Wat schuift dat, zo'n PR-baantje bij Team Bondi?quote:Op zondag 17 april 2011 12:50 schreef abruzzese het volgende:
Deze game word de allerbeste game wat ooit gemaakt is op een gameconsole .
Omdat Team Bondi gewoonweg steeds met vernieuwende games uitkomt die ver vooruit liggen qau techniek tegenover andere gameontwikkelaars .
Laat maar komen deze prachtige L.A.Noire
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:59 schreef speknek het volgende:
De bonus waar het spel het goedkoopst is.
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:51 schreef Roces18 het volgende:
Vet alleen jammer dat het grafisch niet zo goed is.
BULLLLLshitquote:
Nee man koekwausquote:Op donderdag 21 april 2011 19:28 schreef Roces18 het volgende:
Wat![]()
Het is nou niet bepaald crysis
Gewoon dezelfde engine als mafia 2
Wat niet zo verwonderlijk is aangezien de ontwikkeling op de PS3 startte.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
Typisch dat dit ook weer een PS3 trailer is. Blijkbaar wordt de PS3-versie dan de betere..
Geleuter.quote:
quote:Game Informer also mentions that L.A Noire doesn’t use RAGE ( Rockstar’s Advanced Game Engine) but Team Bondi’s proprietary engine.
O heb ik je gevoelens gekwetst. Kan mij het verrotten hoe die kut engine heet. Maar de graphics zien er precies hetzelfde uit als mafia 2. daar gaat het om.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
BULLLLLshit
Als je niks van game-engines en het maken daarvan afweet kun je beter je mond houden.
Het is in principe ook een PS3-titel he. De Xbox is er later pas bij gesleept, waarschijnlijk uit angst dat de afzetmarkt anders te klein is.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
Typisch dat dit ook weer een PS3 trailer is. Blijkbaar wordt de PS3-versie dan de betere..
Nee, omdat Sony geen heil meer zag en besloot om de samenwerking niet meer voort te zetten (in de eerste twee jaren werden er geen vorderingen gemaakt).quote:Op donderdag 21 april 2011 20:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is in principe ook een PS3-titel he. De Xbox is er later pas bij gesleept, waarschijnlijk uit angst dat de afzetmarkt anders te klein is.
Sony was in eerste instantie dus uitgever.quote:Kristan Reed: How are you funding the project? Has SCEA given you an advance or is this self-funded and totally independent?
Brendan McNamara: The project is wholly funded by Sony Computer Entertainment America. We have a long-term exclusive arrangement with SCEA.
Dus dan zou je op minimaal 35 uur kunnen rekenen? (5 desks à 7 cases) Want elke case zou een uur kunnen duren. Neem aan dat dat langer of korter kan duren afhankelijk van hoe goed je bent en welke keuzes je maakt. Ook zijn er blijkbaar nog wat street crimes die je kunt oplossen, dat lijken vrij simpele klusjes als een tas terugbezorgen bij een oud vrouwtje.quote:Each 'desk has around seven or eight cases to solve...
Damn, dacht dat het de hele tijd de RAGE engine was. Euphoria gebruiken ze wel of ook niet?quote:
Nee, hun eigen engine. Waarbij 'hun' Team Bondi is. Dus geen RDR-engine of wat dan ook van Rockstar zelf.quote:Op zondag 24 april 2011 11:28 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Damn, dacht dat het de hele tijd de RAGE engine was. Euphoria gebruiken ze wel of ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |