quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
lol, jij opent echt voor elk onzinnig feit een topic in NWS
Schotten uit Glasgow in het centrum. Het kan vast niet zo erg zijn als jaren geleden tegen Legia Warschau. Toen werd echt de hele binnenstad afgezet door de ME...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:04 schreef Saninl het volgende:
Echte Utrechters, ik ben vandaag even een dagje in Utrecht. En zie echt overal in de binnenstad politie en me rondlopen enzo?!
Weet iemand wat er aan de hand ja?
(stairway to heaven is gezellig)
quote:De regen? Dat zijn de Celticfans wel gewend. "We hebben het meegenomen", zei er een donderdagmiddag bij de Ierse pub O'Connels aan het Jansdam. Daar dronken circa honderd fans een biertje in afwachting van de wedstrijd FC Utrecht tegen Celtic vanavond.
Die honderd supporters was weinig in vergelijking met de Zwitserse delegatie toen de FC tegen Luzern moest spelen. Toen waren er honderden fans tegelijk in de omgeving van het Jansdam. Het was nu niet druk op straat. Soms leek het dat er meer politie dan voetbalsupporters waren in de binnenstad. De meeste Celticfans waren in Amsterdam blijven hangen, vertelden hun collegafans, en als die richting Utrecht komen voor de wedstrijd gaan ze direct naar het stadion.
quote:
Dank jullie hartelijk, toen ik in de binnenstad liep aan het begin van de avond was er inderdaad veeeeel meer politie dan supportersquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Schotten uit Glasgow in het centrum. Het kan vast niet zo erg zijn als jaren geleden tegen Legia Warschau. Toen werd echt de hele binnenstad afgezet door de ME...
Van DNU.NU:
[..]
[ afbeelding ]
geen idee...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:02 schreef The6thgate het volgende:
Ik hoorde eergisteren dat iemand 2 agenten op de neude met elkaar hadden zien vechten. Iemand enig idee of dat echt zo was?
Als studentenhuis prima. Je hebt er een Turks winkelcentrum in de straat, snackbar, bakker, groenteman. Het station is 2minuten lopen. Doch als gezin zou ik er niet willen wonen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:07 schreef Trashcanman het volgende:
O ja,
Ik ben trouwens een beetje aan het rondkijken voor een nieuwe woonplek in (desnoods de omgeving van) Utrecht. Nu heb ik wel een interessante woning gezien op funda, deze ligt aan de Arnodreef. Weet iemand hier of het een beetje leuk wonen is in die buurt?
Bvd
Zou je me kunnen vertellen waarom? Is de sfeer er minder?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:11 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Als studentenhuis prima. Je hebt er een Turks winkelcentrum in de straat, snackbar, bakker, groenteman. Het station is 2minuten lopen. Doch als gezin zou ik er niet willen wonen.
Paarse bomen vind je in Coevorden nog wel. Groene moslima's zijn inderdaad wel bijzonder, die ga ik zeker mee nemen in mijn overwegingenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:24 schreef speknek het volgende:
Sfeer is tof. Paarse bomen, groene moslima's, waar vind je dat nog?
Nope, doet het prima hier.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:48 schreef speknek het volgende:
Hebben meer mensen er last van dat hun google maps bevriest als ze daar op klikken?
Ja, hij blijft hangen hier.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:48 schreef speknek het volgende:
Hebben meer mensen er last van dat hun google maps bevriest als ze daar op klikken?
hier welquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:48 schreef speknek het volgende:
Welke flats dan? De woontorens die ver boven HC uitkomen blijven volgens mij gewoon staan...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:16 schreef Nobu het volgende:
De flats bij het station gaan wel tegen de vlakte, dus je hebt de komende jaren wel een probleem als je rustig buiten zou willen zitten.
Bij station overvecht. Iemand had het over een huis aan de arnodreef, vandaar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Welke flats dan? De woontorens die ver boven HC uitkomen blijven volgens mij gewoon staan...
Ik vind de sfeer er niet zo leuk. Veel flats, veel mensen van een andere cultuur. Het is vooral een kwestie van smaak. Ik vind Utrecht op de Oude Gracht na sowieso vrij lelijk om te wonen. Daarnaast is er bar weinig groen bij de Arnodreef. Wel ligt de polder in de buurt, dat is wel mooi gebied.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:19 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zou je me kunnen vertellen waarom? Is de sfeer er minder?
Gezin is trouwens geen sprake van, ben een starter.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:50 schreef Knevelt het volgende:
Ik vind Utrecht op de Oude Gracht na sowieso vrij lelijk om te wonen.
Ja hoor eens, dan heb je niet de oude gracht voor de deur he.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:03 schreef speknek het volgende:
Als je de oude gracht leuk vindt, dan heb je nog de complete binnenstad, utrecht oost, vogelenbuurt en lombok met dezelfde bebouwing.
WTF moet je met de oude gracht voor de deur; dronken 15 jarige jochies die elke dag op je stoep lopen te kotsen. Nee dan 10 minuten lopen naar één van de wijken die speknek noemde na het uitgaan; bevalt me veel beter!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:05 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ja hoor eens, dan heb je niet de oude gracht voor de deur he.
Daar wil je volgens mij echt niet wonen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:07 schreef Trashcanman het volgende:
O ja,
Ik ben trouwens een beetje aan het rondkijken voor een nieuwe woonplek in (desnoods de omgeving van) Utrecht. Nu heb ik wel een interessante woning gezien op funda, deze ligt aan de Arnodreef. Weet iemand hier of het een beetje leuk wonen is in die buurt?
Bvd
Ik heb Digitenne, merk niet zoveel verschil eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:13 schreef speknek het volgende:
Zijn er meer mensen met Digitenne? Laatste dagen zijn sommige zenders ineens niet meer te doen![]()
.
Respect voor hemquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:36 schreef Neelix het volgende:
Een van de meest beroemde Utrechters is overleden...
http://www.nu.nl/algemeen(...)nk-76-overleden.html
Geweldige man, die ook veel voor de stad heeft gedaan. Een standbeeld had hij al:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:36 schreef Neelix het volgende:
Een van de meest beroemde Utrechters is overleden...
http://www.nu.nl/algemeen(...)nk-76-overleden.html
Dat klinkt meer als een kennismakingsactiviteit van een studievereniging dan een ontgroening van een studentenvereniging, want een echte ontgroening zie je in principe niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:47 schreef Eva4Evah het volgende:
Hihi, ik liep daarstraks op t Neude/Oudegracht en daar liepen allerlei groepjes zich bezig te houden met 'n ontgroening (weet niet welke vereniging). Ze moesten binnen een halfuur 50 euro verzamelen en gingen daarvoor liedjes zingen enzoGeinig om te zien.
Inderdaad, ik stem voor de Neude!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:17 schreef okiokinl het volgende:
tijd om dat borstbeeld een betere plek te geven.
Ik zou niet weten waarom je een echte ontgroening niet zou zien.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een kennismakingsactiviteit van een studievereniging dan een ontgroening van een studentenvereniging, want een echte ontgroening zie je in principe niet.
Hoewel...
Maar goed, dat zijn dan ook die tokkies van het ASC volgens mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |