donequote:
quote:
Veel plezier alvast, klinkt iig gezelligquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:55 schreef crv het volgende:
[..]
ff kort wat eten en FOK!en en om 8 uur weer de grens over en ff bieren bij een vriend
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Veel plezier alvast, klinkt iig gezellig
Ik stond te douchen, bleek die bus om 10 voor te gaan en ons mam en mijn zus waren dus al weg voordat ik uit de douche kwamquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik stond te douchen, bleek die bus om 10 voor te gaan en ons mam en mijn zus waren dus al weg voordat ik uit de douche kwam.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:02 schreef BONG4002 het volgende:
Ik wens jullie een fijne en rustige avond, moet hier nog wat dingen doen dus geen tijd meer om op FOK!zine te zitten.
Dan pak je toch de volgende en zie je ze daar?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik stond te douchen, bleek die bus om 10 voor te gaan en ons mam en mijn zus waren dus al weg voordat ik uit de douche kwam.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:02 schreef BONG4002 het volgende:
Ik wens jullie een fijne en rustige avond, moet hier nog wat dingen doen dus geen tijd meer om op FOK!zine te zitten.
Geen idee.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Weet je hoe kut.
Tot wanneer is die kermis?
Mwa, toen ik dat hoorde heb ik al m'n huispak aangedaan, kijk wel of ik nog erheen ga met hen of met vrienden ofzo.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan pak je toch de volgende en zie je ze daar?
ciao Bongquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:02 schreef BONG4002 het volgende:
was ie ons alweer kwijtquote:
Ik zie nu pas dat ze op alfabetische volgorde staanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:07 schreef crv het volgende:
Trouwens oom mooie verzameling geworden die OP
ok hoe kwam dat? per ongeluk je roundup opgedronken somsquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:09 schreef Symphonic het volgende:
Ja ik ben een beetje aan het bijlezen enzo.
Gisteren was ik doodziek dus ik was even een dagje afwezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |