Oke het schijnt het sms.db bestandje te zijn. Toch wil ik graag mijn oude smsjes houden en het zou prettig zijn als ik ze weer kan versturen en ontvangen. Iemand een idee?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:27 schreef no1uknow het volgende:
Kut, ik heb gister handmatig (via jailbreak en AFC2add) m'n smsjes van m'n oude iPhone naar m'n nieuwe gezet. Gelukt, met herstel jailbreak weer van iPhone 4 afgehaald. Ik heb nu al m'n smsjes nog, maar als ik een sms wil sturen, ik druk op send, dan knalt de sms app eruit en is de sms niet verstuurd, ook geen draft ervan te vinden. Iemand die dit herkend en/of een oplossing weet? Reset werkt niet.
Ik denk dat de softcases inderdaad niet goed genoeg zijn. Misschien maar eens naar een hardcase kijken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:38 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik was al bang voor zulke dingen. Vraag me serieus af of er überhaupt wel softcases zijn die de telefoon beschermen. Op de vorige iphones kon het plastic de klap nog licht opvangen. Nu moet het glas dit doen.
Willen ze mensen met een username als de jouwe wel bij een verzekering?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga voor een bumper en verzekering voor valschade. Bumper vangt de kleine vallen redelijk op denk ik, en het scherm lijkt me redelijk krasbestendig, al doe ik er wellicht nog een invisible shield op, dat werkte bij de 3G ook prima, en die lelijke hoekjes die je bij de rondingen van de 3G kreeg heb je nu ook niet meer. Ik ga geen complete case om het ding heen doen, omdat ik het gewoon lelijk vind.
Ik vind dus dat er bijzonder weinig mooie cases zijn. Ik heb mijn iphone deels omdat het een prachtig ding is, ik heb geen zin om 'm in een dikke case te doen. Sokken ed vind ik onhandig, die gebruik ik na 2 keer niet meer. Dus dan maar een bumper en invisibleshield tegen krassen, dat is nog de meest subtiele oplossing. En als hij kapotpleurt, jammer dan, daar is de verzekering voor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:56 schreef CantFazeMe het volgende:
Tja als ik de iPhone 4 zou hebben had ik gewoon veel geld geīnvesteerd in een mooie case, het mag wel gorilla glass zijn (30x sterker dan plastic?) maar geloof er niks van. Element cases en More cases zijn wel goede kwaliteit.
1x op de grond vallen en de kans is groot dat het glas barst.
Ga ik ook doen. Ik zit aan de pixelskin hd te denken, medium bescherming en niet al te groot. De achterkant is wel weer minder mooi.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:10 schreef CantFazeMe het volgende:
Verzekering is nogal duur, vandaar dat ik hem als ik na september ga halen in een full case doe.
Hoort dit zo omdat er zoveel mensen er een hebben besteld of watquote:2
Order Verwerkt
Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.
duur? 6,95 per maand vind ik niet zo duur hoor!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:10 schreef CantFazeMe het volgende:
Verzekering is nogal duur, vandaar dat ik hem als ik na september ga halen in een full case doe.
Gewoon T-mobile shop... Dag van uitkomen had ik hem.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waar hebben jullie je iphone 4 vandaan?
Welke dag en hoe laat had je hem besteldquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Gewoon T-mobile shop... Dag van uitkomen had ik hem.
Is toch 168 euro over 2 jaar, als je een beetje zuinig op je spullen bent heb je echt geen verzekering nodig.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
duur? 6,95 per maand vind ik niet zo duur hoor!
Er zijn zeker wel mooie cases, zie de Vapor4 Case.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind dus dat er bijzonder weinig mooie cases zijn. Ik heb mijn iphone deels omdat het een prachtig ding is, ik heb geen zin om 'm in een dikke case te doen. Sokken ed vind ik onhandig, die gebruik ik na 2 keer niet meer. Dus dan maar een bumper en invisibleshield tegen krassen, dat is nog de meest subtiele oplossing. En als hij kapotpleurt, jammer dan, daar is de verzekering voor.
vind ik duur, bij de The Phonehouse werd mij ook zoiets aangeboden bij aanschaf 3G maar dan ¤13,50 extra... sloeg ik dus af.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
duur? 6,95 per maand vind ik niet zo duur hoor!
NEE TEE MOBIEL WAT DOE JE!?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:49 schreef Semmm het volgende:
[..]
Elke keer dat je het vraagt wordt het met 1 dag uitgesteld
Mijn telefoonverzekering keert zelfs uit als ik het ding zelf in het zwembad gooi. Veel gekkere dingen zijn er nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
vind ik duur, bij de The Phonehouse werd mij ook zoiets aangeboden bij aanschaf 3G maar dan ¤13,50 extra... sloeg ik dus af.
En het is toch aardig wat in het jaar. Vele gekke dingen worden dan ook niet gedekt.
Dit is dus 85¤ per jaar en dan is ie verzekerd tegen alle schade. Alleen niet tegen verlies en diefstal. goed dat regel ik wel anders, maar voor dat bedrag ga ik niet moeilijk doen, als ik hem morgen op de grond naai ben ik blij dat ik een nieuwe krijg. Ben nu al wel verslaafd aan dat ding en wil hem al niet meer kwijt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
vind ik duur, bij de The Phonehouse werd mij ook zoiets aangeboden bij aanschaf 3G maar dan ¤13,50 extra... sloeg ik dus af.
En het is toch aardig wat in het jaar. Vele gekke dingen worden dan ook niet gedekt.
Paar dagen ervoor... Maar goed ik heb een vriendje bij T-Mobile werken die hem voor heeft geregeld!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Welke dag en hoe laat had je hem besteld?
Je zou hem Maandag krijgen, nu is het dinsdagquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
NEE TEE MOBIEL WAT DOE JE!?
Wanneer krijg ik hem nou?
Oja klopt. Kan je niet aan hem vragen om te kijken op welke positie mijn bestelling staatquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Paar dagen ervoor... Maar goed ik heb een vriendje bij T-Mobile werken die hem voor heeft geregeld!
Leugens! Ze moeten mijn bestelling nog doorsturen naar het magazijn!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:54 schreef Semmm het volgende:
[..]
Je zou hem Maandag krijgen, nu is het dinsdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |