hahah jah tog je hebt gelyk xDquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:54 schreef Patje1987 het volgende:
Soms is regen fijn lekker op bed regen horen kun je goed slapen xDD
Omdat het minderwaardige levensvormen zijn die de naam 'mensen' eigenlijk niet waard zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom heb je 'mensen' tussen aanhalingstekens?
In dit geval een '"mensen' die" topic...quote:
Maar nu typ je dat je vindt dat ze ook de naam " 'mensen' " niet verdienen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:56 schreef Ritmo het volgende:
Omdat het minderwaardige levensvormen zijn die de naam 'mensen' eigenlijk niet waard zijn.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar nu typ je dat je vind dat ze ook de naam " 'mensen' " niet verdienen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar nu typ je dat je vindt dat ze ook de naam " 'mensen' " niet verdienen.
kloptquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:54 schreef leeell het volgende:
weet je hoe heet het is op mn zolderkamer, als ik dan ga raiden op WoW moet ik de hele tijd in de warmte zitten, nou dan heb ik liever regen.
Waarom zet je dat niet in de TT?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat het minderwaardige levensvormen zijn die de naam 'mensen' eigenlijk niet waard zijn.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:37 schreef 404_ het volgende:
[..]
Waarom zou je zon leuk vinden?
- Je word verbrand
Met factor 50 sowieso niet.
- Zon in je ogen verblind je zicht
Zonnebril.
- Mensen worden chagrijnig
Juist niet. klik
- Je krijgt er koppijn van.
Genoeg water drinken en niet teveel in de volle zon.
Zo kan ik er nog wel een paar verzinnen.
Ik had liever dat ons dit topic bespaard was gebleven.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom zet je dat niet in de TT?
Want als je dat had gedaan waren je een hoop vragen bespaard gebleven.
Dat past toch heul niet, mên.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom zet je dat niet in de TT?
Want als je dat had gedaan waren je een hoop vragen bespaard gebleven.
Dan moet je dat slim oplossen. Bijvoorbeeld door "Minderwaardige levensvormen die......". Alhoewel de KLB mods dat niet tof vinden, wek je wel interesse. De natuurlijk nieuwsgierigheid van mensen denkt hé, waar zou hij over klagen, ik neem lekker een kijkje in dit topic.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat past toch heul niet, mên.
Ik werk hartstikke graag over. Verdien graag wat extra.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Morgen mag het wel regenen, maar dat komt omdat ik moet werken en als de zon schijnt wordt het fucking druk en moet ik 3 uur gaan overwerken en dat wil ik niet.
Drie uur langer een beetje op FOK! zitten is wat anders dan in de warme zon zeurende mensen hun bier brengen, als je al 8 uur aan het sjouwen bent.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik werk hartstikke graag over. Verdien graag wat extra.
Over mensen die niet helemaal hetzelfde zijn of denken als hij. Altijd. Daar is helemaal niemand meer nieuwsgierig naar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dan moet je dat slim oplossen. Bijvoorbeeld door "Minderwaardige levensvormen die......". Alhoewel de KLB mods dat niet tof vinden, wek je wel interesse. De natuurlijk nieuwsgierigheid van mensen denkt hé, waar zou hij over klagen, ik neem lekker een kijkje in dit topic.
Ik klik altijd wel op topics als er "Mensen die...." in de TT staat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:05 schreef sinadO het volgende:
[..]
Over mensen die niet helemaal hetzelfde zijn of denken als hij. Altijd. Daar is helemaal niemand meer nieuwsgierig naar.
Jij weet wel wie TS is, toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik klik altijd wel op topics als er "Mensen die...." in de TT staat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |