Gelukkig.quote:
Staat je iig goed.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:36 schreef Bluezz het volgende:
Nee joh gekkie, ik ben allang blij met zo'n hendy men
Wij zijn al maanden in de CUL sc bezig over de jung personality test en de bijbehorende 'letters'quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:37 schreef shiznuts het volgende:
Staat je iig goed.
Maar nu de hamvraag...
Waar staat ISFJ eigenlijk voor![]()
![]()
?
-edit- wiki/Google is your friend natuurlijk.
Introversion, Sensing, Feeling, Judgment
MSN proof, that means: 96x96 en 200KB max:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:56 schreef ibo0546 het volgende:
Bdankt shiznuts![]()
kan je hem wat groter maken zodat ik het op msn kan gebruiken
Nee hoor. Hij is groter dan 200000 bytes, maar in KB gewoon 195,4 KBquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:42 schreef ibo0546 het volgende:
bedankt![]()
edit: hij is wat groter dan 200 kb![]()
Thnxquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij is groter dan 200000 bytes, maar in KB gewoon 195,4 KB
Anyways.
@ friekin_ :
[ afbeelding ]
Tested myself. Works.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:00 schreef ibo0546 het volgende:
die is weer wat te klein
die van shiznuts is wel goed maar het is meer dan 200 kb
De webicons zijn afgeschaft.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:32 schreef karoltje het volgende:
Nou ben ik echt geen computerjosti maar op de een of andere manier is m'n icon verdwenen een tijd geleden en het lukt me niet een nieuwe te uploaden. Steeds is het te groot oid.
Het gaat om dit plaatje:
[ afbeelding ]
Ik heb die link ook zo bij webicon staan maar toch zie ik nergens m'n icon verschijnen. Iemand een idee?
Of het nou je aura of je positieve gedachten zijn: het is gelukt! Eerst was het steeds te groot maar nu staat ie er hoor! Thanx!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:36 schreef Rectum het volgende:
[..]
De webicons zijn afgeschaft.
http://forum.fok.nl/rde/usericon_manager
Daar kun je die afbeelding gewoon uploaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |