Heb je wel Mario's of Zelda's uitgespeeld?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:23 schreef speknek het volgende:
Nu ik erover nadenk heb ik daardoor na deel 1 nog nooit een GTA game helemaal uitgespeeld
Vergelijk het met de tijd die je kwijt bent aan het doorklikken van teksten in Zelda/Marioquote:Op woensdag 13 april 2011 20:07 schreef speknek het volgende:
Ik snap niet hoe je 5,5 uur filmpjes positief kan vinden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit, on topic: Whoo! Filmpjes! Die je kunt skippen als je wilt!
Waarschijnlijk.
Omdat je daardoor in het verhaal wordt gezogen en het je acties context en betekenis geeft. Ik zit nu de DLC van Mafia II te spelen (Jimmy's Vendetta) is echt 3x niks, voornamelijk omdat de missies alleen maar worden geïntroduceerd door een schrale slide met tekst ipv een cutscene.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:07 schreef speknek het volgende:
Ik snap niet hoe je 5,5 uur filmpjes positief kan vinden...
Ja echt he..quote:Op donderdag 14 april 2011 18:27 schreef speknek het volgende:
Flamethrowers?.
Wel goed om te zien dat ze niet aan strategisch geplaatste dekens doen.
Bij amazon is ie 39 euro en heb je hem een week eerder. Alleen geen preorder bonus.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:03 schreef Sandersson het volgende:
Ziet er echt mega vet uit zeg, die gezichten wow. Twijfel of ik hem preorder op play (50 eurotjes)
Deze manquote:Op zondag 17 april 2011 13:03 schreef speknek het volgende:
Dit is hun eerste game. Hoeveel word je hiervoor betaald?
quote:Op zondag 17 april 2011 12:50 schreef abruzzese het volgende:
Deze game word de allerbeste game wat ooit gemaakt is op een gameconsole .
Omdat Team Bondi gewoonweg steeds met vernieuwende games uitkomt die ver vooruit liggen qau techniek tegenover andere gameontwikkelaars .
Laat maar komen deze prachtige L.A.Noire
Vertel je baas eerst maar eens dat graphics uit 2004 echt niet meer kunnen.quote:Op zondag 17 april 2011 12:50 schreef abruzzese het volgende:
Deze game word de allerbeste game wat ooit gemaakt is op een gameconsole .
Omdat Team Bondi gewoonweg steeds met vernieuwende games uitkomt die ver vooruit liggen qau techniek tegenover andere gameontwikkelaars .
Laat maar komen deze prachtige L.A.Noire
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |