quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:51 schreef Brechtje het volgende:
Hoeveel users heb je al wel niet gebanned fwnk?
helemaal vergeten, M5 ging vroeger om de 2 maanden stampvoetend weg, en kwam dan na een week weer terugquote:Op maandag 13 februari 2006 20:54 schreef M5 het volgende:
ben ik bezig een schitterende OP te maken krijg je deze kulzal nog eens moeite doen een leuke OP te maken. gewoon een heel topic over dit gekloot
* is weg hier.
Mweh, valt tegenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:31 schreef Alexxxxx het volgende:
terugleeswaardig topic btw
[PTA SC] Waarin Fwnk 815 foto's van z'n leuter mailed
darkraverquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:00 schreef Anne het volgende:
Heuj, van wie is die laatste gare civic:
[ afbeelding ]
En kijk, SD:
[ afbeelding ]. Essen 2005.
en zo nee, heeft Lexxie foto's van deze machine?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:19 schreef lipje het volgende:
is Lexxie foto's aan het maken?
http://www.nu.nl/binnenla(...)opkraan-van-weg.html
Ik heb gehoord dat het de komende 3 weken gaat stormen, onweren en dat het hevig gaat regenen.quote:
jij ligt de komende 3 weken onder je bed dus?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het de komende 3 weken gaat stormen, onweren en dat het hevig gaat regenen.
Nee, ik moet werkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
jij ligt de komende 3 weken onder je bed dus?
Ik weet in ieder geval zeker dat ik iets te doen heb, want als het goed is hebben ze alles opgespaard in de 2 weken dat ik er niet was.quote:
of kaartenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval zeker dat ik iets te doen heb, want als het goed is hebben ze alles opgespaard in de 2 weken dat ik er niet was.
Dus ik ben wel even zoet. Niet zoveel FOK! meer dus, overdag.
En dat werken is allemaal voor een goed doel ehquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval zeker dat ik iets te doen heb, want als het goed is hebben ze alles opgespaard in de 2 weken dat ik er niet was.
Dus ik ben wel even zoet. Niet zoveel FOK! meer dus, overdag.
Ow ja? Dat briefje aan het eind van elke maand is anders elke keer een teleurstelling.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En dat werken is allemaal voor een goed doel eh
je bedoelt in de banden vliegen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik kan niet kaarten. Kaarten maken ook niet. Kaartlezen al helemaal niet. Karten wel.
das je maandelijkse belediging.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow ja? Dat briefje aan het eind van elke maand is anders elke keer een teleurstelling.
HAPquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:03 schreef Anne het volgende:
[..]
.
Is 1x gebeurd, omdat Tim mij een duwtje gaf in een bocht.
Ik denk elke maand: Jeetje is dat nou nodig al dat geld?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow ja? Dat briefje aan het eind van elke maand is anders elke keer een teleurstelling.
zoietsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:04 schreef Anne het volgende:
[..]
En heb jij last van je maandelijkse periode, meneer lipje?
Ik zal je even mijn bankrekeningnummer PM'en.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik denk elke maand: Jeetje is dat nou nodig al dat geld?
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat ik dan elke maand opgenomen kan worden in en ziekenhuis ivm een hartaanvalquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zal je even mijn bankrekeningnummer PM'en.
Of kun je anders een 2e pinpas aanvragen? Is ook goed.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat ik dan elke maand opgenomen kan worden in en ziekenhuis ivm een hartaanval
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:36 schreef BaraCuda het volgende:
Je zal maar nog 1 week moeten werken en dan 3,5 week vakantie hebben zeg
mijn fok bui...quote:
M'n vader heeft er ook weer eentje bij gekochtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:21 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)-te-koop-2950-1.html geen geld dit.
Jammer dat Anne al m'n geld op heeft gemaakt met die 2e pinpas
Wat voor iets?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:18 schreef Anne het volgende:
[..]
M'n vader heeft er ook weer eentje bij gekocht.
t zal maar morgen mooi weer zijn en de rest van de maand baggerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nog 1 week dusMorgen ook toevallig?
nee nee, dat gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:56 schreef lipje het volgende:
[..]
t zal maar morgen mooi weer zijn en de rest van de maand bagger
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nog 1 week dusMorgen ook toevallig?
heb ik mensen voorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:19 schreef lipje het volgende:
is Lexxie foto's aan het maken?
http://www.nu.nl/binnenla(...)opkraan-van-weg.html
ff op bouwmachinefourm kijken jijquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:27 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en zo nee, heeft Lexxie foto's van deze machine?
Eenzelfde als die ie al hadquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Eenzelfde als die ie al had.
Weet je wat vaag is? Ging straks de Civic ophalen en niks ondertekend en ook geen ID of iets laten zien. Stom toch?
Dus Alex, als je een auto nodig hebt.
Ik weet wel een adres waar je dus gewoon gratis auto's kunt ophalen.
Meestal kennen ze hun klanten toch wel?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Eenzelfde als die ie al had.
Weet je wat vaag is? Ging straks de Civic ophalen en niks ondertekend en ook geen ID of iets laten zien. Stom toch?
Dus Alex, als je een auto nodig hebt.
Ik weet wel een adres waar je dus gewoon gratis auto's kunt ophalen.
Nee, want dit was niet de dealer ofzo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Meestal kennen ze hun klanten toch wel?
Of had je die vent nog nooit gezien?
Ik weet ook 100% zeker als ik met mijn werkkleding bij een grote klant aanklop dat ik elk willekeurig LCD scherm van de muur kan trekkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, want dit was niet de dealer ofzo.
Dit was een schadehersteller. Nog nooit geweest en nog nooit gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |