Klopt! Ben er ook een keer geweest met een collega. Beviel goed.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:11 schreef Eva4Evah het volgende:
Weet je wat een leuk restaurant is? Mej. Janssen aan de Oudegracht. Vorige week voor t eerst gaan eten. 'Gewone' Hollandse gerechten voor een redelijke prijs en het was allemaal erg lekker! Bediening ook topHier ga ik zeker terugkomen.
Wat kost dat?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:58 schreef Nielsch het volgende:
Ik ga verhuizen!!! Gelukkig wel binnen Utrecht. Van een startersappartement in de Rivierenwijk naar een grote eensgezinswoning met tuin in Oud Hoograven, bijna op de grens met Tolsteeg. Iemand nog interesse in een mooi 4-kamer appartement in een fijne wijk?
Ja maar hier maken ze het wel heel bont. Mijn favoriete Japanse lunchgerecht, Katsudon, is meestal niet meer dan rijst met een eitje erdoor, wat sojasaus en ui, en daar een gefrituurd stukje varkensvlees op. Kosten Japan: 3 euro, kosten Kyushu Utrecht: 15 euro. En dan smaakte het ook nog eens waterig. Maar goed.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:43 schreef zatoichi het volgende:
Tja wat je daar in Japan voor een appel en een ei kon kopen zal in Nederland nooit zo goedkoop zijn; ik had laatste bij Kyushu een Nabeyaki Udon, en die was wel echt lekker, kostte 16,50. Ik vond het wel meevallen, maar kan me eigenlijk nauwelijks meer herinneren wat ik voor eten betaalde in Japan zelf...
De rollen bij Kyushu zijn gewoon geniaal... kyusho roll met garnaal en die met gefrituurde soft shell crabquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:17 schreef zatoichi het volgende:
Ik blijf zweren bij Kyushu (en Maneki, maar liever Kyushu) voor Japans eten; geen Teppan Yaki, maar wel echt Japans eten.
Goed Speknek zal er wel weer tegen in gaan () maar dat is wel de plek waar ik het best authentiek Japans heb gegeten in Nederland.
heerlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:58 schreef Nielsch het volgende:
Ik ga verhuizen!!! Gelukkig wel binnen Utrecht. Van een startersappartement in de Rivierenwijk naar een grote eensgezinswoning met tuin in Oud Hoograven, bijna op de grens met Tolsteeg. Iemand nog interesse in een mooi 4-kamer appartement in een fijne wijk?
Zelfs mijn uitzicht op de Dom en de Inktpot maken het niet vrolijk buiten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
*wat een bagger weer trouwens vandaag
Het is nu droogquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:50 schreef speknek het volgende:
Er is nu iemand de voegen van mijn voorgevel aan het doen. Maar daarvoor moet het droog zijn, ben benieuwd wat ie nu aan het doen is.
quote:
Daar zit toch alleen maar dat monocultureel koffiehuis? Knap werk als je dat weet te overvallenquote:Utrecht, 19-08-2010 • Een man probeert woensdagavond 18 augustus op de Admiraal Helfrichlaan een oude dame te beroven en overvalt even later een horecagelegenheid. De gewaarschuwde politie houdt de man aan.
Die avond omstreeks 20.35 uur krijgt de politie een melding over een poging tot straatroof op de Admiraal Helfrichlaan. De dief had het op de tas van een vrouw gemunt. De vrouw had echter kans gezien om haar tas vast te houden.
Ter plaatse treffen agenten het slachtoffer aan. De dief is er zonder buit vandoor gegaan. Getuigen verklaren dat de verdachte een horecagelegenheid aan de Admiraal Helfrichlaan is binnengelopen.
Als de agenten bij de horecagelegenheid poolshoogte willen nemen, zwaait plotseling de deur open en komt een man met een kassalade onder zijn jas naar buiten rennen. Bij het zien van de politie gooit de man de kassalade op de grond en probeert weg te komen. Na een korte sprint houdt de politie de man aan. De 28-jarige verdachte uit Utrecht verzet zich hevig. De agenten boeien hem en nemen hem mee naar het politiebureau voor verhoor.
De politie maakt proces-verbaal op.
http://www.politie.nl/utrecht/nieuws/100819overval.asp
Oja, de Chinees zou inderdaad nog kunnenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:34 schreef zwelgje76 het volgende:
Je vergeet de Chinees en de snackbar.
Als ik op domtorenonline.nl kijk zie ik dat dat wordt opgevoerd 24 augustus 2009 Doen ze dat dit jaar opnieuw? Of staan we straks voor niets daar?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:35 schreef psaexorp het volgende:
Maandag 24 augustus, om 20.00 zal Canto Ostinato, een van de bekendste werken van Simeon Ten Holt worden opgevoerd vanuit de domtoren.
niet te dicht onder de dom gaan zitten want dan hoor je het natuurlijk niet
Voor de mensen die het niet kennen ->
http://www.domtorenonline.nl/
Dit jaar opnieuw. http://www.klokkenspelvereniging.nl/index.php?page=Doc749quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:57 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Als ik op domtorenonline.nl kijk zie ik dat dat wordt opgevoerd 24 augustus 2009 Doen ze dat dit jaar opnieuw? Of staan we straks voor niets daar?
Af en toe bestquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:46 schreef uithangbord het volgende:
Ik doe ook maar weer eens mee, hele UIT niet meegekregen want was nog op vakantie. Hoe was het dit jaar?
Ik vond ze dit jaar toch wel errug jong...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:48 schreef Neelix het volgende:
[..]
Af en toe bestal die jonge schone studentes
Dat had ik dus ook, terwijl zij waarschijnlijk niet jonger zijn dan voorgaande jarenquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik vond ze dit jaar toch wel errug jong...
hehe ja, dat is natuurlijk wel (harde) waarheid...quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:18 schreef lost95 het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook, terwijl zij waarschijnlijk niet jonger zijn dan voorgaande jaren
* lost95 wordt oud![]()
We worden oud.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik vond ze dit jaar toch wel errug jong...
ow, ik dacht dat de tijd dat het tof was om (als Uf) dik te zijn wel een beetje voorbij was...quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:21 schreef speknek het volgende:
Ik vond het juist wel meevallen, maar op zich was ik zelf jong toen ik meeliep (17), viel me juist op hoeveel vrouwen er nu al een dikke reet hadden, terwijl dat normaal pas bij het tweede a derde jaar komt.
het is friet...quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:42 schreef DennisMoore het volgende:
Komt door de kredietcrisis, dan eten meisjes meer friet patat.
Wijven met dikke reten is iets van alle tijdenquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat de tijd dat het tof was om (als Uf) dik te zijn wel een beetje voorbij was...
Lelijke mensen moeten een straatverbod krijgen, iig in Utrecht...quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Wijven met dikke reten is iets van alle tijden,
.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:02 schreef Nielsch het volgende:
Lelijke mensen moeten een straatverbod krijgen, iig in Utrecht...
Op zaterdag lopen ze met z'n allen in winkelcentrum Overvecht (heel Ondiep bedoel ik he?)quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Lelijke mensen moeten een straatverbod krijgen, iig in Utrecht...
Dat was Simeon dusquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:33 schreef Trashcanman het volgende:
Zijn er deze avond nog mensen bij de domtoren geweest? Ik kwam er vandaag pas achter dat daar elke maandagavond in juli en augustus concerten worden gegeven. Geen idee hoe de vorige paar waren maar deze was wel erg tof: een minimalistisch pianostuk dat door de klokken werd ondersteund, zeer mooi
Volgens mij was dat ook gelijk het laatste concert op de dom deze zomer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:04 schreef psaexorp het volgende:
[..]
Dat was Simeon dus
helaas zelf gemist, want ik moest werken![]()
![]()
dat kloptquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:40 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook gelijk het laatste concert op de dom deze zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |