Vanaf wanneer gaat je abo in? Staat op verlenging/contract als je daarvoor flink gaat internetten of bellen kan dat hoge kosten opleveren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:35 schreef DenS het volgende:
iPhone binnen, en geactiveerd! Heb nu volgens t-mobile maar 2,16 euro tegoed. Klopt dit wel? *Nog nooit een abbo gehad.
Maar internet is dan al wel nu gewoon actief enzo?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:42 schreef nelisb het volgende:
Kan kloppen. Ff de eerste maand afwachten.
Kan best zijn dat dit bv voor 2 dagen is en je echte maand bv gaat lopen vanaf maandag.
Eerste factuur gewoon in de gaten houden.
Staat per direct op, contract is gisteren gemaakt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:45 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Vanaf wanneer gaat je abo in? Staat op verlenging/contract als je daarvoor flink gaat internetten of bellen kan dat hoge kosten opleveren.
Eerste paar dagen klopt het gewoon niet. Opeens veranderd het en dan is het na de eerst factuur pas echt betrouwbaar!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:45 schreef DenS het volgende:
[..]
Staat per direct op, contract is gisteren gemaakt.
Van My T-Mobile: Startdatum contract: 6 augustus 2010
Kan ik nu wel internetten dan? Of is dat nog niet aan te raden..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Eerste paar dagen klopt het gewoon niet. Opeens veranderd het en dan is het na de eerst factuur pas echt betrouwbaar!
Ja hoor, gewoon doen! Enige wat je nog niet kan is bellen in en naar het buitenland en het bellen van 0900 nummers! Je krijgt bij T-Mobile altijd ongeveer 150 min/sms op je simkaart en dan als je abo na een paar dagen echt helemaal is geactiveerd dan wordt dat allemaal rechtgetrokken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:34 schreef DenS het volgende:
[..]
Kan ik nu wel internetten dan? Of is dat nog niet aan te raden..
Dankje! Dan is dat duidelijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja hoor, gewoon doen! Enige wat je nog niet kan is bellen in en naar het buitenland en het bellen van 0900 nummers! Je krijgt bij T-Mobile altijd ongeveer 150 min/sms op je simkaart en dan als je abo na een paar dagen echt helemaal is geactiveerd dan wordt dat allemaal rechtgetrokken.
Bellen in buitenland kan altijd na betaling van de eerste factuur.
Als je ze verwijderd worden ze niet meer weergegeven in iTunes en niet meer gekopieerd naar je iPhone als je synct. Wil je ze bewaren om later nog eens te installeren dan zou ik 'm bewaren. Hoeveel MB is dat nou, die paar apps...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:17 schreef Ericjuh het volgende:
1 1/2 jaar geleden heb ik een keer een backup gemaakt van mijn documenten. Nu ik terug kijk zie ik dat er één directory heel groot is en dat is itunes. Als ik daarin kijk zie ik allemaal .ipa files, zoals: NU 1.ipa
heb ik daar nog wat aan als ik ze bewaar? Of kan ik ze gewoon verwijderen omdat ik de programma's toch al aangekocht heb?
dichtbij werkt best goed inderdaad..!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:28 schreef Semmm het volgende:
Wat vinden jullie van mijn insecten-fotografeer-skills?![]()
Best aardige kwaliteit voor een telefoon toch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die staat toch in iTunes?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:10 schreef ioko het volgende:
Even een vraagje. Heb mijn Iphone 3GS geupdate naar OS 4.0. Nu ben ik de muziek kwijt die ik via itunes had gekocht. Waar haal ik die muziek weer vandaan?
Nee, iTunes is leeg. Ik kan wel zien dat ik de muziek gekocht heb in het transactieoverzicht.quote:
Ik heb een bumper er bij, maar had al een SwitchEasy Nude case. Die bevalt prima.. Ook inclusief van die stickers tegen krassen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:15 schreef no1uknow het volgende:
Alle iPhone 4 bezitters, welk hoesje hebben jullie besteld/gekregen met het iPhone 4 Case Program? Ik neig het meest naar die van Incase maar ik twijfel nog.
Van de Nude? Iemand vertelde mij gisteren dat zijn Nude case al vol zat met krassen na 2 dagen gebruik. Hij had de transparante.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb een bumper er bij, maar had al een SwitchEasy Nude case. Die bevalt prima.. Ook inclusief van die stickers tegen krassen.
Mocht je die ook willen: ik heb een tweede exemplaar daarvan hier liggen nog
Dan ben je hoogstwaarschijnlijk de lul, aangezien je muziek niet nog een keer gratis kan downloaden oid. Neem contact op met de iTunes (store) support, zij kunnen soms nog wel wat doen. http://www.apple.com/nl/support/itunes/ en dan emailen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:24 schreef ioko het volgende:
[..]
Nee, iTunes is leeg. Ik kan wel zien dat ik de muziek gekocht heb in het transactieoverzicht.
Wat boeien krasjes op je case nou?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Van de Nude? Iemand vertelde mij gisteren dat zijn Nude case al vol zat met krassen na 2 dagen gebruik. Hij had de transparante.
Ik was al bang voor zulke dingen. Vraag me serieus af of er überhaupt wel softcases zijn die de telefoon beschermen. Op de vorige iphones kon het plastic de klap nog licht opvangen. Nu moet het glas dit doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:31 schreef King_of_cubes het volgende:
Welke iPhone 4 bumper is het beste voor impact bescherming terwijl hij er toch goed uitziet? Dit soort taferelen wil ik graag voorkomen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |