Ik vind die % altijd maar een indicatie, meestal klopt het toch niet helemaal.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Zo. Ik denk ik doe een keer mijn iPhone op flightmode en de helderheid helemaal omlaag tijdens het slapen vannacht. In 6 uur tijd van 79% naar 77%! Nice!
Ik had gisteren 15% weg met flightmodus in één uur. Blijkbaar is er iets met de ultrasn0w unlock nog niet helemaal goed. Deze weer verwijderd en het lijkt weer normaal te werken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Zo. Ik denk ik doe een keer mijn iPhone op flightmode en de helderheid helemaal omlaag tijdens het slapen vannacht. In 6 uur tijd van 79% naar 77%! Nice!
Waarom kan het niet op je werk dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:57 schreef Ericjuh het volgende:
Shit zooi. Krijg net een bevestiging dat mijn iphone geleverd kan worden. Kan ik op mijnorderstatus.nl een afspraak maken, maar alle dagen voor de komende 7 weken kan ik weer nietIemand ervaring met telefonische afspraak?
Begrijp namelijk dat er ook heel veel mensen hem op zaterdag geleverd kregen. Maar deze keuze kon ik dus niet kiezen en er staat duidelijk dat ze zaterdag niet bezorgen. Blijf het altijd raar vinden dat pakket diensten niet op zaterdag werken. Kan helaas niet afleveren op het werk en ben eerder dan half 8 weg en later dan 6 uur thuis. Moet ik dus gewoon een dag vrij vragen om mijn iphone in ontvangst te kunnen nemen :S
Veel bij verschillende klantenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:59 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom kan het niet op je werk dan?
Taxichauffeur?
Geen idee welke pakketdienst naar jou toe moet komen, maar die mij straks gaat bellen belt om een tijd af te spreken (dus iets preciezer dan een dag verwacht ik), voor morgen (zaterdag)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:01 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Veel bij verschillende klantenZou kunnen dan ik een aantal uur op de zaak zit, maar je kunt alleen een dag opgeven.
[edit]
owh en ik ben maandag vrij.. maar die dag kan dus net niet
amp logistics. Keb gewoon op de website besteld. Probleem komt erbij dat je zelf moet tekenen en niemand anders dat kan doen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:05 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee welke pakketdienst naar jou toe moet komen, maar die mij straks gaat bellen belt om een tijd af te spreken (dus iets preciezer dan een dag verwacht ik), voor morgen (zaterdag)
Tenminste, dat zei de T-Mobile medewerker
Gewoon kiezen voor de optie "geen afspraak mogelijk" (oid), dan bellen ze je op. Tijdens dat gesprek kun je in ene wel kiezen voor zaterdaglevering.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:01 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Veel bij verschillende klantenZou kunnen dan ik een aantal uur op de zaak zit, maar je kunt alleen een dag opgeven.
[edit]
owh en ik ben maandag vrij.. maar die dag kan dus net niet
Tja, maar als je dan ook nog naar het balkje kijkt is het wel bijna leeg...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:08 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ik vind die % altijd maar een indicatie, meestal klopt het toch niet helemaal.
Dan ga je bellen en je kijkt je mail ff en dan staat er ineens 50 %.
Hij houdt het hier nu wel goed uit.. Stand-by 6 uur 6 minuten, gebruik 5 uur 14 minuten (constant muziek, wifi aan). Nu nog 65% over.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:16 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Tja, maar als je dan ook nog naar het balkje kijkt is het wel bijna leeg...
Gewoon via webradioquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:02 schreef Stevennn het volgende:
Hoelang kun je eigenlijk radio luisteren via 3G met zo'n t-mobile abbo?
Maximaal één show per dag.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:02 schreef Stevennn het volgende:
Hoelang kun je eigenlijk radio luisteren via 3G met zo'n t-mobile abbo?
Net wakkerquote:
Van publieke omroep. Radio veronica enzo betaal je gewoon per minuut.quote:
Huh, sinds wanneer heeft VF microsims? En wat kost het?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
Vanmiddag bij Vodafone een microsim opgehaald, werd meteen geactiveerd. Past er toch een stuk beter in dan mijn verknipte simkaart.
De batterij doet het voorlopig inderdaad een stuk beter dan die van de 3GS. Daar kon ik net de avond mee halen als ik hem intensief gebruikte. De iPhone 4 heb ik eind gistermiddag uit de lader gehaald en na een uurtje internetten, een uurtje spelletje spelen, wat foto's maken, 6 uur muziek luisteren, bellen en sms'en staat hij op 74%. Erg indrukwekkend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |