abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 april 2011 @ 08:34:51 #251
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_95946419
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 08:19 schreef speknek het volgende:

Zijn veel te weinig splitscreen games.
Portal 2 heeft het _O_
  maandag 25 april 2011 @ 11:26:25 #252
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_95949069
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 02:11 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Maar niet online.

Een game in 2011 uitbrengen zonder online. :r
:')

Niet elke game heeft online nodig, en mensen zoals jij is waarom veel devs ten onder gaan omdat ze nu meer tijd moeten besteden aan online terwijl ze bijvoorbeeld SP games interessanter vinden om te maken. Maar omdat de uitgevers tegenwoordig zoiets hebben van in elke game moet MP anders worden onze spellen niet verkocht ( wat overigens false is ) moeten ze wel tijd/mensen/geld aan MP besteden ( die vervolgens niemand speelt een maand na de release, kijk naar Dead Space 2, Bioshock 2 en talloze andere games )

Zeker een game als L.A Noir heeft geen multi nodig. Een adventure met point en click invloeden en dan een mp erin?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_95949222
red dead redemption was op beide fronten geslaagd

multiplayer free roam in een groot gebied
  maandag 25 april 2011 @ 11:41:19 #254
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_95949476
Dat is waar, maar RDR had dan ook een erg moeizame en ongelofelijk lange ontwikkeling, met een ongelofelijk groot budget.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 25 april 2011 @ 11:50:30 #255
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_95949812
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:26 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

:')

Niet elke game heeft online nodig, en mensen zoals jij is waarom veel devs ten onder gaan omdat ze nu meer tijd moeten besteden aan online terwijl ze bijvoorbeeld SP games interessanter vinden om te maken. Maar omdat de uitgevers tegenwoordig zoiets hebben van in elke game moet MP anders worden onze spellen niet verkocht ( wat overigens false is ) moeten ze wel tijd/mensen/geld aan MP besteden ( die vervolgens niemand speelt een maand na de release, kijk naar Dead Space 2, Bioshock 2 en talloze andere games )

Zeker een game als L.A Noir heeft geen multi nodig. Een adventure met point en click invloeden en dan een mp erin?
Wtf.. mensen zoals ik zeg tie.. :')

Waarom denk je dat GTA IV en RDR na COD, HALO, en FIFA het meest online gespeeld worden?

Idd omdat het gewoon leuk is met wat mensen te free roamen of co op missies online te doen.

Het is gewoon een gemiste kans om in LA Noire geen multi te doen.
pi_95949872
Hoe had je online gezien dan? Een soort Sherlock Holmes en zijn assistent? Lijkt me niets eigenlijk :N Het speelt goed zoals het is en met DLC heb je genoeg uitzicht op extra content om de levensduur te rekken.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_95949966
Iets als samen misdaden oplossen idd :P
Jagen op 'criminelen'
Dat je stad een maximum aantal geslaagde misdaden mag hebben ofzo
  maandag 25 april 2011 @ 11:55:45 #258
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_95949972
Ze hadden gewoon wat van GTA IV en RDR kunnen overnemen. Dus dat je een free roam online mode hebt. Waar je gewoon met 16 man wat kan klooien in de stad. En mischien wat online challenges. Verder hadden ze ook wel online co op missies kunnen maken zoals in RDR.

En de standaard dingen zoals TDM en zo.
pi_95950042
Ik vermoed dat ze zichzelf niet weg wil concurreren met hun aankondiging op E3 ;) Het lijkt me saai en weinig toevoegen aan dit genre. Het is namelijk geen GTA-lookalike, of RDR.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 25 april 2011 @ 12:00:07 #260
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_95950110
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2011 11:57 schreef Pheno het volgende:
Ik vermoed dat ze zichzelf niet weg wil concurreren met hun aankondiging op E3 ;) Het lijkt me saai en weinig toevoegen aan dit genre. Het is namelijk geen GTA-lookalike, of RDR.
Maar wel een die het rijtje pas van GTA en RDR.

Het is free roam en bundi/rockstar dus het enigste verschil is dat je nu eens een keer aan de police kant staat.
pi_95950180
Ik denk dat je het toch anders moet gaan zien, dit is geen GTA-kloon met good cop ;)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_95950299
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2011 12:01 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat je het toch anders moet gaan zien, dit is geen GTA-kloon met good cop ;)
hmm, leg uit :P
pi_95950367
quote:
6s.gif Op maandag 25 april 2011 12:05 schreef rumiii het volgende:

[..]

hmm, leg uit :P
Dit spel leunt veel meer op verhaal, free roaming is van wat ik nog gezien heb vrij boring. Voor de rest wacht ik het reviewexemplaar af, previews hebben wel eens de neiging te veranderen ;)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 25 april 2011 @ 12:27:14 #264
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_95951078
Het is alleen het verhaal, je hebt bijna geen side missies behalve dat je een keer of wat een call van dispatch krijgt om iets simpels op te lossen. Derhalve is er ook weinig te doen in de open wereld.

Hier is overigens niks mis mee, Mafia 2 had dit ook en daar heb ik me ook prima mee vermaakt, al was die dan weer veel te kort omdat ze er in hebben lopen knippen om later als DLC te verkopen. Dat spel miste echt nog een chapter of 3/4.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_95951194
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:27 schreef MMaRsu het volgende:
Het is alleen het verhaal, je hebt bijna geen side missies behalve dat je een keer of wat een call van dispatch krijgt om iets simpels op te lossen. Derhalve is er ook weinig te doen in de open wereld.

Hier is overigens niks mis mee, Mafia 2 had dit ook en daar heb ik me ook prima mee vermaakt, al was die dan weer veel te kort omdat ze er in hebben lopen knippen om later als DLC te verkopen. Dat spel miste echt nog een chapter of 3/4.
Maar het fantastische verschil met Mafia 2 is toch het free roam?
  maandag 25 april 2011 @ 12:34:05 #266
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_95951351
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:50 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Wtf.. mensen zoals ik zeg tie.. :')

Waarom denk je dat GTA IV en RDR na COD, HALO, en FIFA het meest online gespeeld worden?

Idd omdat het gewoon leuk is met wat mensen te free roamen of co op missies online te doen.

Het is gewoon een gemiste kans om in LA Noire geen multi te doen.
En idd, mensen zoals jij die maar gewoon MP verwachten in elk spel waar het niet nodig is of perse past bij de single player. Het kost ongelofelijk veel tijd, geld en moeite om een goede MP te maken. Daarnaast ga je de strijd aan met andere games in dit genre, dus bijvoorbeeld RDR en GTAIV maar ook andere online games zoals CoD.

quote:
9s.gif Op maandag 25 april 2011 12:29 schreef rumiii het volgende:

[..]

Maar het fantastische verschil met Mafia 2 is toch het free roam?
Hoezo? Mafia II had ook freeroam..
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_95951542
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:34 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

En idd, mensen zoals jij die maar gewoon MP verwachten in elk spel waar het niet nodig is of perse past bij de single player. Het kost ongelofelijk veel tijd, geld en moeite om een goede MP te maken. Daarnaast ga je de strijd aan met andere games in dit genre, dus bijvoorbeeld RDR en GTAIV maar ook andere online games zoals CoD.

[..]

Hoezo? Mafia II had ook freeroam..
en ik me maar niet in dat spel verdiept hebben..
dacht ergens te lezen dat er geen free roam in zat
sorry :P
pi_95951869
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:27 schreef MMaRsu het volgende:
Het is alleen het verhaal, je hebt bijna geen side missies behalve dat je een keer of wat een call van dispatch krijgt om iets simpels op te lossen. Derhalve is er ook weinig te doen in de open wereld.

Dat klopt. En dus saai in mijn ogen en niets toevoegend voor een multiplayer :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 25 april 2011 @ 13:20:34 #269
286575 Roces18
Chef de party
pi_95952975
Je kan altijd nog cops en crooks in free roam toevoegen. 6 crooks 6 cops die elkaar afmaken, zorgt wel altijd voor veel plezier.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  maandag 25 april 2011 @ 14:05:29 #270
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_95954268
Ik geloof wel in L.A.Noire dat het een zeer grote Tripple-A game gaat worden .
Rockstargames leveren gewoonweg qualiteit en er is altijd heel goed nagedacht hoe een game zoals GTA IV / Red Dead Redemption / interresante gameplay neergezet word en daarnaast vind ik zeker ook het aandacht aan detail van de omgeving die schitterend uitziet en daarna de sfeer is altijd uniek .
L.A.Noir heeft helemaal geen multiplayer nodig en past helemaaaaaaaal niet bij dit soort genre game , basta .
Wat kan er nou nog misgaan met L.A.Noir ?????????????????
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
pi_95958783
Van alles. Herspeelbaarheid is een groot vraagteken, de besturing kan ook mis zijn, etc. Niet zo overdreven hyped-up doen :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 25 april 2011 @ 17:46:25 #272
224532 Taxidude
Waar wil jij heen?
pi_95960741
Ik had ook zo mijn twijfels, maar ik denk ook dat het moeilijk is om een goede multiplayer te maken die bij de insteek van het spel past. Anders eindig je met een GTA multiplayer in een spel waarvan de singleplayer een heel andere insteek heeft...

Ik vind het wel een moedige zet van Rockstar en Bondi, want zij zullen ook wel begrijpen dat dit de verkoopcijfers zou kunnen drukken. Persoonlijk mis ik het tegenwoordig wel erg, wat meer focus op kwaliteit i.p.v. kwantiteit! ^O^
  maandag 25 april 2011 @ 23:55:05 #273
8369 speknek
Another day another slay
pi_95978282
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2011 16:39 schreef Pheno het volgende:
Van alles. Herspeelbaarheid is een groot vraagteken, de besturing kan ook mis zijn, etc. Niet zo overdreven hyped-up doen :P
Herspeelbaarheid? Ik zou het al knap vinden als ik de game 1x uitspeel.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_95983848
Herspeelbaarheid vind ik altijd zo overschat. Ik heb meestal een uur of 20 a 30 lol met een game en dan is het wel weer klaar.

Heb zin in LA Noire!
PWBF
  dinsdag 26 april 2011 @ 16:47:54 #276
8369 speknek
Another day another slay
pi_95999821
quote:
Aaand it's gone
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_96001596
Omgekeerde Mafiya Work uit GTA IV als multiplayer _O_
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
pi_96124646
Meer info over de Social Club features:

http://www.rockstargames.(...)usive-outfit-ca.html

Je krijgt dus een outfit als je je Social Club account linkt aan de game en verder weer 100% checklists en stats zoals bij RDR (maar dan uitgebreider zo lijkt het). En je hebt dus zo'n Weekend Miljonairs achtige hulplijn waarbij je kunt kijken wat Social Club leden hebben gekozen bij een bepaalde truth/lie/doubt actie :)

Op de Social Club pagina van LA Norie zie je ook een hele kleine screenshot van de map! Geen idee of dat definitief is of meer een mockup: http://www.rockstargames.com/lanoire/socialclub
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_96128023
Duurt laaaaaaaaang :(
  vrijdag 29 april 2011 @ 16:30:55 #280
133369 Jivis
Critikut
pi_96144726
Wat een dom geblaat over het missen van een multiplayer. Is toch niet meer dan logisch dat dat bij zo'n soort spel niet inbegrepen is? Heavy Rain heeft toch ook geen multiplayer :D.
Amen.
  zaterdag 30 april 2011 @ 16:55:41 #281
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_96177950
Ik was door de actiescenes in de filmpjes een beetje afgehaakt, maar nu is mijn belangstelling weer gewekt :P

http://multiplayerblog.mt(...)skip-the-hard-parts/
quote:
Last night, the Tribeca Film Festival broke down some barriers by allowing a video game to be screened as part of the festival. That game? "LA Noire," Rockstar's Los Angeles-based period piece which is scheduled for release next month. I had seen the game before, though last night's presentation did highlight a new case. The case involved tracking down the killer of a murdered wife, found stripped and brutally beaten in a park. And while much of the demo focused on slow, strategic police work, there were a few action scenes, as well.

Which brings us to the question, if Rockstar is looking to bring in new or non-gamers for "LA Noire," is there some concern about alienating them with traditional shooter or driving gameplay? What if it's too hard for them? Rockstar has apparently thought of that.

During the Q&A session of the screening, Rockstar's art director, Rob Nelson, discussed the lengths to which they'll help out inexperienced players during the trickier parts. Apparently, after failing a certain action sequence two or three times, a message will pop up, asking the player if they'd like to skip this portion. "You can skip those action elements and still experience the bulk of the narrative," said Nelson.

It's a pretty massive shift for Rockstar, whose games have, at times, been too difficult for even experienced gamers to complete. Certain missions in "GTA 4," for example, were extremely challenging and prevented some from finishing the game. But the company's last game, "Red Dead Redemption," opened the gates a bit by having difficulty settings...something the "GTA" games never had.

But with "LA Noire," they're taking it even further by allowing players to skip action sequences entirely. It's akin to Nintendo's efforts to make their games easier by having the Super Guide, which automatically completed levels for the player in "New Super Mario Bros. Wii" and "Donkey Kong Country Returns."

Perhaps the reason for this is that 80% of "LA Noire" is an absence of action. It's about talking to suspects, finding evidence, uncovering a mystery. The hour-long case demonstrated at the screening had maybe five minutes of typical action. Players looking for the next "GTA" will find that "LA Noire" is even slower and more methodical than "Heavy Rain."

There's no question that "LA Noire" is extremely unique. Nelson even called it "risky" at one point during the Q&A. As I've said before, it's the opposite of a "GTA" game, and Rockstar is hoping to bring an entirely new audience, while convincing the old one that this is still a Rockstar game. The non-gamers in the crowd last night seemed impressed by all the focus on acting and story, and many of them will undoubtedly appreciate the ability to skip harder sequences. It's still a question, though, whether a Rockstar game that's more about talking than it is about killing can succeed. We'll find out next month.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:01:02 #282
286575 Roces18
Chef de party
pi_96178070
Hmm beetje onzinnig vind ik. Dan zou iemand dus dezelfde trophys hebben door alles door te skippen, waarom speel je dan uberhaupt dat spel want waar is de uitdaging dan?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:07:06 #283
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_96178185
Sommige mensen (zoals ik dus) spelen een spel voor het verhaal. De uitdaging zit hem in het ontrafelen van de misdaden, het zoeken van de aanwijzingen, het oplossen van de puzzels etc en niet in achtervolgingen of schietscenes.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  zaterdag 30 april 2011 @ 18:05:44 #284
286575 Roces18
Chef de party
pi_96179717
rofl

dan behoor jij tot de 0.01 procent

Wat dacht je van een potje puzzelen
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_96179754
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:01 schreef Roces18 het volgende:
Hmm beetje onzinnig vind ik. Dan zou iemand dus dezelfde trophys hebben door alles door te skippen, waarom speel je dan uberhaupt dat spel want waar is de uitdaging dan?
Niet allemaal hoor, er zitten enkele trophies in de game die niet bepaald makkelijk zullen zijn voor de beginnende gamer; "Bring down a total of 30 bad guys with head shots." of "Kill at least one bad guy with every gun.". Als je alle actiescènes skipt zal je die niet halen denk ik :)

Verder zijn de trophies meer gericht op de specifieke L.A. Noire gameplay als detectivegame en dat is natuurlijk logisch.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:14:02 #286
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_96181263
Prima dat ze onervaren gamers tegemoet komen, maar ik zie mezelf niet dingen skippen omdat ik het niet in 2 of 3 keer haal. Wat een faler zou ik mezelf dan vinden.
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:31:22 #287
286575 Roces18
Chef de party
pi_96183555
Ja ik bedoel dat is toch het spel. de uitdaging. Als ik mario speel skip ik toch ook niet alle lvles wat ben ik dan trots op mezelf
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_96183958
hmm, weinig actie, veel oplossen

sounds good! })
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:11:19 #289
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_96184915
Het gaat toch ook helemaal niet om trots zijn op jezelf? Ben je ook trots op jezelf als je een film helemaal uitgekeken hebt of een stripboek uitgelezen hebt? Als je een spel aan het spelen bent en je vindt het verhaal heel spannend wil je toch graag weten hoe het afloopt? En als je dan keer op keer één bepaalde 'vijand' niet dood kan maken of één specifieke race gewoon echt niet haalt, en daardoor het spel niet uit kan spelen? Dan ben je toch blij als je op YouTube een filmpje ziet of in een walkthrough leest hoe het moet zodat je tenminste eindelijk verder kan? Zat mensen die geen zin hebben om iets honderd keer opnieuw te doen tot het wel lukt gewoon verder kunnen met het verhaal. En anders kun je nog trots zijn dat je de aanwijzingen gevonden hebt en de verdachte zo hebt ondervraagd dat je de misdaad op hebt kunnen lossen, toch?
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_96185050
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:14 schreef Tijn het volgende:
Prima dat ze onervaren gamers tegemoet komen, maar ik zie mezelf niet dingen skippen omdat ik het niet in 2 of 3 keer haal. Wat een faler zou ik mezelf dan vinden.
Je hoeft niet te skippen! Ik heb toch al gezegd dat dit geen GTA wordt? Er is veel minder actie en de free roaming had van mij niet eens gehoeven, want het draagt niets bij.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_96185109
Ben het met je eens hoor Lizard. Bovendien hoef je helemaal niet te skippen, dus zij die het spel op de normale manier uit willen spelen, kunnen dat gewoon doen. Ik weet zeker dat er ook mensen zijn, fans van detectives bijvoorbeeld, die wel graag in de huid van een detective willen kruipen zoals in LA Noire, maar niet gewend zijn aan het gebruik van een controller. Wat dat betreft vind ik dit een mooie oplossing. Als ze het spel in z'n geheel hadden versimpeld, was het jammer geweest maar nu heeft ieder wat wils.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_96185322
normaal wacht ik tot games in winkelwaarde zijn gedaald..
maar bij deze :9~
  zondag 1 mei 2011 @ 11:31:07 #293
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_96200606
Ik koop echt zelden een game bij de dag van release maar bij L.A.Noir is dat wel anders .
Deze game koop ik zeker over 3 weken voor de volle prijs van ¤60,00 .
Zo,n groot gamebedrijf van de makers L.A.Noire maken echt geen slechte qualiteit games , ook word alles mooi afgewerkt dat in detail .
Voor mij is deze titel al de game van het jaar 2011 , simply the best .
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
  zondag 1 mei 2011 @ 12:28:19 #294
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_96202087
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:11 schreef lizardtattoo het volgende:
Het gaat toch ook helemaal niet om trots zijn op jezelf? Ben je ook trots op jezelf als je een film helemaal uitgekeken hebt of een stripboek uitgelezen hebt?
Nee, natuurlijk ben ik niet trots op mezelf als ik een film of een boek uit heb (hoewel, bij een boek wel :P). Het is geen prestatie om dat tot een goed einde te brengen. Maar om verder te komen in een game, moet je zo'n prestatie wel leveren.

quote:
Als je een spel aan het spelen bent en je vindt het verhaal heel spannend wil je toch graag weten hoe het afloopt?
Inderdaad. Dat is dan ook de drijfveer dat ik toch blijf proberen het voorgelegde probleem tot een goed einde te brengen. En hoe spannender het verhaal is, hoe moeilijker de uitdaging mag zijn.

quote:
En als je dan keer op keer één bepaalde 'vijand' niet dood kan maken of één specifieke race gewoon echt niet haalt, en daardoor het spel niet uit kan spelen? Dan ben je toch blij als je op YouTube een filmpje ziet of in een walkthrough leest hoe het moet zodat je tenminste eindelijk verder kan?
Tsja, dat kun je doen, maar ik voel me dan dus niet goed over mezelf en heb ook niet het gevoel dat ik het spel echt heb uitgespeeld.

quote:
Zat mensen die geen zin hebben om iets honderd keer opnieuw te doen tot het wel lukt gewoon verder kunnen met het verhaal. En anders kun je nog trots zijn dat je de aanwijzingen gevonden hebt en de verdachte zo hebt ondervraagd dat je de misdaad op hebt kunnen lossen, toch?
Dat deze optie voor een groep mensen een uitkomst is, kan ik prima begrijpen. Maar ik zie het mezelf nooit gebruiken. Daar ben ik een trotste gamer voor.

En sowieso, iets 100x opnieuw moeten doen komt in moderne games natuurlijk sowieso nooit meer voor. Op het moment dat iets je voor de 2e of 3e keer nog niet gelukt is, wordt het tijd om eens goed naar de situatie te kijken en je strategie te heroverwegen, want waarschijnlijk pak je het dan gewoon verkeerd aan. Dat vind ik trouwens ook juist leuk aan een game, om er op deze manier actief mee bezig te zijn ipv alleen maar het verhaal over me heen gespoeld te krijgen. Als ik passief vermaakt wil worden, kijk ik wel een film.
  zondag 1 mei 2011 @ 12:39:36 #295
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_96202400
SOwieso geen GOTY 2011, maar dit wordt wel een toffe game!
  zondag 1 mei 2011 @ 12:54:57 #296
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_96202948
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 11:31 schreef abruzzese het volgende:
Ik koop echt zelden een game bij de dag van release maar bij L.A.Noir is dat wel anders .
Deze game koop ik zeker over 3 weken voor de volle prijs van ¤60,00 .
Ik denk dat ik 'em gewoon weer bij Amazon haal, voor 38 euro. Kheb daar een tijdje geleden Portal 2 voor net zo'n bedrag besteld en dat was 2 dagen later al in huis _O_
  zondag 1 mei 2011 @ 13:06:32 #297
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_96203316
Maar waarom is een "puzzel" oplossen (een aanwijzing vinden/een verdachte ondervragen/een misdaad ontrafelen etc) dan geen uitdaging en een race/schietscene wel? Alleen omdat je het ene met je hersens doet en het andere met je vingers? Ik speel graag spellen waarbij ik echt moet nadenken over een probleem/obstakel in het spel en ik hoop dat L.A. Noire dat kan bieden. Dat er ook af en toe geracet/geschoten moet worden is geen probleem, tenzij het zo moeilijk is dat ik nooit het einde zal halen omdat ik nou eenmaal slechte hand-oog-coordinatie heb en soms echt niet snel genoeg op allerlei knoppen kan rammen. Daar komt dus nu een oplossing voor, perfect. :)
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  zondag 1 mei 2011 @ 13:24:14 #298
286575 Roces18
Chef de party
pi_96203857
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 13:06 schreef lizardtattoo het volgende:
Maar waarom is een "puzzel" oplossen (een aanwijzing vinden/een verdachte ondervragen/een misdaad ontrafelen etc) dan geen uitdaging en een race/schietscene wel? Alleen omdat je het ene met je hersens doet en het andere met je vingers? Ik speel graag spellen waarbij ik echt moet nadenken over een probleem/obstakel in het spel en ik hoop dat L.A. Noire dat kan bieden. Dat er ook af en toe geracet/geschoten moet worden is geen probleem, tenzij het zo moeilijk is dat ik nooit het einde zal halen omdat ik nou eenmaal slechte hand-oog-coordinatie heb en soms echt niet snel genoeg op allerlei knoppen kan rammen. Daar komt dus nu een oplossing voor, perfect. :)
Dat zegt al genoeg over jou :')
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zondag 1 mei 2011 @ 13:30:05 #299
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_96204053
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 13:06 schreef lizardtattoo het volgende:
Maar waarom is een "puzzel" oplossen (een aanwijzing vinden/een verdachte ondervragen/een misdaad ontrafelen etc) dan geen uitdaging en een race/schietscene wel?
Dat zeg ik toch niet? Het is allebei een uitdaging, het is allebei leuk en ik zou het allebei niet willen skippen.

quote:
Alleen omdat je het ene met je hersens doet en het andere met je vingers? Ik speel graag spellen waarbij ik echt moet nadenken over een probleem/obstakel in het spel en ik hoop dat L.A. Noire dat kan bieden.
Ik denk ook dat LA Noire een hoop te bieden heeft, maar het is natuurlijk wat kort door de bocht om te stellen dat je voor het halen van actiescenes je hersens niet hoeft te gebruiken. Wat mij betreft gaat het juist om de tactiek: welke positie kies je, welke voorwerpen zorg je dat je bij je hebt, op welke volgorde schakel je je vijanden uit, welke lijn kies je op de weg etc. etc. Juist als je niet zo vingervlug bent, is het belangrijker dat je een strategie kiest waarbij het ook niet nodig is om halsbrekende toeren uit te halen.

quote:
Dat er ook af en toe geracet/geschoten moet worden is geen probleem, tenzij het zo moeilijk is dat ik nooit het einde zal halen omdat ik nou eenmaal slechte hand-oog-coordinatie heb en soms echt niet snel genoeg op allerlei knoppen kan rammen. Daar komt dus nu een oplossing voor, perfect. :)
Prima natuurlijk als dat voor jou een uitkomst biedt. Ik gun iedereen natuurlijk het plezier in z'n spel. Ik denk alleen dat het leuker is als je het zelf uitspeelt, maar goed, dat is mijn mening.
pi_96204103
Kan haast niet wachten!
PWBF
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')