Bedankt, en nog excuses voor het nieuwe topic van netquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:34 schreef BrandX het volgende:
welkom
En html is uitgeschakeld in handtekeningen, dus je IMG doet het niet
Enige wat je (naast gewoon tekst) kan doen is linkjes plaatsen. Check mijn handtekening.
No probs. Have fun hierquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:36 schreef BigBif het volgende:
[..]
Bedankt, en nog excuses voor het nieuwe topic van net
Goed genoeg. Welkom op FOK!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:49 schreef fairytalessuck het volgende:
Mijn naam houd ik geheim, ik ben een 19-jarig meisje en ik woon in de omgeving van Eindhoven.Momenteel heb ik geen vriend. Mijn hobby's zijn lezen, schrijven, muziek en gewoon gezellig wat doen met vrienden. Ik ben heel erg goed in doelloos achter de computer zitten, vandaar dit account.
Afgelopen jaar heb ik in mei mijn HAVO-diploma gehaald en komend jaar ga ik beginnen met een HBO-Rechten studie. Dit wil ik 1 jaar doen om mijn propedeuse te halen, hierna wil ik universitair Rechten gaan studeren. Ik heb voor deze studie gekozen, omdat ik altijd al hele geïnteresseerd ben geweest in alles wat met criminaliteit te maken heeft. Later wil ik dan ook advocaat worden.
Zo, ik denk dat jullie de belangrijkste dingen nu wel weten van me
Jij bent twee keer blijven zitten op vwo zekerquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:49 schreef fairytalessuck het volgende:
Mijn naam houd ik geheim, ik ben een 19-jarig meisje en ik woon in de omgeving van Eindhoven.Momenteel heb ik geen vriend. Mijn hobby's zijn lezen, schrijven, muziek en gewoon gezellig wat doen met vrienden. Ik ben heel erg goed in doelloos achter de computer zitten, vandaar dit account.
Afgelopen jaar heb ik in mei mijn HAVO-diploma gehaald en komend jaar ga ik beginnen met een HBO-Rechten studie. Dit wil ik 1 jaar doen om mijn propedeuse te halen, hierna wil ik universitair Rechten gaan studeren. Ik heb voor deze studie gekozen, omdat ik altijd al hele geïnteresseerd ben geweest in alles wat met criminaliteit te maken heeft. Later wil ik dan ook advocaat worden.
Zo, ik denk dat jullie de belangrijkste dingen nu wel weten van me
Ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij bent twee keer blijven zitten op vwo zeker?
Zit jij in het leger ofzo?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:17 schreef OscarMike het volgende:
Goed, ik ben dus OscarMike..Fok! ken ik al een aantal jaar en vond het toch maar eens tijd om een account aan te maken en niet eeuwig gast te blijven...![]()
Groeten,
OM
Omdat ik dat ook hadquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
1x Doordat ik niks uitgevoerd heb en 1x door privé-omstandigheden.
Hoezo?
Hmmm, dat kan best tegen gaan vallenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:12 schreef niesl2 het volgende:
Hallo Fok!
Op zoek naar een degelijk forum met een beetje niveau ben ik hier verzeild geraakt. Gezien mijn interesses uitgaan naar zaken als films, lezen en muziek (en stiekem ook wel een beetje algemeen geneuzel) zal ik wel veel in die regionen van het forum rondhangen, maar ik zal alle andere topics zeker eens een kans geven!
Tot ergens anders op het forum!
Dat is dan wel weer toevallig.quote:
Geen probs, maar let wel op wat je doet en wat voor foto's je plaatst. Voor je het weet worden je foto's gebruikt voor fotosoeps edquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:52 schreef J4ckp0T het volgende:
Hallo ik ben nieuw hier. Heeft het ook zin om je foto's hier te uploaden of sta je dan ongewild publiekelijk bekend?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:49 schreef Intrepidity het volgende:
Welkom allenVlucht, nu het nog kan
quote:Geinig, iemand die zichzelf Josti noemt. Zit je toevallig ook bij een band die wel eens uitvoeringen doet voor de NCRV?Op maandag 18 oktober 2010 14:15 schreef josti-tosti het volgende:
Nou ik zal me ook even netjes voorstellen dan
Ik ben dus Josti tosti... noem me maar Josti, of halve tamme, of iets in die richting... ben 16 jaar oud, gesolliciteerd bij de Marine en nu wachtend op keuringen etc. Vrijgezel, geen idee waarom... de vorige vriendin weet ik niet meer of ik nog wat met haar heb eigenlijk... Ben af en toe wat verstrooid, Gek op chocolade, eet graag koekjes, zit op VMBO Theoretisch, waar ik me niet thuis voel... heb in de 2 uurtjes dat ik hier op t forum zit OsamaBinLaden al 6x voorbij zien komen... weet niet wat ik daar van moet vinden..
Ik haat voetbal, drink bier, sport 5x 2uur in de week, en doe niet aan powerneppen
en ehm.. tja.. Ik twitter zo nu en dan wat... chicks morgen altijd foto's sturen, en hun cupmaat... de rest ook maar verwacht geen reactie terug
groetjes!
Ps: ben dyslect, dus af en toe gaat t wel eens mis met de spelfoutjes... Ik probeer er zoveel mogelijk op te letten iig.![]()
quote:Alleen als je autistisch bent, zal je het hier naar je zin hebben.
quote:Stichting "Meh." was het toch?Op maandag 25 oktober 2010 21:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Alleen als je autistisch bent, zal je het hier naar je zin hebben.
FOK! wordt dan ook gesponsord door stichting MEE.
Ja, en ik knuffel ook bomenquote:Op maandag 25 oktober 2010 21:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Geinig, iemand die zichzelf Josti noemt. Zit je toevallig ook bij een band die wel eens uitvoeringen doet voor de NCRV?
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:16 schreef glaba het volgende:
Pffff, dat scheetje was afgelopen zondag en ik ruik hem nog steeds.
Het duurt niet lang meer voor iemand zich hier registreert die gebóren is nadat ik me hier registreerde.quote:
Welkomquote:Op maandag 6 december 2010 09:45 schreef ZirkoNicky het volgende:
Hai!
Ik stel me ook maar even voor ;-)
Vrouw, 23, Amsterdam
Grootste hobby is muziek (maken/luisteren), verders altijd heel druk met werk enz,
Was vooral op zoek naar een leuk forum om zinloze uurtjes op werk te doden, wie weet rollen er nog leuke vriendschappen uit voort ;-) Hoe meer mensen hoe meer vreugde.
Dus, Tot zover ;-)
Ging die overeind staan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:43 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Goedenavond,
ik ben respecttothemanwiththeice en dit is mijn eerste post hier op Fok!
Nee, is niet erg.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:22 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
[..]
Is het erg als ik dit niet snap?
Dat ligt eraan of je goede reacties en goede topics maakt, daarnaast wordt je eerst getest of je wel tegen een stootje kunt. Kun je dit allemaal niet, dan zul je net zo eindigen als MissyNquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:19 schreef marloesw het volgende:
Hoi,
Ik ben Marloes en ik sta niet graag met je onder de douche (dit is me inmiddels al 3x gevraagd hier).
Ik ben dus ook een beetje laat met voorstellen, maar beter laat dan nooit.
Hoop dat ik het lang kan overleven hier op FOK! voordat al die gemene jongens me hier wegpesten.
Ik ben benieuwd wat er met MissyN gebeurd is. Ik heb zelf al een topic gemaakt en er is er een met als onderwerp mijn naam gestart, het lijkt de goede kant op te gaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je goede reacties en goede topics maakt, daarnaast wordt je eerst getest of je wel tegen een stootje kunt. Kun je dit allemaal niet, dan zul je net zo eindigen als MissyN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |