quote:Ze dachten dat ze een kaartenhuis gingen bouwen, maar ze moesten uit de kleren. De introductietijd van studenten gaat soms gepaard met vreemde opdrachten. Op de Neude moesten woensdagochtend groepen aankomende studenten met alleen wat ze aan hun lijf bij zich hadden en droegen een zo'n lang mogelijk lint maken. Het record werd 165 meter.
Maar de 165 meter werd alleen gehaald omdat een van de deelnemers voor eventjes bereid was helemaal naakt te gaan en dat zorgde voor extra bonuspunten.
Vooral de meisjes keken eerst de kat uit de boom een bijdrage konden leveren. Schoenen en sokken gingen makkelijk uit en pas later ook de bh's uit, maar die werden later weer geruild voor de T-shirts of blouses omdat die langer waren. Geen van de dames ging helemaal bloot.
gezien je naam is dat maar goed ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:32 schreef aarsschimmel het volgende:
flikker op met die kut ontgroeningen voor mij.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:36 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
gezien je naam is dat maar goed ook
ja ik ben geen dier. Zou je niet denken he.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:36 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
gezien je naam is dat maar goed ook
Schimmels vallen ook niet onder de dieren, terug de biologieboeken in jij!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:39 schreef aarsschimmel het volgende:
[..]
ja ik ben geen dier. Zou je niet denken he.
hoe denk je dat de meeste studentes hun diploma krijgen ?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:03 schreef Athlon64x het volgende:
kansloze bedoeling op school moet je leren niet strippen 6 maanden schorings is beter voor dit soort onvolwassen gedraag
Ach, in principe kom je dat soort dingen regelmatig tegen in een B-land als bv. Nederland. Hoe vaak het al niet gebeurt is dat er ineens spontaan een girl en een boy vlak voor mij neus klef worden en elkaars tongen koesteren. Ik kijk hooghartig weg alsof het nooit heeft plaatsgevonden.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:46 schreef Ringo het volgende:
Wat doe jij eigenlijk, BsB, als je zulke malloten toevallig tegenkomt? Ren je panikerend weg? Zet je het op een schreeuwen? Of krijg je gewoon een rooie kop en probeer je je boner te verbergen??
Een geste.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee, onder de noemer van de "democratie" en "vrijheid" gebeuren er toch schandalige zaken in dit land. Wat een geste.²
Nou ja, ik hoef dat ook niet graag te zien. Maar dat is meer jaloezie, dan, ter plekke. Als de girl in kwestie er een beetje uitziet. En dat het kán, vind ik wel weer mooi. Ik heb het ook wel eens gedaan, hoor. Wild tongen op straat. Alsof je het middelpunt van het heelal bent.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ach, in principe kom je dat soort dingen regelmatig tegen in een B-land als bv. Nederland. Hoe vaak het al niet gebeurt is dat er ineens spontaan een girl en een boy vlak voor mij neus klef worden en elkaars tongen koesteren. Ik kijk hooghartig weg alsof het nooit heeft plaatsgevonden.²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |