allemaal debuutten?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:51 schreef ranja het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen onder andere:
Björk - Debut
Joan Jett - Album
King Crimson - In the Court of the Crimson King
The Soft Pack - The Soft Pack
The White Stripes - Elephant
Helemaal over White Stripes heengekeken, die heb ik namelijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:55 schreef ranja het volgende:
Zeker niet
Van White Stripes is het 4e album, van Joan Jett het 3e.
The Soft Pack begint nog maar net dus dat zou flauw zijn om die er bij te zettenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:56 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Beste verkochte album van die artiesten?
Ik had willen toevoegenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:58 schreef Beregd het volgende:
staat geen tekst op de hoes?
al zijn dat er ookw el meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grobbel + 1quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:05 schreef Grobbel het volgende:
Bright Eyes - I'm Wide Awake, It's Morning
kan het plaatje niet eens zienquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:03 schreef Beregd het volgende:
white blood cells had ook nog gekund
of deze:
[ afbeelding ]
welk album?
hr +1quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:16 schreef horned_reaper het volgende:
The Dandy Warhols - Welcome to the Monkey House
Oh ja, even niet goed opgelet. Zeker ook geen quasi-grappig bedoeld nummer?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:23 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen Boulimia en Anorexia![]()
Dus nee......
Nee, het is een heel serieus.... maar wel prachtig mooi nummer!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oh ja, even niet goed opgelet. Zeker ook geen quasi-grappig bedoeld nummer?
De titel van het nummer dat ik zoek staat letterlijk genoemd in mijn vraag....quote:
Boudewijn de Groot heeft wel ooit in een band gezeten waarvan de toetsenist dezelfde voornaam draagt als de artiest die ik zoekquote:
Het is echt een artiest die iedereen hier kent! Zelfs het nummer is niet onbekend.quote:
De vreselijke ziekte?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:07 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
En nu de titel van het nummer nog!
Ik moet er nu vandoor, dus ik ga Grobbel een punt geven voor zijn moeite.quote:
Ja, achteraf de slimste zijn kunnen we allemaal ....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:32 schreef Felagund het volgende:
De titel van het album staat er nog overduidelijk vier keer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |