quote:Gezakte Vink: "Het is vervelend en slordig"
Arbiter Pieter Vink slaagde deze week niet voor de spelregeltoets van de KNVB. De scheidsrechter zal de test opnieuw moeten afleggen. Zorgen maakt Vink zich niet.
"Het is vervelend en slordig. In dertien jaar is me het nog nooit overkomen dat ik gezakt ben. Het is absoluut een incident", vertelt Vink aan Voetbal International.
Samen met de eveneens gezakte Ruud Bossen moet Vink de toets over twee weken opnieuw afleggen.
"Om toevalligheden deze keer uit te sluiten ga ik de boeken nog maar even doornemen."
Ondanks het feit dat hij gezakt is fluit Vink zaterdagavond wel het competitieduel tussen sc Heerenveen en PSV. Mocht Vink ook de tweede keer niet slagen voor de spelregeltoets dan zal hij door de KNVB 'tot nader orde' niet ingezet worden.
Bron: Voetbalprimeur.nl
Komt omdat de rest nog slechter is, niet omdat hij zo goed is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:26 schreef HighGrade het volgende:
Toch vind ik Pieter over het algemeen 1 van de beste scheidsrechters.
Mwah, ik vind hem meestal gewoon goed een wedstrijd fluiten. Hij treedt hard op als het moet en leeft zich meestal goed in een wedstrijd. Die keren dat 'ie internationaal floot, vond ik hem wel aanzienlijk minder.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:27 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Komt omdat de rest nog slechter is, niet omdat hij zo goed is.
dat vind ik een goed voorstel, met nadruk op nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:35 schreef Doublepain het volgende:
Moest hij niet Heerenveen - PSV fluiten?
Dat staat ook gewoon in het bericht.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:35 schreef Doublepain het volgende:
Moest hij niet Heerenveen - PSV fluiten?
Maar die hoeft dit weekend PSV niet te fluitenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:40 schreef RockGod--- het volgende:
Waarom wordt overal breed uitgemeten dat Vink is gezakt, terwijl Ruud Bossen net zo 'goed' gezakt is..
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij heb ik gelezen dat bossen Roda - Twente zal gaan fluiten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar die hoeft dit weekend PSV niet te fluiten
zie de OP:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:55 schreef RockGod--- het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij heb ik gelezen dat bossen Roda - Twente zal gaan fluiten.
Overigens is de uitspraak 'ik zal de boeken nog eens nakijken' een ietsiepietsie ongelukkig natuurlijk.
quote:Ondanks het feit dat hij gezakt is fluit Vink zaterdagavond wel het competitieduel tussen sc Heerenveen en PSV. Mocht Vink ook de tweede keer niet slagen voor de spelregeltoets dan zal hij door de KNVB 'tot nader orde' niet ingezet worden.
Dick van Egmond en Jaap Uilenberg zullen Vink (weg)promoveren, daar ben ik heel zeker van.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:32 schreef gnilrednoz het volgende:
Vink is ook gewoon een complete knoop, laat die gast snel wegwezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |