abonnement Unibet Coolblue
pi_85069666
-

[ Bericht 99% gewijzigd door fairytalessuck op 09-08-2010 21:55:54 ]
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:52:14 #27
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_85073130
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:49 schreef fairytalessuck het volgende:
Mijn naam houd ik geheim, ik ben een 19-jarig meisje en ik woon in de omgeving van Eindhoven.Momenteel heb ik geen vriend. Mijn hobby's zijn lezen, schrijven, muziek en gewoon gezellig wat doen met vrienden. Ik ben heel erg goed in doelloos achter de computer zitten, vandaar dit account :') .

Afgelopen jaar heb ik in mei mijn HAVO-diploma gehaald en komend jaar ga ik beginnen met een HBO-Rechten studie. Dit wil ik 1 jaar doen om mijn propedeuse te halen, hierna wil ik universitair Rechten gaan studeren. Ik heb voor deze studie gekozen, omdat ik altijd al hele geïnteresseerd ben geweest in alles wat met criminaliteit te maken heeft. Later wil ik dan ook advocaat worden.

Zo, ik denk dat jullie de belangrijkste dingen nu wel weten van me
Goed genoeg. Welkom op FOK!

Foto's mogen naar mijn PM Box ^O^
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_85115788
Ik heb me net geregistreerd nadat ik even rondgekeken en kennis gemaakt heb met deze site.

Ik ben een man uit 1986 en ik heb uiteenlopende interesses.
Ik houd ervan om mezelf te ontdekken en mijn grenzen te verkennen en verleggen en nieuwe mensen te ontmoeten.
Als man vind ik het een uitdaging om minder naar mijn hoofd en logica te luisteren en meer naar mijn gevoel. Ik wil graag beide kanten van mezelf ontwikkelen (intuitie vs logica etc) zodat ik heel wordt en mezelf niet eenzijdig ontwikkel, wat dan ten koste gaat van het ander. Dus in het kort:
Zelfontwikkeling staat bij mij centraal, maar dit betekent niet dat het het leven voor mij een continue strijd is tegen zelfstudie en inkeer aan de ene kant en plezier en ontspanning aan de andere. Balans is het sleutelwoord.

Maargoed, laat maar weten als je wat te zeggen of vragen hebt aan mij, ik zal proberen alles zo goed mogelijk te antwoorden, daar worden we beide wijzer van :)
"When people stop believing in God, they don't believe in nothing -- they believe in anything." - GK Chesterton
pi_85115869
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:49 schreef fairytalessuck het volgende:
Mijn naam houd ik geheim, ik ben een 19-jarig meisje en ik woon in de omgeving van Eindhoven.Momenteel heb ik geen vriend. Mijn hobby's zijn lezen, schrijven, muziek en gewoon gezellig wat doen met vrienden. Ik ben heel erg goed in doelloos achter de computer zitten, vandaar dit account :') .

Afgelopen jaar heb ik in mei mijn HAVO-diploma gehaald en komend jaar ga ik beginnen met een HBO-Rechten studie. Dit wil ik 1 jaar doen om mijn propedeuse te halen, hierna wil ik universitair Rechten gaan studeren. Ik heb voor deze studie gekozen, omdat ik altijd al hele geïnteresseerd ben geweest in alles wat met criminaliteit te maken heeft. Later wil ik dan ook advocaat worden.

Zo, ik denk dat jullie de belangrijkste dingen nu wel weten van me
Jij bent twee keer blijven zitten op vwo zeker :')?
pi_85116116
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:23 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Jij bent twee keer blijven zitten op vwo zeker :')?
Ja, dat klopt.
1x Doordat ik niks uitgevoerd heb en 1x door privé-omstandigheden.

Hoezo? :')
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_85139481
Goed, ik ben dus OscarMike..Fok! ken ik al een aantal jaar en vond het toch maar eens tijd om een account aan te maken en niet eeuwig gast te blijven... :)

Groeten,
OM
Pain is weakness leaving the body
pi_85792749
hallo ik ben biervrouwtje en ik hou van bier :) een vriend zit ook wel eens op deze forum dus ik dacht ik meld me ook eens aan :s)

[ Bericht 0% gewijzigd door biervrouwtje op 28-08-2010 00:07:17 ]
pi_86014148
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:17 schreef OscarMike het volgende:
Goed, ik ben dus OscarMike..Fok! ken ik al een aantal jaar en vond het toch maar eens tijd om een account aan te maken en niet eeuwig gast te blijven... :)

Groeten,
OM
Zit jij in het leger ofzo?
  maandag 20 september 2010 @ 16:52:58 #34
318871 fervente
Nee jij bent leuk
pi_86641482
Helloooo. Ik ben fervente, 17 jaar (ja, jong dus. Maar dat betekent niet dat ik dom of onwetend ben). Ik hou van dansen, hardlopen en fotografie. Ik doe ook aan kickboksen. Zit nu in 6VWO en wil hierna graag een jaartje in het buitenland gaan werken.

Verder ben ik redelijk positief ingesteld en kan ik ontzettend sarcastisch zijn (wat nogal verkeerd kan uitpakken bij sommige mensen/op het internet...).

Ehm... Ik hou van chocola (welke vrouw dan ook niet) en ben vrijgezel. Verder geniet ik met volle teugen van mijn tienerleventje! Haha :D
-----------------------------------------------------------
Good night, good night! Parting is such sweet sorrow,
that I shall say good night till it be tomorrow
------------------------------------------------------------
pi_86642557
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:29 schreef fairytalessuck het volgende:

[..]

Ja, dat klopt.
1x Doordat ik niks uitgevoerd heb en 1x door privé-omstandigheden.

Hoezo? :')
Omdat ik dat ook had :')
pi_87247607
Hallo Fok!

Op zoek naar een degelijk forum met een beetje niveau ben ik hier verzeild geraakt. Gezien mijn interesses uitgaan naar zaken als films, lezen en muziek (en stiekem ook wel een beetje algemeen geneuzel) zal ik wel veel in die regionen van het forum rondhangen, maar ik zal alle andere topics zeker eens een kans geven!

Tot ergens anders op het forum!
"Music, man. Put that tape on!"
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:13:46 #37
318871 fervente
Nee jij bent leuk
pi_87256856
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:12 schreef niesl2 het volgende:
Hallo Fok!

Op zoek naar een degelijk forum met een beetje niveau ben ik hier verzeild geraakt. Gezien mijn interesses uitgaan naar zaken als films, lezen en muziek (en stiekem ook wel een beetje algemeen geneuzel) zal ik wel veel in die regionen van het forum rondhangen, maar ik zal alle andere topics zeker eens een kans geven!

Tot ergens anders op het forum!
Hmmm, dat kan best tegen gaan vallen ;) Haha.
Verder; welkom!
-----------------------------------------------------------
Good night, good night! Parting is such sweet sorrow,
that I shall say good night till it be tomorrow
------------------------------------------------------------
pi_87267769
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:16 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Omdat ik dat ook had :')
Dat is dan wel weer toevallig. :')
Kut vwo. :')
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:41:50 #39
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_87283109
Hallo,

Ik ben Geelman en dit is mijn eerste post.
Bij deze stel ik mij voor aan jullie Fokkers!

Groeten,

Geelman
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:54:22 #40
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_87453623
Yo ballers, ben nieuw hier en mijn eigen topic is gesloten :(

Dus bij dezen, hoi
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:54:50 #41
104871 remlof
Europees federalist
pi_87589165
hihi wat een grappig topic... ik heb mezelf nooit zo voorgesteld...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_87589177
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:54 schreef remlof het volgende:
Hoi newbies :W
hoi remlof :W
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_87594433
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:54 schreef remlof het volgende:
Hoi newbies :W
How newbie :W

Met je user id > 100.000 :')

:P
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:52:49 #45
321823 J4ckp0T
Perfectie in den beginne...
pi_87615825
Hallo ik ben nieuw hier :) . Heeft het ook zin om je foto's hier te uploaden of sta je dan ongewild publiekelijk bekend?
Mactastisch!
  Boks-Chick zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:06:20 #46
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_87616226
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:52 schreef J4ckp0T het volgende:
Hallo ik ben nieuw hier :) . Heeft het ook zin om je foto's hier te uploaden of sta je dan ongewild publiekelijk bekend?
Geen probs, maar let wel op wat je doet en wat voor foto's je plaatst. Voor je het weet worden je foto's gebruikt voor fotosoeps ed ;)
Dus als je geen risico wil lopen dat mensen met foto's waar je op staat rare fratsen gaan uithalen, zou ik het niet doen :).

Oh en welkom!
lolwut
  zondag 17 oktober 2010 @ 23:16:10 #47
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_87654539
Hallo newbies :W
  zondag 17 oktober 2010 @ 23:49:22 #48
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_87656097
Hallo newbies :P *O*
pi_87659226
flikker op gek

[ Bericht 47% gewijzigd door Symphonic op 18-10-2010 22:54:33 ]
pi_87671507
Nou ik zal me ook even netjes voorstellen dan :')

Ik ben dus Josti tosti... noem me maar Josti, of halve tamme, of iets in die richting... ben 16 jaar oud, gesolliciteerd bij de Marine en nu wachtend op keuringen etc. Vrijgezel, geen idee waarom... de vorige vriendin weet ik niet meer of ik nog wat met haar heb eigenlijk... Ben af en toe wat verstrooid, Gek op chocolade, eet graag koekjes, zit op VMBO Theoretisch, waar ik me niet thuis voel... heb in de 2 uurtjes dat ik hier op t forum zit OsamaBinLaden al 6x voorbij zien komen... weet niet wat ik daar van moet vinden..

Ik haat voetbal, drink bier, sport 5x 2uur in de week, en doe niet aan powerneppen :')

en ehm.. tja.. Ik twitter zo nu en dan wat... chicks morgen altijd foto's sturen, en hun cupmaat... de rest ook maar verwacht geen reactie terug :')

groetjes!

Ps: ben dyslect, dus af en toe gaat t wel eens mis met de spelfoutjes... Ik probeer er zoveel mogelijk op te letten iig. *O*

[ Bericht 9% gewijzigd door josti-tosti op 18-10-2010 14:21:47 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')