quote:Ja ik denk het ook
Op zondag 19 mei 2002 19:58 schreef Aero het volgende:
Iemand mot maar ff de titel aanpasse denk he
quote:* Tijn komt al aandraven
Op zondag 19 mei 2002 20:00 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Ja ik denk het ook
Modjes?
quote:
Op zondag 19 mei 2002 20:10 schreef Tijn het volgende:
* Tijn komt al aandraven
quote:Ja, het is volgens mij al wel een tijdje geleden dat er een dag niet in een Buffy-topic werd gepost
Op dinsdag 21 mei 2002 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
Rustig hier...................................
maar er zijn natuurlijk nu ook al 3 topics met spoilers ofzo.. Das nie leuk voor de gewone kijker.
En dat Riley nu weer heerlijke verdwenen is naar de eeuwige tropenvelden in MiddenAmerika, saaie braakbal!
En ik wacht met smart op de actie tussen Spike en Buffy op de woensdagavond!
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 13:33 schreef marsterretje het volgende:
Dat kan niet hoor...maar er zijn natuurlijk nu ook al 3 topics met spoilers ofzo.. Das nie leuk voor de gewone kijker.
En dat Riley nu weer heerlijke verdwenen is naar de eeuwige tropenvelden in MiddenAmerika, saaie braakbal!
En ik wacht met smart op de actie tussen Spike en Buffy op de woensdagavond!
quote:Kunnen jullie niet alles herhalen?
Op dinsdag 21 mei 2002 15:30 schreef Herald het volgende:
alle afleveringen die nu komen zijn luttele weken geleden ook al besproken, denk dat daarom zo weinig wordt gereageerd.
quote:Inderdaad....
Op dinsdag 21 mei 2002 15:30 schreef Herald het volgende:
alle afleveringen die nu komen zijn luttele weken geleden ook al besproken, denk dat daarom zo weinig wordt gereageerd.
quote:Euuh... check de eerste post van dit topic, dan kan je het zelf teruglezen
Op dinsdag 21 mei 2002 15:35 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
Kunnen jullie niet alles herhalen?
Ik ben het ff kwijt, hoeveel afleveringen zitten er nu nog tussen woensdag en door de week?? Volgens mij nog maar een paar...
Ik heb nu al zin in woensdag
quote:Ik heb net ff op teletekst gekeken en maandag komt er geen Buffy meer om 18:40, er komt nu een een of andere vage, onbekende serie, waarvan ik de naam nu al weer vergeten ben
Op dinsdag 21 mei 2002 16:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
vrijdag komt die van woensdag dus ik denk dat vrijdag laatste doordeweekse wordt of dat we maandag een nieuwe krijgen
quote:Je bedoelt Early Edition, wat al 4 jaar op de Nederlandse tv geweest is (zondagmiddag - Net5).
Op dinsdag 21 mei 2002 18:03 schreef SuperSiem het volgende:er komt nu een een of andere vage, onbekende serie, waarvan ik de naam nu al weer vergeten ben
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 18:03 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Ik heb net ff op teletekst gekeken en maandag komt er geen Buffy meer om 18:40, er komt nu een een of andere vage, onbekende serie, waarvan ik de naam nu al weer vergeten ben
quote:2e x dat ik hem zie issie nog véél mooier dan de eerste keer
Op dinsdag 21 mei 2002 19:35 schreef RemCow het volgende:
Oww vandaag was zieluggg voor Spikey![]()
quote:Neej
Op dinsdag 21 mei 2002 21:58 schreef DJP het volgende:
verdorie, dus geen buffy tot juni.
quote:was idd heel erg goed.
Op dinsdag 21 mei 2002 21:20 schreef Neejoh het volgende:
2e x dat ik hem zie issie nog véél mooier dan de eerste keer
Geweldige oneliners, die knorretjes/grommetjes van Buffy, gezichtsuitdrukkingen en weet ik veel wat allemaal![]()
* Neejoh heeft weer genoten *
Toch vind ik spike slecht ook wel wat hebben, eigenlijk wat meer. Moet alleen niet te lang duren.
quote:ken het gevoel... maar gelukkig heb jij de dvd's nog, en tijd voor wat andere projecten
Op dinsdag 21 mei 2002 22:57 schreef Neejoh het volgende:Neej
Dit ga ik gewoon niet overleven
quote:Dan zal ik nu maar vast een psychiater kopen, want jij gaat gek worden
Op woensdag 22 mei 2002 15:44 schreef on_air het volgende:
Ik krijg een breakdown als ze niet meteen verder gaan met seizoen 6....Ik weet al hoe dit afloopt, de finale van 6 ken ik ook al en ik kan niet wachten tot ik alles uitgezakt op de bank in m'n huis kan bekijken.....
Als ze buffy langer dan een maand cancelen wor ik gek...
quote:omdat de reguliere afleveringen nog niet zo ver zijn slimmerik
Op woensdag 22 mei 2002 18:09 schreef SigmundFreud het volgende:
Weet iemand waarom Net 5 maandag stopt met Buffy? Er zijn toch nog (na vrijdag) 5 afleveringen in seizoen 5 over (als ik epguides bekijk)? Als ze nou nog een weekje zouden wachten...
quote:Ah. Was in de war met alle internetdiscussies (heb je als je die afleveringen ook gewoon kunt downloaden), want ik dacht dat Net 5 al lang aan seizoen 6 was begonnen.
Op woensdag 22 mei 2002 18:09 schreef Herald het volgende:
[..]
omdat de reguliere afleveringen nog niet zo ver zijn slimmerik
Maar dat zal wel niet doorgaan.
quote:JA
Op woensdag 22 mei 2002 23:09 schreef SigmundFreud het volgende:
Heerlijke aflevering was het (de late aflevering, met de Buffy-bot). Spike kreeg wel harde klappen (hij is veruit de beste acteur in het hele gezelschap naar mijn idee).
Ben ik nou de enige die een hekel heeft aan Xander?
Damn, geef mij ook zo'n buffy-bot
Dit is de eerste of 2e aflevering van season5 die ik gewoon ECHT goed vind!!!
Ik vond Spike () echt weer super vandaag!
Einde vond ik mooi toen Buffy hem zoende, dat hij gewoon wist dat zij het was, en niet de bot LIEV
Xander is wel minder leuk dan voorheen, dat geef ik toe. Maar hij blijft gewoon goed Hij was altijd gewoon een puber, en dat issie nu nog
Hij ziet er ook een beetje sulliger uit dan s1/2/3... But again, Xander rules
Dat verhaaltje tussen Angel en Lindsey was ook grappig En dat bord achter op de auto
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 22-05-2002 23:52]
Dawn wordt trouwens erg goed geacteerd, een groot talent deze dame.
quote:Geen hekel, maar zijn rol is wel veranderd. En zijn haar wordt steeds fouter...
Heerlijke aflevering was het (de late aflevering, met de Buffy-bot). Spike kreeg wel harde klappen (hij is veruit de beste acteur in het hele gezelschap naar mijn idee).
Late aflevering gister was weer errug fijn. Jammer dat ik een minuut heb moeten missen. Ik moest even een glaasje koud water halen na de scene met de kreunende Buffybot en Spike...
quote:Ze heeft alleen zo'n zeikerige nasale stem
Op donderdag 23 mei 2002 08:29 schreef Marble het volgende:
Dawn wordt trouwens erg goed geacteerd, een groot talent deze dame.
[Dit bericht is gewijzigd door TimberWolf op 23-05-2002 09:17]
Maar ik heb iemand gevonden die misschien gek genoeg is om al de video's met me te kopen...Jammer dat die troep zo duur is, maar ach, je hebt dan wel wat
Gisteren was ook weer meesterlijk
Xanders haar wordt inderdaad lelijk (lang), maar in seizoen 6 knipt ie het gelukkig af (DAT mag ik toch wel verklappen? .)
Tuurlijk...niet duur, ik wil ze allemaal tegelijk...
En ik heb ook nog andere dingen die betaald moeten worden. Het is nou niet echt een uitgave die je dagelijks zonder moeite doet...
Maar voor Buffy alles
Anya is nu de Xander geworden...
quote:hoe kom je daarbij? Ik vind Anya een Cordelia. Tis me wel op gevallen dat Xander zo breed is geworden, en eigenlijk ook volwassen. Heel erg nonXanderlike.
Op donderdag 23 mei 2002 09:38 schreef on_air het volgende:
Anya is nu de Xander geworden...
De aflevering van gisteren was weer een van de betere. Niet geheel geloofwaardig dat een student een perfecte robot kan maken die als twee druppels water lijkt op een echt persoon, maar ach als een vampier wiens hart niet meer klopt toch kan bloeden dan kan alles.
En toch best lief dat Buffy Spike een kusje gaf
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 14:57 schreef Herald het volgende:[..]
[..]
En toch best lief dat Buffy Spike een kusje gaf
Wat ik trouwens nog niet helemaal begrepen heb, is de laatste aflevering van season4. Daar zie je Buffy ook daar in de woestijn staan, daarom moest ik er aan denken.
Tara was namelijk in die aflevering nogal belangrijk, want zij was steeds in de dromen van iedereen... Waarom was het Tara? Had ik wat gemist
Verder nog ff iets over Angel. Die aflevering dat Harmony naar LA gaat: Damn.... Harmony ziet er nog exact hetzelfde uit als in HighSchool, maar moet je dan eens Cordelia zien! Dies lijkt wel 30 in Angel, en Harmony nog 17 Terwijl ze in HighSchool gewoon even oud leken, zou Cordelia nu haar moder wel kunnen zijn
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 20:07 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
Vinden jullie die robot trouwens niet op Jerney lijken?.
Die Buffyrobot was ook erg grappig.
"You recently turned gay!" *brede lach*
Werkelijk weer een geweldig sterke aflevering!!!
Tja, en dan de ontwikkelingen met Buffy en Spike he...
quote:De enige aflevering (in de hele serie) zonder achtergrondmuziek, geeft inderdaad een erg beklemmend gevoel. Het geeft de serie wel diepte (de Veronica-gids meldt over Buffy dat het een 'komische actieserie' is).
Op donderdag 23 mei 2002 21:23 schreef RemCow het volgende:
Indrukwekkende aflevering toch wel vandaag, het heeft toch wel wat zo'n aflevering met weinig geluid. Je 'voelde' de emotie haast.
quote:Ja is een mooie aflevering he die zonder muziek.
Op donderdag 23 mei 2002 21:23 schreef RemCow het volgende:
Indrukwekkende aflevering toch wel vandaag, het heeft toch wel wat zo'n aflevering met weinig geluid. Je 'voelde' de emotie haast.
Al heb ik toch een beetje het gevoel dat die twee afleveringen over de dood van Joyce ertussen geplakt zijn... Want nu gaat het opeens weer verder over die robots van Warren. Die twee afleveringen waren echt een soort intermezzo. Waarom moest die moeder er eigenlijk uit (IRL)?
quote:waarom denk je dat ze er uit moest? Kan een dood niet gewoon functioneel zijn (zoals Jenny in Passion).
Op donderdag 23 mei 2002 22:35 schreef Marble het volgende:
Waarom moest die moeder er eigenlijk uit (IRL)?
quote:Hertog_Martin zei het in het vorige deel ook al:
Op donderdag 23 mei 2002 22:40 schreef Marble het volgende:
Ja dat vroeg ik me dus af... Of het gewoon verhaallijn was of omdat ze er IRL zelf uit wou o.i.d.
Foreknowledge: Joyce's death had been planned at least as far back as the end of season three. Planning to depart the show (or at least scale down her role) during season four and spend more time in Italy, actress Kristine Sutherland was told by Joss Whedon that he he had plans for her in season five.
"He said, "But you have to come back. I need to kill you, and it's really important,'" she revealed in an interview with SFX magazine.
Is er in seizoen 6 (die heb ik nog niet gezien) iets gebeurd waarvoor dit belangrijk is?
En Buffy is nu nog meer gefocust op Dawn natuurlijk omdat zij haar enige close familielid is dat nog over is (die vader reken ik niet mee). En dat haakt dan weer in op de hele Glory/key-verhaallijn.
Er zijn dus legio dingen te bedenken.
quote:gelukkig is ze weg, voegde totaal niets toe aan de serie. Deze aflevering had ook wel geskipped kunnen worden, blijft toch een actieserie. Ach dat zeg ik ook pas 9 topics, maar blijf het voorlopig herhalen.
Op donderdag 23 mei 2002 22:37 schreef Herald het volgende:[..]
waarom denk je dat ze er uit moest? Kan een dood niet gewoon functioneel zijn (zoals Jenny in Passion).
Gelukkig is de Beeb er nog dus helemaal zonder buffy zitten doen we niet. Ik ga er ook vanuit dat die na de zomer met seizoen 6 beginnen.
quote:Daar zeg je het zelf al, na de zomer
Op donderdag 23 mei 2002 23:20 schreef fisico het volgende:[..]
gelukkig is ze weg, voegde totaal niets toe aan de serie. Deze aflevering had ook wel geskipped kunnen worden, blijft toch een actieserie. Ach dat zeg ik ook pas 9 topics, maar blijf het voorlopig herhalen.
Gelukkig is de Beeb er nog dus helemaal zonder buffy zitten doen we niet. Ik ga er ook vanuit dat die na de zomer met seizoen 6 beginnen.
Vandaag heb ik samen met mijn moeder (jajah!!!!) de aflevering gekeken, terwijl ze buffy normaal NIETS vind...
Ik vind het ook een van de betere afleveringen, het gebeurt niet vaak dat een film en al helemaal geen serie iets ......euhhh.. hoe zeg je dat... los kan maken zeg maar..
Zéér mooie aflevering!
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 22:37 schreef Herald het volgende:[..]
Kan een dood niet gewoon functioneel zijn (zoals Jenny in Passion).
quote:Ga jij eens wat eerder slapen meid
Op vrijdag 24 mei 2002 02:17 schreef Acathla het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
it was meant to be...
quote:Je kan ook nieuwe afleveringen die hier nog niet zijn uitgezonden downloaden op KaZaA enz. en die kijken... Maar dan heb je later dit jaar niks meer.
Op vrijdag 24 mei 2002 00:46 schreef Neejoh het volgende:
Daar zeg je het zelf al, na de zomerDit ga ik gewoon niet overleven
Trouwens, Season 5 is voor mij het beste seizoen ooit. Dus voor iedereen die het nog niet helemaal gezien heeft; Sit back and enjoy
quote:Nou ik vond haar in gesprek met Spike altijd wel super
Op donderdag 23 mei 2002 23:20 schreef fisico het volgende:[..]
gelukkig is ze weg, voegde totaal niets toe aan de serie. Deze aflevering had ook wel geskipped kunnen worden, blijft toch een actieserie. Ach dat zeg ik ook pas 9 topics, maar blijf het voorlopig herhalen.
quote:... ten onrechte...
Op donderdag 23 mei 2002 23:20 schreef fisico het volgende:
Ach dat zeg ik ook pas 9 topics,
quote:Hoi
Op vrijdag 24 mei 2002 12:11 schreef kikkerlikkerfan het volgende:[..]
... ten onrechte...
.
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 15:25 schreef Neejoh het volgende:
Hoi
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 15:27 schreef kikkerlikkerfan het volgende:[..]
... Zeikerd!
LOL @ ICQ
quote:
Neejoh(15:26 PM):
he maar had jij niet zo'n proggie om te morphen??KLF(15:26 PM):
Ja klopt!Neejoh(15:27 PM):
en zou de naam met mij willen delen??
KLF(15:28 PM):
Ooooooh, van het programmaatje bedoel je.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik dacht even dat ik een huwelijksaanzoek kreeg....
Neejoh(15:29 PM):
wat denk je wel niet
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 24-05-2002 16:59]
quote:nee
Nou moet ik teren op 1 aflevering in de week
Hoe lang duurt seizoen 5 nog? Ik ga echt gillen als seizoen 6 niet gaat worden uitgezonden is dit grammaticaal correct
<spoiler weg>
sorry...dit is nog niet echt spoiler toch? het is een gerucht over verre toekomst...
[Dit bericht is gewijzigd door WheeleE op 24-05-2002 21:27]
quote:Ga ff spoileren in een ander topic please....
Op vrijdag 24 mei 2002 20:45 schreef WheeleE het volgende:
spoil spoil spoil
[Dit bericht is gewijzigd door Melluh op 24-05-2002 21:17]
quote:Als dit een spoiler is... thnx dude... NOT!
Op vrijdag 24 mei 2002 20:45 schreef WheeleE het volgende:Bla Bla
- Spoiler -
quote:Precies...dat was een gerucht over iets dat mogelijk in een nieuw seizoen (7 en/of verder) eventueel gaat gebeuren...
Op vrijdag 24 mei 2002 21:15 schreef Herald het volgende:
een gastoptreden is toch niet spoilen
[Dit bericht is gewijzigd door Acathla op 24-05-2002 21:59]
quote:dat is nog erger dan de zeur en tranentrek eps.
Op vrijdag 24 mei 2002 21:52 schreef Acathla het volgende:
Britney komt tevoorschijn en dan staked ze Dawn. Dan claimt ze dat ze het echte zusje van Buffy is. Na een ruzie tussen de dames kan Brit-Brit het niet meer aan en al huilende brengt ze " I was born to make you happy " ten gehore. Na het hoogste accoord wordt het Buffy te veel en schakelt ze Willow en Tara in om een protection-spell te doen. .
Vandaag ook weer een ep die niet had gehoeven, hoop drama weinig slayer werkzaamheden. slotscene vond ik een beetje overdreven, al viel wel op dat dawn irl een stuk groter is dan buffy.
quote:Dacht je dat ik het meende
Op vrijdag 24 mei 2002 22:31 schreef fisico het volgende:[..]
dat is nog erger dan de zeur en tranentrek eps.
Vandaag ook weer een ep die niet had gehoeven, hoop drama weinig slayer werkzaamheden. slotscene vond ik een beetje overdreven, al viel wel op dat dawn irl een stuk groter is dan buffy.
quote:Ietsje meer info daarover is hier te vinden:
Op vrijdag 24 mei 2002 22:31 schreef Marble het volgende:
Ik hoorde net in Dit Was Het Nieuws dat er een tekenfilmserie van Buffy komt, wist ik helemaal niet.
http://www.tvtome.com/tvtome/servlet/ShowMainServlet/showid-4977/
Komt ie ook in Nederland op de buis?
quote:Geen idee... Het is waarschijnlijk eerst afwachten wat de serie gaat doen in de VS qua kijkcijfers enzo...
Op vrijdag 24 mei 2002 22:53 schreef Marble het volgende:
Oh wel leuk dat de echte acteurs hun stemmen eraan hebben geleend.Komt ie ook in Nederland op de buis?
quote:Het is wel FOX, dus je weet het niet
Op vrijdag 24 mei 2002 23:07 schreef Aced het volgende:[..]
