abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 23:19:00 #251
251893 WD.40
Multispray
pi_85791370
Even spuiten...zo gepiept!
pi_85793916
tijd om dat borstbeeld een betere plek te geven.
pi_85799900
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:47 schreef Eva4Evah het volgende:
Hihi, ik liep daarstraks op t Neude/Oudegracht en daar liepen allerlei groepjes zich bezig te houden met 'n ontgroening (weet niet welke vereniging). Ze moesten binnen een halfuur 50 euro verzamelen en gingen daarvoor liedjes zingen enzo :D Geinig om te zien.
Dat klinkt meer als een kennismakingsactiviteit van een studievereniging dan een ontgroening van een studentenvereniging, want een echte ontgroening zie je in principe niet.

Hoewel...

Maar goed, dat zijn dan ook die tokkies van het ASC volgens mij...
pi_85799905
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 00:17 schreef okiokinl het volgende:
tijd om dat borstbeeld een betere plek te geven.
Inderdaad, ik stem voor de Neude!
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 09:54:10 #255
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_85800214
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 09:18 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat klinkt meer als een kennismakingsactiviteit van een studievereniging dan een ontgroening van een studentenvereniging, want een echte ontgroening zie je in principe niet.

Hoewel...

Maar goed, dat zijn dan ook die tokkies van het ASC volgens mij...
Ik zou niet weten waarom je een echte ontgroening niet zou zien.
Er wordt genoeg gedaan in de stad, zie ook de uitkleed actie een paar pagina's terug.
pi_85800250
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 09:54 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom je een echte ontgroening niet zou zien.
Er wordt genoeg gedaan in de stad, zie ook de uitkleed actie een paar pagina's terug.
Wederom geen ontgroening maar kennismakingsactiviteit van een studievereniging (oftewel; je hoeft echt niet mee te doen als je niet wilt, ook prima en toch welkom)... Een echte ontgroening is vaak in the middle of nowhere of binnen in de sociëteit.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2010 10:02:04 ]
pi_85800255
ANTON GEESINK (Utrecht, 6 april 1934 - aldaar, 27 augustus 2010)

Wereldkampioen te Parijs in 1961 + uitzinnige huldiging in Utrecht

Mooie profielschets + goud op de OS van Tokyo

Borstbeeld in Utrecht

w/ w/ w/ w/ w/ w/

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2010 10:00:10 ]
pi_85801251
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 09:19 schreef Nielsch het volgende:

Ik stem tegen.
pi_85801435
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:12 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ik stem tegen.
SP'er :o
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:38:12 #260
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_85801721
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 21:36 schreef Neelix het volgende:
Een van de meest beroemde Utrechters is overleden...

http://www.nu.nl/algemeen(...)nk-76-overleden.html
R.I.P.
pi_85805272
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 09:19 schreef Nielsch het volgende:

[..]

alles beter dan bij de ingang van die parkeergarage bij de jacobi kerk.. vredenburg na de verbouwing ,zou wel goed zijn..
pi_85810897
Yo Utrechtenaren! :P Mijn vriendin en ik gaan voor een feestje over een paar weken naar Utrecht en we zijn dan aangeleverd aan de genade van het openbaar vervoer. Wij komen helemaal uit Zuid-Limburg en de laatste trein 's avonds gaat al vóór middernacht. Een beetje vroeg om te vertrekken van een feestje dus. :P

Omdat wij toch in oktober gaan backpacken en daar vaak gebruik zullen moeten maken van goedkope hostels, kwamen we op het idee om een nachtje in Utrecht te blijven en daar in een hostelletje te overnachten. :P Dan kunnen we de dag erna fijn op ons dooie gemak in de middag terug naar huis. :)

Ik kwam op uit Strowis ( http://www.strowis.nl ) en leek mij wel aardig. Iemand bekend met die toko? Is het te doen? :)
pi_85811568
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 17:59 schreef Tuvai.net het volgende:
Yo Utrechtenaren! :P Mijn vriendin en ik gaan voor een feestje over een paar weken naar Utrecht en we zijn dan aangeleverd aan de genade van het openbaar vervoer. Wij komen helemaal uit Zuid-Limburg en de laatste trein 's avonds gaat al vóór middernacht. Een beetje vroeg om te vertrekken van een feestje dus. :P

Omdat wij toch in oktober gaan backpacken en daar vaak gebruik zullen moeten maken van goedkope hostels, kwamen we op het idee om een nachtje in Utrecht te blijven en daar in een hostelletje te overnachten. :P Dan kunnen we de dag erna fijn op ons dooie gemak in de middag terug naar huis. :)

Ik kwam op uit Strowis ( http://www.strowis.nl ) en leek mij wel aardig. Iemand bekend met die toko? Is het te doen? :)
Volgens mij een redelijke toko, lekker in t centrum,alleen moet je om 0300 binnen zijn op zaterdag. Maarja ik woon in Utrecht, dus weet niet hoe de hostels zijn. Heb ik niet nodig ;). Owja en google even op de naam "utrechtenaar"
pi_85813075
quote:

Je bent zelf een homo!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2010 19:29:22 ]
pi_85813397
Ik wist dat dus totaal niet van de term "Utrechtenaar" totdat ik zojuist de wiki gelezen had. _O-
pi_85813415
Ik ken Strowis zelf niet als gast, maar van horen zeggen weet ik dat het te doen is...

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2010 19:42:50 ]
pi_85813492
Of je doet dit:

http://www.weekendjeweg.n(...)ot=42653000&period=1

Viersterren hotel met ontbijt!
pi_85813539
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 19:46 schreef Nielsch het volgende:
Of je doet dit:

http://www.weekendjeweg.n(...)ot=42653000&period=1

Viersterren hotel met ontbijt!
Ik had al naar hotels gekeken hoor. ;) Het moet natuurlijk wel goedkoop blijven, want we moeten qua financiën voorlopig een soort van studentenleventje leiden. :P
pi_85817359
ik ken srowis goed, vriendin van mij heeft er gewerkt. zeker doen zou ik zeggen, is gezellig. er zit ook nog een goedkope B&B aan t lucas bolwerk, maar dat is meer slaapzalen alleen geloof ik.
pi_85817623
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 19:48 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Ik had al naar hotels gekeken hoor. ;) Het moet natuurlijk wel goedkoop blijven, want we moeten qua financiën voorlopig een soort van studentenleventje leiden. :P
Snap ik, maar voor een hostel betaal je al snel 30 euro voor een slaapzaal (als je met zn 2en bent), terwijl je soms voor 2 tientjes meer een hotelkamer hebt (moet je wel goed naar de aanbiedingen zoeken...).
  zondag 29 augustus 2010 @ 14:41:26 #271
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_85832580
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 09:59 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wederom geen ontgroening maar kennismakingsactiviteit van een studievereniging (oftewel; je hoeft echt niet mee te doen als je niet wilt, ook prima en toch welkom)... Een echte ontgroening is vaak in the middle of nowhere of binnen in de sociëteit.
Over het algemeen is dat zo, maar ik zag van de week toch ook acties in een park die zeker bij een ontgroening horen. (studenten netjes op een rijtje die er niet al te schoon uitzagen, met wat andere studenten netjes in pak erbij)
pi_85834789
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 14:41 schreef Neelix het volgende:

[..]

Over het algemeen is dat zo, maar ik zag van de week toch ook acties in een park die zeker bij een ontgroening horen. (studenten netjes op een rijtje die er niet al te schoon uitzagen, met wat andere studenten netjes in pak erbij)
De verenigingen proberen alles zo intern mogelijk te houden, of iig de 3 groten. Mensen snappen niet wat ze zien, de pers kan erop afkomen en de vereniging in een slecht daglicht stellen. Plus tijdens de ontgroening doe je niet zulke leuke dingen als spelletjes, daar is het aan het werk op het kamp of op de societeit en als er geen werk is dan leer je alles over de vereniging.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_85839002
quote:

Of je gaat na het feest naar een grote danstent in de stad en sluit af voor een afzakkertje bij De Kneus. Ontbijtje (of broodje kebab) er achteraan en je bent op tijd voor de eerste trein terug.

(of de nachttrein naar eindhoven, alleen kom je vanaf daar ook niet echt verder geloof ik).
Und ein frau ist ein frau
pi_85840023
of naar de karafon, lol. al zou ik dat niet aanraden..
pi_85843165
Jammer Utrecht verliest van Twente na die prachtige overwinning op Celtic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')