaan met de aanbieding van meneer Oetker ts?
Daar wor je toch blij van!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:32 schreef NikkelCobalt het volgende:
Goed, inmiddels heb ik de pizza op en kan ik beginnen aan mijn Mona Toetje van de Maand![]()
quote:
Ik ook, kan TS geen paint maken en die dingen even omcirkelen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:12 schreef El_Bassie het volgende:
Ik zie maar zes stukjes, klootzak.
EDIT: Laat maar, in het midden liggen er drie tegen elkaar aan…quote:Op maandag 9 mei 2011 19:31 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Ik ook, kan TS geen paint maken en die dingen even omcirkelen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:42 schreef BrandX het volgende:
Hoe voelt dat nou? In je anusje genomen worden door die meneer Oetker?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |