abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84969812
Kan kloppen. Ff de eerste maand afwachten.
Kan best zijn dat dit bv voor 2 dagen is en je echte maand bv gaat lopen vanaf maandag.
Eerste factuur gewoon in de gaten houden.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:45:10 #152
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_84969868
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:35 schreef DenS het volgende:
iPhone binnen, en geactiveerd! Heb nu volgens t-mobile maar 2,16 euro tegoed. Klopt dit wel? *Nog nooit een abbo gehad.
Vanaf wanneer gaat je abo in? Staat op verlenging/contract als je daarvoor flink gaat internetten of bellen kan dat hoge kosten opleveren.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:45:11 #153
178444 DenS
Crientj <3
pi_84969869
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:42 schreef nelisb het volgende:
Kan kloppen. Ff de eerste maand afwachten.
Kan best zijn dat dit bv voor 2 dagen is en je echte maand bv gaat lopen vanaf maandag.
Eerste factuur gewoon in de gaten houden.
Maar internet is dan al wel nu gewoon actief enzo? :o
Kan ook nergens het bedrag vinden wat ik moet betalen per maand, ik weet wel het bedrag, maar wil het voor de zekerheid nakijken ergens aangezien het een aanbieding is.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:45:32 #154
178444 DenS
Crientj <3
pi_84969883
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:45 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Vanaf wanneer gaat je abo in? Staat op verlenging/contract als je daarvoor flink gaat internetten of bellen kan dat hoge kosten opleveren.
Staat per direct op, contract is gisteren gemaakt.

Van My T-Mobile: Startdatum contract: 6 augustus 2010
pi_84970559
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:45 schreef DenS het volgende:

[..]

Staat per direct op, contract is gisteren gemaakt.

Van My T-Mobile: Startdatum contract: 6 augustus 2010
Eerste paar dagen klopt het gewoon niet. Opeens veranderd het en dan is het na de eerst factuur pas echt betrouwbaar!
pi_84970729
1 1/2 jaar geleden heb ik een keer een backup gemaakt van mijn documenten. Nu ik terug kijk zie ik dat er één directory heel groot is en dat is itunes. Als ik daarin kijk zie ik allemaal .ipa files, zoals: NU 1.ipa

heb ik daar nog wat aan als ik ze bewaar? Of kan ik ze gewoon verwijderen omdat ik de programma's toch al aangekocht heb?
Dit keer zonder signature
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 12:34:54 #157
178444 DenS
Crientj <3
pi_84971193
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 12:11 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Eerste paar dagen klopt het gewoon niet. Opeens veranderd het en dan is het na de eerst factuur pas echt betrouwbaar!
Kan ik nu wel internetten dan? Of is dat nog niet aan te raden..
pi_84971244
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 12:34 schreef DenS het volgende:

[..]

Kan ik nu wel internetten dan? Of is dat nog niet aan te raden..
Ja hoor, gewoon doen! Enige wat je nog niet kan is bellen in en naar het buitenland en het bellen van 0900 nummers! Je krijgt bij T-Mobile altijd ongeveer 150 min/sms op je simkaart en dan als je abo na een paar dagen echt helemaal is geactiveerd dan wordt dat allemaal rechtgetrokken.

Bellen in buitenland kan altijd na betaling van de eerste factuur.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 12:39:25 #159
178444 DenS
Crientj <3
pi_84971306
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 12:36 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Ja hoor, gewoon doen! Enige wat je nog niet kan is bellen in en naar het buitenland en het bellen van 0900 nummers! Je krijgt bij T-Mobile altijd ongeveer 150 min/sms op je simkaart en dan als je abo na een paar dagen echt helemaal is geactiveerd dan wordt dat allemaal rechtgetrokken.

Bellen in buitenland kan altijd na betaling van de eerste factuur.
Dankje! Dan is dat duidelijk :)
Nu spelen :D
pi_84971910
Zijn er hier trouwens mensen die hun abbo voor 31 Juli hebben afgesloten?
Mijn abbo loopt namelijk vanaf 30 Juli en er staat in "Mijn T-Mobile" dat ik t-mobile family heb. Nu was T-mobile family tot 31 juli 6 maanden gratis maar ik heb er helemaal niet om gervaagd. Zijn er hier dus mensen die het ook bij hun abbo hebben gekregen?
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_84973103
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 12:17 schreef Ericjuh het volgende:
1 1/2 jaar geleden heb ik een keer een backup gemaakt van mijn documenten. Nu ik terug kijk zie ik dat er één directory heel groot is en dat is itunes. Als ik daarin kijk zie ik allemaal .ipa files, zoals: NU 1.ipa

heb ik daar nog wat aan als ik ze bewaar? Of kan ik ze gewoon verwijderen omdat ik de programma's toch al aangekocht heb?
Als je ze verwijderd worden ze niet meer weergegeven in iTunes en niet meer gekopieerd naar je iPhone als je synct. Wil je ze bewaren om later nog eens te installeren dan zou ik 'm bewaren. Hoeveel MB is dat nou, die paar apps...
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_84973547
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 22:28 schreef Semmm het volgende:
Wat vinden jullie van mijn insecten-fotografeer-skills? :7

Best aardige kwaliteit voor een telefoon toch :7

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dichtbij werkt best goed inderdaad..!
pi_84976041
iPhone 4 in mijn bezit O+
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 16:10:26 #164
85962 ioko
I Appear Missing
pi_84977018
Even een vraagje. Heb mijn Iphone 3GS geupdate naar OS 4.0. Nu ben ik de muziek kwijt die ik via itunes had gekocht. Waar haal ik die muziek weer vandaan?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_84977143
Alle iPhone 4 bezitters, welk hoesje hebben jullie besteld/gekregen met het iPhone 4 Case Program? Ik neig het meest naar die van Incase maar ik twijfel nog.
pi_84977151
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 16:10 schreef ioko het volgende:
Even een vraagje. Heb mijn Iphone 3GS geupdate naar OS 4.0. Nu ben ik de muziek kwijt die ik via itunes had gekocht. Waar haal ik die muziek weer vandaan?
Die staat toch in iTunes?
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 16:24:34 #167
85962 ioko
I Appear Missing
pi_84977405
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 16:15 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Die staat toch in iTunes?
Nee, iTunes is leeg. Ik kan wel zien dat ik de muziek gekocht heb in het transactieoverzicht.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_84977493
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 16:15 schreef no1uknow het volgende:
Alle iPhone 4 bezitters, welk hoesje hebben jullie besteld/gekregen met het iPhone 4 Case Program? Ik neig het meest naar die van Incase maar ik twijfel nog.
Ik heb een bumper er bij, maar had al een SwitchEasy Nude case. Die bevalt prima.. Ook inclusief van die stickers tegen krassen.
Mocht je die ook willen: ik heb een tweede exemplaar daarvan hier liggen nog ;)
pi_84977709
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 16:27 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik heb een bumper er bij, maar had al een SwitchEasy Nude case. Die bevalt prima.. Ook inclusief van die stickers tegen krassen.
Mocht je die ook willen: ik heb een tweede exemplaar daarvan hier liggen nog ;)
Van de Nude? Iemand vertelde mij gisteren dat zijn Nude case al vol zat met krassen na 2 dagen gebruik. Hij had de transparante.
pi_84977758
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 16:24 schreef ioko het volgende:

[..]

Nee, iTunes is leeg. Ik kan wel zien dat ik de muziek gekocht heb in het transactieoverzicht.
Dan ben je hoogstwaarschijnlijk de lul, aangezien je muziek niet nog een keer gratis kan downloaden oid. Neem contact op met de iTunes (store) support, zij kunnen soms nog wel wat doen. http://www.apple.com/nl/support/itunes/ en dan emailen.
pi_84980290
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 16:34 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Van de Nude? Iemand vertelde mij gisteren dat zijn Nude case al vol zat met krassen na 2 dagen gebruik. Hij had de transparante.
Wat boeien krasjes op je case nou? :') Je gaat toch geen case om je case heen trekken zodat je case mooi blijft? :')
pi_84981332
Kut, ik heb gister handmatig (via jailbreak en AFC2add) m'n smsjes van m'n oude iPhone naar m'n nieuwe gezet. Gelukt, met herstel jailbreak weer van iPhone 4 afgehaald. Ik heb nu al m'n smsjes nog, maar als ik een sms wil sturen, ik druk op send, dan knalt de sms app eruit en is de sms niet verstuurd, ook geen draft ervan te vinden. Iemand die dit herkend en/of een oplossing weet? Reset werkt niet.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 18:31:28 #173
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_84981447
Welke iPhone 4 bumper is het beste voor impact bescherming terwijl hij er toch goed uitziet? Dit soort taferelen wil ik graag voorkomen:
pi_84981701
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 18:31 schreef King_of_cubes het volgende:
Welke iPhone 4 bumper is het beste voor impact bescherming terwijl hij er toch goed uitziet? Dit soort taferelen wil ik graag voorkomen:
[ afbeelding ]
Ik was al bang voor zulke dingen. Vraag me serieus af of er überhaupt wel softcases zijn die de telefoon beschermen. Op de vorige iphones kon het plastic de klap nog licht opvangen. Nu moet het glas dit doen.
Dit keer zonder signature
pi_84981830
Ik ga voor een bumper en verzekering voor valschade. Bumper vangt de kleine vallen redelijk op denk ik, en het scherm lijkt me redelijk krasbestendig, al doe ik er wellicht nog een invisible shield op, dat werkte bij de 3G ook prima, en die lelijke hoekjes die je bij de rondingen van de 3G kreeg heb je nu ook niet meer. Ik ga geen complete case om het ding heen doen, omdat ik het gewoon lelijk vind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')