Geen idee... Het is waarschijnlijk eerst afwachten wat de serie gaat doen in de VS qua kijkcijfers enzo...
quote:nee, alleen het vision ervan was al erger dan wat ik de afgelopen dagen heb gezien.
Op vrijdag 24 mei 2002 22:34 schreef Acathla het volgende:[..]
Dacht je dat ik het meende
de rest was een reactie op de bagger van de laatste tijd.
quote:Ik was het in eerste instantie gaan kijken om de actie in de serie, maar dat houd na 3eps ook wel op. Ben eigelijk juist wel blij dat er zulke afleveringen tussendoor komen..
Op zaterdag 25 mei 2002 20:25 schreef fisico het volgende:[..]
nee, alleen het vision ervan was al erger dan wat ik de afgelopen dagen heb gezien.
de rest was een reactie op de bagger van de laatste tijd.
Ik heb al wel gezocht op buffyguide.com enzo, maar ik kan het niet vinden. Weet iemand de titel misschien?
quote:Volgens mij de aflevering 'Phases' (seizoen 2, nummer 15).
Op zondag 26 mei 2002 14:06 schreef SuperSiem het volgende:
Ik zoek naar de titel van een Buffy-aflevering waarin een medescholier denkt dat Xander homo is.
quote:Ja, dat is hem! Dank je!
Op zondag 26 mei 2002 14:15 schreef SigmundFreud het volgende:[..]
Volgens mij de aflevering 'Phases' (seizoen 2, nummer 15).
Leuke aflevering is dat.
quote:die heb ik in mp3
Op zondag 26 mei 2002 14:15 schreef SigmundFreud het volgende:
Volgens mij de aflevering 'Phases' (seizoen 2, nummer 15).
Leuke aflevering is dat.
quote:Dus jij luistert een buffy aflevering?... tja... tis maar wat je leuk vindt he
Op zondag 26 mei 2002 15:54 schreef Herald het volgende:[..]
die heb ik in mp3
quote:Tuurlijk, met het filmscript op schoot
Op zondag 26 mei 2002 16:51 schreef Aero het volgende:[..]
Dus jij luistert een buffy aflevering?... tja... tis maar wat je leuk vindt he
[Dit bericht is gewijzigd door Pleb op 26-05-2002 17:44]
quote:Kewl thnx
Op zondag 26 mei 2002 17:20 schreef Pleb het volgende:
Hier zijn een paar leuke stukjes die de meester, Joss Whedon, deze week op de officiele Buffy-site heeft gespamd. Er zitten geen spoilers in. Die zitten er wel in de user-reacties die eronder staan. Non-S6-ingewijden oppassen dus.
quote:
1) Buffy will become a "vampire slayer". I can't really explain what that means yet, 'cause Doug hasn't explained it to me. But it seems to point towards ADVENTURE!
quote:OPGEPAST!!! Ik zag net dat er toch een spoiler in die tekst van Whedon zit over S6. Had ik net niet gezien. Sorry.
Op zondag 26 mei 2002 17:44 schreef Neejoh het volgende:[..]
Kewl thnx
And for Fisico:
[..]
quote:Ik was nog niet verder dan punt 2 gekomen, kreeg net telefoon, dus ben blij dat je het nog ff snel zegt
Op zondag 26 mei 2002 17:45 schreef Pleb het volgende:[..]
OPGEPAST!!! Ik zag net dat er toch een spoiler in die tekst van Whedon zit over S6. Had ik net niet gezien. Sorry.
quote:Phew!
Op zondag 26 mei 2002 17:56 schreef Neejoh het volgende:[..]
Ik was nog niet verder dan punt 2 gekomen, kreeg net telefoon, dus ben blij dat je het nog ff snel zegt
(iedereen mag kijke hoor )
quote:Kweet ut
Op maandag 27 mei 2002 11:14 schreef Aero het volgende:
Hey Neejoh... hebbie die nieuwe filmpies van Harvard Man al gedowned bij www.buffyverse.org ?... vooral nr 1 en 2 zijn wel *ahum* leuk![]()
(iedereen mag kijke hoor
)
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 16:47 schreef Neejoh het volgende in het Babes&hunks topic:
Echt wel dat ik Harvard Man ga kijken![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Voor de filmpies van Harvard Man:
1ste filmpje 2e fimpje 3e fimpje 4e fimpje 5e fimpje
quote:hey... probeer je me nou te belazere?
Op maandag 27 mei 2002 17:30 schreef Neejoh het volgende:[..]
Kweet ut
Check dit maar:
[..]
die quote bestaat helemaal niet
(opgezocht )
quote:Ik zou niet durven
Op maandag 27 mei 2002 23:49 schreef Aero het volgende:[..]
hey... probeer je me nou te belazere?
die quote bestaat helemaal niet
(opgezocht
)
edit:
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 28-05-2002 01:35]
quote:alweer... (soms word ik zo moe van mezelf he
Op maandag 27 mei 2002 20:00 schreef Aero het volgende:
Ohw... ik had er dus overheen gelezen... doh...
quote:WTF?? jij bent er snel bij
Op dinsdag 28 mei 2002 01:34 schreef Aero het volgende:[..]
alweer... (soms word ik zo moe van mezelf he
)
quote:is echt toeval... ik zag je reactie... ik reageerde... keek naar de tijd en had dezelfde reactie als jou
Op dinsdag 28 mei 2002 01:36 schreef Neejoh het volgende:[..]
WTF?? jij bent er snel bij
En dat op dit uur
quote:Die heb ik allang... 1 van de eerste die ik van haar had... en nu bijna 2gb...
Op dinsdag 28 mei 2002 01:31 schreef Neejoh het volgende:[..]
Heb jij DIT filmpje wel dan
quote:Ik heb ook al best wel een verzameling opgebouwt moet ik zeggen
Op dinsdag 28 mei 2002 01:42 schreef Aero het volgende:[..]
Die heb ik allang... 1 van de eerste die ik van haar had... en nu bijna 2gb...
Hottopic gebruik ik niet
En btw, ff iets heeel offtopics, WTF moet die pokke baby nog in het Fok!logo
En ik gebruik hot topic wel, al een behoorlijke tijd.
En bevalt me zeer goed
Maar ach ben meer een lezer dan een poster eigenlijk...
quote:95% van wat ik heb komt van buffyverse.org...
Op dinsdag 28 mei 2002 01:45 schreef Neejoh het volgende:[..]
Ik heb ook al best wel een verzameling opgebouwt moet ik zeggen
quote:geen idee... is er geen topic over in klaagbak ofzo (en zo niet... maar er 1!
En btw, ff iets heeel offtopics, WTF moet die pokke baby nog in het Fok!logo
quote:Hey, mail nog gehad?
Op dinsdag 28 mei 2002 01:47 schreef Funnie het volgende:
Baby is nog steeds voor de dochter van Danny en KnorretjeEn ik gebruik hot topic wel, al een behoorlijke tijd.
En bevalt me zeer goedMaar ach ben meer een lezer dan een poster eigenlijk...
Als het goed is heb je het over 2 weken
Want dan gaan wij naar Waddinxveen
Ik heb in elk geval alles voor je klaar...
We mailen nog wel over adres ...
quote:nou oke dan... heel goed nieuws...
Op dinsdag 28 mei 2002 01:53 schreef Funnie het volgende:
Jaaaaaah , UiteraardAls het goed is heb je het over 2 weken
Want dan gaan wij naar Waddinxveen
Ik heb in elk geval alles voor je klaar...We mailen nog wel over adres ...
en nou stop ik ff hiero... want ik ben een beetje vaak aanwezig nu
Als het nog langer duurt dan zal ik hem ergens anders moeten kopen maar bij bol.com issie altijd zo goedkoop!
Enne vanavond over 10 minuten Cruel Intentions met SARAH MICHELLE GELLAR!
quote:leuke film
Op dinsdag 28 mei 2002 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
Weet iemand wanneer Buffy box 4 uitkomt bij bol.com.Als het nog langer duurt dan zal ik hem ergens anders moeten kopen maar bij bol.com issie altijd zo goedkoop!
quote:Zo, net Cruel Intentions voor de 5e keer gezien
Op dinsdag 28 mei 2002 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
Weet iemand wanneer Buffy box 4 uitkomt bij bol.com.Als het nog langer duurt dan zal ik hem ergens anders moeten kopen maar bij bol.com issie altijd zo goedkoop!
En bol.com goedkoop?? echt niet! Ik moetst voor DVDbox3 gewoon ¤105+porto betalen Stelletje honden
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 28-05-2002 22:51]
Willow-ep vandaag Ondanks de lauwe actie (behoudens rohypnol-willow) een erg onderhoudende aflevering deze keer. En ik ben zoooooooo benieuwd naar de volgende
quote:idd, nog hotter dan ze normaal al is
Op woensdag 29 mei 2002 22:21 schreef Strolie75 het volgende:
Damn, Evil Willow was best wel cool. Hopelijk krijgen we die nog vaker te zien.
Die ogen van willow toen ze bezig was Stoer hoor
Buffy zag er ook zeeeer mooi uit, was lang geleden dit seizoen, dit steile, kortere haar staat haar stukken, maar dan ook echt stukken beter dan dat lange met die krul.
En wanneer komt "Buffy" weer terug Ik wil weer de Buffy zien uit season2! Damn, die moves in het gevecht waren gaaf, maar het duurde wel geteld 38seconde
Hoop dat er snel weer een aflevering komt waar ze real butt kickt..
Ik kan bijna niet wachten op t spetterende einde van s5...
quote:Ze wordt nog eens een echte Black Witch. Wat een bullshit regel van Glory trouwens. "Do you know what they used to do with witches? They crucified them!" Argh! Als historicus doet dit mij gewoon pijn.
Op woensdag 29 mei 2002 23:22 schreef Neejoh het volgende:
[afbeelding] ...wow... [afbeelding]Die ogen van willow toen ze bezig was
Stoer hoor
quote:Het viel vandaag, in het 'gevecht' met Glory wel extra op inderdaad. Een erg langzaam gevecht. En zeker als je uit eerdere afleveringen weet dat Glory blijkbaar supersnel kan zijn valt het op dat de gevechten ge-staged zijn om zo 'mooi' mogelijk te zijn. Jammer.
Op woensdag 29 mei 2002 23:29 schreef Witchfynder het volgende:
Ik erger mij soms aan de actie van Buffy. Het is soms zo ernstig onrealistisch. Ja, ik weet dat het überhaupt onrealistisch is, maar wat ik bedoel is dat het er ook onlogisch uitziet. Buffy maakt soms een draai met een schop erachter aan, maar de draai is zooo lang dat je intussen al 3 zwaarden in haar had kunnen steken. Misschien ligt het ook gewoon aan Sarah. Ze is niet er snel. In Angel is dat minder. Sowieso is het daar net iets sneller gefilmd, maar volgens mij beweegt David ook sneller.
Verder vind ik wel weer leuk dat Anya geweldige dingen kan zeggen en.. en... en.. Spike he..
quote:Nee, juist niet
Op woensdag 29 mei 2002 23:59 schreef marsterretje het volgende:
Man, tword wel spannend nu zeg... Hoewel ik wel een aantal dingen uit deze serie minder vind die dan meestal met Gory te maken hebben:
quote:Anya is he-le-maal fantastisch
Verder vind ik wel weer leuk dat Anya geweldige dingen kan zeggen en.. en... en.. Spike he..
quote:Dat kunnen we allemaal best opzoeken op de spoilersites denk ik...
Op donderdag 30 mei 2002 00:01 schreef BlaBlub het volgende:
Sal k alsvast vertellen hoe t allemaal afloopt?! T wor iig nog veel spannender allemaal!
quote:Joh, maar k ken heel boejend vertellen hor!
Op donderdag 30 mei 2002 00:22 schreef TimberWolf het volgende:
Dat kunnen we allemaal best opzoeken op de spoilersites denk ik...
Het gevecht was inderdaad niet echt snel, maar die kicks die Buffy maakte waren wel stoer
En Sarah kan echt wel snel vechten hoor! Ik weet me nog een aflevering dat Spike terug in Sunnydale kwam, en dat Willow zo'n love-spell voor hem moest doen. In die aflevering waren die gevechten wel heeeel snel moet ik zeggen!
ik vind angel eigelijk alleen maar leuker en leuker worden... zeker ook omdat angel zelf meer humor krijgt...
quote:En de gevechten duren daar een stuk langer.. Maar in season7 wordt dat toch ook weer rechtgetrokken in Buffy?? Eerst een half uur uitzoeken wat de demon is, en dan het in elkaar rammen van hem
Op donderdag 30 mei 2002 01:28 schreef Aero het volgende:
Tja... wat ik van dit seizoen tot nu toe vind is... tja... er zitte wel leuke eps tusse... maar nee... over het gehele seizoen niet echt tevrede...ik vind angel eigelijk alleen maar leuker en leuker worden... zeker ook omdat angel zelf meer humor krijgt...
quote:Whedon, dacht ik. En inderdaad
Op donderdag 30 mei 2002 00:55 schreef marsterretje het volgende:
Ongetwijfeld, maar ik denk dat het toch aan Joss Weedon overlaat.Maar bedankt voor het aanbod!
quote:Dankzij stuntmannen.
Op donderdag 30 mei 2002 01:11 schreef Neejoh het volgende:
Ik vind tot nu toe dit gewoon het slechtste season maar jah... Dat gedoe met the Key enzow vind ik niet echt tof.Het gevecht was inderdaad niet echt snel, maar die kicks die Buffy maakte waren wel stoer
En Sarah kan echt wel snel vechten hoor! Ik weet me nog een aflevering dat Spike terug in Sunnydale kwam, en dat Willow zo'n love-spell voor hem moest doen. In die aflevering waren die gevechten wel heeeel snel moet ik zeggen!
quote:Hello? Ever heard of a stunt double?
Misschien ligt het ook gewoon aan Sarah. Ze is niet erg snel.
quote:Wat vind jij een klein beetje?
Op donderdag 30 mei 2002 08:36 schreef Geurt het volgende:
Als je een klein beetje ogen in hoofd hebt dan zie je duidelijk dat het iemand anders is, in die scenes.
quote:Dat vind ik net weer minder leuk eraan..
Op donderdag 30 mei 2002 01:28 schreef Aero het volgende:
ik vind angel eigelijk alleen maar leuker en leuker worden... zeker ook omdat angel zelf meer humor krijgt...
quote:Zie Cordelia in aflevering 3 van seizoen 1 (The Witch).
Op donderdag 30 mei 2002 09:16 schreef TimberWolf het volgende:
Wat vind jij een klein beetje?
quote:Juist, Angel hoort 'dark & brooding' en is niet de 'comic relief' figuur.
Op donderdag 30 mei 2002 09:17 schreef Quistnix het volgende:[..]
Dat vind ik net weer minder leuk eraan..
quote:Zelfs in het Nederlands?
Op donderdag 30 mei 2002 00:25 schreef BlaBlub het volgende:[..]
Joh, maar k ken heel boejend vertellen hor!
quote:Angel hoort "dark & brooding" te zijn met een heel sarcastische vorm van humor.
Op donderdag 30 mei 2002 09:53 schreef Geurt het volgende:[..]
Juist, Angel hoort 'dark & brooding' en is niet de 'comic relief' figuur.
Persoonlijk vind ik die Lorne een stoer karakter in de serie. Hopelijk bouwen ze hem verder uit, want naast Angel is hij super.
quote:Ik vind Lorne ook een prima voorbeeld van een goed passend side-character.
Op donderdag 30 mei 2002 10:34 schreef Witchfynder het volgende:Persoonlijk vind ik die Lorne een stoer karakter in de serie. Hopelijk bouwen ze hem verder uit, want naast Angel is hij super.
En Angel is naar mijn mening iets te veel veranderd. Dat lollige en vrolijke hoort niet bij hem, het past niet. Maar...het blijven toch wle leuke afleveringen
quote:Helaas niet.. Ik ben op 10mei ingevallen... Die zondagavond toen nog..
Op donderdag 30 mei 2002 15:47 schreef Herald het volgende:
Heeft hier iemand ooit seizoen 1 van Angel gezien? Want voor de Darla/Wolfram & Hart saga was de serie qua toon net zoals nu.
quote:Ik heb er een deel van gezien. Nadat Net5 met de uitzendtijden was gaan klooien ben ik afgehaakt, teveel moeite.
Op donderdag 30 mei 2002 15:47 schreef Herald het volgende:
Heeft hier iemand ooit seizoen 1 van Angel gezien? Want voor de Darla/Wolfram & Hart saga was de serie qua toon net zoals nu.
Toch wel jammer dat ik het niet ben blijven volgen, maarja, t wordt vast nog wel eens herhaald .
quote:wallpaper http://www.spoofpark.com/buffy/Buffywall1.jpg
Op donderdag 30 mei 2002 16:01 schreef Neejoh het volgende:
Dus heb ik er ff 2 wally's van gemaakt
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 16:10 schreef Herald het volgende:[..]
wallpaper http://www.spoofpark.com/buffy/Buffywall1.jpg
quote:Dit gaat over de afl. van 15 mei. Toen werd 'Forever' uitgezonden. Hoe werd 'The Body' gewaardeerd, want volgens mij is dat een betere uitzending.
Op donderdag 30 mei 2002 19:16 schreef chello_rules_heftig het volgende:
Buffy stond al een paar weken in de top 10, maar in week 20 op nummer 1 van de best GEWAARDEERDE tv-programma's
zie hier
hopenlijk reden voor Net5 om ook s6/s7 uit te zenden
(Oh, wacht ff, toen werd tegelijkertijd ook de Uefa-cupfinale uitgezonden. Misschien dat ie daarom toen niet op 1 stond )
quote:Ghehe... leuk gedaan
Op donderdag 30 mei 2002 16:10 schreef Herald het volgende:wallpaper http://www.spoofpark.com/buffy/Buffywall1.jpg
quote:Ikke heb S1 gezien (toen het voor het eerst werd uigezonden)... maar ik ben het niet met je eens... S1 had niet echt zoveel humor hoor... zeker niet zoals het nu is...
S1 met die doyle vond ik sowieso nie echt leuk... toen wesley erin kwam werd het pas leuk...
quote:HERKENNING!!
Op donderdag 30 mei 2002 21:00 schreef Neejoh het volgende:
Wat baal ik ervan dat het niet meer doordeweeks is zegWat moet ik nou dan toch kijken op tv
Vond trouwens de aflevering woensdag wel heel mooi.. vooral het einde toen Tara begon over dat groene licht.. en evil Willow is inderdaad heel gaaf! Mag ze best vaker doen.. opkomen voor dr vriendinnetje op zo'n manier
quote:Ik heb Doyle ook nooit zo leuk gevonden, Wesley en Angel zijn een veel leuker duo (zo leuk zelfs dat ze een keer als homopaar zijn aangezien). Maar zelfs in het eerste seizoen wist Angel zich soms ontzettend voor paal te zetten (bijv dat dansen met Wesley tijdens de endcredits van She). Plus Angel werd constant voor de gek gehouden als hij de dark en brooding zijn hanteerde. Het is echt niet alsof Angel nu ineens veel meer kolder is dan voorheen.
Op donderdag 30 mei 2002 20:12 schreef Aero het volgende:
Ikke heb S1 gezien (toen het voor het eerst werd uigezonden)... maar ik ben het niet met je eens... S1 had niet echt zoveel humor hoor... zeker niet zoals het nu is...S1 met die doyle vond ik sowieso nie echt leuk... toen wesley erin kwam werd het pas leuk...
quote:da's buffy fisico-style.
Op donderdag 30 mei 2002 01:34 schreef Neejoh het volgende:En de gevechten duren daar een stuk langer.. Maar in season7 wordt dat toch ook weer rechtgetrokken in Buffy?? Eerst een half uur uitzoeken wat de demon is, en dan het in elkaar rammen van hem
quote:Was in die aflevering juist toepasselijk.... Ik weet niet meer precies wat het was, maar ik vond hem zeeeeeer geestig
Op vrijdag 31 mei 2002 01:20 schreef HiZ het volgende:
Door die opmerking over Wesley en Angel kwam ik plots op de gedachte dat er ook wel vaak grapjes worden gemaakt rond Xander die alle ruimte laten voor een bisexuele Xander. Ik kan me nog een keer een grapje herinneren toen hij en Buffy in het complex van the initiative binnendrongen. Hij grapte toen 'do I get to sleep with Riley too?' (oid), leek me toen een opmerking die je normaal niet maakt, zelfs niet als grapje.
En het 'Okay, nu ben ik homo'-ding is in Buffy al eens gedaan, dat gaan ze vast niet weer klakkeloos herhalen.
Dark eyed Willow, WAUW!!
quote:Niet? Oh. Ik zal het nooit meer doen.
leek me toen een opmerking die je normaal niet maakt, zelfs niet als grapje.
quote:*denkt*
Op vrijdag 31 mei 2002 08:55 schreef Geurt het volgende:
Riley had spannende apparatuur..
En het 'Okay, nu ben ik homo'-ding is in Buffy al eens gedaan, dat gaan ze vast niet weer klakkeloos herhalen.
quote:Inderdaad, zoiets had ik ook ja
Op vrijdag 31 mei 2002 12:58 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Niet? Oh. Ik zal het nooit meer doen.
quote:In die aflevering nadat Riley vertrok, lag Xander met Anya in bed en toen begon hij ineens over Riley. Toen zat ik toch ook even te denken dat Xander misschien ook op jongetjes viel. Hij was tenslotte ook degene die Buffy er op aansprak om Riley vooral te houden en zodra er iets gebeurde was Xander de eerste die om Riley's hulp vroeg.
Door die opmerking over Wesley en Angel kwam ik plots op de gedachte dat er ook wel vaak grapjes worden gemaakt rond Xander die alle ruimte laten voor een bisexuele Xander. Ik kan me nog een keer een grapje herinneren toen hij en Buffy in het complex van the initiative binnendrongen. Hij grapte toen 'do I get to sleep with Riley too?' (oid), leek me toen een opmerking die je normaal niet maakt, zelfs niet als grapje.
quote:Begin een sociaal leven
Op donderdag 30 mei 2002 21:00 schreef Neejoh het volgende:
Wat baal ik ervan dat het niet meer doordeweeks is zegWat moet ik nou dan toch kijken op tv
quote:Ja dat, of je gaat je DVD's kijken
Op vrijdag 31 mei 2002 15:45 schreef Acathla het volgende:[..]
Begin een sociaal leven
![]()
![]()
![]()
quote:Ben ik het niet mee eens
Op vrijdag 31 mei 2002 14:43 schreef Herald het volgende:[..]
In die aflevering nadat Riley vertrok, lag Xander met Anya in bed en toen begon hij ineens over Riley. Toen zat ik toch ook even te denken dat Xander misschien ook op jongetjes viel. Hij was tenslotte ook degene die Buffy er op aansprak om Riley vooral te houden en zodra er iets gebeurde was Xander de eerste die om Riley's hulp vroeg.
quote:Heb ik
Op vrijdag 31 mei 2002 15:45 schreef Acathla het volgende:[..]
Begin een sociaal leven
![]()
![]()
![]()
quote:Owke.. BRB, ff DVD's kijken
Op vrijdag 31 mei 2002 15:50 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Ja dat, of je gaat je DVD's kijken
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 01-06-2002 00:45]
En ja, sinds Buffy van haar vertrouwde half 7 stek af is, is het janken in het Buffy topic.
Dan maar een link voor de liefhebbers van Spike en Buffy actie:
http://www.vampyrslayer.cjb.net/
Morgen meer actie hier??
quote:Nou, ik weet niet hoe het verder gaat, maar tot nu toe toch nog niet echt veel actie tussen Spike en Buffy
Op maandag 03 juni 2002 23:28 schreef marsterretje het volgende:
Het mooie plaatje dat ik hier wilde plaatsen werd niet meer dan een kruiske.Dan maar een link voor de liefhebbers van Spike en Buffy actie:
http://www.vampyrslayer.cjb.net/Morgen meer actie hier??
En btw, ik heb vandaag Dead mans party weer gezien, aflevering 2, season3.
Toch wel een mooie aflevering Buffy ziet
uit, en die ruzie ergens op het einde
Kreeg er gewoon weer een rilling van
Wie weet hoe die Film heet?
(als ik ff nadenk uiteraard The vampire slayer) Maar krijg nergens results ermee...
Iemand die me hiermee helpen kan?
quote:In een interview van SMG, heeft ze gezegt dat eigelijk alleen het idee van een meisje van 16 die slayer is en ook nog een "gewoon" leven heeft met de film overeen komt. De rest is gewoon alles anders.
Op dinsdag 04 juni 2002 19:35 schreef Funnie het volgende:
Thnx Herald !Ik ga zoeken...
Verder heb ik een vaudtje ondekt
Ik heb namelijk Faith, Hope and Trick gezien vanavond op DVD, en daar zegt Joyce iets, wat niet goed voor het verloop van het verhaal is
Namelijk: Faith komt eten bij buffy, en Joyce gaat naar de keuken. Buffy gaat haar achterna met het verhaal dat ze Faith niet leuk vind. Iedereen vind Faith leuk, en dat vind Buffy maar niets.
Dan zegt Joyce iets van: [i]Michien komt het wel doordat je enigst kind bent.
OOPS!
Ze zouden wel niet al te ver vooruit geschreven hebben, maar toch is zoiets jammer vind ik.
quote:wat is daar fout aan dan?
Op dinsdag 04 juni 2002 20:07 schreef Neejoh het volgende:
Dan zegt Joyce iets van: [i]Michien komt het wel doordat je enigst kind bent.![]()
![]()
OOPS!
![]()
![]()
Ze zouden wel niet al te ver vooruit geschreven hebben, maar toch is zoiets jammer vind ik.
quote:Hehe ik zie het jah
Op dinsdag 04 juni 2002 20:40 schreef Herald het volgende:
voor de Michelle Trachtenberg fans, ze speelt Penny in Inspector Gadget nu
quote:14 natuurlijk
Op dinsdag 04 juni 2002 21:50 schreef Neejoh het volgende:
Hehe ik zie het jahLiev meisje
Hou oud zou ze hier in deze film zijn geweest?? Ziet nog een stuk jonger uit dan in Buffy!
quote:Het is niet vaudt, maar ik vind het wel jammer dat ze eerst zeggen dat ze enigst kind is, en dat later blijkt dat ze zogenaamt een zusje zou hebben
Op dinsdag 04 juni 2002 20:41 schreef Herald het volgende:[..]
wat is daar fout aan dan?
quote:Natuurlijk
Op dinsdag 04 juni 2002 21:58 schreef Herald het volgende:[..]
14 natuurlijk
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 04-06-2002 22:02]
quote:heb je niet opgelet ofzo? Dat zusje is niet echt.
Op dinsdag 04 juni 2002 22:00 schreef Neejoh het volgende:
Het is niet vaudt, maar ik vind het wel jammer dat ze eerst zeggen dat ze enigst kind is, en dat later blijkt dat ze zogenaamt een zusje zou hebben
quote:Waarom wil je die niet zien dan?
Op dinsdag 04 juni 2002 20:07 schreef Neejoh het volgende:[..]
In een interview van SMG, heeft ze gezegt dat eigelijk alleen het idee van een meisje van 16 die slayer is en ook nog een "gewoon" leven heeft met de film overeen komt. De rest is gewoon alles anders.
Ik heb de film niet gezien, en ben het eerlijk gezegt ook niet van plan.
quote:*zucht* neejoh
Op dinsdag 04 juni 2002 22:01 schreef Herald het volgende:[..]
heb je niet opgelet ofzo? Dat zusje is niet echt.
Ik weet dat ze niet echt is, maar in season 3 zeggen ze heel duiderlijk dat ze enigst kind is, en in season5 is het heel normaal dat ze een zusje heeft.
quote:Dunno.. Ik ben bang dat hij enorm tegen valt, en dat zou ik zonde vinden voor de serie... Dunno, ik kijk liever een andere film
Op dinsdag 04 juni 2002 22:03 schreef Funnie het volgende:[..]
Waarom wil je die niet zien dan?
Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe het eigenlijk allemaal begonnen is. Zal wel komen door mijn aard van nieuwsgierigheid dat ik hem nu wil vinden ook :-)
(en zien natuurlijk)
quote:En toch vind ik dat helemaal niet vreemd. Want iedereen is later "geprogrammeerd" Dat Dawn erbij hoort.
Op dinsdag 04 juni 2002 22:03 schreef Neejoh het volgende:[..]
*zucht* neejoh
![]()
![]()
Wat is ze dan?? Eensleutel zijn
Ik weet dat ze niet echt is, maar in season 3 zeggen ze heel duiderlijk dat ze enigst kind is, en in season5 is het heel normaal dat ze een zusje heeft.
Het was wel vreemd om Dawn ineens te zien, en dat dat als normaal werdt gezien. Dan ga je ff aan jezelf twijvelen
sorry neejoh maar hier zit je ff helemaal verkeerd
zelfs als ze de aflevering voor dat dawn tevoorschijn kwam ze dat gezegd had dan was het nog goed geweest.
die monnikken hebben het verleden enz allemaal aangepast en daarom lijkt het ineens zo normaal. ze weten niet beter.. naja nu wel.
als ze in de voorgaande afleveringen deden alsof ze niet enigst kind was was het juist slecht geweest
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 20:40 schreef Herald het volgende:
voor de Michelle Trachtenberg fans, ze speelt Penny in Inspector Gadget nu
quote:Toch is ie wel grappig hoor. Vooral Rutger Hauer.
Op dinsdag 04 juni 2002 22:06 schreef Neejoh het volgende:[..]
Dunno.. Ik ben bang dat hij enorm tegen valt, en dat zou ik zonde vinden voor de serie... Dunno, ik kijk liever een andere film
quote:Een jaar of 3 geleden was die op tv. Toen keek ik af en toe met een half oog naar Buffy, maar de film vond ik absoluut niet interessant (de niet SMG-buffy in de film is ook niet echt
Op dinsdag 04 juni 2002 22:03 schreef Funnie het volgende:[..]
Waarom wil je die niet zien dan?
Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe het eigenlijk allemaal begonnen is. Zal wel komen door mijn aard van nieuwsgierigheid dat ik hem nu wil vinden ook :-)
(en zien natuurlijk)
quote:Ja, het is ook die bodem die ik graag wil zien...
Op woensdag 05 juni 2002 00:49 schreef Melluh het volgende:[..]
Een jaar of 3 geleden was die op tv. Toen keek ik af en toe met een half oog naar Buffy, maar de film vond ik absoluut niet interessant (de niet SMG-buffy in de film is ook niet echt
). Acteerprestaties waren echt matig, maar de bodem is inderdaad wel gelegd voor de serie.
quote:Nou weet ik het nie meer zeker... maar volgens mij lag de DVD in een bak bij de FRS... zal morge nog is ff kijke
Op woensdag 05 juni 2002 00:51 schreef Funnie het volgende:[..]
Ja, het is ook die bodem die ik graag wil zien...
Maar kan hem niet vinden
quote:sarah heb toch bruine band tai kwan do (ofzo)
Ik erger mij soms aan de actie van Buffy. Het is soms zo ernstig onrealistisch. Ja, ik weet dat het überhaupt onrealistisch is, maar wat ik bedoel is dat het er ook onlogisch uitziet. Buffy maakt soms een draai met een schop erachter aan, maar de draai is zooo lang dat je intussen al 3 zwaarden in haar had kunnen steken. Misschien ligt het ook gewoon aan Sarah. Ze is niet er snel. In Angel is dat minder. Sowieso is het daar net iets sneller gefilmd, maar volgens mij beweegt David ook sneller.
quote:die film is gewoon lachwekkend slecht
Een jaar of 3 geleden was die op tv. Toen keek ik af en toe met een half oog naar Buffy, maar de film vond ik absoluut niet interessant (de niet SMG-buffy in de film is ook niet echt
). Acteerprestaties waren echt matig, maar de bodem is inderdaad wel gelegd voor de serie.
quote:Hier volg ik je niet helemaal meer
Op woensdag 05 juni 2002 15:28 schreef Herald het volgende:
de film is de reden waarom ik in eerste instantie niet naar Buffy keek. Maar Sarah met de melksnor heeft me toen weten te overtuigen.
quote:Oh, haha. Coole foto wel. Wanneer is deze gemaakt, in haar pre-Buffytijd?
Op woensdag 05 juni 2002 16:58 schreef Herald het volgende:
[afbeelding]
quote:nee, er staat ook tekst op. Een tekst de refereert naar de TV serie Buffy.
Op woensdag 05 juni 2002 17:09 schreef SuperSiem het volgende:
Oh, haha. Coole foto wel. Wanneer is deze gemaakt, in haar pre-Buffytijd?
quote:
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 11:03 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
die film is gewoon lachwekkend slecht
vooral de vampieren
quote:En dat is nog niet eens de helft waarom ik de film niet wil zien...
Op woensdag 05 juni 2002 15:28 schreef Herald het volgende:
de film is de reden waarom ik in eerste instantie niet naar Buffy keek. Maar Sarah met de melksnor heeft me toen weten te overtuigen.
quote:Mm, nu je het zegt wordt het me duidelijk
Op woensdag 05 juni 2002 17:12 schreef Herald het volgende:[..]
nee, er staat ook tekst op. Een tekst de refereert naar de TV serie Buffy.
quote:http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=118636&A_Code=31_d912fT75Wn9e
Op woensdag 05 juni 2002 00:51 schreef Funnie het volgende:[..]
Ja, het is ook die bodem die ik graag wil zien...
Maar kan hem niet vinden
quote:Hehe... Ik kan hem niet vinden via kazaa enzo
Op woensdag 05 juni 2002 18:51 schreef charmed_angel het volgende:[..]
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=118636&A_Code=31_d912fT75Wn9e
Ik vind het zonde 30 euro uittegeven voor een film die ik waarschijnlijk maar 1 keer ga kijken. Puur om het feit hoe Buffy is ontstaan in feite..
Maar goed, toch bedankt voor de hulp
Ik heb alles wel kompleet. Maar ja DVD is veel mooier...
Meer extra's . En mijn dochter zal de ondertiteling wel waarderen
Vier mensen hier in huis leeftijd van 8 t/m 38 allemaal Buffy gek
De Buffy aflevering vond ik niet zo goed. Beetje suf dat een peleton ridders onopgemerkt in Sunnydale kan zijn. Vond sowieso die ridders raar staan. Ook frappant dat nu de key eindelijk bescherming heeft iedereen er achteraan zit. Wat heeft Glory gedaan voordat Dawn de sleutel werd? En Spike bloedt weer terwijl in Pangs hij zei dat ie geen doorbloeding heeft. Waarom moest ie dan op zijn wond blijven drukken?
Angel, tja hij was leuk maar het heeft zoveel weg van Star Trek met andere dimensies enzo. Elke dimensie wordt bewoond door menselijke wezens die allemaal Engels praten, dezelfde cultuur naleven als op Aarde maar of nog in het (voor ons) verleden leven, of juist in de toekomst. En het einde was ook erg voorspelbaar. Magoed, vond hem wel weer beter dan de Buffy aflevering.
Nou weet ik weer waarom ik Buffy kijk Deze aflevering staat met *STIP* op één van season5
Ik bedoel, Buffy in season 2-3 style, wat er enorm aangenaam uitzag (die broek ), en volop actie gedurende de hele aflevering. De special effects mochten er als vanouds ook weer wezen. En ik zat constant op het puntje van mijn stoel zo spannend!!!! (eigelijk lag ik op de bank onder een deken terwijl het 23o is, but you get the idea)
Zo kicked buffy ass
edit:
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 05-06-2002 23:36]
quote:Mwoah, er is altijd al naar de key gezocht alleen hebben die monniken de key weten te verstoppen dmv magie. Alleen toen de key op het punt stond om gevonden te worden hebben ze hem in een menselijk gedaante verandert en naar een andere dimensie gestuurd.
Op woensdag 05 juni 2002 23:31 schreef Herald het volgende:
De Buffy aflevering vond ik niet zo goed. Beetje suf dat een peleton ridders onopgemerkt in Sunnydale kan zijn. Vond sowieso die ridders raar staan. Ook frappant dat nu de key eindelijk bescherming heeft iedereen er achteraan zit. Wat heeft Glory gedaan voordat Dawn de sleutel werd? En Spike bloedt weer terwijl in Pangs hij zei dat ie geen doorbloeding heeft. Waarom moest ie dan op zijn wond blijven drukken?
En over dat bloeden, tja beetje vreemd maar ach. Ook als je geen doorbloeding hebt kan je toch bloeden (zwaartekracht trekt het stilstaande bloed in je armen door de wond naar buiten)
Ik heb vandaag trouwens ademloos zitten kijken naar Buffy. Was weer een prachtige aflevering. En bloedstollend spannend.
Vooral in het begin toen Buffy Dawn in haar armen nam om te vluchten kreeg ik echt kippenvel, heel mooi en symbolisch was dat.
Die verhaallijn over de key en de uitwerking ervan is echt één van de allerbeste dingen die ik ooit heb gezien. Briljant gewoon.
En ze zorgen er echt voor dat je Glory gaat haten, ik dacht echt "damn wat een kutwijf! "
[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 05-06-2002 23:42]
quote:ohja, de magie heeft de key een eeuwigheid weten te verstoppen. En wat doe je als het beest het toch vindt? Je bouwt er een klein fragiel meisje van.
Op woensdag 05 juni 2002 23:35 schreef Melluh het volgende:
Mwoah, er is altijd al naar de key gezocht alleen hebben die monniken de key weten te verstoppen dmv magie. Alleen toen de key op het punt stond om gevonden te worden hebben ze hem in een menselijk gedaante verandert en naar een andere dimensie gestuurd.
quote:Tuurlijk, die ridders zijn wat overdreven, maar dat is alles in de show toch? Ik vond het niet onpassend of hoe zeg je dat.
zo dat was het weerDe Buffy aflevering vond ik niet zo goed. Beetje suf dat een peleton ridders onopgemerkt in Sunnydale kan zijn. Vond sowieso die ridders raar staan. Ook frappant dat nu de key eindelijk bescherming heeft iedereen er achteraan zit. Wat heeft Glory gedaan voordat Dawn de sleutel werd? En Spike bloedt weer terwijl in Pangs hij zei dat ie geen doorbloeding heeft. Waarom moest ie dan op zijn wond blijven drukken?
Dat verhaal van Glory hebben ze toch uitgelegt? En ik ga mee in het verhaal van Melluh, ze hebben altijd gezocht, en de monnikjes hebben hem menselijk gemaakt en naar Buffy gezonden, toen kon het zoeken weer openieuw beginnen.
Wat spike betreft, wat hadden ze dan moeten doen? Er zijn zoeveel dingen waar je een "?" achter kunt zetten, hoe Buffy bv met de zwaartekracht tard(?), moet je gewoon niet bijnadenken.
quote:Angel vond ik ook gaaf! En einde juist totaal niet voorspellend. Dacht jij serieus: "Ow, Cordi is een koningin geworden, dus ze hoeven niet bang te zijn om straks naar de zaal te gaan waar ze veroordeeld gaan worden. Toch?"
Angel, tja hij was leuk maar het heeft zoveel weg van Star Trek met andere dimensies enzo. Elke dimensie wordt bewoond door menselijke wezens die allemaal Engels praten, dezelfde cultuur naleven als op Aarde maar of nog in het (voor ons) verleden leven, of juist in de toekomst. En het einde was ook erg voorspelbaar. Magoed, vond hem wel weer beter dan de Buffy aflevering.
quote:ja wat een biatch, terwijl ze Dawn aan haar arm meesleurt weet ze in 3 seconden een heel leger te verslaan
Op woensdag 05 juni 2002 23:37 schreef Marble het volgende:
En ze zorgen er echt voor dat je Glory gaat haten, ik dacht echt "damn wat een kutwijf!"
quote:Precies, dat verwacht niemand. Daarnaast werkt de schattigheidsfactor ook mee in het beschermen ervan (zeehondjes wel, zeldzame spinnen niet)
Op woensdag 05 juni 2002 23:42 schreef Herald het volgende:
ohja, de magie heeft de key een eeuwigheid weten te verstoppen. En wat doe je als het beest het toch vindt? Je bouwt er een klein fragiel meisje van.
quote:niemand had het verwacht als de sleutel een heipaal was die is gebruikt tijdens het bouwen van het Kremlin. Dat is pas onverwacht.
Op woensdag 05 juni 2002 23:45 schreef Melluh het volgende:
Precies, dat verwacht niemand. Daarnaast werkt de schattigheidsfactor ook mee in het beschermen ervan (zeehondjes wel, zeldzame spinnen niet)
quote:Tuurlijk, die ridders zijn wat overdreven, maar dat is alles in de show toch? Ik vond het niet onpassend of hoe zeg je dat.
Op woensdag 05 juni 2002 23:44 schreef Neejoh het volgende:[..]
Dat verhaal van Glory hebben ze toch uitgelegt? En ik ga mee in het verhaal van Melluh, ze hebben altijd gezocht, en de monnikjes hebben hem menselijk gemaakt en naar Buffy gezonden, toen kon het zoeken weer openieuw beginnen.
Wat spike betreft, wat hadden ze dan moeten doen? Er zijn zoeveel dingen waar je een "?" achter kunt zetten, hoe Buffy bv met de zwaartekracht tard(?), moet je gewoon niet bijnadenken.
quote:Angel vond ik ook gaaf! En einde juist totaal niet voorspellend. Dacht jij serieus: "Ow, Cordi is een koningin geworden, dus ze hoeven niet bang te zijn om straks naar de zaal te gaan waar ze veroordeeld gaan worden. Toch?"
[..]
edit:
Op woensdag 05 juni 2002 23:42 schreef Herald het volgende:[..]
ohja, de magie heeft de key een eeuwigheid weten te verstoppen. En wat doe je als het beest het toch vindt? Je bouwt er een klein fragiel meisje van.
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 05-06-2002 23:51]
quote:Ik had het ook niet verwacht, ik dacht dat de koningin één of ander groot groen slijmerig monster zou zijn, klaar om ze te verorberen. Dat Cordy er toen zat vond ik wel weer een leuke twist.
Op woensdag 05 juni 2002 23:44 schreef Neejoh het volgende:
Angel vond ik ook gaaf! En einde juist totaal niet voorspellend. Dacht jij serieus: "Ow, Cordi is een koningin geworden, dus ze hoeven niet bang te zijn om straks naar de zaal te gaan waar ze veroordeeld gaan worden. Toch?"
Lijkt mij iig een beetje ..euuh.. nou jah, raar zeg maar.
quote:Echt niet, daar dacht ik in eerste instantie aan toen ze het over "the key" hadden.
Op woensdag 05 juni 2002 23:46 schreef Herald het volgende:
niemand had het verwacht als de sleutel een heipaal was die is gebruikt tijdens het bouwen van het Kremlin. Dat is pas onverwacht.
Daarnaast ben ik blij dat het Dawn geworden is
quote:Maar jij bent ook ontzettend naief. Het was zo ongelofelijk voorspelbaar dat Cordelia de majesteit zou zijn toen ze het daar over hadden.
Op woensdag 05 juni 2002 23:44 schreef Neejoh het volgende:
Angel vond ik ook gaaf! En einde juist totaal niet voorspellend. Dacht jij serieus: "Ow, Cordi is een koningin geworden, dus ze hoeven niet bang te zijn om straks naar de zaal te gaan waar ze veroordeeld gaan worden. Toch?"
Lijkt mij iig een beetje ..euuh.. nou jah, raar zeg maar.
gelukkig beginnen ze spike nu een beetje te mogen want ik werd beetje zat van dat overdreven wij haten spike gebeuren want hij deed laatste tijd alleen maar goed en deed niks bij hun en reageerde normaal.
trouwens zat foutje in angel volgens mij.. toen gunn binenkwam begon angel te vertellen over alleen dat ze een portal moeten maken, gunn onderbrak m toen en daarna zei gunn dat ze cordelia wel moeten vinden.. terwijl angel daar geen woord over had gezegd.
en dat gedoe met cordelia deden ze helemaal verkeerd, ze wachten veels te lang.. je hebt 2x een stukje gezien dat ze zeggen dat ze het 2de gezicht heeft en 2x gebeurde er niks en aan eht eidn zag je dus pas dat ze de koningin was geworden.. bleh..
vondt het met advocatengebeuren veel boeiender en beter
quote:Ach zoals nu is het toch ook weleens een keer leuk.
Op woensdag 05 juni 2002 23:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
vondt het met advocatengebeuren veel boeiender en beter
quote:Eigelijk weet ik niet meer te zeggen dan
Op woensdag 05 juni 2002 23:52 schreef Herald het volgende:[..]
Maar jij bent ook ontzettend naief. Het was zo ongelofelijk voorspelbaar dat Cordelia de majesteit zou zijn toen ze het daar over hadden.
*denkt* LOL!
Je bent de eerste die mij ooit naïef heeft genoemt
Ik zal mijn mening ff onderbouwen. Toen Cordy getest werd, zeiden ze steeds dat ze beter niet cursed kon zijn. Iets later vertelden ze dat Cordy dat wel zou zijn, en er bloed moest vloeien.
Uit zulke opmerkingen maak ik niet echt op dat ze tot queen word benoemd?
quote:Inderdaad
Op woensdag 05 juni 2002 23:55 schreef Marble het volgende:
Ik vond Gunn wel een beetje irritant deze aflevering, dat gezeur over zijn crew enzo en zijn mond niet houden toen hem da gevraagd werd... Maar het was wel grappig toen ie zei dat de ketens betoverd waren om zichzelf beter te laten voelen over het feit dat ie ze niet kapot kreeg.
quote:En Wesly zei 'we gaan winnen' en een shot later waren ze gevangen. Heb je ooit Return of the Jedi gezien uit 1983? Oeh daar wordt ook een gevangene als leider aangezien. Zelfs vriendin Marble merkt op hoe onverwacht en origineel het is:
Op woensdag 05 juni 2002 23:58 schreef Neejoh het volgende:
Eigelijk weet ik niet meer te zeggen dan
*denkt* LOL!
Je bent de eerste die mij ooit naïef heeft genoemtIk zal mijn mening ff onderbouwen. Toen Cordy getest werd, zeiden ze steeds dat ze beter niet cursed kon zijn. Iets later vertelden ze dat Cordy dat wel zou zijn, en er bloed moest vloeien.
Uit zulke opmerkingen maak ik niet echt op dat ze tot queen word benoemd?
quote:Zelfs in Army of Darkness wordt de grootst idioot aangezien als de verkorene. Ik sta met verbazing te kijken dat niemand doorhad dat Cordelia de majesteit zou zijn.
Op woensdag 05 juni 2002 23:49 schreef Marble het volgende:
Al duizend keer eerder gedaan natuurlijk, maar toch leuk.
quote:Gelukkig ben je niet cynisch. Hoewel ik het qua ridders wel met je eens ben. De stank van al die paarden alleen al...
Op woensdag 05 juni 2002 23:46 schreef Herald het volgende:[..]
niemand had het verwacht als de sleutel een heipaal was die is gebruikt tijdens het bouwen van het Kremlin. Dat is pas onverwacht.
Suspending disbelief, enzo, vond ik het weer een sterke aflevering. En hoewel ik SMG an sich niet echt aantrekkelijk vind (Hiervoor ga ik gegeseld worden hier, maargoed), heeft ze wel een enorm lekker kontje in die leren broek. Dawn begint me nu echt te irriteren, overigens. Doet die nog wel eens wat anders als gillen en dom kijken? Je zou bijna hopen dat Glory het wint zeg...
En vandaag weer een stoere-Willow shot. I like her
quote:Dat vat ik meer op als moed inspreken. Hij kon toen toch nog niet weten dat Cordy een queen zou worden
Op donderdag 06 juni 2002 00:26 schreef Herald het volgende:[..]
En Wesly zei 'we gaan winnen' en een shot later waren ze gevangen.
[..][..]
Verder heb ik geen star wars gezien, naar ja de wat nieuwere wel
En jah, ik geef toe, er is wel vaker zoiets voorgekomen, maar dat betekend niet dat het gelijk in Angel ook gebeuren moest?
Ik zag het niet aankomen, jij wel, owke.
quote:Dat vat ik meer op als moed inspreken. Hij kon toen toch nog niet weten dat Cordy een queen zou worden
Op donderdag 06 juni 2002 01:32 schreef Neejoh het volgende:
Verhaal van cordy
[..]
Verder heb ik geen star wars gezien, naar ja de wat nieuwere wel
En jah, ik geef toe, er is wel vaker zoiets voorgekomen, maar dat betekend niet dat het gelijk in Angel ook gebeuren moest?
Ik zag het niet aankomen, jij wel, owke.
quote:Nou vooruit, deze keer laat ik je leven
Op donderdag 06 juni 2002 00:34 schreef TimberWolf het volgende:[..]
Gelukkig ben je niet cynisch. Hoewel ik het qua ridders wel met je eens ben. De stank van al die paarden alleen al...
Suspending disbelief, enzo, vond ik het weer een sterke aflevering. En hoewel ik SMG an sich niet echt aantrekkelijk vind (Hiervoor ga ik gegeseld worden hier, maargoed), heeft ze wel een enorm lekker kontje in die leren broek. Dawn begint me nu echt te irriteren, overigens. Doet die nog wel eens wat anders als gillen en dom kijken? Je zou bijna hopen dat Glory het wint zeg...
En vandaag weer een stoere-Willow shot. I like her
Hehe, neej, smaken verschillen, maar ik vind het gewoon een bloedmooi vrouwtje.
quote:Daar werd het inderdaad wel tijd voor. De anti-Spike gevoelens gingen wel erg lang door.
Op woensdag 05 juni 2002 23:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
gelukkig beginnen ze spike nu een beetje te mogen want ik werd beetje zat van dat overdreven wij haten spike gebeuren want hij deed laatste tijd alleen maar goed en deed niks bij hun en reageerde normaal.
quote:Filmvechten en echt vechten zijn twee heel andere dingen. Van die achterlijke draaien maakt in de realiteit nooit, want wie draait zijn rug nu naar de opponent toe?
Op woensdag 05 juni 2002 11:02 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
sarah heb toch bruine band tai kwan do (ofzo)
Ik vind Angel steeds leuker worden eigenlijk.
"How about I get that bush? That one there... in the SUN!"
"Walk? You in the sun? Oh, I have noooo problem with that!"
quote:SMG is niet naakt in Harvard Man als ik het me goed herinner..
Op woensdag 05 juni 2002 18:50 schreef PatrickBateman het volgende:
Misschien in Harvard Man...
quote:Ja was grappig he...
Op donderdag 06 juni 2002 10:28 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind Angel steeds leuker worden eigenlijk."How about I get that bush? That one there... in the SUN!"
quote:Erg jammer... In een string dan misschien..?
Op donderdag 06 juni 2002 12:12 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:[..]
SMG is niet naakt in Harvard Man als ik het me goed herinner..
quote:Neej, dat ook niet, maar er zit wel een deel in wat eigelijk net zo lekker is
Op donderdag 06 juni 2002 12:29 schreef PatrickBateman het volgende:[..]
Erg jammer... In een string dan misschien..?
En dat Angel-logo, dat is toch gewoon de tekst Angel?? Die wil ik wel voor je maken hoor Zeg je resolutie maar.
quote:Nou, het is een film uit 1992, dus die zal inmiddels wel op VHS of DVD zijn..
Op donderdag 06 juni 2002 19:00 schreef PatrickBateman het volgende:
Enig idee wanneer die film uitkomt in Nederland? Zal wel direct op video uitkomen...
He ik ben trouwens op zoek naar een paar goede newsgroepen van SMG of Buffy, weten jullie er wat leuke?
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 06-06-2002 19:18]
en in nl.kunst.sf+fantasy hebben ze het ook regelmatig over Buffy
maar goed deze had je zelf ook binnen 5 seconden kunnen vinden dus ze zullen wel niet goed genoeg zijn
quote:Klopt, en het is een aanrader. Leuke rol voor SMG en een mooi verhaal, absoluut niet voorspelbaar.
Op donderdag 06 juni 2002 22:17 schreef PatrickBateman het volgende:
Harvard Man is zekers niet uit 1992... Hij is in 2001 gemaakt en voor zover ik weet niet zo lang geleden uitgekomen in de US... Ik heb voor de zekerheid ff op amazon.com gekeken en daar staat ook dat ie net uit is in de bios.
Oja, en een paar _erg_ leuke scenes van SMG
Harvard man in de gaten houden...
Als DVD daar is. Bestellen...
Over een jaar?? checken.
op de to de list
Dit wist ik helemaal niet trouwens...
Neem aan dat het geen Buffy film is. Maar een film waarin SMG in meespeelt?
Nog intressant, net als cruell intensions ..
Wat een heerlijke bitch is ze daar zeg.. pfft
quote:
Op donderdag 06 juni 2002 22:17 schreef PatrickBateman het volgende:
Harvard Man is zekers niet uit 1992... Hij is in 2001 gemaakt en voor zover ik weet niet zo lang geleden uitgekomen in de US... Ik heb voor de zekerheid ff op amazon.com gekeken en daar staat ook dat ie net uit is in de bios.
quote:Mwoah, het is geen film om veel vaker te kijken, maar het is een goede dvd-huurfilm.
Op donderdag 06 juni 2002 23:12 schreef Funnie het volgende:
Harvard man in de gaten houden...
Als DVD daar is. Bestellen...
Over een jaar?? checken.
op de to de list
quote:Jup.
Dit wist ik helemaal niet trouwens...
Neem aan dat het geen Buffy film is. Maar een film waarin SMG in meespeelt?
quote:Inderdaad, dat vind ik ook een film om vaker te kijken, toch wel een klasse beter dan Harvard Man, maar tja, CI heeft dan ook een bijna een klassiek verhaal.
Nog intressant, net als cruell intensions ..
Wat een heerlijke bitch is ze daar zeg.. pfft
quote:Cruel Intentions blijft mijn favoriete film! Verhaal is stoer, en goed uitgevoerd door regiseur/acteurs. Toppertje jah!
Op donderdag 06 juni 2002 23:15 schreef Melluh het volgende:[..]
Inderdaad, dat vind ik ook een film om vaker te kijken, toch wel een klasse beter dan Harvard Man, maar tja, CI heeft dan ook een bijna een klassiek verhaal.
quote:Vanmiddag was het nog een mooi plaatje
Op donderdag 06 juni 2002 23:46 schreef Aero het volgende:[..]
ik zie een kruisie
[offtopic]
Groeten allemaal!
Ben weg tot maandag stap over een half uur in de
auto.. Tsjechie here we come..
Tot dinsdag allemaal [/offtopic]
[Dit bericht is gewijzigd door Funnie op 06-06-2002 23:50]
Buffy was goed, omdat we echt naar het einde van het seizoen gaan (komt een beetje vaart in het verhaal)...
en Angel tja... weer een toppertie natuurlijk (en euhm... dit is toch ook ep 20 neem ik aan voor Angel... ben benieuwd wat het grote verhaal van dit seizoen dan wel was... )
ik heb me iig wel vermaakt
quote:hmm ja, daar heb je wel een punt ja
Op donderdag 06 juni 2002 10:28 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Filmvechten en echt vechten zijn twee heel andere dingen. Van die achterlijke draaien maakt in de realiteit nooit, want wie draait zijn rug nu naar de opponent toe?
Ik vind Angel steeds leuker worden eigenlijk.
"How about I get that bush? That one there... in the SUN!"
maar Angel vind ik idd ook een erg goede serie. Ik vind de Angel in Angel leuker als de Angel in Buffy zeg maar.
Die grapjes zijn vaak erg cool..
Well. i'll just stay inside and NOT BURST INTO FLAMES
of kan ie wel een keer in de zon komen (volgens mij is die ep net op tv geweest). Gaat ie heel raar dansen en springen.. vet grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |