ja dat werkt weer anders, die hebben gewoon een zooi Iphones binnen gekregen en hadden waarschijnlijk veel minder mensen op de lijstquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bijzonder, want ik heb 'm al een week, en heb ook met de voorinschrijving meegedaan, maar dan wel via belcompany. Dat dat zo'n verschil maakt.
Je zou het bijna denken maar hij vertelde nog wel dat ze heel druk waren met het verzendenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:40 schreef ErwinEHVNL het volgende:
wat hebben ze dan in hemelsnaam gedaan in die eerste 4 weken? alleen de eerste iphones uitgedeeld? en toen 4 weken gewacht op een nieuwe levering?!
ja vertellen ze mij ook... maar ik ken niemand die via t-mobile tussendoor zn iPhone heeft gekregenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken maar hij vertelde nog wel dat ze heel druk waren met het verzenden
Dat wilde ik net gaan vragenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:44 schreef ErwinEHVNL het volgende:
...maar ik ken niemand die via t-mobile tussendoor zn iPhone heeft gekregen
meld zich! Heb de 21e via t-mobile winkel besteld. Zat niet bij de eerste levering op 30 juli, maar winkel had woensdag 4 augustus een nieuwe levering binnen gekregen waar ik wel bij zatquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:44 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ja vertellen ze mij ook... maar ik ken niemand die via t-mobile tussendoor zn iPhone heeft gekregen
Ikzelf en twee vrienden van me hebben de iPhone al meer dan een week in bezit. Eén via een webshop en ikzelf en een andere vriend van me gewoon van T-Mobile.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:44 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ja vertellen ze mij ook... maar ik ken niemand die via t-mobile tussendoor zn iPhone heeft gekregen
Nee, die deden gewoon wel, heel eerlijk, aan reserverenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja dat werkt weer anders, die hebben gewoon een zooi Iphones binnen gekregen en hadden waarschijnlijk veel minder mensen op de lijst
Ik heb hem 3x van verschillende sources gedownload maar hij werkt hier niet, van welke Source heb jij de Safari Download plugin?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:38 schreef o.us het volgende:
Wanneer is MxTube 4.0 compatible? Net als de Safari Download Plugin. Die zijn echt een essentieël voor mij in een jailbreak.
Je krijgt hem gewoon mee als je dTunes downloadt. Ideaal.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:41 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik heb hem 3x van verschillende sources gedownload maar hij werkt hier niet, van welke Source heb jij de Safari Download plugin?
ff testen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Je krijgt hem gewoon mee als je dTunes downloadt. Ideaal.
Is ie al 4.0 compatible?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:41 schreef Skv het volgende:
[..]
ff testen!
UAFaker is overigens ook iOS 4 geschikt nu!
Ik ben vorige week gebeld door Hi en die knakker vertelde mij precies hetzelfde. Hier in het topic geloven ze het nog niet maar het is goed om te lezen dat er meer mensen door KPN zijn benaderd en verteld hebben dat zij over enkele weken de iPhone 4 gaan aanbieden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:04 schreef impact010 het volgende:
Ben vandaag gebelt door KPN gebelt, en die vertelde dat ze mischien vanaf volgende week de Iphone 4 konden aanbieden en dat ze me volgende week zouden terugbellen.
Iemand hier iets over gehoord?
Net even in de factuur zelf gekeken:quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:27 schreef Semmm het volgende:
WTF Krijg net m'n eerste factuur, kosten: -39,06 eurowtf
Krijg ik nu geld toe?
dan weten ze bij de klantenservice meer dan dat er in de winkel bekend is. Zal het in de gaten houden. Mogelijk doen ze dezelfde constructie die ze ook met de 3gs gedaan hebben (vanuit het buitenland een lading iphone's importeren en deze via klantenservice uitgeven aan hoogwaardige klanten).quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:04 schreef impact010 het volgende:
Ben vandaag gebelt door KPN gebelt, en die vertelde dat ze mischien vanaf volgende week de Iphone 4 konden aanbieden en dat ze me volgende week zouden terugbellen.
Iemand hier iets over gehoord?
4 augustus. Op 5 augustus is-ie gescand, en dus op 9 augustus verzonden. Ben nu de tracking aan het volgen bij DHL.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:50 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wanneer had Borderlinx je iPhone binnengekregen?
Denk dat het dan dezelfde constructie is, mij konden ze een maand geleden alleen nog maar een 3GS aanbieden. Maar goed, ik haal em wel uit het buitenland nu..quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:32 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
dan weten ze bij de klantenservice meer dan dat er in de winkel bekend is. Zal het in de gaten houden. Mogelijk doen ze dezelfde constructie die ze ook met de 3gs gedaan hebben (vanuit het buitenland een lading iphone's importeren en deze via klantenservice uitgeven aan hoogwaardige klanten).
Wat een verschrikkelijke yuppenkindjes zijn het toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |