Jaquote:
gezellig hoor ik ga vanavond pas wat nuttigs doen effe naar mijn ouders dan met hun naar braderie in epe en daarna naar een vriend films kiekenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JaMet Hansondude
Die ik al anderhalve week niet meer gezien heb
Ik ga veel te veel doen vandaagquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
gezellig hoor ik ga vanavond pas wat nuttigs doen effe naar mijn ouders dan met hun naar braderie in epe en daarna naar een vriend films kieken
Waarom is ze ontslagen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:16 schreef Panda72 het volgende:
Ik hoorde net van mijn leidingevende dat de collega die de zak heeft gekregen Das rechtsbijstand in heeft geschakeld omdat zij vind dat ze ontrecht is ontslagen
Met DAS rechtsbijstand kun je lachen, daar werken echt zulke sukkels...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:16 schreef Panda72 het volgende:
Ik hoorde net van mijn leidingevende dat de collega die de zak heeft gekregen Das rechtsbijstand in heeft geschakeld omdat zij vind dat ze ontrecht is ontslagen
chill weekend vieren dusquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga veel te veel doen vandaagZwemmen, bios, en daarna het zuipdeel van de Sneekweekopening
Zij werkt 2 dagen en zij gaat onder werktijd boodschappen halen, neemt een uur of langer pauze, maakt tijdens werktijd afspraken met de tandarts, dokter, ze komt alitjd te laat, gaat altijd, gaat 9 van de 10 keer de vroeger weg, laat belangrijk werk liggen, telefoneert met het buitenland, haar familie en zit vaak niet op haar werkplek.quote:
* TJDoornbospopcorn paktquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:16 schreef Panda72 het volgende:
Dat is alleen vandaag he. De rest van ;t weekend ben ik ook aan de zuip.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
chill weekend vieren dus
als het mooi weer is ga ik zondag naar castlefest
Onterecht ontslagen jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zij werkt 2 dagen en zij gaat onder werktijd boodschappen halen, neemt een uur of langer pauze, maakt tijdens werktijd afspraken met de tandarts, dokter, ze komt alitjd te laat, gaat altijd, gaat 9 van de 10 keer de vroeger weg, laat belangrijk werk liggen, telefoneert met het buitenland, haar familie en zit vaak niet op haar werkplek.
ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is alleen vandaag he. De rest van ;t weekend ben ik ook aan de zuip.
heb wel zin in volgende week eindelijk summer darknessquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Sneekweek he
Mannen versieren en gratis zuipen
En ik maar denken dat het om de bootjes gingquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Sneekweek he
Mannen versieren en gratis zuipen
Ik kom echt niet op het Starteiland met de Sneekweekquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het om de bootjes ging![]()
straks als je in de buurt van nijmegen zit dan heb je er wel meer kans op lijkt mequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:40 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil ook weer eens naar een feestje
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kom echt niet op het Starteiland met de SneekweekVanavond ook, dan is de vlootschouw, maar ik zit dan mooi naar Angelina Jolie te kijken
Lekker popcorn maar dan graag de zoute variantquote:
Alleen als jij meegaat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
straks als je in de buurt van nijmegen zit dan heb je er wel meer kans op lijkt me
Inderdaad. En ze internet ook en dat mag natuurlijk want dat doet het halve kantoor hier als het rustig is maar madam gaat gewoon online shoppen terwijl er nog werk op haar buro ligtquote:
Salt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Welke film ga je kijken?
Volgens mij is de Sneekweek altijd wel gezellig, of niet?
Ik heb daar ooit gesolliciteerd, maar ze wilden me niet hebben...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met DAS rechtsbijstand kun je lachen, daar werken echt zulke sukkels...Met een beetje geluk kan je baas al van het hele gezeik afkomen doordat ie een stumper van een jurist voor zich krijgt
Ik snap echt niet dat ze haar spullen moest pakken hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad. En ze internet ook en dat mag natuurlijk want dat doet het halve kantoor hier als het rustig is maar madam gaat gewoon online shoppen terwijl er nog werk op haar buro ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |