Wederom geen ontgroening maar kennismakingsactiviteit van een studievereniging (oftewel; je hoeft echt niet mee te doen als je niet wilt, ook prima en toch welkom)... Een echte ontgroening is vaak in the middle of nowhere of binnen in de sociëteit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:54 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je een echte ontgroening niet zou zien.
Er wordt genoeg gedaan in de stad, zie ook de uitkleed actie een paar pagina's terug.
R.I.P.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:36 schreef Neelix het volgende:
Een van de meest beroemde Utrechters is overleden...
http://www.nu.nl/algemeen(...)nk-76-overleden.html
alles beter dan bij de ingang van die parkeergarage bij de jacobi kerk.. vredenburg na de verbouwing ,zou wel goed zijn..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad, ik stem voor de Neude!
Volgens mij een redelijke toko, lekker in t centrum,alleen moet je om 0300 binnen zijn op zaterdag. Maarja ik woon in Utrecht, dus weet niet hoe de hostels zijn. Heb ik niet nodigquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:59 schreef Tuvai.net het volgende:
Yo Utrechtenaren!Mijn vriendin en ik gaan voor een feestje over een paar weken naar Utrecht en we zijn dan aangeleverd aan de genade van het openbaar vervoer. Wij komen helemaal uit Zuid-Limburg en de laatste trein 's avonds gaat al vóór middernacht. Een beetje vroeg om te vertrekken van een feestje dus.
Omdat wij toch in oktober gaan backpacken en daar vaak gebruik zullen moeten maken van goedkope hostels, kwamen we op het idee om een nachtje in Utrecht te blijven en daar in een hostelletje te overnachten.Dan kunnen we de dag erna fijn op ons dooie gemak in de middag terug naar huis.
Ik kwam op uit Strowis ( http://www.strowis.nl ) en leek mij wel aardig. Iemand bekend met die toko? Is het te doen?
Je bent zelf een homo!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:59 schreef Tuvai.net het volgende:
Yo Utrechtenaren!Mijn vriendin en ik gaan voor een feestje over een paar weken naar Utrecht en we zijn dan aangeleverd aan de genade van het openbaar vervoer. Wij komen helemaal uit Zuid-Limburg en de laatste trein 's avonds gaat al vóór middernacht. Een beetje vroeg om te vertrekken van een feestje dus.
Omdat wij toch in oktober gaan backpacken en daar vaak gebruik zullen moeten maken van goedkope hostels, kwamen we op het idee om een nachtje in Utrecht te blijven en daar in een hostelletje te overnachten.Dan kunnen we de dag erna fijn op ons dooie gemak in de middag terug naar huis.
Ik kwam op uit Strowis ( http://www.strowis.nl ) en leek mij wel aardig. Iemand bekend met die toko? Is het te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2010 19:29:22 ]
Ik had al naar hotels gekeken hoor.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:46 schreef Nielsch het volgende:
Of je doet dit:
http://www.weekendjeweg.n(...)ot=42653000&period=1
Viersterren hotel met ontbijt!
Snap ik, maar voor een hostel betaal je al snel 30 euro voor een slaapzaal (als je met zn 2en bent), terwijl je soms voor 2 tientjes meer een hotelkamer hebt (moet je wel goed naar de aanbiedingen zoeken...).quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:48 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik had al naar hotels gekeken hoor.Het moet natuurlijk wel goedkoop blijven, want we moeten qua financiën voorlopig een soort van studentenleventje leiden.
Over het algemeen is dat zo, maar ik zag van de week toch ook acties in een park die zeker bij een ontgroening horen. (studenten netjes op een rijtje die er niet al te schoon uitzagen, met wat andere studenten netjes in pak erbij)quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wederom geen ontgroening maar kennismakingsactiviteit van een studievereniging (oftewel; je hoeft echt niet mee te doen als je niet wilt, ook prima en toch welkom)... Een echte ontgroening is vaak in the middle of nowhere of binnen in de sociëteit.
De verenigingen proberen alles zo intern mogelijk te houden, of iig de 3 groten. Mensen snappen niet wat ze zien, de pers kan erop afkomen en de vereniging in een slecht daglicht stellen. Plus tijdens de ontgroening doe je niet zulke leuke dingen als spelletjes, daar is het aan het werk op het kamp of op de societeit en als er geen werk is dan leer je alles over de vereniging.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:41 schreef Neelix het volgende:
[..]
Over het algemeen is dat zo, maar ik zag van de week toch ook acties in een park die zeker bij een ontgroening horen. (studenten netjes op een rijtje die er niet al te schoon uitzagen, met wat andere studenten netjes in pak erbij)
Of je gaat na het feest naar een grote danstent in de stad en sluit af voor een afzakkertje bij De Kneus. Ontbijtje (of broodje kebab) er achteraan en je bent op tijd voor de eerste trein terug.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:59 schreef Tuvai.net het volgende:
Dan liever een afzakkertje in 't Pandje!quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:59 schreef okiokinl het volgende:
of naar de karafon, lol. al zou ik dat niet aanraden..
Dit. Of inderdaad de Kneus, en als die sluit wat gaan vreten, pak je de 1e trein.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan liever een afzakkertje in 't Pandje!
Tosti bal wegknauwenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan liever een afzakkertje in 't Pandje!
FC Twente.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Jammer Utrecht verliest van Twente na die prachtige overwinning op Celtic.
Ja vreemd he? Ik denk dat het gewoon ligt aan het feit dat ze zo kort op elkaar twee wedstrijden moesten spelen. PSV speelde immers ook gelijk tegen ADO na hun Europese wedstrijd.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Jammer Utrecht verliest van Twente na die prachtige overwinning op Celtic.
Van Ajax ja.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:27 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Ja vreemd he? Ik denk dat het gewoon ligt aan het feit dat ze zo kort op elkaar twee wedstrijden moesten spelen. PSV speelde immers ook gelijk tegen ADO na hun Europese wedstrijd.
Utrecht heeft dit prille seizoen al een paar mooie wedstrijden laten zien, belooft veel goeds
Zijn er hier ook seizoenskaarthouders? Ik zit er over na te denken er alsnog eentje te nemen.
Daarom trekken de Kuip en Philipsstadion ook volle zalenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:11 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Ach ja, zware auto-ongelukken trekken ook massa's kijkers
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten. Utrecht is ook mijn stad aangezien ii mijn hele leven hier al woon, maar Utrecht hoeft dan niet mijn club te zijn. Een Limburger is toch ook niet minder Limburgs als hij niet voor MVV of Roda is?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:16 schreef zatoichi het volgende:
Ik blijf dat altijd opmerkelijk vinden; Utregters met een seizoenskaart voor Ajax en dan uit de volle borst dit is mijn stad staan mee te zingen...
Ik vind een penthouse van 120 M2 voor 440000 nog best duur eigenlijk, zeker aangezien er nog redelijk wat kosten bijkomen zoals een parkeerplaats e.d.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:34 schreef TMan het volgende:
[..]
Tjoo, doe mij zo'n penthouse. Vind de prijzen nogal meevallen, voor tweeverdieners moet zo'n kleiner appartement goed te doen zijn volgens mij.
Ik vind de UIT altijd maar irritant, al die studenten in de binnenstad die overal midden op straat stil gaan staan om te overleggen waar ze heen moeten en lekker interessant doen met z'n allen in je roze/blauwe/groene polo's.
waar koop je die dom-koekjes?
quote:
Ik had het dan ook over de kleinere appartementen, van een penthouse verwacht ik dat ie duur isquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik vind een penthouse van 120 M2 voor 440000 nog best duur eigenlijk, zeker aangezien er nog redelijk wat kosten bijkomen zoals een parkeerplaats e.d.
Dat soort teksten sla ik niet uit in de ArenA, aangezien ik daar ben om AJAX aan te moedigen, niet Utrechtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:41 schreef zatoichi het volgende:
Het is ook maar mijn mening hoor; maar ik weet het goed gemaakt, als je nou een keer als ik boven op de dom sta zingt in de arena, dan geloof ik je! ;-)
Kan wel hoor, en ben vast niet de enige.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:37 schreef okiokinl het volgende:
kan echt niet hoor, beetje voor ajax zijn als utrechter.
Nou volgens mij zijn wij de laatste tijd voor jullie vervelender dan de traditionele rivaal...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kan wel hoor, en ben vast niet de enige.
Overigens zien "wij" "jullie" niet als rivaal/vijand, das meer andersom het geval, dus het kan wel.
Dát dan weer welquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:19 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nou volgens mij zijn wij de laatste tijd voor jullie vervelender dan de traditionele rivaal...
enquote:Enkele honderden mensen zijn dinsdagavond afscheid komen nemen van Anton Geesink. De vrijdag overleden judoreus lag opgebaard in een open kist in de dojo van zijn vroegere sportschool aan de naar hem vernoemde straat.
De meeste mensen in de rij waren gewone Utrechters, vaak met persoonlijke herinneringen aan Geesink. Sportbobo's of bekende Nederlanders heeft DNU.nu niet gesignaleerd. De drukte in en rond de Anton Geesinkstraat viel mee en iedereen die dat wilde kon tussen 19.00 en 21.00 de sportman een laatste groet brengen. Burgemeester Wolfsen en sportwethouder Rinda den Besten deden dat namens de gemeente Utrecht tegen 18.30 uur.
Geesink wordt woensdag in besloten kring gecremeerd.
quote:De ambassadeur van Japan heeft dinsdagochtend een krans laten leggen bij het standbeeld van de vorige week overleden Anton Geesink in Wijk C. Ook liggen er kransen van het NOC/NSF, Attractiepark Slagharen en verder diverse boeketten bloemen van judoclubs en particulieren zoals de Utrechtse jazzmusicus Gijs Hendriks.
De familie van Geesink had ook opgeroepen om bloemen en kransen bij het standbeeld te leggen en niet bij de woning aan de Anton Geesinkstraat. Daar kan dinsdagavond vanaf 19.00 uur door belangstellenden afscheid worden genomen van Geesink die opgebaard wordt in de dojo van de sportschool. Er wordt een grote drukte verwacht en de politie is dan ook aanwezig om het verkeer in het Ondiep in goede banen te leiden.
Ik las juist dat het publiek massaal was komen opdagenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:46 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Bij het sportcentrum aan de Geesinkweg bedoel ik dan.
Moet dan na 18.00 uur zijn geweest. Of er voor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik las juist dat het publiek massaal was komen opdagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |